دانستنی

مشاغل اینترنتی پردرامد بدون نیاز به هیچ سرمایه ای

چکیده مطلب : سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در این مطلب قصد دارم شما را با چندین شغل اینترنتی پردرامد  اشنا کنم امید وارد که از این مطلب لذت ببرید . در صورتی که به فعالیت در اینترنتی علاقه دارید بخواهید از مشاغل اینترنتی درامد بسیار بالایی کسب کنید من این مقاله را به شما پیش نهاد میکنم .پس تا انتها همراه ما باشید.

 

 

 

معرفی مشاغل اینترنتی در ایران

 

۱_کسب درآمد از طریق نوشتن :

 

میتوان گفت یکی از مشاغل اینترنتی پر طرفدار از طریق تایپ و نوشتن میباشد . همان طور که میدانید در خواست های زیادی برای نوشتن در فضای مجازی وجود دارد شما اگر زمان تایپ کردن دارید و سرعت تایپ بالایی دارید میتوانید با انجام این فعالیت درامد خوبی از هر مقاله کسب کنید .

در صورتی که قصد داشته باشید مقالاتی را به زمان انگلیسی ترجمه کنید میتوانید از سایت های upwork , fiveer , indeed استفاده کنید که در کسب درآمد اینترنتی از این وبسایت ها مبلغی بین ۵ تا ۱۰۰ دلار میتوانید از ترجمه هر مقاله دریافت کنید.

 

۲_کسب درآمد از یوتیوب :

شاید برای شما جالب باشه که یوتیوب یکی از مشاغل اینترنتی در جهان به حساب می اید و راحت از این وبسایت میتوان درامد بالایی را کسب کرد . تمام افراد میتوانند از طریق یوتیوب کسب درآمد اینترنتی داشته باشند . تنها روش کسب درامد از این  سیستم شما باید ۲ مرحله زیر را انجام بدهید .

۱_مرحله اول ثبت نام در این وبسایت
۲_و مرحله دوم اشتراک گذاری فیلم هایی که دیگران به انها علاقه دارند .

 

۳_مشاغل اینترنتی پرسود گوگل :

یکی از پرسود ترین شغل های اینترنتی کمپانی گوگل میباشد شما با استفاده از سرویس ادسنس گوگل خیلی راحت میتوانید درآمد اینترنتی بسیار بالایی داشته باشید .

 

۴_کسب درآمد از طریق گوشی های هوشمند:

 

یکی از مشاغل اینترنتی برای کسب درآمد که به هیچ سرمایه ی خاصی نیاز ندارد , کسب درامد از طریق موبایل میباشد اصلا فرقی نمیکند که سیستم عامل گوشی شما اندروید است یا ios . با این حال برنامه های بسیار زیادی است که با انجام دادن انها میتوانید پول در بیارید .

۵_نظر سنجی اینترنتی :

یکی از مشاغل اینترنتی نظر سنجی اینترنتی میباشد در واقع بدون سرمایه و کمترین زمان شما میتوانید از راه کسب درآمد اینترنتی داشته باشید . وبسایت های زیادی وجود دارد که شما با ثبت نام در انها و وارد کردن اطلاعات شخصی خود با پر کردن فرم نظر سنجی کسب درامد کنید .

 

۶_خرید و فروش دامین سایت :

 

میتوان گفت یکی دیگر از مشاغل اینترنتی  پرسود با درآمد اینترنتی بالا خرید و فروش دامنه وبسایت میباشد . شما میتوانید یک کار در منزل اینترنتی از خرید و فروش دامنه داشته باشد به عنوان مثال : شما دامنه هایی را از وبسایت ها و شرکت های هاستینگ با هزینه ی کم تهیه میکنید و آن ها را میتوانید در در فروشگاه های فروش دامین قیمت بالا تری برای فروش قرار بدهید و کسب درامد کنید .

 

 

۷_خرید و فروش وبسایت :

 

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی پر درامد خرید و فروش وبسایت میباشد برای این منظور میتوانید وبسایتی را که طراحی میکنید ان را  توسعه بدهید و بازدید زیادی را جذب کنید و پس از ان وبسایت را برای فروش قرار بدهید افراد بسیار زیادی هستندکه از طریق این راه پول در می اورند .

 

۸_کسب درامد از طریق شبکه های اجتماعی :

شاید در حال حاضر یکی از مشاغل اینترنتی ساده کسب درامد از طریق شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک, توییتر , اینستاگرام و… میباشد در حال حاضر افراد زیادی از این راه کسب درامد میکنند و میتوانید خود شما این شغل اینترنتی را راه اندازی کنیم و از این راه کسب درامد داشته باشد .

در صورتی که شما یک صفحه پر بازدید و پر مخاطب در این شبکه های اجتماعی داشته باشید خیلی راحت میتوانید با تبلیغ کردن به درامد بسیار بالایی برسید و میتوانید بابت هر تبلیغات هزینه بسیار زیادی را دریافت کنید .

 

۹_خدمات :

 

یکی از مشاغل اینترنتی پر درامد خدمات در اینترنت میباشد شما اگر در زمینه ای تخصص دارید مثل برنامه نویسی , طراحی سایت , گرافیک , فتوشاپ و… میتوانید از این راه درامد بسیار بالایی را کسب کنید به عوان مثال شما میخواهید از طراحی سایت کسب درامد کنید این را بدانید که برای طراحی سایت اصلا به علم برنامه نویسی و کد نویسی نیازی نیست شما میتوانید بدون داشتن علم برنامه نویسی پروژه های طراحی سایت انجام بدهید برای اطلاعات بیشتر میتوانید از صفحه دوره اموزش طراحی سایت بدون کد نویسی  دیدن کنید .

 

۱۰_فروشندگی در اینترنتی :

 

یکی از مشاغل اینترنتی پولساز فروشندگی در دنیای اینترنت میباشد . شما خیلی راحت میتوانید محصولات دیگران و یا حتی محصولات خودتان را در اینترنت بفروشید که حاشیه سود بسیار بالایی دارد . اگر بتوانید یک وبسایت راه اندازی کنید و محصولات دیگران را بفروشید  میتوانید به درامد بسیار بالایی در ماه دست پیدا کنید دقیقا مثل سایت دیجی کالا که محصول شرکت های دیگر را میفروشد که درامد این فروشگاه اینترنتی روزانه چند میلیون تومان میباشد . شما با فروش محصولات دیگران میتوانید به ازای هر فروش پورسانتی را دریافت کنید . اگر هم خود شما محصولاتی دارید میتوانید با راه اندازی یک وبسایت محصولات خودتان را برای قروش قرار بدهید .

 

۱۱_فروش فالور و لایک اینستاگرام :

یکی از مشاغل اینترنتی پرسود در ایران فروش فالوور اینستاگرام میباشد . همان طور که میدانید شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران و جهان میباشد که روزانه کاربران زیادی عضو این شبکه اجتماعی میشوند . فروش فالوور و لایک اینستاگرام میتواند زمینه ی مناسبی برای کسب درآمد میلیونی از اینترنت  باشد . پس اگر میخواهید در زمینه فروش فالوور اینستاگرام , لایک و ویو فعالیت کنید میتوانید برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

۱۲_راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی شخصی :

یکی از بهترین ایده ها و پر درامد ترین مشاغل اینترنتی این است که شما یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید  . اگر واقعا بدنبال یک شغل اینترنتی پولساز هستید من این زمینه را به شما توصیه میکنم  . حاشیه سود این مدل کسب و کار اینترنتی بسیار بالا میباشد . اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید توصیه میکنم مقاله زیر را مشاهده کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *