دانستنی

معرفی بهترین سایت های فریلنسری در ایران

بهترین سایت های فریلنسری ایرانی کدامند؟

سایت پونیشا

پونیشا سایتی است که می‌توانید به راحتی در آن به فریلنسینگ بپردازید و افرادی از سراسر ایران از این سایت استفاده می‌کنند. در این سایت فریلنسرها در زمینه‌های مختلفی به ارائه خدمات پرداخته و به راحتی می‌توانند نیاز شما به یک متخصص را برطرف کنند.با ایجاد پروژه یا مسابقه در پونیشا می‌توانید افراد متخصص پیدا کنید و با پرداخت امن پونیشا می‌توانید با اطمینان با آنها بصورت آنلاین کار کنید ما باور داریم کارآفرینان، فریلنسرها/کارمندان موفق می توانند دنیای بهتری را برای همه ما خلق کنند. هدف ما جهانی شدن است و برای رسیدن به این هدف گام بر میداریم و تلاش می کنیم. پونیشا یک پلتفرم نیست، پونیشا یک سبک زندگیست. سبک زندگی برای فریلنسرها، کارآفرینان و کارمندان ما. ما برای همه امکاناتی را فراهم می آوریم تا بتوانند با اطمینان و بدون حضور فیزیکی با یکدیگر کار کنند، پروژه ها را انجام دهند، محصولات جدید خلق کنند، و یا کیفیت محصولات فعلی را بهبود بخشند. ما کمک می کنیم بهره وری افزایش یابد و ساعات مفید کاری بیشتر شود. ما کمک می کنیم از وقت خود بهتر استفاده کنید و درآمد بیشتری کسب کنید. همینطور با کم کردن رفت و آمدهای غیر ضروری، به بهبود محیط زیست کمک می کنیم.

درآمد از طریق سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

سایت فریلنسری انجام میدم

این سایت یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسری ایرانی است که در آن می‌توانید بسیاری از کارها را با قیمتی مناسب سفارش دهید و یا حتی به عهده بگیرید. گرافیک، تبلیغات و برنامه نویسی از جمله زمینه هایی هستند که از طریق این سایت می‌توانید در انجام آن‌ها مشارکت کنید.انجام میدم متشکل از مجموعه‌ای از کارشناسان، طراحان و متخصصان ایرانی در زمینه‌های طراحی، فناوری و کسب و کار هستش که گرد هم اومدن تا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی سال‌ها فعالیت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک در ایران و براساس اصول تفکر طراحی محصولی جدید رو جهت رفع نیازهای جامعه ی متخصصان و کسب و کارهای ایرانی در حوزه‌ی فریلنسینگ و برون سپاری کارها به بازار ارائه کرده و توسعه دهند.در انجام میدم، سریع و ساده و امن، کارهای خود را به متخصصین و فریلنسرها بسپارید. یا خدماتی را که می‌توانید اینترنتی تحویل دهید به صورت بسته‌های خدمات برای فروش ارائه دهید و سفارش بگیرید. به این بسته‌های خدمات در انجام میدم کاره می‌گوییم.

انجام میدم متشکل از مجموعه‌ای از کارشناسان، طراحان و متخصصان ایرانی در زمینه‌های طراحی، فناوری و کسب و کار هستش که گرد هم اومدن تا به پشتوانه‌ی تجربه‌ی سال‌ها فعالیت در حوزه‌ی تجارت الکترونیک در ایران و براساس اصول تفکر طراحی محصولی جدید رو جهت رفع نیازهای جامعه ی متخصصان و کسب و کارهای ایرانی در حوزه‌ی فریلنسینگ و برون سپاری کارها به بازار ارائه کرده و توسعه دهند.

سایت فریلنسری پارسکدرز

یکی دیگر از سایت‌های مطرح فریلنسینگ ایرانی سایت پارسکدرز است که خدماتی در زمینه گرافیک، ترجمه، برنامه نویسی و غیره به مخاطبان خود ارائه می‌دهد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند. برای پروژه خودتون نیروی کار دورکار و فریلنسر استخدام کنید. کسب درآمد به عنوان مجری یا فریلنسر اگر فریلنسر هستی یا توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو داری می تونی اقدام به کسب در آمد از پارسکدرز کنی. از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این به این معنی است که شما پس از اطمینان از انجام صحیح پروژه حتما هزینه انجام کار را دریافت می کنید.

سایت فریلنسری ای استخدام

با راه اندازی اولین سرویس هوشمند ارسال آگهی در کشور و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیربط، تمامی اخبار، آگهی های استخدامی محلی و کشوری را چند لحظه پس از اعلام و انتشار و گرفتن تاییدیه صحت آنها، در پایگاه اینترنتی خود تجمیع و بازنشر نموده و پس از تفکیک آنها براساس رشته تحصیلی، تخصص کاری و شهر و استان به کاربران متقاضی خود پیامک و ایمیل می نماید.

بدیهی است کاربران با استفاده از خدمات سایت «ای استخدام»، به موقع از آگهی های استخدامی جراید، روزنامه ها، سایت ها و سایر منابع اخبار و آگهی مطلع میشوند و تیم «ای استخدام» به جای کاربران تمام روزنامه ها، نیازمندی ها، وب سایت ارگانهای دولتی و خصوصی و کلیه منابع اخبار و آگهی های استخدامی موثق و معتبر را بررسی می کند.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

سایت فریلنسری تایپ ایران

تایپ ایران یکی از مهم‌ترین سایت‌های فریلنسری ایرانی در زمینه تایپ است که شما را به افراد متخصص دراین زمینه وصل می‌کند. اگر به در تایپ مهارت دارید و یا پروژه ای در این زمینه دارید، تایپ ایران محل مناسبی برای رفع نیاز شما می‌باشد.تایپ ایران بخشی از مجموعه سایت های کارایران است. این بستر جهت انجام پروژه های تایپ به صورت تخصصی و کارآفرینی تایپیست های مختلف از سراسر کشور جهت انجام پروژه ها به صورت دورکاری می باشد. تخصصی بودن سایت در این زمینه باعث وجود امکانات و قابلیت های تخصصی می شود که سایت با برپایی آزمون های آنلاین تخصصی و سایر معیارهای اعتبارسنجی و راستی آزمایی در به انجام رساندن پروژه های تایپ با حداکثر نتیجه گام بردارد.

سایت فریلنسری دورکار

سایت دورکار نیز مشابه سایر سایت‌های فریلنسری امکانات گسترده ای را از سراسر ایران در اختیار شما قرار می‌دهد. در این سایت پروژه هایی در زمینه هایی مانند گرافیک، ترجمه و تحقیق، طراحی وب و اپلیکیشن و غیره انجام می‌شود و پروژه‌های آن در دسترس بسیاری از کارفرمایان و فریلنسرها است. در دورکار ثبت نام کنید و پروژه های خودتان را به دست کسانی بسپارید که مورد پسند شما هستند. با بررسی نمونه کارها میتوانید بهترین ها را انتخاب کنید. پروژه هایی که در آن تخصص دارید را انتخاب کنید و پیشنهاد خود را ثبت کنید… از این به بعد کاری را انجام میدهید که تخصص دارید و علاقه دورکار با هدف فراهم کردن بستری امن و مطمئن جهت برون سپاری پروژه ها برای فارسی زبانان سراسر دنیا راه اندازی شد. ما سعی کردیم بستری را فراهم کنیم تا دارندگان مشاغل بزرگ و کوچک، کارآفرینان و عموم مردم بتوانند به راحتی از نیروی کار متخصص در سرار کشور جهت انجام تمام پروژه هایی که امکان انجام آنها از راه دور وجود دارد استفاده کنند. برخی از پروژه هایی که از طریق «دورکار» امکان انجام آنها وجود دارد عبارتند از: طراحی وبسایت، طراحی برنامه موبایلی اندروید و آی.اُ.اس طراحی گرافیک، نگارش و ترجمه متن، ارائه کارهای تحقیقاتی و پژوهشی و … کارفرمایان محترم با استفاده از «دورکار» علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه امکان این را خواهندداشت تا دفتر کاری به وسعت ایران داشته باشند و نیز از متخصصین داخلی با ایجاد شغل حمایت کنند.

سایت فریلنسری ورکفا

کارهای خود را به صورت آنلاین به افراد متخصص بسپارید تا در بستری امن سریع تر، ارزانتر و بهتر انجام شوند. دنبال کار هستید؟ فریلنسر شوید با ورکفا، در خانه و روی کاری که دوست دارید کار کنید در ورکفا دو روش برای کسب درآمد وجود دارد : روش اول : انجام پروژه ها لیست پروژه ها را مرور کنید و روی پروژه ای که می توانید انجام دهید پیشنهاد ارسال کنید. با ثبت نام در سایت و انتخاب مهارت هایتان ما پروژه های جدید را برای شما ایمیل می کنیم. برای شروع کار فریلنسینگ آماده اید؟ همین حالا پروژه خود را رایگان ایجاد کنید و بهترین نیروی فریلنسر را برای کارتان پیدا کنید.

سایت فریلنسری حامی ورکس

حامی ورکس (Hamiworks)، یکی از جدیدترین سایت های فریلنسینگ و دورکاری اینترنتی، جهت استخدام فریلنسرهای حرفه‌ای در ایران است. انجام پروژه تخصص اصلی فریلنسرها در این سایت هست، کارفرماها قادر به ثبت پروژه های متنوع با مهارت هایی مانند: برنامه نویسی، ساخت اپلیکیشن و نرم افزار، طراحی سایت، تولید محتوای سایت و شبکه‌های اجتماعی، تایپ و ترجمه، عکاسی، طراحی لوگو، بنر، پوستر، چهره و…، نگارش مقاله و پروپوزال، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ، سئو SEO، ادیت و ویرایش عکس، ساخت و تدوین کلیپ و تیزر، ساخت اینفوگرافیک، مدل‌سازی، ویرایش فایل‌های صوتی، آهنگسازی، پروژه‌های مهندسی، علوم تجربی، هنر، معماری، طراحی داخلی و… اشاره کرد.

هزاران فریلنسر در حامی ورکس آماده ارائه خدمات هستند

برای هر کاری میشه تو حامی ورکس نیروی متخصص (فریلنسر) پیدا کرد.
کارها رو میشه سریع تر و ارزون تر انجام داد.
کارها رو میشه برون سپاری کرد.

سایت فریلنسری گودکو

سایت گودکو نیز در زمینه فریلنسینگ مورد توجه است و می‌تواند محلی برای انجام پروژه و یا شاغل شدن شما باشد. اگر تمایل به فعالیت در این زمینه دارید شاید بد نباشد به این سایت هم مراجعه کنید.گودکو با بهره‌گیری از اصول مدرن مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها و با بکارگیری امکانات موجود در دنیای فناوری اطلاعات، چارچوبی را توسعه می‌دهد که هم فرآیند پیداکردن شغل یا همکاران مستعد را آسان کند و هم با ارائه‌ی اطلاعات ومنابع آموزشی مفیدومرتبط، آگاهی عمومی و تخصصی دراین زمینه را افزایش دهد.

مهم ترین و شاید سخت ترین کاری که شما بعنوان یک فریلنسر باید انجام دهید، معروف شدن و شناخته شدن بین افراد است. شما باید سعی کنید از شرکت، برند ها و افراد معروف در محتوای که تولید می کنید استفاده کنید، تا افراد مختلف را جذب کنید. به این نکته توجه کنید که نیازی نیست شما یک فریلنسر حرفه ای باشید، به آینده فکر کنید و از الان زمینه را برای اون لحظات آماده کنید.

شما باید بتوانید خودتان را تبلیغ کنید.

شما هرچقدر هم که ماهر باشید تا نتوانید خودتون را معرفی یا به اصطلاح تبلیغ کنید، مسیر فریلنیسنگ برای شما سخت و ناهموار می شود. مهم نیست که در حوزه ی خودتون چقدر مهارت دارید، مهم این است که تا حد می توانید نقاط قوت تان را برای کارفرما بازگو کنید و را تحت تاثیر قرار دهید. برای بهتر انجام دادن این کار به نکات زیر توجه کنید.

  • شروع صحبت و مکالمه تان را خیلی جدی بگیرید و سعی کنید، مکالمه را قدرتمند شروع کنید.
  • به حرف هایی که کارفرما می زند توجه کنید و سعی کنید دقیق به سوالات او جواب دهید.
  • در مورد تجربیات و پروژه های قبلی تان صحبت کنید.

اولویت های شغل اصلی تان را وارد حوزه ی فریلنسینگ نکنید.

در کنار تمام مطالبی که با هم بررسی کردیم، باید به یاد داشته باشید شغل تمام وقت شما منبع درآمد شماست. تا زمانی که در حوزه فریلنسینگ به جایگاهی نرسیدید که خیال تان از نظر درامد راحت باشد، نباید کاری کنید که شغل اصلی شما به خطر بیفتد. کاری هایی که نباید انجام بدید این ها هستند:

  • هیچگونه تعهد و یا قراردادی که با محل کارتان دارید را نقض نکنید.
  • هیچگونه پروژه ی فریلنسری را در ساعت کاری انجام ندهید.
  • از منابع و امکاناتی که در اختیار دارید برای انجام پروژه هایتان استفاده نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *