اخبار اقتصادی

لیست بهترین وب سایت های تخفیف در ایران

۱.بهترین وب سایت های تخفیف در ایران: نت برگ

هرجا اسم تخفیف درمیان باشد، نام نت برگ حتما می درخشد! فرقی نمی کند که دوره آموزشی نیاز داشته باشید یا خدمات درمانی یا حتی بخواهید یک بعد از ظهر همراه دوستانتان به بولینگ یا پینت بال بروید بازهم گزینه نت برگ برایتان کار می کند. کافی است موقعیت جغرافیایی تان را مشخص کنید و ببینید کدام مجموعه ها و کسب و کارها در اطراف تان تخفیف زده اند. سپس می توانید دسته بندی ها را فیلتر کنید.

نت‌برگ درصدد است تا با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و استفاده از قدرت خرید گروهی، در حوزه خرید روشی را رواج دهد که از یک سو برای صاحبان کالاها و خدمات سودآور باشد، و از سوی دیگر برای مشتریان و خریداران صرفۀ اقتصادی بالایی داشته باشد؛ ارائه روشی که در آن خریدار و فروشنده به یک اندازه سود می برند. فارغ از تشریفات، عناوین شغلی و مراتب سازمانی، نت‌برگ متشکل از متخصصان و کارشناسان حوزه تجارت الکترونیک، مدیریت و IT است. نت‌برگ با تمرکز بر روی یک کالا یا سرویس به‌صورت روزانه، هم فرایند انتخاب را برای کاربران آسان می‌کند و هم با استفاده از قدرت خرید گروهی، کالای مورد‌نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف‌نظر نمود.

۲. کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

۳.بهترین وب سایت های تخفیف در ایران : تخفیفان

تخفیفان از آن سایت هایی است که همواره تخفیف های خوبی به خصوص برای بلیط ها دارد. بلیط قطار و هواپیما و اتوبوس و‌کنسرت و تئاتر معمولا در این سایت همیشه دارای تخفیف هستند. از تفریحات گرانی مثل پاراگلایدر سواری تا خرید خواروبار همواره در این سایت تخفیف هایی هست. بهتر است پیش از هر اقدامی که پرداختن پول را در پی دارد سری به این سایت بزنید.

روش کار به این صورت است که شما با خرید تیکت هایی از این سایت می توانید به تعداد مورد نیاز از این تیکت ها را برای تخفیف های مورد نظر خودتان مصرف کنید. یعنی

حس خوب هیجان، مشتری مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری‌ سه ارزش اصلی تخفیفان در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد. شما با تخفیفان هیچ تخفیفی را از دست نخواهید داد و می‌توانید هزینه‌های زندگی خود را کاهش دهید و از بهترین خدمات با ارزان‌ترین قیمت‌ها استفاده کنید. تخفیفان در روز ده‌ها تخفیف ویژه و جذاب برایتان دارد و شما می‌توانید از تخفیف های چهل تا صد درصدی استفاده کنید. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد.

 

۴.بهترین وب سایت های تخفیف در ایران : ارزانکده

ارزانکده که اپلیکیشن های اندروید و آی او اس هم دارد سایت واسطه تخفیف کالاست و مثل سایت های  دیگری که معرفی کردیم شامل تخفیف خدمات نمی شود. در سایت این امکان برای شما فراهم شده که بعد از خرید اول و پرداخت هزینه پستی، تا ۷۲ ساعت هر کالایی را جداگانه سفارش بدهید و در این مدت هزینه ای بابت پست از شما گرفته نمی شود.

در صورتی که هر لحظه بخواهید فاکتور خرید خود را ببندید و از زمان باقیمانده ۷۲ ساعت خود استفاده نکنید لازم است تا روی گزینه (ارسال سریع ) کلیک کنید تا فاکتور شما بسته شده و در لیست ارسال قرار بگیرد. کالاهای تخفیف دار این سایت شامل لوازم دیجیتال، خانه و آشپزخانه، پوشاک و آرایشی و بهداشتی است.

۵.بهترین وب سایت های تخفیف در ایران :تخفیف بازان

گروه تخفیف بازان به مدد متخصصین فعال خود در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی و فن آوری اطلاعات و با استفاده از روش‌های نوین تبلیغاتی بستری جهت فروش کالاها و خدمات با تخفیف های باور نکردنی جهت رفاه هموطنان عزیز راه اندازی کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

تخفیف بازان یک بستر فروشگاهی است که به واسطه آن دادو ستدهای تجاری توسط خدمات دهنده گان با فروش کوپن در ازاء خدمات یا کالا یا تجربیات خاصی صورت می پذیرد. علاوه بر این، تخفیف بازان یک چهارچوب ارائه می دهد که شما در آن می توانید محصولات را به صورت کوپن تحت عنوان خدمات و کالا با تخفیف تعیین شده خریداری کنید.

گروه تخفیف بازان برای یک انتخاب خوب با بهترین پیشنهادات از بین بهترین رستورانها، کافی شاپ، مراکز تفریحی، فرهنگی، آموزشی، سلامتی، زیبایی و … در کنار شماست تا شما مشتری گرامی بهترین ها را با بهترین قیمت تهیه کنید.

 

۶.بهترین وب سایت های تخفیف در ایران : گلد تگ

گلدتگ به دنبال اینه که در آینده ای نزدیک با کمی حمایت شما عزیزان جمعی از بهترین مشتریان طلایی رو در سرتاسر ایران گرد هم جمع کنه تا بتونه با قدرت چانه زنی بیشتر بهترین و طلایی ترین خدمات و کالاها رو با قیمتی طلایی در اختیار شما قرار بده. چشم اندازی که گلدتگ در نظر داره اینه که با سرویس دهی خوبی که به کاربراش میده اونا رو در حدی راضی نگه داره که هر خریدی که می خوان انجام بدن یا هر سرویسی که به دنبالشن رو از بین پیشنهادای ما انتخاب کنن. گلدتگ یکی از زیرمجموعه های آروین وبه که |داره با مجموعه ای کامل کار اینترنتیش رو در ایران شروع می کنه؛ به زودی سایت فروش لوازم الکترونیکی ما هم راه اندازی خواهد شد، و همچنین سایت محصول رسانی ما از آمریکا به ایران و سایت طراحی وب و بازاریابی مون، تا بتونیم با مجموعه ای کامل و رو به گسترش، تا آخرین حد توانمون خدماتی رو در خور شخصیت شما عزیزان ارائه کنیم.

۷. بهترین وب سایت های تخفیف در ایران : موپن

احتمالا موبایل یا لباس خاصی را در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی همچون دیجی‌کالا یا باسلام پسند کرده‌اید، شاید شما بخواهید از تاکسی‌های اینترنتی همچون اسنپ و تپسی استفاده کنید، شاید هم میخواهید از اسنپ فود غذا سفارش دهید، یا می‌خواهید به سفر بروید و لازم باشد تا بلیط و هتل خود را رزرو کنید، خرید بلیط سینما و تئاتر یا دانلود قانونی فیلم و آهنگ چطور؟ دیدن محتوای آموزشی و خرید آنلاین کتاب هم گزینه بدی نیست. درخواست آنلاین پیک موتوری، مراکز مشاوره اینترنتی، خشکشویی آنلاین، چاپ آنلاین، سوپرمارکت‌های اینترنتی، بیمه، هاست و دامین و خدمات دفتری همچون فکس اینترنتی را هم به آن‌ها اضافه کنید. بیشتر از این شما را خسته نمی‌کنیم. در هر یک از مراکز خدماتی اینترنتی که به چند مورد آن اشاره شد، هنگام خرید، با گزینه‌ “اگر کد تخفیف دارید اینجا وارد کنید” مواجه شده‌اید. ای کاش جایی وجود داشت که می‌توانستید به آن کد تخفیف دسترسی داشته باشید. بله درست حدس زده‌اید! ما اینجاییم تا آن کد تخفیف را به رایگان در اختیار شما بگذاریم تا حس خوب و شیرین خرید ارزان‌تر را، به شما هدیه دهیم. کارشناسان ما در موپُن، این کدهای تخفیف را از را‌ه‌ها و کانال‌های مختلف، پیدا می‌کنند، تمامی آن‌ها را امتحان می‌کنند تا از سالم بودن و کار کردن کد، مطمئن شوند و سپس در اختیار شما قرار می‌دهند.

۸.تخفیف خوب

تخفیف خوب به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، پرداخت در محل ، ۳ روز ضمانت بازگشت کالا و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

این شرکت که یکی از زیر مجموعه هایی شرکت اندیشه نوین ساوا بوده ، فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز کرده است. تمرکز فروشگاه تخفیف خوب بر روی ۵ دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، لوازم خانه و دیجیتال می باشد.

در این فروشگاه می توانید پوشاک مردانه شامل پیراهن ، تیشرت و پولوشرت ، سوئیشرت ، بافت ، شلوار ، کاپشن ، کت و ست های ورزشی مردانه را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر پوشاک مردانه ، این فروشگاه دارای به روزترین پوشاک زنانه نظیر مانتو ، سویشرت ، کاپشن ، بافت ، شلوار ، تیشرت ، تونیک و ست های ورزشی زنانه می باشد.

تخفیف خوب یک بازار آنلاین برای خرید انواع ساعت دیواری ، آینه دکوراتیو و تابلو بوده ، که به زیبایی هر چه تمام می توانید منزل و یا محل کار خود را با آنها تزئین کنید. ساعت های دیواری تخفیف خوب تولید شده با جنس های مختلف مانند پلکسی گلاس ، چوب ، مخمل و چرم می باشد.

با خرید جدیدترین ساعت مچی مردانه ، ساعت مچی زنانه ، ست ساعت مچی زوج ، گردنبند ، دستبند و یا گوشواره یک تجربه موفق در خرید آنلاین اکسسوری ها داشته باشید.

ست بودن و ست شدن عروس و دامادها علاوه بر شیک بودن و زیبایی ظاهری، به عبارتی دربردارنده مفهوم عشق و محبت میان آن هاست. ست های دونفره تخفیف خوب را برای ست شدن جسمی و روحی شما با شریک زندگیتان پیشنهاد میکنیم . این ست ها شامل ، تیشرت ، بافت ، کاپشن ، سویشرت ، ساعت مچی و کفش می باشد.

اگر به دنبال خرید آخرین عینک های آفتابی و کیف های اداری و پالتویی هستید تخفیف خوب یکی از بهترین گزینه های شما می باشد. مناسب ترین و خاص ترین انتخاب برای افرادی که به دنبال یک هدیه مناسب برای روز زن ، روز مرد و یا تولدها هستند ، ست های چرمی تخفیف خوب می باشد.اقلام ست های چرمی شامل کیف پالتویی ، کیف جیبی ، جاکلیدی ، جاسوئچی و کمربند بوده که در کنار هم هارمونی رنگی بسیار جذابی را ایجاد میکند.

تخفیف خوب به ورزش دوستان هم کفش مردانه ، کفش زنانه ، لوازم هواداری و ساک ورزشی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. کتونی های روزمره تخفیف خوب بسیار مشابه برندهای کفش مطرح دنیا نظیر Nike ، Fila ، Adidas و … می باشد. راحتی ، کیفیت مناسب و مقرون به صرفه بودن ، از ویژگی های این دسته محصولات می باشد.

تخفیف خوب متشکل از تیمی جوان و نخبه با تخصص های مختلف بوده که هدف اصلی خود را حمایت از کالای ایرانی و کمک به اقتصاد ملی قرار داده است.

۹.آوینا مارت

 

این سایت را می توان بیش از سایرین سایت خانواده های سنتی تر ایرانی دانست. در این سایت یک تب به سوغات حجاج اختصاص داده شده است. یعنی در راستای حمایت از کالای ایرانی و تسهیل تهیه سوغات و ملزومات سفر حج برای زایرئن، فروشگاه اینترنتی آوینا مارت با همکاری سازمان حج و زیارت اقدام به تهیه بهترین و مرغوبترین کالاها با تخفیف‌های شگفت انگیز کرده است و زائرین می‌توانند در کمترین زمان کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و دریافت کنند. کالاهایی نظیر پوشاک، ساعت،کیف و کفش، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، لوازم بهداشتی، صنایع دستی، اسباب بازی و … آنچه که مورد نیاز زائران است در این بخش فراهم شده است.

در تب دیگر تمام محصولات صنایع دستی و سوغات محلات مختلف ایران نیز با تخفیف های ویژه ارائه می شوند.

 

جمع بندی

در این مقاله برترین سایت های تخفیف در ایران را معرفی کردیم. که هریک موضوع و محصولات و خدمات ویژه ای داشته است. در صورتی که در باره هریک از این ها سوالی دارید می توانید از بخش نظرات زیر همین پست از ما بپرسید و پاسخ بگیرید. فراموش نکنید همواره و برای تمام خدمات دیجیتال مارکتینگ می توانید روی همکاری تاس حساب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *