دانستنی

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری در سالهای اخیر به دنبال تغییرات شگرف در رتبه بندی و تبلیغات سایت توسط گوگل مطرح شده است . قبل از تعریف رپورتاژ آگهی این نکته را متذکر شوم  که توجه به رپورتاژ آگهی به اندازه ای بالاست که بسیار از شرکتها و سایتها اساس تبلیغات خود را بر روی آن متمرکز کردند و کسب درآمد از اینترنت خود را بر گرفتن این نوع سفارش تبلیغاتی متمرکز کردند.

اگرچه درباره رپورتاژ آگهی و خبری تعاریف مختلفی ارائه می شود و عده ای آن را بک لینک دائمی و قوی می دانند ولی در معنای لغوی و علم رسانه در حقیقت رپورتاژ، تبلیغ یک محصول یا خدمات در حین ارائه یک گزارش یک برنامه می باشد یا به عبارتی یک برنامه یا یک گزارش را کاملاً در جهت تبلیغ و با اهداف تبلیغاتی بسازیم در حالی که عنوان و نوع مطرح کردن آن غیر از این نشان دهد.

روند رشد رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

جهت اطلاع عرض کنم که این رپورتاژ (رپرتاژ آگهی) ها تا جایی پیش رفت که برخی از دولت ها تصمیم گرفتند برای بهینه کردن و نظارت ، قوانینی را وضع نمایند تا در رسانه ها به صراحت مشخص گردد محتوای که ارائه می شود تبلیغ می باشد.

اگرچه رپورتاژ آگهی هایی که در سایت های بزرگ اکران می شود معمولاً همین هدف را دنبال می کند و به منظور تبلیغ و یا برند سازی می باشد اما روند و هدف از ارائه رپورتاژ آگهی (رپرتاژ) به سمت و سویی دیگر سوق داده شده است

از آنجایی که موتور جستجو ها دریچه ورود و هدایت کاربران در اینترنت می باشد قرار گرفتن در رتبه‌های ابتدایی نتیجه جستجو ها تضمین کننده بازدید و فروش کالاها و ارائه خدمات برای سایت ها می باشد که البته این نوع بازدیدکننده برای ما رایگان می باشد یعنی بدون صرف هزینه کاربر و بازیدکنندگان جذب کرده ایم.

این بود که سایت ها برای دستیابی به نتیجه های اول گوگل شروع به تلاش کرده و رقابت بین آنها شروع شد.

تاثیر رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری در افزایش رتبه در گوگل

قبل از آنکه درباره رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری و تاثیر آن بگویم در گذشته نه چندان دور، یکی از پارامتر هایی که وجود داشت بک لینک سایت ها با عنوان کلمه کلیدی های محبوب بود ، البته در دورانی نتیجه های مطلوبی را شامل سایت ها کرد. و اما به مرور این بک لینک ها که حاوی کلمات کلیدی بودند و برای مدت زمان محدودی قرار می گرفتند از سوی گوگل اعتبارش کم و یا از دست رفت.

در طی سالها همزمان با کاربران اینترنتی ، موتور جستجو ها(خصوصا گوگل) بسیار هوشمندتر شده اند و نسبت به بک لینک ها که رشد بالایی داشتند عکس العمل نشان دادند در یک مرحله اعلام کردند که سایت هایی که بک لینک خریداری می کنند جریمه خواهند شد و از نتایج ابتدایی حذف و به رده های پایین تر سقوط خواهند کرد.

با کم شدن اعتبار بک لینک، متخصصان سئو و وب سایت ها به راهکارهای رسیدند که بجای خرید بک لینک از رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری به جای خرید بک لینک زمان دار استفاده کنند. اما از آنجایی که گوگل همیشه با گذشت زمان هوشمندتر می شود بعد از مدتی به مرحله ای رسید که رپورتاژها را شناسایی کرده و اثر آنها را از بین برد.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

توصیه پایانی درباره رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

در تمام زمینه از جمله در موضوع رپورتاژ آگهی باید جانب اعتدال و میانه روی را رعایت کرد. گوگل همیشه به این مساله تاکید داشت که اجازه بدهید لینک بصورت طبیعی پخش شود. پس باید رپورتاژ را طوری ارائه دهید که رشد لینک های ما طبیعی جلوه داده شود. در صورت زیاده روی و یا نمایش غیر طبیعی گوگل عکس العمل نشان داده مجدد تاثیرش کم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *