اپلیکیشن و نرم افزار, علم و تکنولوژی

دانلود Oginsta اخرین بروزرسانی ۲۰۲۲

به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که نام اینستاگرام را نشنیده باشد و این یعنی یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب در سراسر جهان است. امکان اشتراک گذاری پست های مختلف چون عکس، ویدیو، افکت های مختلف و … می تواند از دلایل فعالیت کارابران در اینستاگرام باشد.

اینستاگرام درای نسخه های متعددی است که یکی از پرطرفدارترین نسخه های غیر رسمی آن که از قابلیت های زیادی برخوردار است، oginsta  می باشد.

این نسخه به دلیل  دارا بودن قابلیت زیاد، تعداد نصب آن بر روی گوشی ها افزایش یافته است. در این مقاله شما را به طور کامل با oginsta اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

 

آشنایی با نرم افزار  oginsta

نرم افزار oginsta یکی از چند نسخه غیر رسمی اینستاگرام است که تعداد کاربران زیادی نصب آن را نسبت به نسخه اصلی و ارجینال اینستاگرام ترجیح می دهند.

این امر دلایل متعددی می تواند داشته باشد که برخی از این دلایل می تواند امکانات بیشتر آن نسبت به اینستاگرام اصلی باشد. این نسخه فارسی  غیر رسمی امکان دانلود پروفایل ها را به کاربران می دهد، در حالیکه با اینستاگرام اصلی نمی توان چنین کاری را انجام داد.

امکانات و قابلیت های برنامه oginsta

قطعا قابلیت های oginsta متعدد است که کاربران با نصب آن لذت بیشتری از نرم افزار اینستاگرام می برند. در ادامه به قابلیت های این نرم افزار اشاره شده است.

اگر نسخه اصلی اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده اید و قصد دارید که از oginsta نیز استفاده کنید، جای نگرانی نیست زیرا این قابلیت را دارد که با وجود نسخه اصلی نصب شده اینستاگرام، بر روی گوشی ها نیز نصب شود.

  1. به راحتی می توانید استوری های به اشتراک گذاشته فالوورهای خود را دانلود کنید.
  2. امکان دانلود کردن پست ها در انواع مختلف چون ویدیو، عکس و … با بهترین کیفیت را فراهم می آورد.
  3. دانلود عکس پروفایل کاربران مختلف به واسطه oginsta وجود دارد.
  4. می توان لینک پست هایی که قصد به اشتراک گذاشتن آن را در دیگر شبکه های اجتماعی دارید، توسط oginsta به راحتی انجام داد.
  5. با مراجعه به پیج کاربران می توانید بیو آن ها را کپی کنید.
  6. می توانید کاربرانی که شما را فالو کردهاند به راحتی ببینید.
  7. پست هایی که به صورت ویدیو توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شوند را در صورت دانلود کردن، می توان از طریق نرم افزارهای مختلف مشاهده کرد.
  8. در این نسخه حالت روح وجود دارد و این یک قابلیت و ویژگی بسیار محبوب این نسخه در بین کاربران می باشد.

مراحل نصب oginsta

اگر قصد نصب oginsta را دارید، این کار به راحتی صورت می گیرد، برای نصب باید ابتدا نرم افزار را از طریق سایت ها و برنامه های مختلف دانلود کنید و سپس مراحل ذکر شده در زیر را، به ترتیب انجام دهید.

  • پس از دانلود نرم افزار به تنظیمات گوشی خود بروید.
  • حال در این قسمت گزینه security را انتخاب نمایید.
  • سپس گزینه unknown sources را لمس کنید تا اجازه نصب oginsta به شما داده شود.
  • بعد از انجام این مراحل، حال نرم افزار دانلود شده را باز کنید و همانند نسخه اصلی اینستاگرام می توانید به راحتی آن را نصب کنید.دانلود oginsta

نکاتی در مورد نسخه فارسی oginsta

همان طور که در قسمت های قبل نیز گفته شد، oginsta یک نسخه غیر رسمی اینستاگرام می باشد و همین می تواند سوالات متعددی را برای کاربران برانگیزد که ما در ادامه این سوالات را در قالب نکات زیر، بیان کرده ایم.

  • Oginsta یک نسخه امن است و می توانید به راحتی و با خیال راحت، آن را بر روی گوشی خود نصب کنید زیرا اطلاعات موجود در دستگاه شما ایمن می ماند.
  • این نسخه قابلیت نصب تنها بر روی سیستم عامل های اندروید را داراست و این بدان معناست که سیستم عامل ios امکان نصب و دسترسی به Oginsta را نمی دهد، اما می توانید از نسخه های دیگر اینستاگرام استفاده کنید.
  • این نرم افزار می تواند در کنار نسخه اصلی اینستاگرام بر روی گوشی نصب شود و هم زمان می توانید از هر دو نرم افزار استفاده کنید.

کلام پایانی

نسخه های متعددی از اینستاگرام در بازار منتشر شده است که پرطرفدارترین آن ها، Oginsta می باشد.

این محبوبیت به دلیل داشتن امکانات متعدد و تفاوت هایی با نسخه اصلی اینستاگرام است که کاربران را به سمت خود کشانده است. امکاناتی نظیر حالت روح، دانلود پروفایل ها با بالاترین کیفیت، دانلود استوری و … در این نسخه جای گرفته است.

با دانلود این نرم افزار از سایت ها می توانید به راحتی آن را نصب کنید. امیدواریم با اطلاعات ذکر شده در این مقاله، آگاهی کاملی نسبت به Oginsta پیدا کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *