دانستنی

معرفی روش امن و معتبر برای خرید پی اس ووچر

خرید پی اس ووچر

پی اس ووچر یکی از بهترین روش‌های پرداخت خارجی است که کمترین میزان کارمزد را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این ووچر، محصول شرکتی با نام Premium Vouchers بوده که به دلیل پرداخت سریع (انتقال سریع) و کارمزدهای بسیار کم، به سرعت توانست به یکی از بهترین روش‌های پرداخت خارجی تبدیل شود. اگرچه وبسایت‌های متعددی در حال حاضر مشغول به فروش پی اس ووچر هستند، اما صرافی دیجیتال کارتی شو یکی از بهترین پیشنهادات برای خرید پی اس ووچر است.

ووچر چیست؟

اگر قصد داشته باشید که یک کارت با مبلغ محدود تهیه کرده و از آن استفاده کنید (مثلا آن را هدیه بدهید)، به سراغ کارت‌های هدیه خواهید رفت. این کارت‌ها به صورت بی نام صادر شده و حاوی مبلغ مشخصی است. در دنیای دیجیتال، کارت‌های هدیه تبدیل به ووچر شده که هیچگونه ماهیت فیزیکی نداشته، بلکه از یک سری اعداد و حروف انگلیسی تشکیل شده و کدی ۱۰ الی ۱۶ رقمی را تشکیل می‌دهند. این کدها دقیقا همانند کارت هدیه هستند، اما ماهیت فیزیکی ندارند. ووچرها بی نام بوده، قابل انتقال به دیگران هستند، مبلغ آن‌ها از پیش تعیین شده و … بنابراین، ووچر دقیقا همان کارت هدیه‌ی مجازی است. اما این از ووچرها برای هدیه دادن به دیگران استفاده نشده، بلکه روشی برای پرداخت خارجی امن هستند.

تفاوت پرمیوم ووچر با فوچرز چیست؟

فوچرز یا پرمیوم ووچر، هر دو نام‌های دیگر پی اس ووچر هستند. جالب است بدانید که هر سه نام، به ووچرهای صادر شده از حساب Premium Voucher گفته شده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. در بازار ایران، این ووچرها با نام‌های مختلفی شناخته شده و هیچ کدام از آن‌ها غلط نیست. در کل، بهتر است بدانید که ووچرهای شرکت پرمیوم ووچر با نام پی اس ووچر یا فوچرز شناخته می‌شوند.

 کاربرد اصلی پی اس ووچر چیست؟

در سرتاسر جهان، از ووچرها برای پرداخت امن استفاده می‌شود. از آنجاییکه موجودی این ووچرها از پیش تعیین شده، امکان هک کردن حساب و از دست رفتن سرمایه وجود ندارد. علاوه بر آن، استفاده از روش‌های رایج پرداختی همانند پی پل و ویزا کارت، عموما با تاخیر همراه بوده و علاوه بر آن، کارمزد نسبتا بالایی دریافت می‌شود. اما ووچرها هم امن هستند و هم سریع و کم کارمزد. دلیل دیگر استفاده از ووچرها در سطح جهانی، مخفی نگهداشتن تراکنش‌های مالی است. در گردش حساب کارت‌های بانکی، محل خرید و مبلغ خرید کاملا مشخص است. اما در هنگام استفاده از ووچرها، هیچگونه ردی از محل و مبلغ خرید باقی نخواهد ماند. به همین جهت نیز بسیاری از کسانیکه علاقه مند به بازی‌های آنلاین بوده و در عین حال می‌خواهند این موضوع را مخفی نگهدارند، از انواع ووچر استفاده می‌کنند.

به دلیل مخفی نگهداشتن خریدهای انجام شده، در بعضی موارد از ووچرها و خصوصا پی اس ووچر برای شارژ پنل کاربری در سایت‌های پیش بینی ورزشی استفاده می‌شود. عموما تمامی این سایت‌ها درگاه پرداخت با فوچرز را ارائه کرده‌اند که همین امر باعث استقبال بیشتر از این روش پرداختی می‌شود.

دلیل اصلی استفاده از این ووچر در ایران اما کاملا متفاوت است. از آنجاییکه بانک‌های ایرانی تحریم بوده و امکان دسترسی به روش‌های پرداختی همانند پی پل و ویزا کارت وجود ندارد، ایرانیان محبور هستند که برای تراکنش‌های خارجی خود از روش‌های جایگزینی همانند پرفکت مانی، وبمانی، فوچرز، پی سیف ووچر و … استفاده نمایند. در میان تمامی ووچرها، فوچرز به دلیل کارمزد کمتر، در میان ایرانیان محبوبتر شده است. نمونه‌ای از کارآیی این ووچر را در ادامه توضیح خواهیم داد.

شارژ اکانت کنسول پلی استیشن

یکی از رایج‌ترین کاربردهای پی اس ووچر، شارژ کردن اکانت پلی استیشن است. این کنسول بازی که طرفداران بسیار زیادی در ایران نیز دارد، امکان بازی آنلاین را به کاربران خود می‌دهد، اما پیش از آن، کاربر باید حساب بازی خود را شارژ کند. باز هم به دلیل دسترسی نداشتن به روش‌های پرداخت خارجی، بهترین گزینه، استفاده از انواع ووچر است. خوشبختانه، کنسول پلی استیشن، قسمتی را برای شارز با ووچرها قرار داده که با رفتن به قسمت Redeem Code و وارد کردن کد فوچرز، به سادگی می‌توانید اکانت خود را شارژ نمایید.

پی اس ووچر را از کجا بخریم؟

با یک سرچ ساده متوجه خواهید شد که تعداد سایت‌هایی که در حال فروش این محصول هستند، بسیار زیاد است. برای انتخاب از میان فروشندگان، بهتر است ابتدا چند ویژگی را بررسی کرده و خودتان از میان آن‌ها، انتخاب نمایید. ویژگی‌های مهم فروشگاه پی اس ووچر به شرح زیر است:

  • داشتن پنل کاربری تمامی اتوماتیک و تحویل انواع ووچر به صورت آنی (بدون دخالت ادمین)
  • ارائه‌ی بهترین قیمت در هر لحظه
  • فعالیت به صورت قانونی
  • اجباری بودن احراز هویت (در ادامه توضیح داده میشود)
  • پشتیبانی با کیفیت و پاسخگو
  • قابلیت خرید/فروش ووچرها
  • تنوع انواع ووچر

خرید پی اس ووچر بدون احراز هویت

بسیاری از وبسایت‌هایی که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند، تبلیغات گسترده‌ای را مبنی بر خرید پی اس ووچر بدون احراز هویت انجام داده‌اند. این در حالی است که تمامی کسب و کارهای قانونی که وظیفه‌ی آن‌ها نقل و انتقالات مالی هست، باید طبق قوانین کشور، مشتریان خود را بشناسند. در صورتیکه از این قانون پیروی نشود، احتمال فیلتر شدن سایت و قطع دسترسی به آن، بسیار بالا است. بنابراین، حتما از وبسایتی خدمات خود را دریافت کنید که فعالیتش به صورت قانونی باشد تا خیالتان راحت باشد.

برای مثال، صرافی دیجیتال کارتی شو به نشانی Cartisho.com یکی از معتبرترین وبسایت‌ها برای خرید انواع ووچر است. این مجموعه که با هدف کاهش فشار تحریم‌های مالی بر زندگی ایرانیان تاسیس شده، ده‌ها خدمت پرداختی مختلف از جمله خرید و فروش پی اس ووچر را انجام می‌دهد. فرآیند احراز هویت در کارتی شو بسیار ساده و سریع بوده و در کمتر از چند دقیقه انجام خواهد شد. بنابراین، بر خلاف سایر صرافی‌های دیجیتال، لازم نیست ساعت‌ها و حتی روزها منتظر تایید شدن حساب کاربری خود بمانید.

این مجموعه علاوه بر فوچرز، انواع ووچرها از جمله پی سیف ووچر، پرفکت مانی و همچین انواع رمزارزها را برای خرید و فروش ارائه کره است. قیمت گذاری برروی محصولات به صورت آنی انجام شده و همواره مطابق با قیمت آزاد دلار است. کمترین میزان کارمزد برای ارائه‌ی تمامی خدمات در نظر گرفته شده و به لطف پنل تمام اتوماتیک، تمامی درخواست‌ها به صورت آنی انجام خواهد شد. این مجموعه به عنوان یک استارت آپ موفق، علاوه بر فروش تمامی آیتم‌های فوق، در بخش نقد کردن درآمدهای ارزی نیز فعالیت می‌کند.

اگر مبلغی را به صورت تتر، ووچرها (پرفکت مانی، پی سیف ووچر، فوچرز) یا سایر رمزارزها داشته باشید، با انتقال آن به صرافی دیجیتال کارتی شو می‌توانید آن را با بهترین قیمت به ریال تبدیل کرده و در کمترین زمان ممکن، در حساب بانکی خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *