دانستنی

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی | کار در سایت فریلنسینگ

تبدیل شدن به فریلنسر، یک ایده عالی برای هر کسی است که دوست دارد برای خود کار کند. فریلنسرها می توانند در یک زمان برای کارفرمایان متعدد کار کنند، انواع مهارت های خود را به کار بگیرند و به همان اندازه که می خواهند کار کنند. به نظر می رسد ایده آل باشد، درست است؟ اگر شما هم در این رابطه انگیزه دارید، کار کردن در محیط کار خودتان را ترجیح می دهید؛ این کار می تواند برای شما مناسب باشد. سعی کردیم در این مقاله اطلاعات جامعی در رابطه با سایت های فریلنسر خارجی در اختیار شما قرار دهیم. همراهی شما تا انتهای این مطلب افتخار ماست…

 

سایت های فریلنسر خارجی

فریلنسر چیست؟

فردی که به جای یک کارمند برای یک شرکت واحد، برای شرکت های مختلف کار می کند بدون اینکه به یک شرکت خاص متصل باشد را فریلنسر می گویند. فری لنسرها خود اشتغالی، آزادی انتخاب و… را ترجیح می دهند.

چگونه فریلنسر شویم؟

مهارت های تان را بنویسید. این که آیا شما یک نویسنده، عکاس، ریاضیدان، طراح وب، بازاریاب، تصویرگر، محقق و… هستید، احتمالا یک شغل آزاد برای شما وجود دارد. از انجام چه کاری لذت میبرید؟ نقاط قوت شما چیست؟ فهرستی از هر چیزی را که فکر می کنید ممکن است پول درآور باشید، تهیه کنید. لیست همه چیزهایی را که فکر می کنید در آن خوب هستید بدون هیچ گونه محدودیتی بنویسید. سپس در بهترین و معتبرترین سایت های فریلنسر خارجی به اشتراک بگذارید. اگر تمایل دارین به صورت حرفه ای، فریلنسری را انجام دهید باید نکات تبدیل شدن به یک فریلنسر را رعایت کنید. حتی اگر کار خود را به عنوان یک فریلنسر نمی خواهید آغاز کنید، می توانید در وقت آزاد تان، مشغول کار شوید.

 

سایت های فریلنسر خارجی

معرفی بهترین سایت های فریلنسر خارجی

Envato

می توان سایت انواتو را یکی از معتبرترین و بهترین سایت های فریلنسر خارجی دانست. همانطور که می دانید این شرکت، ۷ زیر مجموعه دارد که در هر کدام که توانایی دارید می توانید مشغول شوید. که شامل طراحی قالب برای سایت ها، اسکریپت ها، پلاگین ها، فیلم، موشن گرافیک و پروژه های افترافکت، موسیقی و جلوه های صوتی، تصاویر، آیکن، لوگوها، وکتورها و طرح هایی که با فتوشاپ ایجاد کرده اید، ساخت گرافیک بازی های کامپیوتری، انیمیشن ها و پروژه های ۳D و… می باشند. آیا تنوع کار در سایت های زیر مجموعه شرکت انواتو شما را هم شگفت زده کرد!

Upwork

یکی از بزرگترین سایت های جذب فریلنسر در خارج از کشور می باشد که دارای بیش از ۱۲ میلیون فریلنسر و بیش از ۵ میلیون مشتری است.

Freelancer.com

سایت Freelancer برای مشتریان این امکان را فراهم می کند تا پروژه های خود را ارسال و تعدادی از مزایده ها را انتخاب کنند. درحالیکه جمعیت آن بیش از ۱۶ میلیون کاربر فرصت کار برای انجام کار را فراهم می کند، هزینه های فراوانی Freelancer می تواند به ویژه برای کاربرانی که برای اولین بار استفاده می کنند، بسیار دشوار باشد.

Guru.com

گورو با ۱.۵ میلیون عضو در سراسر جهان، به فروش و بازاریابی IT می پردازد.

Fiverr

Fiverr با قیمت ورودی ۵ دلار برای فروش خدمات، کار و یا سرویس توسط فریلنسرها می باشد؛ از طراحی گرفته تا رسانه های اجتماعی.

۹۹designs

۹۹designs به شما این امکان را می دهد تا مسابقات طراحی را با توجه به نیازهای خود اجرا کنید و سپس طرح برنده را انتخاب نمائید. این سایت به شما امکان ارزیابی تعداد زیادی از گزینه ها را می دهد، با این مزیت که شما با انواع گزینه های خلاقانه برای کار خود مواجه می شوید.

Proz.com

یکی از معتبرترین سایت های فریلنسر خارجی ، Proz می باشد. اعضای سایت Proz.com را مجموعه ای از مترجمان آماتور و حرفه ای تشکیل می دهد که بیش از ۸۵۰۰۰۰ عضو دارد.

translated.net 

سایت translated.net یکی از بهترین سایت های معتبر در زمینه ترجمه می باشد که ترجمه بیش از صد زبان رسمی را انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *