دانستنی

معرفی سایت‌ های فریلنسر خارجی

سایت Fiverr

در ادامه به معرفی سایت‌ های فریلنسر خارجی می‌پردازیم که بهترینشان سایت Fiverr است. با توجه به گستردگی این سایت در زمینه متخصصان و کارفرمایان، شما در هر زمینه‌ای که تخصص و مهارت داشته باشید می‌توانید فعالیت خود را به صورت رایگان به عنوان فریلنسری آغاز کنید.

به عنوان کارفرما شما می‌توانید به راحتی با ارزان‌ترین قیمت‌ها، نیروی کارتان را در یکی از زمینه‌های بازاریابی دیجیتال، تولید محتوا، ترجمه، طراحی گرافیک، ویدئو، انیمیشن و … پیدا کنید. تنها نیاز است که با استفاده از ابزار موجود در سایت Fiverr نیروی مد نظرتان را پیدا کرده و با ابزار تحلیل و آنالیز، عملکردش را تحت نظر قرار دهید.

سایت‌ های فریلنسر خارجی

ویژگی‌های سایت فریلنسر Fiverr چیست؟

در صورتی که به عنوان کارفرما در این سایت ثبت نام کنید، می‌توانید بر اساس ویژگی‌هایی مانند زمان تحویل، میزان رضایت مشتری، کیفیت کار و … فریلنسرها را با هم مقایسه کنید. این قابلیت به صورت معکوس برای نیروی کار نیز وجود دارد. ارتباط کارفرما و نیروی کار در این پلتفرم کاملاً امن و بدون مشکل خواهد بود. پس بدون این که نگران از امنیت مکالمات و فایل‌هایتان باشید، با کارفرمایتان در ارتباط باشید. به عنوان فریلنسر می‌توانید از روش‌های مختلفی برای دریافت درآمدتان مانند حساب پی پال ، ویزا کارت مجازی یا فیزیکی ، مستر کارت فیزیکی یا مجازی استفاده نمایید.

سایت Upwork

این پلتفرم که به صورت مبتنی بر ابر یا کلود در حال فعالیت است، فرصت‌های بی‌نظیری را در اختیار کارفرما و فریلنسر قرار می‌دهد. با استفاده از ابزار متنوعی که در این پلتفرم قرار داده شده است، دیگر نیاز به نحوه پیدا کردن و اطمینان از کارجو و کارفرمای مناسب نخواهید بود.

ویژگی‌های سایت فریلنسری Upwork چیست؟

ثبت نام در این سایت به صورت رایگان است. بنابراین در صورتی که خدمات این سایت دورکاری مناسب شما بود می‌توانید یکی از طرح‌هایش را خریداری نمایید.

با استفاده از ابزار چتی که در این پلتفرم قرار دارد، کارفرما و کارجو می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این می‌توانید فایل‌های مورد نیازتان را از این طریق با یکدیگر به اشتراک گذاشته و از روند کار فیدبک بگیرید.

سیستم پرداخت در این سامانه قابلیت زمان‌بندی شدن دارد. بنابراین نگران تعیین روشی برای پرداخت هزینه و یا دیر شدنش نباشید.

سایت Freelancer

فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای به دنبال نیروی کار می‌گردید، قطعاً می‌توانید از طریق این سایت که به عنوان یکی از بهترین سایت‌ های فریلنسر خارجی که در بیش از ۲۴۷ کشور در حال فعالیت است، نیروی کار مد نظرتان را پیدا کنید. این سایت برای راحت شدن فعالیت فریلنسری خدمات خود را به صورت ماهیانه و سالیانه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

سایت‌ های فریلنسر خارجی

ویژگی‌های سایت فریلنسر Freelancer چیست؟

کاربری این سایت برای کارفرماها بسیار ساده است. چرا که شما تنها باید پروژه مد نظرتان را در سایت مطرح کنید تا ظرف چند دقیقه چندین درخواست کار دریافت نمایید.

در این سایت، فریلنسرها بر اساس نوع مهارت و میزان توانمندی‌شان دسته بندی شده‌اند. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این دسته‌بندی‌ها، نیروی کار مورد نیازتان را انتخاب کنید.

سیستم پرداخت در این سایت از امنیت بالایی برخوردار است. بنابراین نگران فاش شدن اطلاعات حسابتان نباشید. تنها نکته‌ای که در زمینه پرداخت در سایت Freelancer وجود دارد، این است که تا زمان اتمام پروژه به صورت ۱۰۰ درصد هزینه‌ای به شما داده نمی‌شود!

یکی از نگرانی‌های اصلی هنگام کار با یک فریلنسر این است که پروژه‌اش در کدام مرحله قرار دارد. به همین دلیل سایت Freelancer مجهز به ابزار نظارت بر پروژه است. بنابراین شما هر زمان که نیاز داشته باشید، می‌توانید روند کار فریلنسرتان را چک کنید. فراموش نکنید که با ابزار لایو چت این سایت می‌توانید هر زمان که خواستید با فریلنسرتان صحبت کنید.

چه کسانی می‌توانند از سایت‌ های دورکاری استفاده کنند؟

به طور کلی در صورتی که شما مهارتی دارید که برای انجام آن نیازی به حضور دائمی در کمپانی ندارید، می‌توانید فعالیتتان را به عنوان فریلنسر ادامه دهید. بنابراین اگر نیازی به شرایط استخدام دائمی ندارید، حتماً به سایت‌ های فریلنسر خارجی سری بزنید.

از طرف دیگر، اگر شما به عنوان کارفرما به دنبال کاهش هزینه‌ها هستید، به دنبال بهترین استعدادها بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی هستید، می‌توانید از مزایای این نوه وب‌سایت بهره‌مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *