اپلیکیشن و نرم افزار, علم و تکنولوژی

دانلود تلگرام ایکس (Telegram X 2022) ❤️ پرسرعت ترین تلگرام جهان!

دانلود تلگرام ایکس (Telegram X) | تلگرام پرسرعت تر از همیشه!

ماموریت هر ماه تلگرام ، ساخت تلگرام پرسرعت ، سرگرم کننده ، و آسانتر برای استفاده است. سازنده تلگرام ایده ساخت تلگرام ایکس را مدیون رقیب ها و اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام است. اما در سال های گذشته ، تلگرام نو آوری کمتری نسبت به رقبا داشت ، و صرفا فعالیت خود را محدود به توسعه تلگرام در پلتفرم های مختلف کرد.  در این چنین شرایطی ، تلگرام دو سال گذشته را صرف توسعه اپلیکیشنی به موازات نسخه رسمی تلگرام کرد. به جرئات می‌توان گفت تلگرام ایکس پرسرعت ترین تلگرام جهان است.

تلگرام ایکس اپلیکیشنی با طراحی جدید و کاملا متفاوت با نسخه های پیشین تلگرام است . بدون اینکه مشکلات تلگرام رسمی را به ارث برده باشد.

به گزارش موبایل کمک برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) یک پیام رسان امن و سریع است که مطابق با پیام رسان محبوب و پرطرفدار تلگرام ساخته شده و قابلیت هایی مشابه با آن را ارائه می‌کند. با این وجود از سرعت بالاتری نسبت به تلگرام برخوردار بوده و شامل قابلیت ها و امکانات پیشرفته تری می‌شود. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم.

دانلود مستقیم تلگرام پرسرعت

دانلود از Google Play
دانلود تلگرام ایکس از Google Play

 

دانلود تلگرام ایکس از App Store
دانلود تلگرام ایکس از App Store

تفاوت دیگر نسخه های غیر رسمی تلگرام با برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) چیست؟

در گذشته نسخه های غیر رسمی بسیاری از تلگرام همیشگی با قابلیت های پیشرفته تر منتشر شده‌اند. با این وجود اکثر این نسخه های غیر رسمی شامل تبلیغات درون برنامه‌ای آزار دهنده می‌شوند و یا به صورت ناخواسته شما را در کانال های مختلف عضو می‌کنند. نسخه های غیر رسمی تلگرام معمولا از امنیت پایینی برخوردار هستند و مدیر عامل تلگرام همواره بر روی عدم استفاده از این نسخه های غیر رسمی تاکید داشته است.

با این وجود اخیرا اپلیکیشنی با نام تلگرام ایکس (Telegram X) عرضه شده که نسخه غیر رسمی تلگرام پرسرعت با قابلیت ها و امکانات پیشرفته تر محسوب می‌شود و مورد تایید تلگرام بوده و همانند تلگرام از امنیت بالایی برخوردار است. بنابراین کاربران می‌توانند بدون هیچ نگرانی از این اپلیکیشن استفاده کنند. اپلیکیشن Telegram X (تلگرام ایکس) در ابتدا با نام چلگرام (Challegram) به صورت آزمایشی برای سیستم عامل آی او اس منتشر شد و پس از مدتی با انتشار نسخه اندرویدی این اپلیکیشن، نام آن به تلگرام ایکس تغییر یافت.

هدف تلگرام ایکس (Telegram X) چیست؟

هدف تلگرام X بازخوانی تلگرام ، کشف مرزهای جدید در سرعت، سهولت استفاده، کیفیت انیمیشن و سایر جنبه های دیگر است. ما امروز قصد داریم تلگرام X  را برای اندروید و آی او اس به شما معرفی کنیم.

تلگرام رسمی و تلگرام X  اپلیکیشن هایی هستند که با تجربه ساخته شده اند و ممکن است با گذشت زمان هرکدام جایگذین دیگری شود. حتی اگر این اتفاق نیفتد روند توسعه تلگرام را سریعتر می کند و اجازه میدهد فناوری های جدید را در بستر تلگرام آزمایش کنند.

تلگرام ایکس | تلگرام پرسرعت تر از همیشه! | تلگرام X | دانلود تلگرام ایکس
تلگرام ایکس | تلگرام پرسرعت تر از همیشه! | تلگرام X | دانلود تلگرام ایکس

هزینه و سازگاری تلگرام پرسرعت ایکس (Telegram X)

برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) به صورت کاملا رایگان عرضه شده و این موضوع یکی از نقاط قوت برنامه محسوب می‌شود. تمامی قابلیت ها و امکانات ارائه شده توسط این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان قابل استفاده هستند و کاربران برای استفاده از این قابلیت ها نیازی به پرداخت هزینه نخواهند داشت. همچنین برنامه Telegram X (تلگرام ایکس) شامل تبلیغات درون برنامه‌ای هم نمی‌شود. خوشبختانه برنامه مذکور با دستگاه های اندرویدی و آی او اسی سازگاری دارد و برای هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است.

تجربه و رابط کاربری اپلیکیشن تلگرام ایکس (Telegram X)

به گزارش وبسایت موبایل کمک یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) را نسبت به نسخه اصلی تلگرام متمایز می‌سازد، بهبود رابط کاربری آن است. به طور قطع پس از استفاده از اپلیکیشن تلگرام ایکس (Telegram X) متوجه سرعت بالا و روان تر بودن رابط کاربری آن نسبت به نسخه اصلی تلگرام خواهید شد. علاوه بر بهبود رابط کاربری، سرعت دریافت و ارسال فایل ها هم در این برنامه افزایش یافته است. از دیگر تغییرات اعمال شده در رابط کاربری این برنامه می‌توان به افزایش اندازه کادر پیام جهت خوانایی بهتر و حذف گزینه Mute و Unmute موجود در قسمت انتهایی صفحات کانال ها اشاره کرد.

پس از اجرای برنامه Telegram X (تلگرام ایکس) و وارد کردن شماره تلفن خود به محیط اصلی برنامه منتقل می‌شوید. یکی از اصلی ترین تفاوت های برنامه تلگرام ایکس نسبت به نسخه اصلی تلگرام مربوط به دسته بندی گفتگوها و تماس ها می‌شود. لیست گفتگوها و تماس ها در این برنامه در دسته بندی ها و یا تب های جداگانه قابل دسترسی هستند. همچنین شما می‌توانید در صفحه اصلی با کشیدن انگشت خود به سمت چپ صفحه وارد لیست تماس ها شوید.

رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X
رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X

پیش نمایش چت ها از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) به شمار می‌رود. این موضوع بدان معناست که شما می‌توانید در صفحه گفتگوها با لمس طولانی گفتگو مورد نظر خود به پیش نماس آن دسترسی داشته باشید. بدین ترتیب می‌توانید بدون باز کردن صفحه چت، از محتوای پیام مورد نظر مطلع شوید. همچنین با لمس طولانی گفتگو مورد نظر به قابلیت های نظیر حذف، پین و یا بی صدا کردن نیز دسترسی خواهید داشت.

رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X
رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X

در نسخه تلگرام اصلی با کشیدن پیام به سمت چپ امکان پاسخ دادن و یا Reply کردن فراهم می‌شود. علاوه بر امکان استفاده از این قابلیت در برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) شما می‌توانید با کشیدن پیام به سمت راست آن را فوروارد کرده و به اشتراک بگذارید.

در برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) فایل های به اشتراک گذاشته شده در گروه ها، کانال ها و همچنین گفتگوهای دو نفره در دسته بندی های جداگانه قابل دسترسی هستند. بدین معنی که شما می‌توانید تصاویر، اسناد، ویدیوها و سایر فایل های به اشتراک گذاشته شده را در دسته بندی های مربوط به خود مشاهده کنید. همچنین با تغییر منوی ارسال فایل در برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) قادر به ارسال آسان تر و راحت تر فایل های مورد نظر خود نسبت به نسخه اصلی تلگرام خواهید بود.

رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X
رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X

یکی دیگر از قابلیت های برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) مربوط به پخش ویدیو به صورت پاپ آپ و یا شناور می‌شود. بدین ترتیب حتی در صورت خروج از صفحه مورد نظر پخش ویدیو قطع نخواهد شد و به صورت شناور قابل مشاهده خواهد بود و شما می‌توانید همزمان با تماشای ویدیو به چت کردن و یا مطالعه مطالب کانال ها بپردازید. طراحی موزیک پلیر برنامه مذکور هم نسبت به نسخه اصلی تلگرام کمی متفاوت بوده و امکان پخش موسیقی در هنگام دانلود آن از دیگر قابلیت های برنامه Telegram X (تلگرام ایکس) به شمار می‌رود.

 

رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X
رابط کاربری تلگرام ایکس Telegram X

دیگر ویژگی های تلگرام ایکس(Telegram X)

تلگرام X در مصرف باتری کمتری نسبت به تلگرام اصلی دارد ، بنابراین این برنامه برای آن دسته از افرادی که همواره با مشکل اتمام سریع شارژ باتری مواجه هستند، می‌تواند کاربردی باشد. همچنین این برنامه قابلیت Night Mode و یا حالت شب را هم شامل می‌شود.

این قابلیت به صورت پیش فرض در برنامه فعال است. به منظور غیر فعال سازی قابلیت مذکور آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت چپ صفحه اصلی برنامه را لمس کنید. سپس با لمس اسلایدر گزینه Night Mode در منوی برنامه می‌توانید نسبت به فعال و یا غیر فعال سازی حالت شب اقدام نمایید.

Night mode تلگرام ایکس
Night mode تلگرام ایکس

برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) پرسرعت ترین تلگرام جهان امکان حذف حاشیه و کادر دور پیام ها و تصاویر را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. بدین منظور تنها کافیست تا اسلایدر گزینه Bubble Mode را در حالت غیر فعال قرار دهید و همچنین دارای طراحی و دیزاین متفاوت و جدید است. چت ها و پیام ها در این اپلیکیشن بصورت حبابی زیبا نمایش داده میشود. و عکس های کانال ها بصورت تمام عرض نمایش داده میشوند.

ویژگی های تلگرام X

منوی برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) شامل بخشی تحت عنوان Saved Message هم می‌شود که با مراجعه به این بخش به فضای ذخیره سازی خود دسترسی خواهید داشت. تمامی اطلاعات ذخیره شده در این بخش از جمله پیام ها، فایل های چند رسانه‌ای و غیره در دسته بندی جداگانه قابل مشاهده هستند. بنابراین دسترسی به اطلاعات مورد نظر آسان تر خواهد بود.

 

Save Messages تلگرام ایکس
Save Messages تلگرام ایکس

همانند نسخه اصلی تلگرام با مراجعه به بخش Settings می‌توانید به تنظیمات اعلان ها، داده ها و فضای ذخیره سازی، امنیت، تم و مدیریت استیکرها دسترسی داشته باشید. در هر یک از این بخش ها با انتخاب گزینه Advanced تنظیمات پیشرفته تری قابل مشاهده خواهد بود. با این وجود متاسفانه تغییر زبان در برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) امکان پذیر نیست که این موضوع را می‌توان یکی از نقاط ضعف آن دانست. همچنین این برنامه از قابلیت استفاده همزمان از چندین اکانت پشتیبانی نمی‌کند و شما می‌توانید تنها یک اکانت فعال داشته باشید.

Settings تلگرام ایکس
Settings تلگرام ایکس

شما میتوانید با ضربه زدن و نگه داشتن محتوای چت ها ، پیش نمایش آن ها را مشاهده کنید. این قابلیت در همه منو ها کار میکند حتی در منو های فروارد ها، در منوی تماس ها و گروه ها نیز مشترک است.

تلگرام ایکس قابلیت های فراوانی برای کشیدن یا سوایپ کردن صفحه ارائه میدهد. برای مثال :شما میتوانید با کشیدن به چپ و راست در منوی اصلی ، بین تب های تماس ها و چت ها جا به جا شوید. شما همچنین میتوانید یه پیام را به راست بکشید تا فروارد شود.

تلگرام ایکس | تلگرام پرسرعت تر از همیشه! | تلگرام X | دانلود تلگرام ایکس
تلگرام ایکس | تلگرام پرسرعت تر از همیشه! | تلگرام X | دانلود تلگرام ایکس

این تلگرام همیشگی دارای یک موزیک پلیر قوی و جدید است و همچنین دارای منو علاقمندی ها میباشد. شما به راحتی میتوانید بین انواع مختلف مدیاها ، با سوایپ کردن جا به جا شوید.

ویژگی های تلگرام X

این به هیچ وجه تمامی ویژگی های شگفت انگیز تلگرام ایکس نمیباشد و هر گوشه کنار این اپلیکیشن سورپرایز های جدید است.

ایده و وجه تمایز برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) نسبت به سایر تلگرام های غیر رسمی

از آنجایی که نسخه های غیر رسمی متعددی برای تلگرام عرضه شده، برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) پرسرعت ترین تلگرام جهان را نمی‌توان‌ یک ایده نو دانست. با این وجود قابلیت های نظیر پخش شناور ویدیوها، پیش نمایش چت، دسته بندی فایل های اشتراک گذاشته شده، بهینه سازی مصرف باتری، حذف کادر دور پیام، رابط کاربری روان، ارسال و دریافت سریع تر اطلاعات از قابلیت هایی هستند که این برنامه را نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می‌سازند.

نتیجه‌گیری

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) پرداختیم. این برنامه مورد تایید تلگرام بوده و این امکان وجود دارد که در آینده جایگزین تلگرام اصلی شود. بنابراین اگر به دنبال نسخه غیر رسمی تلگرام با امینت بالا و قابلیت های پیشرفته تر هستید، تلگرام ایکس جایگزینی مناسبی به شمار می‌رود. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان منتشر شده و با دو سیستم عامل اندروید و آی او اس سازگاری دارد. به منظور دانلود برنامه تلگرام ایکس (Telegram X) از آیکون های ضمیمه شده در انتهای مقاله استفاده کنید. چنانچه در رابطه با برنامه مذکور سوالی داشتید، می‌توانید از کارشناسان موبایل کمک راهنمایی بخواهید.

نقاط قوت:

  • رابط کاربری سریع و روان
  • پیش نمایش چت ها
  • امکان پخش ویدیو به صورت پاپ آپ یا شناور
  • مصرف بهینه باتری
  • امکان حذف کادر و حاشیه دور پیام ها
  • امکان اشتراک گذاری و پاسخ دادن به پیام ها با کشیدن آن‌ها به سمت راست و چپ صفحه
  • دسته بندی لیست گفتگوها و تماس ها
  • دسته بندی فایل های به اشتراک گذاشته شده در کانال ها، گروه ها و گفتگو ها
  • سرعت بالا ارسال و دریافت اطلاعات

نقاط ضعف:

  • عدم امکان تغییر زبان برنامه
  • عدم امکان استفاده همزمان از چندین اکانت

مزایای تلگرام ایکس اندروید

تاکنون به دلیل محبوبیت زیاد پرسرعت ترین تلگرام جهان ، بسیاری تصمیم گرفته اند نسخه های غیر رسمی آن (مانند موبوگرام و تلگرام طلایی) را ایجاد کنند ، اما هیچ کس به جز تلگرام X مورد تایید خود تلگرام نیست. علاوه بر این ، سایر نسخه های غیر رسمی تبلیغات آزار دهنده ای در برنامه دارند یا شما را مجبور می کنند به گروه ها و کانال های دیگر بپیوندید ، اما این پیام رسان هیچ تبلیغی ندارد و از امنیت بالایی برخوردار است و می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. از این پیام رسان محبوب که امکانات و قابلیت های بیشتری نسبت به نسخه اصلی تلگرام دارد استفاده کنید.

این برنامه در ابتدا با نام Challegram به صورت آزمایشی اجرا شد که بعداً به نام فعلی تغییر نام یافت. یکی از ویژگی های جالب تلگرام ایکس تجسم چت ها است؛ این ویژگی با لمس طولانی مدت آن در صفحه مکالمه و اطلاع از محتوای دریافتی بدون باز کردن صفحه چت ، به شما کمک می کند تا مکالمه مورد نظر را پیش نمایش کنید. همچنین می توانید فیلم هایی را که به صورت پاپ آپ یا شناور در صفحه Telegram X (مکالمه ، گروه یا کانال) پست کرده اید ، حتی پس از ترک آن صفحه بدون وقفه ، تماشا کنید و هنگام خواندن فیلم ، پیام های دریافت و گفتگو با دیگران را بخوانید مردم.

دستورات حرکت یکی دیگر از ویژگی های خاص این پیام رسان ها است که اجازه می دهد بسیاری از کارها فقط با یک حرکت انگشت انجام شود. به عنوان مثال ، می توانید پیامی را با کشیدن آن از چپ به راست به سرعت به اشتراک بگذارید. اگرچه ویژگی Dark Mode اخیراً به نسخه اصلی مسنجر اضافه شده است ، اما مدت هاست که در Telegram X موجود است. برای فعال یا غیرفعال کردن این حالت ، کافی است به منوی سمت چپ برنامه بروید.

به طور کلی ، برنامه تلگرام X سریعتر و کارآمدتر از تلگرام اصلی است.

با استفاده از این پیام رسان می توانید گروه های بیش از صدها عضو ایجاد کنید و علاوه بر ارسال پیام های صوتی و تصویری ، پرونده ها و اسناد بزرگی را نیز ارسال کنید. وجود چت های مخفی ، موضوعات مختلف ، از ویژگی های کاربردی است که می تواند در این نسخه استفاده شود. همچنین یک دسته ویژه برای پرونده های مشترک در هر گروه یا کانال وجود دارد و می توان همه آنها را به صورت جداگانه در گروه هایی مانند تصاویر ، فیلم ها ، اسناد ، پیوندها و … مشاهده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *