دانستنی

شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

در مقالات مختلف سایت درباره مزایا و راههای کسب درآمد و همچنین افزایش سود دهی مطالب و راهکارهایی نوشتیم در ادامه این آموزش ها، شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت به صورت عملی ارائه می شود امیدوارم مورد توجه شما قرار گیرد.

جسارت شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

 

تعجب نکنید درست خوانده اید یکی شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت داشتن جسارت و نترسیدن است. اگر حرف تازه ای دارید و یا ایده ای مناسب از طرح و اجرای آن هراسی نداشته باشید. به گفته استیو جابز : « جسارت اجرایی کردن ایده هایت را داشته باش وگرنه همیشه جهان پر بوده از ترسوهای خوش فکر.»

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی متقاوت و یا اتخاذ شیوه نوین برای افزایش کسب درآمد از اینترنت نیاز به جسارت دارد و نباید از شکست و یا حرف دیگران بترسیم . داستایفسکی در رمان جنایت و مکافات نوشته است: « مانده ام که مردم از چه چیزی بیشتر وحشت دارند. من که می گویم مردم بیشتر از هر چیزی از این وحشت دارند که قدم تازه ای بر دارند یا حرف تازه ای بزنند.»

پرهیز از تقلید و کپی برداری

اگر از کاری و ایده ای برای مطالعه و یا ایجاد انگیزه کمک بگیرید تا به این وسیله کسب و کاری را راه اندازی کنیم و موجب افزایش کسب درآمد از اینترنت برایمان شود ایرادی ندارد ولی کپی برداری و تقلید لزوما با موفقیت همراه نخواهد شد. توصیه اکید شده که برای رشد و پیشرفت حتی در بازاریابی محتوایی ، از کپی برداری پرهیز شود و محتوای جذاب، اختصاصی و جدید تولید و منتشر شود برای رشد سایت و افزایش بازدید این شیوه بهترین راه حل محسوب می شود.

نکته آخر اینکه اگر مقصود کپی برداری و تقلید باشد هستند کسانی که بهتر و تمیزتر از ما کپی زده و ایده ها را اجرایی کنند و یا چنان تقلید کنند که از ما جلو بزنند . لذا هرگز برای افزایش کسب درآمد از اینترنت ، قاطی چیزای از پیش تعیین شده نشویم . چارلی پاپلین در یک مسابقه تقلید از کارهای چارلی چاپلین در مونت کارلو به صورت ناشناس شرکت کرد و نفر سوم شد. پس کسانی هستند که بهتر از ما تقلید می کنند.

داستان سرایی یک شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

 

بازاریابی و افزایش فروش دیگر در مورد کالایی نیست که می فروشید بلکه داستان هایی است که برای مخاطبین و مشتریان خود می گویید. داستان سرایی یکی از مواردی است که در مدیریت کسب و کار اینترنتی به عنوان دانش کاسبی به آن تاکید شده است.

عده ای معتقدند که داستان سرایی علاوه بر افزایش کسب درآمد از اینترنت ، موجب مدیریت در کار شده و حرف اول و آخر را در اقناع مشتری می زند . البته باز کارشناسان حیطه کسب و کار توصیه می گویند نباید زیاد اغراق و غلو کرد بلکه هدف قانع کردن مشتری و جذب آن باشد و باید از دروغ گویی و گزافه پرهیز کرد.

ارسال پست حرفه ای در وبلاگ و سایت

یک شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت ارسال پست تخصصی و رعایت اصول حرفه ای متن می باشد. پست و مطالب هرچه جذاب تر، با کیفیت تر و اختصاصی تر باشند موجب افزایش کاربران به طرف سایت شده و در کسب رتبه بالا و افزایش درآمد تاثیر دارد. هر پستی را نمی توان پست مناسب و تخصصی محسوب کرد. لذا از نظر محتوا و نیز فرم باید شکل ارسال پست رعایت شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای کسب درآمد از اینترنت

یک پست حرفه ای وبلاگ و سایت باید دارای بخش های زیر باشد: عنوان/ تیتر مناسب – مقدمه – زیر عنوان ( تصاویر مرتبط) – متن اصلی ( زیر عنوان تصاویر مرتبط) – نتیجه گیری – نحوه برقراری ارتباط .

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

مهمترین شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت ارتباط درست و منطقی با مشتری و تعامل سازنده با مخاطبان و کاربران است . سعی کنید در اطرافتان افراد خوش و خوش اخلاق جمع کنید . از افراد منفی فاصله بگیرید آنها برای هر راه حلی یک مشکل پیدا می کنند.

افرادتان را آنقدر خوب آموزش دهید که بتوانند سازمان یا شرکت شما را ترک کنند اما با آنها آنقدر خوب رفتار کنید که تمایل به این کار نداشته باشند.

سخن پایانی شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت: راه موفقیت در فروش

موفقیت در فروش نصیب کسی که کمترین قیمت را دارد نمی شود.
موفقیت در فروش نصیب کسی که بهترین مشتریان را دارد نمی شود.
و موفقیت در فروش نصیب کسی که باهوش ترین فرد است نمی شود.
چه کسی واقعا فروش موفقی خواهد داشت؟
افرادی که در برخورد با هر مشتری یا مشتری احتمالی رفتاری بی عیب و نقص را تمرین می کنند.
هیچ گزینه یا جایگزین دیگری برای رفتار مناسب با مشتری وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *