دانستنی

معرفی سایت های فریلنسری خارجی

هر ساله افراد زیادی در سرتاسر دنیا مشغول به فعالیت فریلنسری یا دورکاری هستند و روز به روز به تعداد این افراد اضافه میشود که نشان دهنده اهمیت حوزه فریلنسری در میان افراد است. در این راستا وب سایت های فریلنسری خارجی زیادی در سرتاسر دنیا مشغول به ارائه خدمات به افراد هستند که افراد با عضویت در آن ها میتوانند فعالیت های مورد نظر را در آن ها انجام دهند و از این طریق کسب درآمد داشته باشند.

شما زمانی که قصد دارید در وب سایت های فریلنسری به فعالیت مشغول شوید باید هم دانش لازم در زمینه تخصصی را که قصد فعالیت در آن را دارید داشته باشید و هم دارای تعهد کاری بالایی باشید تا بتوانید کارهایی را که از کارفرمایان میگیرید، به صورت کامل و جامع و در زمان تعیین شده انجام دهید. در صورتی که این شرایط را داشته باشید میتواند در هر جایی که هستید تنها با یک خط اینترنت و یک دستگاه کامپیوتر به فعالیت های فریلنسری خودتان مشغول شوید. ما در ادامه به برسی سایت های فریلنسری خارجی که افراد میتوانند با عضویت در آن ها کسب درآمد کنند میپردازیم.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای کسب درآمد

سایت فریلنسری (People PerHour)

این سایت فریلنسری پروژه های زیادی در زمینه طرای سایت، بازاریابی و ترجمه کردن متن در خود جا داده است که شما میتواند در هر کدام از این شاخه ها فعالیت داشته باشید.

قابلیت Fiverr از جمله ویژگی هایی است که سایت فریلنسری PeoplePerHour دارد و این ویژگی برای این است که افراد فریلنسر میتواند تعداد پروژه ها و کارهایی را که توانایی انجام آن را در یک ساعت دارند را اعلام کنند تا کارفرمایان بتوانند به خوبی از این افراد استفاده کنند.

سایت فریلنسری (Freelancer.com)

سایت Freelancer.com از اولین وب سایت های فریلنسری خارجی است در این حوزه به فعالیت مشغول بوده است و افراد متقاضی میتوانند با وارد شدن در این وب سایت پروژهای گوناگونی را برای انجام در اختیار داشته باشند. تعداد پروژهایی که در سرتاسر دنیا در این پروژه قرار دارد بیش از ۴۰ میلیون عدد است که نشان دهنده محبوبیت بالایی است که این سایت فریلنسری دارد. تمامی افرادی که در زمینه فریلنسری به فعالیت مشغول هستند میتوانند با عضویت در این سایت هر پروژه را که دوست داشته باشند برای انجام در اختیار بگیرند.

سایت فریلنسری (LinkedIn)

LinkedIn را باید بزرگترین شبکه اجتماعی تخصصی در زمینه کسب کارهای مختلف محسوب کرد که در این وب سایت هر روزه تعداد پروژه های زیاد از طریق پست در اختیار اعضای آن قرار میگیرد. تعداد زیادی شغل های تمام وقت و پاره وقت در سایت لینکدین وجود دارد. افرادی که تمایل دارند در این وب سایت پروژه های فریلنسری انجام دهند میتواند با تکمیل پروفایل خودشان رزومه و تمامی نمونه کارهایی را که دارند در این وب سایت قرار دهند تا افراد کارفرما به این رزومه دسترسی داشته باشند و پروژهای کاری خودشان را در اختیار شما قرار دهند.

سایت فریلنسری (۹۹Designs)

این سایت فریلنسری در زمینه کارهای گرافیکی و طراحی لگو مشغول به فعالیت میباشد و افرادی که در این زمینه ها تخصص دارند میتواند با عضویت در ۹۹Designs پروژهای زیادی را در اختیار داشته باشند. نحوه درخواست در این وب سایت به این شکل است که مشتریان تمامی طرح هایی را که دارند به صورت خلاص در این سایت اعلام میکنند و فریلنسرهای میتواند در صورت مشخص کردن پروژه مورد نظر طرح های اولیه خودشان را برای آن ها ارسال کنند و در صورت تایید کارفرما پروژه مورد نظر را برای انجام در اختیار بگیرند.

سایت فریلنسری (Design Hill)

وب سایت DesignHill یکی دیگر از سایت های فریلنسری است که در زمینه کارهای گرافیکی و لگو به فعالیت مشغول است.

از ویژگی های بارزی که میتوان در این سایت مشاهده کرد این است که گزینه ثبت نام در این وب سایت به عنوان طرح خیلی واضحی نمیباشد و با توجه به این قابلیت رقابتی که در این وب سایت بین طراحان و گرافیست کارها وجود دارد در مقایسه با دیگر وب سایت های به شکل کمتری میباشد که باعث میشود دستمزی که متخصصان در در این وب سایت دریافت کنند رقم بالایی باشد. با توجه به آماری که وب سایت Design Hill منتشر کرده است است بالغ بر پنجاه هزار مشتری در این وب سایت وجود دارد که درصد رضایت بالایی ار حظور در این سایت دارند.

سایت فریلنسری (Boxer)

این وب سایت فریلنسری از دیگر سایتهایی است که بیشترین تمرکز آن بر روی کشور هند میباشد. از ویژگی هایی که این سایت دارد درصد بسیار پایین ۲ درصد کمیسون آن میباشد و این میزان کمیسیون را نیز باید کارفرمایان پرداخت کنند و درواقع افراد فریلنسر هیچ کمیسیونی را پرداخت نمیکنند. این سایت را میتوان یکی از وب سایت های فریلنسری خارجی جدید قلمداد کرد که فعالیت در آن برای افرادی که مقیم ایران هستند امکان پذیر نمیباشد.

سایت فریلنسری (Upwork)

یکی از وب سایت های فریلنسری بزرگی که پروژه های آنلاین زیادی در آن ارائه میشود، وب سایت Upwork میباشد. این وب سایت امکان انتخاب پروژه های کوتاه مدت و بلند مدت را برای فریلنسرها فراهم کرده است و افراد میتوانند با توجه به هر تخصصی که دارند در این وب سایت پروژه های مورد نظرشان را پیدا کنند و جهت انجام آن اقدام نمایند. Upwork با باید یکی از بهترین وب سایت هایی محسوب کرد که شما میتوانید باد عضویت در آن در جایی که هستید درآمد داشته باشید.

سایت فریلنسری (Guru)

از دیگر وب سایت های فریلنسری خارجی که پروژه های زیادی در آن وجود دارد میتوان به Guru اشاره کرد. با توجه به مراحل ثبت نام آسانی که در این سایت برای فریلنسرهای وجود دارد مشتریان و کارفرمایان میتوانند به راحتی فریلنسر مورد نظر خودشان را پیدا کرده و کار خود را به او پیشنهاد دهند. از دیگر ویژگی هایی که این سایت دارد این است که قابلیت Work Room دارد و این به معنای این است که فریلنسرهای این امکان را دارند تا بتوانند کارهاب خودشان را به شکل بهتری و بهینه تری مدیریت کرده و انجام دهند.

سایت فریلنسری (Fiverr)

سایت Fiverr را باید یکی از قدیمیترین وب سایت هایی محسوب کرد که در زمینه فریلنسری مشغول به فعالیت میباشد و طرفدارن زیاد را جذب کرده است.

وب سایت فریلنسری Fiverr در قیاس با دیگر وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند اندکی متفاوت است، در این سایت این قابلیت برای افراد فریلنسر وجود دارد که پیشنهاد دهند با مبلغ ۵ دلار امکان انجام دادن چه کاری را دارند و همچنین کارفرما و مشتریان نیز میتواند به راحتی در این وب سایت به جستجو پرداخته و سفارش خودشان را برای فریلنسرها به خوبی ارسال کنند.

اینکه شما فکر کنید که تمامی پروژهایی را که میگیرید باید ۵ دلار بابتش دستمز دریافت کنید برای تمامی کارها نیست و این قابلیت فقط یک پیشنهاد در این سایت فریلنسری است. زمانی که شما در این وب سایت قصد دارید اقدام به انجام دادن کارهای مشتریان کنید میتوانید مزایای زیادی را در مورد کار خودتان به آن ها پیشنهاد دهید تا قراردهای خوبی با درآمد بالایی را دریافت کنید.

سایت فریلنسری (iWriter)

iWriter را یاید یکی از سایت های فریلنسری محسوب کرد که پروژهای زیادی برای نویسندگان در آن وجود دارد در واقع بزرگترین بازار برای افراد نویسنده محسوب میشود. تعداد زیاد پروژه برای نوشتن مقاله های گوناگون در این وب سایت وجود دارد که شما برای انتخاب آن ها میتواند قیمت مد نظر هر پروژه را برای مشتری ارسال کنید و در صورت توافق میتوانید آن را انجام دهید. دقت داشته باشید قبل از انتخاب پروژها باید سطح توانایی خودتان را در نظر بگیرید وکارهایی را قبول کنید که توانایی انجام دادن آن را داشته باشدید تا در آیند به مشکل برنخورید.

سایت فریلنسری (Hub Staff)

وب سایت فریلنسری Hub Staff از دیگر سایت های فریلنسری خارجی محسوب میشود که افراد امکان فعالیت در آن را دارند. از ویژگی هایی بارزی که این وب سایت در مقایسه با دیگر سایتهای فریلنسری دارد این است که هیچ هزینه ای برای ثبت نام افراد دریافت نمی کند و در واقع افراد به صورت رایگان میتوانند به عضویت این سایت درآیند(هم برای فریلنسرها و هم برای کارفرمایان و مشتریان فعالیت رایگان است). چیزی حدود به ۷۰۰۰ هزار پروژه در سایت Hub Staff وجود دارد که این تعداد روز به روز در حال زیاد شدن است.

در آخر

ما در این مقاله به برسی بهترین سایت های فریلنسری خارجی پرداختم و شما را با چگونگی فعالیت در این سایت ها آشنا کردیم. توجه داشته باشید که شما هر چقدر هم فرد با تحصص و دانشی باشید اما به دلیل اینکه سایت فریلنسری که در آن فعالیت میکنید متعلق به شما نیست امنیت شغلی برای شما ایجاد نمیکند.

شما به عنوان یک متخصص در حوزه فعالیت خودتان میتوانید اقدام به راه اندازی یک وب سایت برای خود کنید و از این طریق درآمد بالایی را به دست آورید. زمانی که شما یک سایت داشته باشید هر فعالیتی که در آن انجام دهید به رشد وارتقاء وب سایت شما کمک خواهد کرد و زمان شما بر روی سایت خودتان صرف میشود تا بر روی سایتی که متعلق به شما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *