سبک زندگی

معرفی سایت های کسب درآمد ایرانی

معرفی سایت های کسب درآمد ایرانی

ما مشتری های مان را به منزله مهمانی می بینیم که به مهمانی ما دعوت شده اند. وظیفه ما این است که هر روز تجربه آن ها را از محصولاتمان را اندکی بهتر کنیم.

– جف بزوس (موسس سایت آمازون)

یکی از انواع روش های کسب درآمد اینترنتی ، فعالیت در سایت هایی است که قابلیت کسب درآمد دارند. فعالیت در این سایت ها می تواند راهی بسیار خوب برای کسب درآمد دانش آموزان، دانشجویان و همچنین استفاده از زمان های بیکاری همانند اتوبوس، مترو و غیره باشد.

معرفی سایت های کسب درآمد ایرانی

فصل حاضر تعدادی از بهترین سایت های مخصوص کسب درآمد را با ذکر تمام جزئیات درآمدی معرفی می کند.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

سایت بای بوک

بای بوک یک فروشگاه اینترنتی کتاب با امکانات زیاد است، اما آنچه باعث شد در مرجع کسب و کارهای اینترنتی معرفی شود، سامانه همکاری در فروش کتاب بای بوک است که به همه افراد اجازه می دهد با معرفی و فروش کتاب های این سایت، پورسانت های خوبی دریافت کنند.

در صورتی که علاقمند به کسب درآمد از این طریق هستید، می توانید به سایت آن مراجعه کرده و آشنایی بیشتری با این سایت و خدماتش بدست آورید. همچنین یکی از بهترین پیشنهاد ها برای همکاری در فروش با این سایت، استفاده از شبکه های اجتماعی است. از طریق این شبکه ها شما قادر خواهید بود، با انتخاب یک کتاب عوام پسند، درآمدی میلیونی را برای خود در زمانی کوتاه فراهم کنید.

بد نیست در این قسمت با شیوه کسب درآمد میلیونی یک جوان ۲۶ ساله خلاق که یکی از فروشندگان خوب این سایت به شمار می رود، آشنا شوید. او ساکن شهر زاهدان بوده و ادمین یکی از کانال های تلگرام با موضوعیت اقتصادی و با ده هزار عضو است. همچنین موضوع کانال او در رابطه با قوانین کسب ثروت و موفقیت است، اما کار جالبی که این فرد انجام داده، مطالب اقتصادی و مدیریتی جذاب روزانه ای است که هر روز در کانال خود قرار داده و نام کتاب منبع را همراه با لینک فورش پستی بای بوک خود در انتهای مطلب قرار می دهد.

همچنین او یک روز از هر هفته، فهرستی از کتاب های نویسندگان معروفی همانند برایان تریسی و رابرت کیوساکی را در کانال خود قرار داده و فروش بالایی برای خود ثبت می کند. علاوه بر این ها یک کتاب منتخب هفته نیز هر روز در کانال خود قرار می دهد. او معتقد است، به این دلیل فروش زیادی دارد که اعضای کانال، او را فروشنده نمی دانند؛ بلکه او را مشاوری امین برای زندگی خود تشخییص داده اند. لازم به ذکر نیست که کتاب هفته او، کتابی است که پورسانت بالایی برای آن توسط سایت در نظر گرفته شده و به ازای هر خرید، بالای ۳ هزار تومان به حساب این پسر خوش فکر می رود!

پول درآوردن کار سختی نیست.

کافی است کمی بتوانید اعتماد مردم را جلب کرده و قسمت اندکی از مشکلات آن ها را حل کنید.

کسب درآمد از طریق سایت پین پول

(www.pinpool.ir)

پین پول نام این سایت جالب است که کاربران را در سود مشارکت در پرداخت قبض یا خرید شارژ تلفن همراه سهیم می کند. هر کاربری که در این سایت قبض پرداخت کند یا کارت شارژ بخرد، سود و امتیاز مشارکت دریافت می کند. عضویت و استفاده از خدمات پین پول رایگان است و کاربران به دو صورت عادی و مستقل می توانند در این سایت ثبت نام کنند. پین پول از یک ساختار بازاریابی شبکه ای سالم برای کسب درآمد کاربران خود استفاده می کند، به این صورت که هر کاربر عادی که یک عضو به این سایت معرفی کند، در زیر گروه درآمد خودش قرار گرفته و درصدی از سود مشارکت پرداختی او به معرفی کننده تعلق می گیرد که این روال می تواند تا چند سطح ادامه پیدا کند. کاربران مستقل نیز بدون نیاز به زیر مجموعه گیری از خرید یا پرداخت خود سود مشارکت دریافت می کنند.

دستورالمعل اجرایی

برای شروع کار باید ابتدا در سامانه پین پول عضو شوید این عضویت رایگان و از طریق تایید شماره تلفن همراه انجام می گیرد. اگر شماره تلفن همراه دیگری را به عنوان معرف در سامانه قید کنید، بابت خریدهایی که انجام می دهید به آن شخص نیز سود تعلق خواهد گرفت. هر کاربری که در این سایت ثبت نام کند، می تواند افرادی را به عنوان زیر مجموعه به پین پول معرفی کرده و بابت خرید آن ها پورسانت دریافت کند. کاربران مستقل نیز تنها بابت خرید خودشان، مستقیما به آن ها سود پرداخت می شود که این روش بیشتر برای فروشندگان کارت شارژ مانند فروشگاه ها، کافی نت ها، دفاتر خدمات ارتباطی و غیره مناسب است.

کسب درآمد از طریق سایت مینی کار

(www.minikar.com)

یکی از راه های کسب درآمد اینترنتی که در حال حاضر به وجود آمده، مینی کارها هستند. مینی کارها، کارهای کوچکی هستند که اگر در مقیاس بزرگی انجام گیرند، بسیار مهم و دارای ارزش می شوند. نمونه ای از این موارد، لایک و نظراتی هستند که در فضای مجازی داده می شوند. نمونه دیگری از این کارها پرسشنامه است. امروزه شرکت های بسیاری هستند که برای پر کردن پرسشنامه های خاصی حاضر هستند مبالغ بسیاری را هزینه کنند، آن ها از این طریق می توانند سیاست های کلی سازمان خود را تنظیم کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. افزایش رتبه سایت، امتحان برنامه، کلیک و کارهای بسیار دیگری را می توان به این فهرست افزود که با مشارکت های کوچکی، تاثیرات زیادی می گذارد.

یکی از وب سایت های جالبی که در چندین سال اخیر شروع به کار کرده، سایت مینی کار است. روال کلی این سایت به این صورت است که افرادی به عنوان کارفرما کارهای کوچکی، همانند ثبت نظر، بالا بردن رتبه الکسا و غیره را همراه با مبلغی به عنوان دستمزد تعریف می کنند و افراد دیگری نیز به عنوان مجری وارد سایت شده و با انجام آن مینی کارها، مبلغ تعیین شده از طرف کارفرما را دریافت می کنند.

دستورالعمل اجرایی

شما دو راه برای کسب درآمد از طریق این سایت خواهید داشت:

۱. به عنوان کارفرما وارد شوید و کارهایی را تعریف کنید که در ازای انجام دادن آن ها توسط مجریان، پول بیشتری نسبت به پولی که به مجریان می دهید، بدست آورید. یافتن این کارها سخت بوده و اگر هیچ راهی به ذهن تان نمی رسد، می توانید با کمی مطالعه در شغل های اینترنتی معرفی شده در این کتاب به موارد بسیاری شبیه آنچه گفته شد، برسید. از این قبیل کارها می توان به کلیک، عضویت در سایت هایی که حاضرند در ازای معرفی عضو به شما پول پرداخت کنند و غیره اشاره کرد.

۲. به عنوان مجری وارد شده و کارهایی که به عنوان مینی کار تعریف شده اند، انجام داده و به کسب درآمد بپردازید. یکی از قابلیت های خوب این وب سایت، طراحی مناسب آن برای موبایل است. با این قابلیت، مجری قادر خواهد بود در زمان هایی همچون ترافیک و یا زمان های مرده در مترو نیز به کسب درآمد بپردازد.

از طریق بازاریابی مشارکتی در این سایت به کسب درآمد بپردازید. شما به ازای هر فرد فعالی که به این سایت معرفی کنید، می توانید مبلغ ۱۰۰۰ تومان درآمد کسب کنید. برای این موضوع می توانید از طرق مختلف (همانند شبکه های اجتماعی، نظر دهی و معرفی این سایت به دیگران و غیره) اقدام و درآمد کسب کنید.

کسب درآمد از طریق سایت من می توانم

(www.anjammidam.com) یکی از سایت های ایرانی خوب برای کسب درآمد از توانایی ها و اطلاعاتی که در حالت عادی نمی توان از آن ها درآمد داشت، سایت ((انجام میدم )) است. این سایت امکاناتی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا از هر حرفه و مهارتی که می شناسید، بتوانند کسب درآمد کنند. این مهارت ها می تواند تایپ فایل های الکترونیک، تبلیغات اینترنتی، ساخت اپلیکیشن موبایل، خواندن دعا و قرآن برای اموات و هر مهارت و توانایی دیگری باشد. البته روش های کسب درآمد از این سایت، راه های دیگری نیز دارد که در ادامه آمده است.

کسب درآمد از طریق دعوت دیگران با عضویت در ((انجام میدم))

یکی از راه های استثنایی کسب درآمد در این سایت، از طریق دعوت دیگران به عضویت در آن است. در واقع این سایت تعهد کرده  به ازای هر نفر جدید که از طرف شما در سایت عضو شود، ۱۱۰۰ تومان به حساب شما واریز خواهد شد. جالب تر آن که این مبلغ به محض عضویت شخص به حساب شما واریز می شود و هیچ سقفی برای پرداخت تعیین نشده است. به عبارتی اگر حتی یک نفر از طریق شما در سایت عضو شود، مبلغ ۱۱۰۰ تومان به حساب شما در سایت واریز خواهد شد که در صورت درخواست می توانید آن را تقاضا کنید. این پرداخت هیچ ربطی به میزان فعالیت فردی که شما به سایت دعوت می کنید نیز ندارد.

طریقه دعوت نیز به این صورت است که به شما یک لینک اختصاصی به نام خودتان داده می شود که باید آن را پخش و تبلیغ کنید. هر زمانی که کسی روی لینک منتشر شده توسط شما کلیک کرده و پس از ورود به سایت ثبت نام کند، مبلغ ۱۱۰۰ تومان به حساب شما در سایت اضافه خواهد شد.

بهترین روش های معرفی این سایت به دیگران چیست؟

۱. ایجاد وبلاگ: در این شیوه شما به آسانی می توانید یک وبلاگ رایگان ایجاد کرده و سایت ((انجام میدم)) را در آن به زبان ساده و مختصر توضیح دهید. سپس با تبلیغات اینترنتی، توجه افراد را به صفحه وبلاگ خود جلب کنید تا آن ها توضیح مختصر کسب درآمد از طریق این سایت را بخوانند و در پایان لینک خود را برای عضویت در سایت ((من می توانم)) قرار دهید. برای آنکه متوجه شوید چگونه می توانید یک متن خوب و تاثیر گذار ایجاد کرده و در وبلاگ خود قرار دهید، به گام چهارم قسمت ((روش ایجاد یک سایت یا وبلاگ پولساز)) مراجعه کنید. ذکر این نکته مهم است که متون تبلیغاتی باید عناوین جذابی همچون ((کسب؟ میلیون درآمد در ماه)) داشته باشد.

۲. شبکه های اجتماعی را می توان از بهترین، کم هزینه ترین و قدرتمندترین ابزارهای دعوت دیگران به شمار آورد. برای آشنایی بیشتر، بهتر است به فصل گروه های پولساز و قسمت ((محبوب ترین شبکه های اجتماعی)) مراجعه کنید. همچنین در این سایت عکس هایی نیز برای هر کدام از شبکه های اجتماعی قرار داده شده که می توانید از آن ها در بازاریابی اینترنتی خود استفاده کنید.

۳. راه های بسیار دیگری نیز همچون لینک گذاشتن در قسمت نظرات مطالب سایت های پر بیننده و تبلیغات اینترنتی نیز هستند که می توانید از طریق آن ها به دعوت دیگران پرداخته و کسب درآمد کنید.

یک نکته مهم: برای بازاریابی از طریق لینک دعوت مخصوص به خودتان، بهتر است لینک را توسط سایت های کوتاه کننده لینک، ابتدا کوتاه کرده و سپس به انتشار لینک بپردازید. این اقدام به این دلیل صورت می گیرد که اگر کسی قصد ثبت نام در سایت را داشت، کد کاربری شما را از لینک حذف نکند.

کسب درآمد از طریق دعوت دیگران به خرید از ((انجام میدم))

اگر به سلیقه خود اعتماد دارید و می خواهید درآمد های بلند مدت تری برای خود ایجاد کنید، می توانید وارد صفحه ((هر کاره ای که به نظرتان جذاب و مشتری پسند باشد))، شوید و از ستون سمت چپ آن صفحه، لینک بازاریابی مشارکتی خودتان را که مرتبط با آن کاره است بردارید و با دوستان تان به اشتراک بگذارید و آن ها را به خرید آن کاره دعوت کنید.

اگر کسی از طریق لینک منتشر شده توسط شما وارد سایت شود و آن کاره را خریداری کند، ۵۰% از درآمد سایت ((انجام میدم)) از آن سفارش به شما تعلق می کیرد! مثلا فرض کنید یک خرید ۱۰۰ هزار تومانی انجام شود و درآمد سایت ((انجام میدم)) از آن خرید ۱۹ هزار تومان باشد، در این صورت نصف این مبلغ، یعنی ۹۵۰۰۰ ریال به شما تعلق خواهد گرفت.

کسب درآمد از طریق سایت مروا جایزه

(www.morvarewards.com)

مروا جایزه یک سایت تبلیغات اینترنتی هدفمند درآمد، برای کاربران ایرانی است. کسب درآمد از این سایت ایرانی روش های گوناگونی دارد. نمونه ای از شیوه های کسب درآمد از طریق این سایت عبارتند از:

* دریافت ۲۰۰۰ تومان جایزه ثبت نام برای هر کاربر

* کسب درآمد از طریق دریافت و مشاهده ایمیل های تبلیغاتی

* کسب درآمد از طریق معرفی عضو

* کسب درآمد از طریق مشاهده ی لینک های تبلیغاتی در سایت

* کسب درآمد از طریق جواب دادن به پرسشنامه

* کسب درآمد از طریق معرفی تبلیغ دهنده

شیوه کار این سایت چگونه است؟

در دنیای امروز شیوه تبلیغات انبوه، دیگر پاسخگوی مناسبی برای کسب و کارهای مختلف نیست و نتیجه ای جز هدر رفتن بخش زیادی از هزینه تبلیغات ندارد، مدیران بازاریابی و فروش، تمام تلاش خود را می کنند تا بازار هدف خود را شناسایی و تبلیغات را در بخشی از بازار متمرکز کنند که سریع تر به نتیجه دلخواه برسند. مروا جایزه سیستم تبلیغات هدفمند اینترنتی است که در جهت افزایش بازدهی تبلیغات طراحی شده است.

* در این شیوه تبلیغات، آگهی های تبلییغاتی مستقیما برای مخاطبان هدف و یا مشتریان بالقوه ارسال خواهد شد.

* نوع مخاطب هدف با توجه به نوع محصول یا خدمات انتخاب می شود.

* احتمال دیده شدن تبلیغات ۱۰۰% است.

* آگهی به صورت تکی ارسال خواهد شد و در بین انبوه تبلیغات نادیده نمی ماند.

* تا زمانی که بر روی آگهی کلیک نشود، از حساب آگهی دهنده، هزینه ای کسر نخواهد شد!

* امکان پیگیری تعداد بازدید کنندگان، برای آگهی دهنده وجود دارد.

کسب درآمد از طریق سایت های کهلیک و میترامگزین

(kahlek.ir,mitramagazine.ir)

یکی از انواع راه های کسب درآمد اینترنتی، کسب درآمد از طریق نویسندگی و ارسال مطلب در سایت هایی است که به همین منظور ایجاد شده اند. شیوه کار این سایت ها به این صورت است که کاربران مختلف پس از عضویت، اقدام به انتشار مطالب جدید در این سایت ها کرده و در ازای میزان بازدیدی که از مطالب آن ها می شود، پول دریافت می کنند.

در واقع شیوه ای که این سایت ها برای خود انتخاب کرده اند، شیوه هوشمندانه برد-برد محسوب می شود. آن ها با انتشار روزانه مطالب کاربران خود، باعث بالا رفتن رتبه الکسای خود شده و به این ترتیب می توانند درآمد قابل ملاحظه ای از طریق تبلیغات و غیره بدست آورند.

شیوه دیگر کسب درآمد از این سایت ها زیر مجموعه گیری است. به عبارتی کاربران می توانند با معرفی این سایت ها به دیگران و جذب زیر مجموعه های فعال نیز کسب درآمد های همیشگی را برای خود رقم بزنند. نمونه ای از این سایت ها، کهلیک و میترامگزین هستند.

بهترین روش برای بدست آوردن بیشترین درآمد از این طریق چیست؟

استفاده از گروه های پولساز بهترین روش برای کسب بیشترین میزان درآمد از راه نویسندگی و گذاشتن مطالب است. در این روش، ابتدا شخص باید صفحه ای در شبکه های اجتماعی ایجاد و لینک مطالب بارگزاری شده خود در این سایت ها را در کانال شبکه های اجتماعی خود قرار دهد تا خوانندگان برای خواندن ادامه مطالب به سایت مربوطه، مراجعه کنند. همچنین معرفی این سایت ها به دیگران و جذب زیر مجموعه نیز می تواند به ایجاد درآمدی همیشگی و ثابت ختم بشود.

کسب درآمد از طریق سایت تایپیران

(www.typeiran.com)

یکی از جذاب ترین شیوه های کسب درآمد درمنزل از طریق تایپ کردن است. البته کار کسب درآمد از طریق تایپ کردن زمانی جذاب خواهد بود که شما با انواع روش های گرفتن سفارش و همچنین انواع روش های ایجاد فایل های متنی آشنا باشید.

در بخش ((کسب درآمد از تایپ بدون تایپ کردن)) انواع روش هایی که می توان فایل های متنی را بدون تایپ کردن ایجاد کرد، گفته شد. برای آن که آن قسمت کامل شود، لازم بود تا در این قسمت یکی از بهترین راه های گرفتن سفارش تایپ نیز معرفی شود.

سایت تایپیران ، یکی از انواع سایت های کسب درآمد از طریق دورکاری است که تنها در زمینه تایپ فعالیت می کند. این سایت به دلیل قوانین و شرایط خوبی که برای کاربران خود قرار داده، توانسته سفارش های بسیار زیادی را مدیریت کرده و بیشتر از ۲۰ میلیون تومان پرداختی به تایپیست های خود داشته باشد.

این سایت چگونه کار می کند؟

شیوه کار این سایت به این صورت است که ابتدا کارفرما (شخصی که متون تایپی دارد) پس از عضویت در سایت، فایل خود را (که می خواهد تایپ شود)، به صورت رایگان در سایت بارگذاری می کند. این فایل ها می توانند به انوع فرمت های پی دی اف و یا جی پی جی باشد. پس از آنکه شخص سفارش خود را ثبت کرد، اعضا و یا اشخاصی که می خواهند از طریق تایپ درآمد کسب کنند، فایل ها را دیده و قیمت خود را برای انجام کار ثبت می کنند. سپس کارفرما پس از دیدن قیمت انواع تایپیست ها و همچنین سابقه کاری آن ها، تایپیست خود را انتخاب و کار را به او می سپارند.

یکی از ویژگی های مثبت این سایت، گرفتن مبالغی از کارفرما و تایپیست است که توانسته کمک زیادی به متعهد بودن دو طرف به قرارداد و کار کند.

سایت ترجمه ایران

کسب درآمد از طریق سایت ترجمه ایران

(www.tarjomeiran.com)

احتمالا بسیاری از دانشجوها و افرادی که دوران دانشگاه را گذارنده و یا هنوز دانشجو هستند، کسب درآمد از طریق ترجمه را یا تجربه و یا به آن فکر کرده اند. کسب درآمد از طریق ترجمه علاوه بر داشتن درآمد، کمک زیادی به افزایش مهارت ترجمه متون خارجی می کند.

سایت ((ترجمه ایران )) یکی از بهترین سایت هایی است که زمینه کاری آن، اصطلاحا دورکاری ترجمه است. این سایت را می توان در واقع سایتی دانست که وظیفه آن، وصل کردن مترجمان و افرادی است که متون زبان خارجه برای ترجمه دارند. در این سایت تدابیری اندیشیده شده تا دو طرف بتوانند از راه دور و در حالی که هیچ شناختی از یکدیگر ندارند، به آسانی وارد معامله ای درست شده و به منافع مورد انتظار خود دست یابند.

دو مورد از قوانینی که توانسته این سایت را برای انجام دورکاری معتبر کند، یکی قابلیت امتیاز دهی کارفرما به مترجم پس از انجام کار است که این امتیازها همانند سابقه کاری شخص مترجم خواهد بود و دیگری اخذ مبلغی از قرارداد قبل از انجام کار، هم از سوی مترجم و هم از سوی کارفرما است. این مبلغ تا حد زیادی جلوی منحرف شدن هر یک از طرفین را خواهد گرفت.

در صورتی که قصد درآمد از این طریق را داشتید، می تواند از سایت گوگل ترنسلیت نیز کمک زیادی بگیرید. این سایت اگر چه نمی تواند ترجمه بسیار قابل قبولی ارائه دهد، اما کمک زیادی به کیفیت و سرعت ترجمه شما خواهد کرد. این سایت توانایی ترجمه جملات را به صورت آنلاین دارد. در صورتی که سفارش های شما به صورت فایل های پی دی اف باشد (همانند مقالات) می توانید از طریق نرم افزارهای مخصوص تبدیل عکس به متن، ابتدا فایل ها را به حالت متنی تبدیل، سپس آن ها را به صورت جمله جمله در گوگل ترنسلیت قرار داده و ترجمه آن را به صورت کلمه به کلمه بگیرید. این کار سرعت ترجمه شما را تا ۵۰ درصد بالاتر خواهد برد.

کسب درآمد از طریق سایت های معرفی محصولات خانگی هنرمندان

محصولات دست ساز خانگی بخشی از کارآفرینی است که امروزه به دلیل کمترین نیاز به سرمایه مالی و تخصصی، نیروی انسانی و همچنین توجه به حفظ محیط زیست، توجه زیادی به آن می شود. ارزان بودن قیمت تمام شده محصول، خلاقانه بودن و همچنین ارتباط احساسی که این نوع از محصولات با مشتری برقرار می کند از شاخصه هایی است که کسب درآمد از طریق کارآفرینی در منزل یا همان دست ساز ها را توجیه پذیر کرده است.

از شاخصه های مهم کسب درآمد از طریق دست سازها یا همان صنایع دستی، موضوع معرفی و فروش آن ها است. یک هنرمند هر چه قدر هم در ساخت محصولی مهارت داشته ولی در معرفی محصولات خود با بازار ناتوان باشد، نمی تواند به درآمد بالایی برسد. طرف مقابل آن نیز هنرمندی است که با مهارت متوسط ولی قدرت فروش بالا، به درآمد بالایی از دست سازه های خود می رسد.

با توجه به این موضوع که ابزار های معرفی یک محصول خانگی، چقدر برای هنرمندان مهم و حیاتی است، در این قسمت سایت هایی معرفی می شود که می توانند کمک زیادی به هنرمندان در معرفی و فروش دست سازهایش کنند.

بازار خانگی دات کام

(www.bazarkhanegi.com)

بازار خانگی دات کام ، سایتی است که توانسته فضای بسیار خوبی را برای ایجاد فروشگاه مجازی و عرضه محصولات به وجود آورد. شخصی را تصور کنید که می تواند لوازم چرمی در خانه بدوزد و یا خانمی که در دوختن لباس های محلی یکی از مناطق ایران دارای مهارت است. این افراد با ورود و عضویت در این سایت، امکان ایجاد ساخت فروشگاه به صورت رایگان را بدست می آورند. آن ها می توانند از محصولات خود عکس گرفته، آن ها را به بهترین شکل در صفحه اختصاص یافته به خود قرار داده و توضیحات مفیدی همراه با قیمت و شماره تماس برای محصول قید کنند.

لازم به ذکر است ساخت یک فروشگاه و گذاشتن بهترین تصویر از محصولات، نمی تواند به تنهایی شخص را به درآمد های بالا برساند و برای این مقصود باید سایت و همچنین خدمات خود را به شیوه های مختلف در اینترنت تبلیغ کنید. برای آگاهی از این شیوه ها می توانید به قسمت های ((تبلیغات اینترنتی))، ((کسب درآمد از طریق پست ثابت)) و تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

هماتیا

هماتیا سایتی برای خرید مستقیم محصولات دست ساز و صنایع دستی از سازندگان آن ها است. هر هنرمند یا تولید کننده در هماتیا صاحب یک فروشگاه مستقل با نام تجاری خود می شود، به طور مستقیم با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کند و شیوه قیمت گذاری یا برنامه های ترفیع فروش خود را دارد. قابلیت های منحصر به فرد این سایت، امکان برند سازی و رشد کسب و کارهای خانگی را به بهترین شکل فراهم کرده است.

راه اندازی فروشگاه در هماتیا بسیار ساده و رایگان است، کافی است پس از ثبت نام و تایید عضویت، با نام کاربری خود وارد سایت شده و گزینه راه اندازی فروشگاه جدید را با کلیک روی نام کاربری خود انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های برجسته هماتیا حضور فعال در شبکه های اجتماعی است. صفحات هماتیا در اینستاگرام، تلگرام و …. هزاران عضو دارند و دنبال کنندگان، از این طریق از اخبار محصولات و فروشگاه های جدید آگاه می شوند.

سایت هماتیا یک وبلاگ بروز با عنوان ((مطالب خواندنی)) نیز دارد که مطالب جالبی در مورد انتخاب و استفاده از دست سازها برای مخاطبان سایت منتشر می کند.

آدرس نمونه ای از سایت های دیگر معرفی محصولات خانگی هنرمندان:

www.bazarehonarmandan.comسایت بازار هنرمندان/

www.karodast.com کار و دست/

سایت های آموزش ساخت لوازم خلاقانه و دست ساز

سایت های بردوک، ساختنی و کاغذ رنگی سه سرویس آموزش خلاقانه هستند که روش ساخت بسیاری از لوازم خلاقانه و دست ساز را به صورت بسیار ساده، حرفه ای و کاربردی ارائه کرده اند. در این سایت ها تلاش شده تا با ارائه تصاویر مناسب، بیشترین کمک را به افرادی که می خواهند دست سازه های حرفه ای را بیاموزند، ارائه دهند.

بردوک در بخشی از معرفی سرویس خود می نویسد: بردوک آغازی برای شناخت و حمایت از هنرمندان خوش ذوق و خلاقی است که به دنبال رشد، پیشرفت و در نهایت ارائه هنر خود به دیگران هستند. شما در بردوک به آموزش های متنوعی از ساخت انواع کار دستی، دسترسی دارید و می توانید از آن ها ایده گرفته و بهتر از آن را خودتان درست کنید. بردوک فعلا در مرحله آزمایشی است و به تدریج امکانات جدید به آن اضافه می شود.

این سایت ها را می توان در واقع مکمل سایت های کسب درآمد از طریق فروش دست سازها دانست. کسب درآمد از طریق دست سازها و کار دستی های خلاقانه، از بهترین منابع درآمد و الگوهای کار در منزل بوده و نیاز نداشتن به آموزش های بلند مدت، سرمایه گذاری قابل توجه و نیاز نداشتن به تجهیزات و فضای اختصاصی، گستردگی حیطه فروش، خطر پایین کارآفرینی و سبک تفریح گونه این فعالیت، از مزایای این کار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *