دانستنی

سومین قدم کسب و کار اینترنتی در منزل از ۰ تا ۱۰۰

سومین قدم کسب و کار اینترنتی تبدیل وب سایت خود به یک سایت فروشگاهی می باشد . شما اگر با وردپرس یک وب سایت برای خودتان راه اندازی کنید باید آن را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنیم. 

داشتن یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار اینترنتی در منزل یکی از موارد بسیار مهم می باشد . برای تبدیل وب سایت خود به یک سایت فروشگاهی به هیچ برنامه نویسی و کدنویسی نیاز ندارید . شما در کمترین زمان ممکن می توانید یک وب سایت فروشگاهی برای خودتان راه اندازی کنید .

سومین قدم کسب و کار اینترنتی :

سومین قدم کسب و کار اینترنتی تبدیل سایت به یک وب سایت فروشگاهی می باشد , وب سایتی را که راه اندازی کرده اید و یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید .  اما آیا برای تبدیل وب سایت خود به یک فروشگاه آنلاین باید کدنویسی و برنامه نویسی بلد باشید ؟

خیلی از افراد فکر می کنند که برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کدنویسی و برنامه نویسی نیاز دارند و باید بلد باشد که اصلاً این طور نیست . شما می‌توانید بدون حتی یک خط کد نویسی برای شغل اینترنتی خود یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید .

 

برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما می توانید از طریق نصب فروشگاه ساز ووکامرس وب سایت خود را به یک وب سایت فروشگاهی تبدیل کنید .

ووکامرس یک فروشگاه ساز کاملا حرفه ای با تمام امکانات لازم می باشد , شما با نصب این پلاگین بر روی وب سایت وردپرسی خود می توانید یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات برای خودتان راه‌اندازی کنید .

ووکامرس یک پلاگین و افزونه کاملا رایگان می باشد که امکانات کاملاً حرفه ای و تخصصی در جهت راه اندازی سایت تان به فروشگاه اینترنتی می باشد .

کار با این افزونه فروشگاه ساز کاملا رایگان است و شما می توانید با ووکامرس هم محصولات فیزیکی تان را بفروشید و هم محصولات مجازی و دانلود ایتان را .

ویژگی های فروشگاه ساز ووکامرس :

۱_ ووکامرس فروشگاه ساز کاملا رایگان و حرفه ای می باشد که شما می توانید به راحتی و بدون نگرانی یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات لازم را راه اندازی کنید .

۲_ حمل و نقل ساده و راحت, با این پلاگین شما می توانید پست پیشتاز و سفارشی برای فروشگاه اینترنتی خود فعال کنید .

۳_ ووکامرس این قابلیت را دارد که به کاربران خود بتوانید پیامک ارسال کنید و می توانیم مشتریان خود را از وضعیت سفارش خود آگاه کنید .

۴_ فروش انواع محصولات از طریق این پلاگین امکان پذیر است و و شما می توانید تمام محصولات خودتان را بدون هیچ محدودیتی بفروشید .

۵_ اگر محصول شما شامل مالیات می باشد شما به راحتی می توانید مالیات دلخواه را به قیمت محصول خود اضافه کنید و آن را مدیریت کنید .

۶_ امکان اتصال درگاه پرداخت به فروشگاه اینترنتی خود را این افزونه فراهم کرده است که شما می توانید به فروشگاه اینترنتی خود درگاه آنلاین متصل کنید .

۷_ گزارش پیشرفته محصولات در ووکامرس وجود دارد , اگر قصد دارید از تعداد فروش , سود و… آگاه شوید این پلاگین این امکان را برایتان آهنگ کرده است .

۸ _ این افزونه ووکامرس پوسته و قالب های فراوان متفاوت و جذابی را دارد , می توانید در بین هزاران پوسته قالب رایگان , قالب دلخواه خود را انتخاب کنید .

۹_ این افزونه امکان ایجاد کد تخفیف برای محصولات تان را فراهم کرده است .

فروشگاه ساز ووکامرس این امکان را به راحتی برایتان قرار داده است که بتوانید با تمام امکانات ممکن یک سایت فروشگاهی برای خودتان راه اندازی کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *