دانستنی

معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

درآمد از طریق سایت فریلنس پارس (www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

آرکیز ، مرجع تخصصی فریلنسری معماری

آرکیز یک سایت فریلنسری تخصصی در حوزه‌ی معماری و ساختمان‌سازی است . شما میتوانید پروژه های معماری خود را در این سایت ثبت کنید یا اگر که معمار هستید پروژه های معماری را در دست بگیرید و از این راه کسب در آمد کنید.
اگر پروژه ای دارید که معمار مناسبش را پیدا نکردید، میتوانید آن را به صورت دورکاری به معماران با مهارت سایت آرکیز بسپارید.
اگر معمار هستید با ثبت نمونه کارهایتان در سایت، میتوانید برای پروژه های متنوع مثل طراحی پلان ، نما، ویلا، طراحی داخلی ، مدل سازی ، رندرینگ و پست پروداکشن، شیت‌بندی ، محاسبات انرژی ، طراحی دیاگرام ، BIM ، فاز دو ، طراحی دیتیل ، کدنویسی و معماری پارامتریک ، اجرا و نظارت درخواست دهید و فریلنسری آن‌ها را طراحی کنید.
خدماتی که میتوانید در آرکیز دریافت کنید:

⦁ رایگان ثبت‌نام کنید !
شما میتوانید بدون هزینه یا خرید اکانت در سایت آرکیز ثبت‌نام و از خدمات آن استفاده کنید .

⦁ رایگان پروژه‌های خود را ثبت کنید !
آرکیز برای ثبت پروژه‌های معماری هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمیکند و شما به راحتی میتوانید پروژه‌ی خود را برای تعداد زیادی از معماران ارسال کنید .

⦁ با معماران متخصص کار کنید !
شما میتوانید با دیدن نمونه کارها ، رزومه و مهارت های معمار هایی که در آرکیز ثبت نام کرده اند را مشاهده کنید همچنین  میتوانید برای انجام  پروژه ها  به معماران درخواست دهید تا کارفرما بر اساس معیار های خود انتخاب کند .

⦁ گارانتی پرداخت وجه برای معمار و کارفرما
هزینه واریزی کارفرما در حساب معمارمسدود می‌شود و تا زمان تایید شدن پروژه به معمار پرداخت نمیشود. از طرفی قبل از شروع هر مرحله ازکار بخشی از هزینه انجام پروژه را کارفرما پرداخت میکند تا از گرفتن هزینه‌ی کار خود مطمئن باشید .
⦁ ثبت پروژه با معمار های انتخابی
شما در آرکیز میتوانید از طریق جست‌وجوی پیشرفته ، دیدن نمونه کارها و امتیازبندی ها و روش‌های دیگر ، مناسب‌ترین معمار را برای پروژه‌ی خود انتخاب کنید
⦁ در آرکیز هزینه را مرحله به مرحله (فاز بندی ) پرداخت می‌کنید !
برای هرپروژه در آرکیز ، شما از معمار پروژه‌تان برنامه زمانبندی مرحله‌ای دریافت می‌کنید و طبق هر مرحله پس از دریافت کار و تایید نهایی هزینه به حساب معمار واریز می‌شود.
⦁ دسته بندی های تخصصی
تفکیک پروژه های در دسته بندی های تخصصی معماری همانند فاز ۲ ، معماری پارامتریک ، انیمیشن در معماری ، واقعیت مجازی افزوده (VR-AR) و…

بصورت شخصی برای خود محتوا تولید کنید و پروژه بگیرید
پس از ثبت نام در سایت، در پروفایل خود در بخش مقالات ، میتوانید مقاله‌های مرتبط با کارتان بنویسید تا از طریق کار بر روی  پروفایل خود ، پروژه های بیشتری بگیرید .

معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

پونیشا ، فریلنسر استخدام کنید یا آنلاین پروژه بگیرید.

در پونیشا نیز شما میتوانید بصورت فریلنسری کارهای خود را انجام دهید. شما در پونیشا با پرداخت هزینه  میتوانید پروژه ثبت کنید و بر اساس نیاز خود تعرفه‌های متفاوت انتخاب کنید.
علاوه بر کارهای معماری شما میتوانید  برای انواع دسته بندی ها مثل برنامه نویسی ، سئو و … را نیز در این سایت پروژه ثبت کنید و یا کار انجام دهید .

معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

کارلنسر ، سایت دورکاری و فریلنسینگ

کارلنسر جایی است که شما مانند میتوانید مثل پونیشا پروژه  تعریف کنید. اولین پروژه شما بصورت رایگان خواهد بود و بعد از آن باید هزینه  بپردازید.
در کارلنسر نیز همانند پونیشا میتوانید در دسته بندی های مختلفی پروژه‌ی خود را تعریف کنید.
در ادامه تنها به ذکر نام سایر سایت های فریلنسری اشاره میکنیم و شما میتوانید با جستجو نامشان آن ها را پیدا کنید.
⦁ پارسکدرز
⦁ انجام میدم
⦁ تایپ ایران
⦁ من کار تو
⦁ کاریتو
و…..

معرفی سایت های خارجی برای فریلنسری معماری

در این قسمت قصد داریم تا سایت های انگلیسی زبان که میتوانید در آن ها کار های معماری انجام دهید معرفی کردیمدر صورتی که حساب ارزی داشته باشید استفاده از این سایت ها برای داشتن درآمد ارزی میتواند گزینه خوبی باشد.

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که برخی ضوابط و مقررات معماری در خارج از کشور متفاوت با ایران است .

سایت Dezeenjobs.com

سایت deezenjobs  همانند آرکیز سایتی است که فعالیت اصلی آن معماری است . در صورت توانایی در انجام پروژه های خارجی زبان میتوانید از این سایت استفاده کنید.

معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

سایت UpWork.com

همانند سایت های فریلنسری ایرانی که در بالا ذکر کردیم . در این وبسایت شما می‌توانید کارهای معماری انجام دهید.
از ویژگی خوب این وبسایت فضای تعاملی ایی است که میتواند شما را کاملا جذب کار فریلنسینگ کند و به راحتی با کارفرمای خود ارتباط برقرار کنید .

معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

سایت Freelancer.com

این سایت از معروفترین و معتبرترین سایت ها برای انجام کارهای فریلنسینگ است که میتوانید پروژه های بین المللی دریافت کنید و درآمد ارزی داشته باشید.

معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *