دانستنی

مزیت فریلنسر بودن ( کار در خانه)

مزیت فریلنسر بودن ( کار در خانه)

اکثر فریلنسرها به شما خواهند گفت که یکی از لذت های کار در خانه، اجتناب از رفت و آمد و گیر کردن در ترافیک است. هیچ چیز بهتر از دانستن این نیست که زمانی که اکثر افراد در ترافیک سنگین گیر کرده اند، شما یک یا دو ساعت بیشتر زمان دارید تا به انجام هر کاری که دوست دارید بپردازید.

با این حال، اغلب آن زمان اضافی می تواند به سرعت برای شما طبیعی و عادی شود. بعد از مدتی دیگر وقت آزاد برای شما به حساب نمی آید و شما از آن زمان استفاده می کنید و شروع به کار می نمایید.

پس از چند وقت از زمانی که تصمیم گرفتید یک فریلنسر شوید، احساس می کنید که دلتان برای رفت و آمدها و ترافیک و کارهای قدیمی تنگ شده است. چرا؟ زیرا رفت و آمد  و ترافیک زمانی برای فکر کردن به شما می داد. در واقع هر روز دو ساعت وجود داشت که می توانستید در افکار خود غرق شوید و هیچ چیز دیگری به جز فکر کردن، برای انجام وجود نداشت.

به عنوان یک فریلنسر بسیار اتفاق می افتد که هر زمان که کار نمی کنید، احساس گناه کنید. کار به راحتی می تواند مقدار زیادی از وقت آزاد ما را به خود اختصاص دهد و منجر به عدم تعادل و نارضایتی شود. یکی از لذت های فریلنسر شدن این است که شما انعطاف پذیری لازم برای کار را دارا هستید و این می تواند تعادل را برای شما به ارمغان آورد و به زندگی شما کمک کند.

بنابراین سعی کنید که زمانی را برای رفت و آمد در روز اختصاص دهید. سوار اتوبوس شوید نه برای به خاطر آن که به جایی بروید و به کار مشغول شوید. بلکه باید برای انجام فعالیتی غیر از کار باشد. به جای کار از ساعت ۸ صبح تا ۷ بعدازظهر، کار خود را از ۹ صبح آغاز کنید و تا ۶ بعدازظهر آن را به اتمام برسانید و ۲ ساعتی را که باید در رفت و آمد باشید را به فعالیت های دیگر اختصاص دهید. نکته مهم در این است که به نظر می رسد در یک روز به همان اندازه کار انجام شده و زمانی اتلاف نشده است.

مهم این است که از کامپیوتر خود دور شوید و به کارهای دیگر بپردازید — بنابراین بهتر است این زمان را به خواندن وبلاگ ها و یا چت در انجمن ها اختصاص ندهید. از آن زمان برای انجام کارهای مهم استفاده کنید که برای شما تنوع ایجاد می کند. به عنوان مثال شما می توانید از آن زمان برای انجام کارهای زیر استفاده کنید:

– پختن یک شام خوشمزه،

– بازی با بچه ها،

– ورزش،

– قدم زدن در اطراف خانه،

– خواندن یک کتاب در یک کافه،

– گذراندن وقت با همسر خود،

– مدیتیشن، و یا

– انجام یک سرگرمی.

نکته مهم این است که این زمانی برای شما است تا کمی از زندگی کاری خود خارج شوید. بسیاری از مثال های فوق به شما اجازه می دهد تا کار خود را تعطیل کنید و توجه خود را به چیزهایی غیر از کار معطوف کنید. اگر شما می توانید از ساعت های رفت و آمد برای به انجام رساندن چیزی خارج از کار استفاده کنید، متوجه می شوید که تبدیل شدن به یک فریلنسر خیلی بهتر از کار خارج از خانه می باشد.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *