دانستنی

معرفی ۵۰ سایت‌ برتر فریلنسری و کسب درآمد دلاری در سال ۲۰۲۲

معرفی ۵۰ سایت‌ برتر فریلنسری و کسب درآمد دلاری در سال ۲۰۲۲

امروزه فریلنسری در بین مردم بسیار رایج شده و امکان کسب درآمد دلاری را برایمان فراهم کرده است، علاوه بر این دیگر مدیری بالای دستمان نیست که به ما دستور بدهد.

فریلنسر کیست؟ فریلنسری یعنی چه؟!

فریلنسر (Freelancer) به کسانی گفته می‌شود که به صورت پروژه‌ای با شرکت‌ها و افراد کار میکنند و تعهدی بلندمدت به شرکت یا مجموعه‌ای خاص ندارند. فریلنسینگ (Freelancing) در لغت به معنای آزادکاری است.
فریلنسرها ترجیح می‌دهند به عنوان یک فرد مستقل کار کنند تا اینکه به صورت تمام وقت در شرکت یا سازمانی استخدام شوند.
در فریلنسری کنترل زمانتان در اختیار خودتان است.
فریلنسینگ مزایا و معایبی دارد که در مجموع نکات مثبت آن به نکات منفی‌اش می‌چربد!
در مقاله “معایب و مزایای دورکاری” به طور مفصل راجع به این موضوع صحبت کرده‌ایم و مجموعه‌ای از راهکار و ابزارها را به شما معرفی نمودیم.

فریلنسینگ می‌تواند برایتان یک شغل تمام وقت یا پاره وقت باشد و حتی این امکان وجود دارد که در کنار شغل ثابت خود، زمانی را به پروژه‌های فریلنسری اختصاص دهید!
شما با وب سایت های فریلنسری می توانید به جای کار در یک شرکت خاص، برای خودتان درآمد ارزی کسب کنید.
فرقی نمی‌کند توسعه‌دهنده وب، برنامه نویس، طراح، نویسنده، مترجم، مدرس، عکاس باشید، فرقی نمی‌کند در حرفه خود مبتدی هستید یا متخصص، یک وب سایت فریلنسری مناسب می تواند به شما بسیار کمک کند تا درآمد خود را افزایش دهید.
.
در این مقاله لیستی از بهترین وب سایت های فریلنسری در سال ۲۰۲۲ را برایتان آماده کرده‌ایم که به شما کمک میکند تا درآمد آنلاین‌‌تان را افزایش دهید و فرصت های شغلی فریلنسری عالی را، راحتتر به دست آورید.

منتها قبل از هر چیز احتمالا این سوال به ذهن‌تان می‌آید که آیا برای ایرانی‌ها هم امکان فعالیت در وب‌سایت‌های فریلنسری و کسب درآمد دلاری وجود دارد؟!!! اصلا چطور می‌شود ثبت‌نام در سایت‌های فریلنسری از ایران انجام داد؟!!!

حالا بیایید شروع کنیم!
اگر به دنبال پردرآمدترین و بهترین مشاغل فریلنسری در بازار امروز هستید، چه در کنار شغل فعلی خود و چه به صورت تمام وقت پس به جای درستی آمده اید. در اینجا معتبرترین انتخاب‌ها برای بهترین وب سایت های فریلنسری در سال ۲۰۲۲ معرفی شده‌اند.

دسته بندی سایت‌های فریلنسری:

  1. سایتهای فریلنسری عمومی (General Freelance Websites)
  2.  فریلنسری سئو (SEO Websites)
  3. فریلنسری برنامه نویسی (Developers, Coding)
  4. فریلنسری طراحی و توسعه وب (Design and Web Development)
  5. فریلنسری طراحی و گرافیک (Design & Graphics)
  6. فریلنسری ساخت و ادیت ویدئو، ویرایشگر ویدیو (Media Production, Video Editors)
  7. فریلنسری نویسندگی و تولید محتوا (Writing)
  8. فریلنسری ترجمه (Translators)
  9. فریلنسری دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی(Marketing Jobs)
  10. فریلنسری دستیار مجازی(Virtual Assistant)
  11. فریلنسری آموزش (Online Tutoring)
  12. فریلنسری وارد کردن داده‌ها (Data entry)

 

۱. سایتهای فریلنسری عمومی (General Freelance Websites)

اگر که دانشجو هستید و یا به تازگی فارق‌التحصیل شده‌اید برای شروع فریلنسری به وب‌سایت‌هایی نیاز دارید که هنگام پذیرش اعضای جدید سخت‌گیری کمتری داشته باشند و پروژه‌های عمومی تری در آن ها پیدا شود.
وب‌سایت‌های زیر بازار عموما بزرگی دارند و بهترین انتخاب برای شروع فریلنسری بین‌الملل به شمار میروند.
مهم نیست که توسعه‌دهنده، طراح، بازاریاب، دستیار مجازی، عکاس، متخصص در مونتاژ مبلمان، یا درگیر هر کسب‌وکار مستقل دیگری باشید، احتمالاً چیزی را پیدا خواهید کرد که به آن علاقه‌مند باشید.

*نکته: هنگام فعالیت در این وبسایتها توجه داشته باشید که پروژه های انتخابی شما به صورت دورکاری باشند و احتیاج به حضورتان نداشته باشد.

۱. Upwork آپورک

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۳۲%)
حجم جستجو: ۱,۰۰۰,۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۳۵.۷۲ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۷۴۰۰۰+

Upwork (که قبلا oDesk و Elance نامیده می شد) یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین سایت‌های فریلنسری است که به واسطه‌ی تعداد بالای پروژه‌هایش میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای فریلنسرهای مبتدی و همچنین باتجربه باشد.
پس از عضویت در آپورک و ساخت پروفایل در آن، نرخ ساعتی خود را تعیین می‌کنید و منتظر می مانید تا مشتریان با شما تماس بگیرند و یا اینکه فهرست مشاغل را مرور می‌کنید، برای مشاغلی که دوست دارید پیشنهاد می‌دهید تا برای آنها استخدام شوید.

درآمد در سایت فریلنسری آپورک

درآمد شما در سایت آپورک بسته به توافقتان با کارفرما به دو صورت پروژه‌ای و یا ساعتی پرداخت خواهد شد.
در مدل پروژه‌ای کل مبلغ پروژه در حساب سایت نگه داشته خواهد شد و پس از اتمام پروژه پرداخت میشود و در مدل پرداخت ساعتی در ابتدای هر هفته یعنی دوشنبه‌ها طبق گزارش کاری شما، پرداخت صورت خواهد گرفت.
همچنین این پلتفرم از شما می‌خواهد که درصدی از درآمد خود را برای هر پروژه بپردازید
(<$۵۰۰ – ۲۰%,
$۵۰۰-۱,۰۰ (- ۱۰%),
>$۱۰,۰۰ (- ۵%))
آپ‌ورک برای اولین پروژه‌ی ۵۰۰ دلاری با یک کارفرما ۲۰ درصد حق کمیسیون کم می‌کند و درصورت ادامه‌ی همکاری با این کارفرما کمیسیون کم‌تری بین ۵ تا ۱۰ درصد دریافت می‌کند. بدین ترتیب، هرچه بیشتر در این سایت فعال باشید، در طول زمان هزینۀ کمتری پرداخت می‌کنید.

Upwork دارای تعداد زیادی مشتری است، اما همچنین تعداد زیادی از فریلنسرهای رقابتی دارد که باید برای به دست آوردن این شغل از آنها پیشی بگیرید و از آنها پیشی بگیرید.

پرداخت‌ها در این وب‌سایت از طریق کارت‌های اعتباری و درگاه پی‌پال انجام می‌شود. در آپ‌ورک سیستم پرداخت امن هم فعال است.
برای فعالیت در آپورک و سایر پلتفرم های فریلنسینگ حتما باید موقعیت جغرافیایی وی‌پی‌ان یا وی‌پی‌اس شما با کشور انتخابی حسابتان یکی باشد.

۲. Freelancer

بیشترین کاربران از: هند (۲۳%)
حجم جستجو: ۱,۲۲۰,۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۱۰.۳۲ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۱۵۳۰۰+

فریلنسر یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب فریلنسینگ است که در آن با سیستم مناقصه‌ای پروژه‌ها تقسیم میشوند. یکی از ویژگی‌های سایت فریلنسر گستره بالای تخصص‌ها و مشاغل موجود در آن است. اگر به طور تخصصی طراحی کفش میکنید یا مثلا راجع به داروها اطلاعات پزشکی دارید این وب سایت فریلنسری مناسب شماست.

گرفتن پروژه در سایت فریلنسر

در هر پروژه نشان داده میشود که چند نفر برای دریافتش اقدام کرده‌اند و میانگین پیشنهاداتشان چقدر بوده‌ است. شما پس از انتخاب پروژه شرحی مفصل از آن را مشاهده خواهید کرد و سپس میتوانید رقم پیشنهادی و پروپوزال خود را ارائه کنید.
از ویژگی‌های دیگر وب سایت فریلنسر برگزاری مجموعه رقابتها و مسابقات در زمینه‌های مختلف (بیش از ۱۲۰۰ مورد) میباشد که مبالغ قابل توجهی به عنوان جایزه و پاداش برایشان در نظر گرفته شده.
پس از ثبت نام و ورود به Freelancer.com، می توانید ۸ برنامه رایگان، قبل از پرداخت حق عضویت دریافت کنید. اگر می خواهید در این سایت کار فریلنسینگ انجام دهید، باید هزینه ها را پیشنهاد دهید و یک پروپوزال ارائه دهید.
وبسایت Freelancer یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری برای مبتدیان است و دارای یک تیم اختصاصی از مشاوران میباشد که به شما کمک می کنند سریعتر بتوانید پروژه بگیرید.

۳. Fiverr

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۷%)
حجم جستجو: ۱,۸۳۰,۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۳۴.۱۲ میلیون

Fiverr یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده ترین پلتفرمهای بازار فریلنسینگ است و مشاغلی در زمینه طراحی گرافیک، دیجیتال مارکتینگ، نویسندگی، ترجمه، ویرایش صدا، ویرایش ویدئو و غیره را ارائه می دهد.

“در سال ۲۰۱۳ وبسایت فایور در میان ۱۰۰ سایت برتر در ایالات متحده و ۲۰۰ سایت برتر در جهان قرار گرفت.”

گرفتن پروژه در سایت فایور

شما در فایور تخصص و سرویسی که میخواهید ارائه دهید را به صورت یک بسته خدماتی یا به اصطلاح گیگ (Gig)تعریف می‌کنید و مبلغی را که می‌خواهید مردم برای آن خدمت به شما پرداخت کنند را هم اعلام میکنید سپس منتظر بمانید تا مشتریان با شما تماس بگیرند.

“رمز موفقیت در فایور داشتن یک رزومه حرفه‌ای، شبکه ارتباطی قوی و فعالیت بالا در سوشال مدیاست.”

تا زمانی که سرویسی که ارائه میدهید قانونی و مطابق با شرایط Fiverr باشد، می‌توانید به فعالیت در این پلتفرم ادامه دهید و برای هر معامله‌ای که انجام می‌دهید، ۸۰٪ از قیمت کامل را دریافت ‌کنید.
خدمات Fiverr از ۵ دلار آمریکا شروع می شود و تا هزاران دلار می رسد.
ثبت‌نام در فایور نسبت به دیگر سایت‌های فریلنسری آسان‌تر است و به‌عنوان یک «ایرانی» با محدودیت‌ کمتری مواجه هستید به همین دلیل میتواند بهترین سایت فریلنسری برای ایرانی‌ها باشد.

۴. Guru

بیشترین کاربران از: هند (۳۷%)
حجم جستجو: ۵۵۰۰۰۰/ماه • کل بازدیدها: ۱.۲۱ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۱۸۰۰+

Guru یکی از بهترین سایت های فریلنسری برای مبتدیان است که راه آسانی را برای تماس با کارفرمایان بالقوه ارائه می دهد.
در این وب سایت فریلنسرها می توانند پروژه‌های مرتبط با امور مالی و حسابداری، بازاریابی، مهندسی اداری و غیره را دریافت کنند.

Guru به شما یک صفحه کاری ارائه میدهد که در آن می توانید برای پروژه‌ها درخواست دهید و قیمت ها را برای مشتریان احتمالی ارسال کنید.
شما به سادگی می‌توانید بر اساس دسته‌بندی مهارت خاص (برنامه‌نویسی و توسعه، مهندسی و معماری، تجارت و امور مالی…) ، نوع بودجه (نرخ ساعتی یا قیمت ثابت) ، و مکان (شهر یا کشور خاص) پروژه‌ها را فیلتر کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب مشاهده مشاغلی که روش پرداخت تأیید شده ارائه می‌دهند، شانس دریافت درست حقوق خود را افزایش دهید.
گورو ۵% تا ۹% پرداختی را که پس از انجام موفقیت آمیز یک کار دریافت کرده اید کسر می کند.

۵. PeoplePerHour

بیشترین کاربران از: هند (۳۲%)
حجم جستجو: ۱۳۵۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۳.۳۹ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۷۰۰۰+

PeoplePerHour یک پلتفرم مستقر در بریتانیاست و یکی از بهترین وب سایت های فریلنسری است که به فریلنسرها کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنند. این سایت به شما امکان می دهد استعداد خود را به نمایش بگذارید و به صورت پروژه‌ای یا ساعتی استخدام شوید.
عضویت در سایت Peopleperhour رایگان است و فریلنسرها می توانند مهارت ها و تخصص خود را تبلیغ کنند پس از استخدام و پرداخت هزینه برای یک پروژه، بسته به درآمدی که به دست آورده اید، هزینه خدمات خاصی را به وب سایت (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) می پردازید:
> ۷۰۰۰ دلار – هزینه خدمات (۳%)
۸۰۰ دلار + ۷۰۰۰ دلار – هزینه خدمات ۷.۵٪ است
<$۷۰۰ – هزینه خدمات ۲۰٪
کارفرمایان پروژه‌ها را پست می کنند، و اگر شغل با پروفایل شما مطابقت داشته باشد، از شما خواسته می شود برای کار خود یک قیمت تعیین کنید. همچنین می‌توانید مهارت‌های خود را با قیمت ثابت ارائه دهید و مستقیماً توسط مشتریان انتخاب شوید.
دسته‌های شغلی شامل در این پلتفرم شامل طراحی، بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی، توسعه نرم‌افزار، ترجمه، توسعه وب، نوشتن و غیره است.

۶. Flexjobs

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۶۱%)
حجم جستجو: ۴۹۵۰۰/ماه • کل بازدیدها: ۱.۸۰ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۱۲۰۰+

FlexJobs شغل‌های ریموتِ تمام وقت، پاره وقت و پروژه‌های فریلنسری را در بیش از ۵۰ دسته ارائه می دهد. مشاغل توسط محققان این پلتفرم بررسی و برگزیده می شوند، بنابراین کاری که در اینجا پیدا می کنید کاملا قانونی است و شما بدون هیچ نگرانی میتوانید در این پلتفرم فعالیت کنید.
به غیر از انتخاب‌های شغلی گسترده این پلتفرم، شما می‌توانید در آزمون‌های مهارت (با هزینه اشتراک) نیز شرکت کنید و به مشتریان بالقوه، تخصص خود را کاملا اثبات کنید.

شما در فلکس جاب، جدا از دسته بندی های شغلی معمول (توسعه نرم افزار، طراحی گرافیک، نویسندگی، تدریس خصوصی، مدیریت)، موقعیت های کمیاب تری نیز پیدا خواهید کرد، مانند پشتیبانی مشتری دو زبانه (به عنوان مثال، مشاغل برای مترجمین فوکینی، ییدیش، لوگاندا، و چوکی). یا موقعیت های شغلی Environmental & Green (مشاغلی مانند مشاور فروش تصفیه آب، مسئول هدایای تبلیغاتی).

۷. Indeed

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۵۱%)
حجم جستجو: ۳۰,۴۰۰,۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۳۵۲.۱۷ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۷۶۷۶۰۰+ در یک بازه زمانی ۷ روزه

شما در Indeed می‌توانید فهرست گسترده‌ای از مشاغل را با وارد کردن عنوان شغلی، شرکت یا مهارت مورد نظرتان به‌عنوان کلمه کلیدی و مشخص کردن محل کار پیدا کنید.
همچنین می توانید انتخاب خود را بر اساس حقوق مورد نظر، نوع شغل، شرکت و سطح تجربه خود مرتب و فیلتر کنید. از دیگر قابلیت‌های پلتفرم ایندید این است که با وارد کردن آدرس ایمیل خود مشاغلی که به دنبال آن هستید با توجه به پروفایلتان مستقیماً برای شما ارسال می شوند.

 

۸. CloudPeeps

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۳۱%)
حجم جستجو: ۸۸۰/ماه

CloudPeeps یک وب‌سایت فریلنسری معمولی نیست بلکه پلتفرمی‌ست که در آن ابتدا تخصص و توانایی‌های فریلنسر با پروژه‌ها و نیازهای کارفرما تطبیق داده ‌می‌شود. در اینجا بیشتر می توانید مشاغل کپی رایتینگ و بازاریابی پیدا کنید.

نحوه‌ی گرفتن پروژه فریلنسری در Cloudpeep

شما به‌عنوان فریلنسر، یک پروفایل ایجاد می‌کنید و یک نمونه کار ارسال می‌کنید، و اگر مشتری در حال مرور فهرست فریلنسرهای وب‌سایت، آنچه را که ارائه می‌دهید دوست داشته باشد، با شما تماس گرفته می‌شود.
از طرف دیگر، شما پیشنهادات پروژه‌هایی را که می‌خواهید در آن شرکت کنید، مستقیماً برای مشتری ارسال می‌کنید.
CloudPeeps از نظر اینکه چه کسی می‌تواند با مشتریان ارتباط برقرار کند، نسبت به سایر پلت‌فرم‌های شغلی سخت‌گیرانه‌تر است، اما به محض اینکه درخواست شما پذیرفته شد، به دلیل رقابت محدود، بسیار راحت تر از سایر پلتفرم‌ها پروژه پیدا خواهید کرد.

۹. Toptal

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۵%)
حجم جستجو: ۴۹۵۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۴.۶۲ میلیون

Toptal یک پلت فرم شغلی است که فریلنسرها را با استارت آپ ها، مشاغل و سازمان ها مطابقت می دهد. دسته های شغلی پلتفرم تاپتال عبارتند از توسعه نرم افزار، طراحی گرافیک، امور مالی، مدیریت پروژه و مدیریت محصول.
این پلتفرم عمدتاً برای مشتریانی طراحی شده است که به دنبال فریلنسرها هستند و شبکه ای برای کارشناسان امور مالی فریلنسر، مدیران محصول (PM) و غیره است. شما به راحتی می توانید در صنایع متعددی مانند مراقبت های بهداشتی، تجارت الکترونیک، بانکداری و غیره پروژه پیدا کنید. متقاضیان سایت Topal قبل از اینکه برای کار درخواست دهند مورد آزمایش و بررسی تخصصی قرار می گیرند.

بسیاری از شرکت های شناخته شده برای پروژه های خود در Toptal فریلنسر استخدام می کنند. هنگامی که به شبکه تاپتال بپیوندید، پروفایل شما برای تعدادی از شرکت‌های احتمالی مانند Hewlett Packard، Airbnb، Zendesk و غیره قابل دسترس خواهد بود.

۱۰. Servicescape

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۶۰%)
حجم جستجو: ۶۶۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۱۸۶.۴۴ هزار

ServiceScape فرصت‌های شغلی را به ویراستاران، مترجمان، طراحان گرافیک و نویسندگان ارائه می‌دهد.

در این پلتفرم همچنین می‌توانید با راه‌اندازی پروژه‌هایی که فکر می‌کنید مشتری‌ها دوست دارند و خواستارش هستند، مشتریانی را جذب کنید (به صورت یک نمونه رایگان یا یک پروژه پولی)
برای تسهیل ارتباط بین شما و مشتریان، می‌توانید از سیستم ارتباطی داخلی ServiceScape استفاده کنید. سیستمی که به شما امکان ارسال و دریافت پیام و همچنین برنامه ریزی تماس های کنفرانس را می دهد.

برای شروع، باید فرمی را پر کنید، مدارک خود را ارائه دهید و تخصص خود را مشخص کنید. هر چه بیشتر در مورد خود بگویید، احتمال اینکه مشتریان با شما تماس بگیرند بیشتر است.
وب سایت شغلی فریلنسری Servicescape برای کار با استارتاپ ها و SMB ها بسیار مناسب است. این یکی از بهترین پلتفرم‌های فریلنسینگ برای مبتدیان است که مشاغلی را برای ویراستار، مترجم، طراح گرافیک، نویسنده و غیره ارائه می‌دهد.

۱۱. Truelancer

بیشترین کاربران از: هند (۵۷%)
حجم جستجو: ۱۴۸۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۴۵۶.۴۶ هزار
تعداد مشاغل موجود: ۳۰۰۰+

Truelancer یکی دیگر از پلتفرم‌های فریلنسری مبتنی بر مناقصه است. اگر یک توسعه دهنده، طراح، وبلاگ نویس، نویسنده، متخصص SEP باشید یا در فروش و بازاریابی ماهر باشید، پروژه های جالبی خواهید یافت.

می‌توانید پروژه‌ها را بر اساس جدیدترین، پرطرفدار، ویژه، و پروژه‌هایی که به زودی منقضی می‌شوند مرتب کنید، و فقط با نگاه کردن به پروژه‌ها، یک نمای کلی از تعداد پیشنهادات در هر پروژه دریافت خواهید کرد. با این حال، برای ارائه پیشنهاد خود، باید برای یک حساب کاربری رایگان ثبت نام کنید.

۲. فریلنسری سئو (SEO Websites)

یک فریلنسر سئو، محتوا را در وب ایجاد و بهینه می کند. به طور خاص، آنها هنگام ایجاد آن محتوا از استراتژی های مختلفی استفاده می کنند تا به احتمال زیاد به عنوان یک نتیجه جستجوی برتر نشان داده شود. هدف نهایی آنها رساندن افراد به صفحه وب مورد نظر است.

اگر می خواهید فریلنسر سئو شوید یکی از بهترین انتخاب ها استفاده از سایتهای مشهور فریلنسری بین المللی است تا درآمد ارزی خود را نیز تضمین کنید.
در اینجا، ما وب سایت های مشهوری که در آنها میتوانید به یک فریلنسر موفق سئو تبدیل شوید و جریانی ثابت از مشتریان را به دست آورید معرفی میکنیم.

مشهورترین وب سایت های فریلنسری سئو:

SEOclerk Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش سئو

۱. SEOclerk

SEOclerk مارکتی است که به طور خاص برای خدمات سئو طراحی شده. این پلتفرم به شما امکان می دهد تا مشاغل را بر اساس قیمت، سطح و غیره فیلتر کنید.
فریلنسرها می توانند در زمینه سئوی داخلی، ایجاد بک لینک، افزایش ترافیک وب سایت، بازاریابی آنلاین و موارد دیگر در این سایت پروژه دریافت کنند.
همچنین شما برای مشاغلی که مشابه پروژه‌های دریافتی شما هستند ایمیل دریافت می‌کنید.

۲. Justremote.co

Justremote.co یک وب سایت مستقل برای مبتدیان است که به شما کمک می کند پروژه‌های فریلنسری را که آگهی نمی شوند کشف کنید.
شما می توانید به بزرگترین مجموعه از شرکت های دنیا که پروژه‌های فریلنسری با کیفیت بالا ارائه می دهند دسترسی پیدا کنید.

 

konker freelance Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۳. Konker

Konker یک پلت فرم آنلاین است که بر موارد مرتبط با SEO (بهینه سازی موتور جستجو) تمرکز دارد. شما می توانید برای ایجاد بک لینک، محتوا، بازاریابی با استفاده از سئوی یوتیوب، تحقیق در مورد کلمات کلیدی، بهینه سازی سایت و غیره درخواست دهید. این سایت فرصت های شغلی آنلاین و آفلاین را برای شما فراهم کرده است.

۳. فریلنسری برنامه نویسی (Developers, Coding)

شما به عنوان یک برنامه نویس گزینه‌های زیادی برای یافتن پروژه‌های فریلنسری خواهید داشت. به خاطر داشته باشید که اکثر وب‌سایت‌هایی که پروژه برای طراحان ارائه می‌دهند، برای توسعه‌دهندگان نیز کار ارائه می‌دهند.

angellist-freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش۱. Angellist

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۴۵%)
حجم جستجو: ۱۶۵۰۰۰/ماه • کل بازدیدها: ۶.۵۱ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۱۰۵۶۵۰+

AngelList بازار کاری است که شما را با استارت‌آپ‌ها مرتبط می‌کند. برای درخواست کار توسعه وب و نرم افزار می توانید به این سایت مراجعه کنید.

نحوه عضویت و کسب درآمد دلاری از سایت فریلنسری Angellist:

شما با ارائه اطلاعات اولیه، آپلود رزومه، وارد کردن پروفایل LinkedIn و توصیف نقش و تخصص فعلی خود، یک حساب کاربری ایجاد می‌کنید.
همچنین این فرصت را خواهید داشت که نوع شغل مورد نظر خود را تعریف کنید، اندازه شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و حقوق مورد نظر خود را مشخص کنید. سپس پروفایل شما به لیستی از فریلنسرها اضافه می شود، جایی که فرصتی برای جلب توجه مشتریان و شرکت ها خواهید داشت.
اگر مهندس، طراح، مدیر محصول، متخصص فروش یا عملیات یا بازاریاب هستید، می‌توانید در AngelList کار پیدا کنید.
اگر هر شرکتی به خدمات شما نیز علاقه مند باشد، از طریق ایمیل اعلانش را دریافت خواهید کرد.

gun.io freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش
۲. Gun.io

بیشترین کاربران از: USA (42%)
حجم جستجو: ۲۸۰۰/ماه • کل بازدیدها: ۸۲.۵۰ هزار نفر

Gun.io مکانی برای فریلنسرهای حرفه ای است. این پلتفرم برای توسعه دهندگان بسیار مناسب است. پس از بررسی دقیق، تیم Gun.io مهارت های شما را با شغل کارفرما مطابقت می دهد. این پلتفرم رابطه پایدار بین کارمندان و کارفرمایان را تضمین می کند.
Gun.io یک پلت فرم کاری مستقل است که برای اتصال انواع مختلف توسعه دهندگان نرم افزار (QA، DevOps، Scrum Masters…) با شرکت های نرم افزار طراحی شده است.

این پلتفرم نسبت به پذیرش فریلنسرهای جدید بسیار سخت‌گیرانه‌ عمل میکند.
همچنین وب‌سایت قول می‌دهد که فریلنسرها فقط پروژه‌هایی با چالش‌های هیجان‌انگیز را ارائه میدهد، بنابراین اگر در اینجا یک حساب کاربری ایجاد کنید، احتمالاً با پروژه‌های جالبی روبرو خواهید شد.

Codeable freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش
۴. Codeable

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۴۰%)
حجم جستجو: ۸۱۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۲۴۸.۴۸ هزار

سایت کدایبل به شما کمک می کند تا به عنوان یک توسعه دهنده وردپرس شغل پیدا کنید. در اینجا شما باید مشکلی مربوط به وردپرس را حل کنید. تیمی که برای این سایت کار می کند، قبل از اختصاص دادن کار، مهارت های برنامه نویسی شما را با نیازهای استخدام کننده مطابقت می دهد.
Codeable یک پلت فرم مستقل و حرفه‌ای برای توسعه دهندگان وردپرس است، اگر در وردپرس مهارت دارید، حتما ارزش بررسی کردن را دارد.

این پلتفرم کاملا انحصاری است، بنابراین فقط حدود ۲٪ از همه متقاضیان وارد می شوند، اما اگر در بین ۲٪ باشید، کار ثابتی خواهید داشت و فرصتی برای ارتباط با سایر متخصصان دیجیتال مانند بازاریابان، طراحان و توسعه دهندگان دیگر بدست خواهید آورد.
این پلتفرم همچنین کارفرمایانی را که الزامات پلتفرم را برآورده نمی‌کنند رد می‌کند، بنابراین شما برای افراد باکیفیت، روی پروژه‌های چالش برانگیز و با قیمتی عالی کار خواهید کرد.

stack over flow freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۵. Stack Overflow

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۲%)
حجم جستجو: ۵۵۰۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۳۴۲.۲۸ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۱۶۵۰+

Stack Overflow یک صفحه کار با قابلیت مرور آسان با مشاغل مختلف توسعه دهنده، از مهندسی داده گرفته تا برنامه نویسان ارشد C# را فراهم می کند.
همانطور سایر پلتفرم‌ها شما به سادگی باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید – جدا از پارامترهای معمول، همچنین می توانید بر اساس امتیازاتی که در کار می خواهید فیلتر کنید (مانند بیش از ۱۰ روز تعطیلات). فن آوری را که دوست دارید (و دوست ندارید) تعریف کنید، و یا فقط به دنبال مشاغلی باشید که متقاضیان کمی دارند.
همچنین می‌توانید حقوق مورد نظر خود را با واحد پول کشورتان وارد کنید، و موتور جستجو تنها موقعیت‌هایی را به شما نشان می‌دهد که در صورت تبدیل به واحد پول شما، با حقوق مورد نظر شما مطابقت دارند.
اگر یک حساب کاربری ایجاد کنید، می‌توانید داستان برنامه‌نویسی خود را نیز بنویسید و مطابقت‌های شغلی مناسب‌تر با مهارت‌ها و تجربه‌های خاص خود را دریافت کنید.

Gigster freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۶. Gigster

Gigster به توسعه دهندگان وب و توسعه دهندگان نرم افزار کمک می کند تا شغل خود را پیدا کنند. این یکی از سایت‌های فریلنسری برای مبتدیان است که نوعی فرآیند غربالگری دارد تا تطبیق فریلنسرها با پروژه‌ها را آسان‌تر کند. تیمی که در Gigster کار می‌کند بخش‌های فروش و اداری را مدیریت می‌کند تا بتوانید روی کار اصلی تمرکز کنید.

۴. فریلنسری طراحی و توسعه وب (Design and Web Development)

در این قسمت به معرفی مشهورترین وب سایتهای فریلنسری که پروژهای توسعه وب، UI/UX طراحی وب و….ارائه میدهند میپردازیم.

 

smashingmagazine, Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۱. Smashing Magazine

Smashing Magazine وب سایتی است که پروژه‌هایی را برای طراحان UX، طراحان وب، توسعه دهندگان جاوا اسکریپت، توسعه دهندگان جاوا، توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل و غیره ارائه می دهد. با تعهد زمانی که دوست دارید به راحتی می توانید مشاغل از راه دور، تمام وقت و پاره وقت را جستجو کنید.

solidgigs Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۲. Solidgigs

Solidgigs یک وب سایت مستقل برای مبتدیان است که شامل مشاغل مختلفی مانند طراحی وب، مشاور رسانه ای، مدیر فروش و غیره است. دسترسی سریع به مصاحبه ها را بدون هیچ دردسری برای شما فراهم می کند.

SolidGigs یک پلتفرم مستقل مانند آپورک یا فایور نیست. درواقع سالیدگیگز یک ابزار تولید سرنخ است که می‌توانید به کسب‌وکار فریلنسری موجود خود متصل کنید.

این سایت شامل اسکریپت ها، ابزارها، قالب ها و صفحات گسترده قابل دانلود می باشد. این به شما کمک می کند تا با حداقل تلاش پروژه خود را به راحتی پیدا کنید.

10x Management freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۳. ۱۰x Management

۱۰x Management آژانسی است که به توسعه دهندگان، طراحان و کدنویسان کمک می کند تا شغل پیدا کنند. هنگامی که در این وب سایت ثبت نام می کنید، از جانب راهنمایان وب سایت حمایت می شوید و آن ها به سؤالات شما پاسخ می دهند و به شما برای دریافت پروژه راه حل ارائه می کنند. پس از اتمام پروژه، مبلغی را از کارفرما دریافت می کنید.

۵.فریلنسری طراحی و گرافیک (Design & Graphics)

فرقی نمی‌کند که در طراحی لوگو، ایجاد فونت‌های جدید و هیجان‌انگیز، یا هر جنبه دیگری از طراحی که علاقه دارید، متخصص باشید، مطمئناً با توجه به تنوع در این بخش یک وب‌سایت فریلنسری مستقل برای خود پیدا خواهید کرد تا درآمد دلاری خود را از فریلنسری طراحی تضمین کنید.

99 design - freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۱. ۹۹designs

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۹%)
حجم جستجو: ۱۶۵۰۰۰/ماه • مجموع بازدیدها: ۴.۵۳ میلیون

به نقل از آمارهای این وب سایت، فریلنسرهای طراح در این سایت هر ۲ ثانیه یک طرح جدید ایجاد می کنند.

۹۹designs یک پلتفرم انگلیسی مستقل، برای ایجاد ارتباط بین طراحان و مشتریان است که دسته های شغلی متعددی را برای طراحی لوگو، طراحی اپلیکیشن وب، تصویرسازی و غیره ارائه می دهد.

در سایت ۹۹دیزاین، طراحان هزینه پلتفرم را با توجه به سطح تخصص شان در طراحی می پردازند، مانند سطح بالا (۵%)، سطح متوسط (۱۰%)، و سطح ورودی (۱۵%).
همچنین باید هزینه مشخصی را برای خدمات وب سایت برای ارتباط صحیح شما با مشتریان بپردازید، هر بار که کار با یک مشتری جدید را شروع می کنید، هزینه معرفی می پردازید که معمولاً بین ۳۰٪ تا ۵۰٪ بسته به متغیر است. بر روی مبلغی که کسب می کنید

در ۹۹designs می توانید به دو روش پروژه بگیرید:
– یا از طریق رقابت در مسابقات طراحان
– یا با کار مستقیم با مشتریان (که اگر نمونه کارهای شما را دوست داشته باشند برای پروژه ها با شما تماس خواهند گرفت).

هنگام جستجوی کار، می توانید صنعت، سبک و دسته طراحی مورد نظر خود را انتخاب کنید، با گذشت زمان، شروع به دریافت پیشنهادات مشتری و پروژه بر اساس کار قبلی خود می کنید.
قبل از درخواست کامل برای کسب پروژه در ۹۹دیزاین، باید از فیلترهایی عبور کنید که سطح طراحی شما را تعیین می‌کند (که همچنین بر درصدی که باید برای هزینه‌های معرفی مشتری جدید بپردازید تأثیر می‌گذارد).

envato studio freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش۲. Envato Studio

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۱۷%)
حجم جستجو: ۵,۴۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۲۷۲.۱۸ هزار

Envato Studio پلتفرمی متشکل از توسعه دهندگان، طراحان و خلاقان است که در آن می توانید در پروژه های طراحی در دسته های ویدئو و انیمیشن، طراحی و گرافیک و همچنین طراحی لوگو و برندسازی، طراحی وب سایت، طراحی صفحه فرود و موارد دیگر شرکت کنید.
استفاده از این پلتفرم برای مبتدیان بسیار آسان است. این سایت به شما این امکان را می دهد که کار را در مدت زمان مورد توافق و تعدادی تجدید نظر، تکمیل کنید.

ثبت نام در انواتو استودیو:

برای عضویت در انواتو استودیو باید یک فرآیند غربالگری را پشت سر بگذارید، پس از انتخاب دسته خود، می‌توانید فرم ثبت علاقه مناسب را پر کنید، و اگر تیم Envato Studio کار شما را دوست داشت، با شما تماس خواهد گرفت.
بعد از این مراحل، می‌توانید یک پروفایل ایجاد کنید، قیمت خود را بیان کنید، نمونه‌ای از کار را آپلود کنید، و زمان تحویل سفارش‌ها را تعیین کنید، وقتی کار را تکمیل کردید و برای یک کار دستمزد دریافت می‌کنید، (۳۰%) از قیمت منتشر شده خود را به عنوان هزینه خدمات به پلتفرم میپردازید.

Graphic river envato market freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

 

۳. graphicriver.net

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۱۵%)
حجم جستجو: ۹۰۵۰۰/ماه • کل بازدید: ۶.۱۴ میلیون

Graphicriver بخشی از پلتفرم اصلی Envato Market است، جایی که می توانید لوگوها، نمادها، قالب های ارائه، فونت ها، چاپ ها، کیت های طراحی قابل تنظیم و سایر کارهای طراحی خود را بفروشید.
شما می‌توانید از طریق حساب Envato خود برای تبدیل شدن به یک هنرمند Envato درخواست دهید، و در صورت گذراندن مراحل غربالگری، می‌توانید صفحات پروفایل را برای همه آثار خود ایجاد کنید، آنان را با اطلاعات قیمت‌گذاری و نمونه‌هایی از فرآیند خلاقانه خود یا جزئیات اینفوگرافیک را نیز ارائه دهید پر کنید.

 

dribbble freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش
۴. Dribbble

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۱۹%)
حجم جستجو: ۲۰۱۰۰۰/ماه • کل بازدید: ۱۹.۹۵ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۳۵۰+

در پلتفرم دریبل می توانید به راحتی کار طراحی وب خود را با کارفرمایان به اشتراک بگذارید و مناسب ترین فرصت های شغلی را پیدا کنید. این وب سایت شامل پروژه های متعددی برای طراحان UI & UX، طراحان محصول، طراحان بصری، طراحان برند و غیره می باشد.

شما در Dribble لیستی از مشاغل را دریافت می کنید که می توانید مستقیماً از وب سایت درخواست دهید.

در اینجا، تعدادی کار با کیفیت بالا و با مشخصات بالا از شرکت های برتر جهان مانند Comcast، Twitch، ۳M، CBR، Instasize، Centro، Bumble، Buffer، Tinder، Zendesk، Klarna و غیره را خواهید یافت.

به غیر از فرصتی برای جستجو در مجموعه پروژه‌ها، شما همچنین فرصتی خواهید داشت که یک پروفایل برای خود ایجاد کنید و آن را با نمونه کار پر کنید تا مشتریان احتمالی ببینند، لایک کنند یا درباره آن نظر دهند.

 

Behance freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش۵. Behance

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۱۳%)
حجم جستجو: ۸۲۳۰۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۴۶.۰۵ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۹۵+

Behance به شما کمک می کند تا به عنوان یک طراح گرافیک به صورت تمام وقت، به عنوان یک فریلنسر یا کارآموز کار کنید. ممکن است در دسته های مختلفی مانند معماری، برندسازی، مد، تصویرسازی، عکاسی و موارد دیگر شغل پیدا کنید. این یکی از بهترین وب سایت های فریلنسر است که از کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، افغانستان، بلژیک، استرالیا، کانادا و غیره پشتیبانی می کند.

Behance یک جامعه خلاق است که در آن می توانید نمونه کارها خود را به نمایش بگذارید و مورد توجه مشتریان قرار بگیرید، همچنین یک پلتفرمی است که در آن می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی خاص، نوع شغل، مکان و زمینه خلاقانه مشاغل را مرور کنید.

هنگامی که شغل خاصی را انتخاب کردید، شرح کاملی از پروژه، مهارت‌ها و مسئولیت‌های مورد نیاز و همچنین نشان‌دهنده آموزش رسمی مورد نیاز برای درخواست دریافت خواهید کرد، وقتی مطمئن شدید که با شرایط مطابقت دارید. برای درخواست می توانید کلیک کنید.

Coroflot freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش-

۶. Coroflot

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۳۱%)
حجم جستجو: ۱۲۱۰۰/ماه • کل بازدیدها: ۶۳۰.۰۵ هزار نفر
تعداد مشاغل موجود: ۶۵۰+

Coroflot یک پلت فرم شغلی کلاسیک برای طراحان آزاد است که در آن می توانید لیستی از مشاغل مختلف طراح را مرور کنید.
Coroflot شما را قادر می سازد به عنوان یک طراح وب، طراح محصول، طراح مد، مدیر هنری، مدیر خلاق و غیره کار کنید. این به شما کمک می کند تا طراحان را با فرصت های متعدد در سراسر جهان مرتبط کنید.
شما می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی یا شرکت های خاص، با تعیین محل کار مورد نظر و انتخاب سطح شغلی خود، پروژه‌ها را جستجو کنید. همچنین می‌توانید فهرست مشاغل را با کلمات کلیدی محبوبی که قبلاً در ابتدای فهرست فهرست شده‌اند جستجو کنید، مستقیماً از وب‌سایت برای مشاغل درخواست دهید و درباره کارفرمایان احتمالی خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.
Coroflot اطلاعات شخصی و حقوق شما را محرمانه نگه می دارد.

My Fonts-freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۷. MyFonts

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۳%)
حجم جستجو: ۹۰۵۰۰/ماه • کل بازدید: ۷.۹۳ میلیون

MyFonts به طور ویژه تولیدکنندگان فونت را هدف قرار داده است، شما می توانید فونت های سفارشی خود را بفروشید و تبلیغ کنید.

نحوه فروش فونت و درآمد دلاری در سایت مای فونت:

ابتدا، باید فونت خود را برای بررسی ارسال کنید، اگر فونت شما به عنوان اثری اصلی و با کیفیت در نظر گرفته شود، قراردادی برای امضا دریافت خواهید کرد (برای هر فونتی که می‌فروشید، نیمی از آن به عنوان هزینه خدمات سایت کسر خواهد شد).
پس از امضای قرارداد، باید فایل‌های فونت نهایی و بیوگرافی طراحی خود را ارسال کنید و قیمت فونت را تعیین کنید.

۶. فریلنسری ساخت و ادیت ویدئو (Media Production, Video Editors)

بازیگران، تهیه‌کنندگان و فیلمنامه‌نویسان با به وجود آوردن داستان‌ امرار معاش می‌کنند، اما این بدان معنا نیست که وب‌سایتی که می‌توانند در آن کار پیدا کنند اصلا وجود نداشته باشد. بنابراین، در اینجا یک لیست منتخب از وب سایت های سودآور که در آن می توانید در صنعت تولید رسانه کار پیدا کنید و درآمد ارزی بدست آورید.

سایت‌های مشهور فریلنسری برای ویرایشگر ویدیو، فریلنسری تولید رسانه:

Assemble.tv freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۱. Assemble.tv

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۸۶%)
رتبه جهانی: ۴,۶۱۴,۳۰۱ • رتبه دسته: ۱۸,۱۳۲
حجم جستجو: ۹۰/ماه

Assemble.tv یک پلتفرم خلاقانه برای حرفه‌ای‌هایی است که در تولید ویدیو حضور دارند مانند تهیه‌کنندگان، کارگردانان خلاق، هنرمندان بصری و متخصصان تدوین و ویرایش ویدئو.
شما فقط در صورتی که از جانب شخص دیگری به این پلتفرم دعوت شوید میتوانید در آن پروفایل بسازید. برای درخواست دعوت، باید اطلاعات اولیه، شغل فعلی، قطعات نمونه کارها و ویدیوها (در صورت وجود) را ارائه دهید.

شما در این پلتفرم میتوانید برای پروژه های راه اندازی محصول، ویدیوهای برند، و تبلیغات تجاری، اکشن زنده و انیمیشن، استخدام شوید.

ProductionHUB freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۲. ProductionHUB

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۸۰%)
حجم جستجو: ۵,۴۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۴۰۴.۰۴K
تعداد مشاغل موجود: ۳۰۰+ خدمه و فروشنده، و ۱۳۰+ شغل

ProductionHUB شبکه ای برای افرادی است که دوست دارند به عنوان ویرایشگر ویدیو کار کنند. شما به سادگی می توانید کار خود را به نمایش بگذارید و در این وب سایت به مشتریان متصل شوید. در اینجا، شما باید یک پروفایل حرفه‌ای برای پاسخ دادن یا پیشنهاد دادن به پروژه ها ایجاد کنید. ProductionHUB به شما کمک می کند تا درخواست برای کار تمام وقت و پاره وقت پیدا کنید.

شما می‌توانید در مورد مکان ترجیحی شغل بعدی خود تصمیم بگیرید.

Mandy freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش۳. mandy

بیشترین کاربران از: USA (52%)
حجم جستجو: ۱۳۰۰/ماه • کل بازدیدها: ۱.۵۳ میلیون
تعداد مشاغل موجود: ۶۵۰۰ امتحان در هر ماه

مندی انجمنی برای بازیگران، متخصصین در تجارت تلویزیون، فیلم و تئاتر، و همچنین سایر افراد مثل رقصنده ها، نوازندگان، و حرفه ای های این شاخه از هنر است.
شما می توانید به صورت رایگان در مندی عضو شوید، برای ایجاد یک حساب کاربری، باید نوع پروفایل و موقعیت مکانی خود را مشخص کنید و اطلاعات اولیه را قبل از اینکه بتوانید به تست های مربوطه دسترسی پیدا کنید، ارائه دهید.
شما با تعداد زیادی از متخصصان مشابه رقابت خواهید کرد، بنابراین مطمئن شوید که نمونه کارهای خود را متمایز می کنید.

در این پلتفرم بیشتر عمدتا پروژه‌های ساخت ویدئویی که نیاز به حضور شما هست وجود دارداما شما با کمی جستوجو میتوانید پیشنهادهای کاری در زمینه ادیت ویدئو را بیابید که میتوانید با دریافتشان به صورت فریلنسری از تدوین ویدئو درآمد دلاری کسب کنید.

Stage 32 freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۴. stage32

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۵۰%)
حجم جستجو: ۵,۴۰۰/ماه • تعداد بازدید: ۲۸۸.۸۰ هزار
تعداد مشاغل موجود: ۲۶۰+
Stage 32 یک پلتفرم شغلی برای حرفه ای ها در تجارت تلویزیون، تئاتر و سینما است، اگر فیلمنامه نویس، بازیگر، هنرمند صداپیشه، عکاس، تهیه کننده، کارگردان هستید، می توانید اینجا کار پیدا کنید.

منتها حتما در نظر داشته باشید که به امکان حضوری یا دورکار بودن توجه کنید!

Media bistro freelancer Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش
۵. Media Bistro

Media Bistro یک پلت فرم شغلی فریلنسری است که دسته بندی های مختلفی از جمله نوشتن و ویرایش را ارائه می دهد. اگر در مدیریت رسانه های اجتماعی یا ویرایش محتوا کمی دانش دارید، به راحتی می توانید در این پلتفرم کار کنید.

۷. فریلنسری نویسندگی و تولید محتوا (Writing)

در کلمات مهارت دارید اما مطمئن نیستید که چگونه از آن سود ببرید؟ چه یک کپی‌نویس باشید یا روزنامه‌نگار یا در خلق داستان‌های جذاب متخصص باشید، در اینجا برخی از وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های نویسندگی عالی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها از نوشتن درآمد دلاری کسب کنید.

Scripted freelancer writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش-ImResizer

۱. scripted.com

Scripted یک پلت فرم نوشتن مستقل است که در صورت گذراندن تست های لازم، به مجموعه ای از مشتریان دسترسی خواهید داشت.

هنگامی که وارد شدید، باید پروفایل خود را کامل کنید، چند نمونه نوشتاری که مهارت های شما را نشان می دهد آپلود کنید، و سپس منتظر باشید تا مشتریان علاقه مند با شما تماس بگیرند، یا رویکردی پویاتر برای یافتن کار در پیش بگیرید. می‌توانید موضوعات را از فهرست موضوعات درخواستی انتخاب کنید یا موضوعات را مستقیماً برای مشتریان مطرح کنید.

Contently freelancer writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش۲. Contently

Contently یک انجمن نویسندگی فریلنسری است که در آن می‌توانید نمونه کارها خود را به مشتریان بالقوه نشان دهید، اما همچنین می‌توانید از طریق صفحه پروژه‌ها، کار فریلنسری خود را آغاز کنید.

در این پلتفرم هم، برای دسترسی به فرصت های شغلی باید یک فرآیند غربالگری را پشت سر بگذارید، اما زمانی که وارد شوید، فرصتی عالی برای کار بر روی موضوعات مختلف در زمینه های مختلف خواهید داشت.

به غیر از نویسندگان، Contently همچنین فرصت های کاری را برای سایر سازندگان محتوا مانند عکاسان، طراحان، فیلمبرداران و تصویرگران فراهم می کند.

Blogging pro freelancer writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

 

۳. Blogging Pro

در Blogging Pro، می توانید شغلی برای نوشتن وبلاگ، ویرایش محتوا، نوشتن فنی، داستان نویسی و غیره پیدا کنید. این یک وب سایت رایگان است که به شما امکان می دهد به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه ای فعالیت کنید. این شرکت به وبلاگ نویسان و فریلنسرها کمک می کند تا شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. شما می توانید کار را در بلاگ پرو پست کنید و ظرف ۲ تا ۳ روز پاسخ دریافت کنید.

 

Pro Blogger freelancer writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۴. Pro Blogger

Pro Blogger به فریلنسرها کمک می کند تا شغلی برای کار در خانه، کپی رایتینگ، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی و موارد دیگر پیدا کنند. داوطلبان می توانند به راحتی رزومه خود را در Pro Blogger ایجاد کنند. آنها حتی می توانند مشاغل را ذخیره کرده و نشانک گذاری کنند. یکی از مزایای این وب سایت این است که می توانید هشدارهای شغلی را مدیریت کنید. Pro Blogger دارای داشبوردی بسیار حرفه‌ای برای مدیریت شغلی است که درخواست داده اید.


۵. Freelance Writing Gigs

Freelance Writing Gigs اساساً یک پلتفرم شغلی است که در روزهای هفته با مشتریان جدیدی که مایلند برای نوشتن مطالب به شما پول واقعی بپردازند به روز می شود. این پورتال برای مشاغل نوشتن، مشاغل محتوای آنلاین، مشاغل ویرایش، مشاغل وبلاگ نویس، مشاغل انتشار محتوا و غیره ساخته شده است. عمده پروژه‌های این پلتفرم به دو صورت حضوری و دورکاری ارائه می شوند.

writer access freelancer writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۶. Writer Access

Writer Access مجموعه ای از ویراستاران آزاد، نویسندگان، استراتژیست های محتوا و همچنین مترجمان است. افرادی که در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، ایرلند، انگلستان و غیره زندگی می کنند می توانند برای مشتریان کار کنند. شما می توانید بر اساس تحقیقات مورد نیاز و پیچیدگی پروژه، درآمد دلاری داشته باشید. اگر مبتدی هستید، این پلتفرم آموزش بازاریابی محتوا را رایگان ارائه می دهد.

Text broker freelancer writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش۷. Text Broker

Text Broker سایتی برای کسب درآمد از طریق نوشتن محتوا است. اگر تازه کار خود را شروع کرده اید، Text Broker به شما امکان دسترسی به فرصت های متعددی برای نوشتن محتوا برای هر موضوع را می دهد. شما فقط باید انتخاب کنید که چه زمانی و چه مقدار محتوا بنویسید.
این پلتفرم هیچ محدودیتی برای درآمد ارائه نمی دهد. با این حال، شرایط پرداخت مختلفی برای نویسندگان آزاد که بر اساس سفارش هستند وجود دارد.

۸. فریلنسری ترجمه (Translators)

اگر تسلط عالی به دو یا چند زبان دارید، حتما این وب سایت ها را بررسی کنید. شما میتوانید از ترجمه درآمد دلاری فوق‌العاده‌ای بدست آورید.

بهترین وب سایت های فریلنسری برای مترجمان:
Unbabel فریلنسینگ ترجمه writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۱. Unbabel

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۲%)

Unbabel یک پلت فرم ترجمه برای بررسی و بهبود ترجمه است. ترجمه های اولیه از طریق هوش مصنوعی انجام می شود و شما پیوند انسانی هستید که مطمئن می شوید متن طبیعی و دقیق به نظر می رسد.

برای انجام ترجمه، ابتدا باید بررسی کنید که آیا زبان هایی که به آنها مهارت دارید در دسترس هستند یا خیر؟! برای هر ترجمه نیاز نیست که به زبان های مبدا و مقصد تسلط کامل داشته باشید تسلط به یکی از زبان ها کافی است.

اگر فعالیت در این پلتفرم باید یک آزمون تستی را از سر بگذرانید تا میزان مهارت شما در زبان مشخص گردد سپس امکان فعالیت در این سایت را خواهید داشت.

Acolad فریلنسینگ ترجمه writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد

۲. Acolad

بیشترین کاربران از: فرانسه (۲۴%)

آکولاد یکی دیگر از پلتفرم های مترجم انحصاری است که تنها مترجمانی با تجربه ثابت و مدارک حرفه ای می توانند به آن ملحق شوند.

روند درخواست کار در این پلتفرم بسیار سخت‌گیرانه‌ است، اما در صورت تایید عضویت، می‌توانید نرخ‌های منصفانه‌ای را اعمال کنید. علاوه بر این، می‌توانید از میان دامنه‌های مختلف (مانند حقوقی، مالی، فنی و غیره)، و همچنین زیر دامنه‌ها (مانند قانون مدنی، قانون فناوری اطلاعات، قانون مالیات و غیره) انتخاب کنید.

translatorscafe فریلنسینگ ترجمه writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد

۳. translatorscafe

بیشترین کاربران از: روسیه (۱۸%)

TranslatorsCafe یک انجمن مترجمی است که مجموعه ای از پروژه های ترجمه را با سیستم مناقصه ای ارائه می دهد. پروژه های ترجمه شامل ترجمه بدون ویراستاری و با ویراستاری است همچنین تسلط کامل به زبانهای مبدا و مقصد باعث میشود با احتمال بالاتری پروژه ها را دریافت کنید.

زبان های متنوعی برای ترجمه در این پلتفرم وجود دارند. اگر به زبان‌های فرانسوی، یونانی، ترکی، ویتنامی، روسی، دانمارکی، هندی، ژاپنی مسلط باشید، حتما کار پیدا خواهید کرد.

با توجه به اینکه این یک جامعه مترجم است، در این پلتفرم به منابع مفید مختلفی مانند واژه نامه ها نیز دسترسی خواهید داشت.

Proz فریلنسینگ ترجمه writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۴. Proz.com

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۹%)

Proz.com یک پلتفرم شغلی گسترده با آخرین پیشنهادات در مشاغل ترجمه است. دو زبانه ها در این سایت شامل ترجمه اسپانیایی به فرانسوی، انگلیسی به نروژی، آلمانی به فرانسوی و غیره است.

می‌توانید مشخصات پروژه‌ها (تعداد کلمه، نوع سند، الزامات، زمان باقی‌مانده برای ارسال پیشنهاد، تعداد افرادی که قبلاً پیشنهاد داده‌اند) را قبل از ارسال پروپوزال خود مشاهده کنید. همچنین می‌توانید رتبه‌بندی مشتری را مشاهده کنید که نشان می‌دهد چقدر احتمال دارد مجددا پروژه ارائه کند.

Gengo فریلنسینگ ترجمه writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۵. Gengo

بیشترین کاربران از: ژاپن (۲۸%)

Gengo یک پلتفرم ترجمه انحصاری است که ورود به آن دشوار است، اما اگر از هفت خان عضویت در آن عبور کنید، از مزایای بسیار خوبی برخوردار خواهید شد.

شما می توانید پروژه ها و مشتریان خود را انتخاب کنید، در تالار گفتمان وب سایت شرکت کنید، و همچنین از فناوری مترجم نوآورانه و منابع دیگر استفاده کنید.

translatorsbase فریلنسینگ ترجمه writing Tekanesh فریلنسینگ، درآمد

۶. TranslatorBase

بیشترین کاربران از: ایالات متحده (۲۰%)

TranslatorBase یک پلتفرم فریلنسری ساده برای مترجمان است. ترجمه های دوزبانه در این پلتفرم شامل انگلیسی به عربی، بلغاری به آلمانی، اسپانیایی به استونیایی و غیره میشود.

شما می توانید از بین پروژه ها، ترجمه اسناد CV، ماژول های یادگیری، کتاب، رونوشت های ویدیویی و صوتی و غیره را انتخاب کنید.

می توانید مشاغل را به صورت دستی مرور کنید یا بر اساس زبان منبع و هدف خاص و نوع پروژه جستجو کنید.

۹. فریلنسری دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی(Marketing Jobs)

 

Zirtual فریلنسینگ مارکتینگ Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

 

۱. Zirtual

Zirtual به افراد کمک می کند تا به راحتی کار تمام وقت پیدا کنند. به شما امکان می دهد از راه دور کار کنید. می‌توانید دسته‌های زیادی را برای بازاریابی پیدا کنید، مانند مدیریت ایمیل، زمان‌بندی، تحقیق، برنامه‌ریزی رویداد و غیره. کارفرمایان فقط نامزدهایی را استخدام می‌کنند که در ایالات متحده زندگی می‌کنند.

Clickworkerفریلنسینگ مارکتینگ Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۲. Clickworker

Clickworker پلتفرمی برای بازاریابان است. شما می توانید بدون پرداخت هزینه در این پورتال ثبت نام کنید. این به شما امکان می دهد تا به طور مستقل با یک برنامه زمانی انعطاف پذیر کار کنید. Clickworker به شما امکان می دهد از طریق رایانه شخصی یا تلفن های همراه با اتصال به اینترنت کار کنید. فریلنسرها می توانند زمان کار شما و میزان کار شما را تعیین کنند.

۱۰. فریلنسری دستیار مجازی(Virtual Assistant)

Fancy Hands Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۱. Fancy Hands

Fancy Hands یک شغل دستیار مجازی است که در ایالات متحده ارائه می شود. در اینجا می‌توانید برای ورود داده‌ها، تحویل غذا، مرکز تماس، ایجاد سرنخ، تعیین وقت و غیره شغلی پیدا کنید. اگر مهارت‌های تحقیق اینترنتی خوب و تلفنی خوب دارید، می‌توانید به سرعت توسط کارفرمای Fancy Hands استخدام شوید. . این شرکت برای هر کار ۳.۰۰ تا ۷ دلار به شما پرداخت می کند.

 

۱۱. فریلنسری آموزش (Online Tutoring)

اگر به دنبال انتقال دانش خود در زمینه ریاضیات، علوم، فیزیک یا زبان های خارجی به دانش آموزان هستید، باید حتما به این سایت ها سر بزنید و با کسب درآمد دلاری از آموزش به دیگران آشنا شوید!!!

tutor Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش فریلنسینگ آموزش

۱. Tutor.com

Tutor.com کار تدریس خصوصی پاره وقت را در ۸ بخش کلی (ریاضی، مطالعات اجتماعی، زبان خارجی، پشتیبانی AP، علوم …) و بیش از ۴۰ موضوع (هندسه، علوم، مقاله نویسی، تاریخ جهان …) ارائه می دهد.

برای ورود به این انجمن آموزشی، باید در موضوعی که می خواهید تدریس کنید، امتحان بدهید، یک درس آزمایشی برگزار کنید، پیشینه خود را بررسی کنید و اگر در همه سطوح رضایت بخش بودید، می توانید تدریس خصوصی را شروع کنید.

Tutor eye Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش فریلنسینگ آموزش

۲. TutorEye

TutorEye پلتفرم آموزشی دیگری است که در آن می‌توانید فیزیک، شیمی، علوم، جبر، ادبیات، پیش‌حساب و زیست‌شناسی را در میان موضوعات دیگر و همه به‌صورت آنلاین تدریس کنید.

اگر مراحل درخواست را بگذرانید، می توانید جلسات آموزشی یک به یک را در یک کلاس آنلاین تعاملی برگزار کنید.

۳. Udemy

Udemy یک پلت فرم یادگیری/تدریس آنلاین است که در آن می توانید دوره های آموزشی خود را در زمینه توسعه، طراحی، فناوری اطلاعات و نرم افزار، توسعه شخصی، بازاریابی و موارد دیگر به بیش از ۵۰ زبان تبلیغ کنید.

برای تبدیل شدن به یک مربی، باید دوره خود را برنامه ریزی کنید، و یک ویدیو ضبط کنید که پیش نمایشی از آنچه را که آموزش می دهید را نشان می دهد – اگر از نحوه ساختار کلاس های خود مطمئن نیستید، حتی یک دوره رایگان Udemy در مورد چگونگی ساختار وجود دارد که میتوانید از آن استفاده کنید.

Skooli Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۴. Skooli

Skooli یک پلتفرم آموزشی برای آموزش آنلاین و حضوری در رده های ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان، دبیرستان و کالج ارائه می دهد.

برای شروع تدریس در اسکولی، باید حداقل مدرک لیسانس (هرچند مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا مطلوب است)، و همچنین گواهی تدریس، مجوز تدریس استانی یا ایالتی، و گواهینامه های زبان (در صورت داشتن مدرک زبان) لازم است.

۱۲.فریلنسری وارد کردن داده‌ها (Data entry)

ورود داده‌ها ممکن است از جذاب‌ترین شغل‌ها نباشد، اما همچنان برای فریلنسرهای تازه‌کار که دوست دارند کارهای خرد را انجام دهند، گزینه خوبی است. و وب‌سایت‌های خاصی وجود دارند که دقیقاً این نوع کار را ارائه می‌دهند.

mturk Tekanesh فریلنسینگ، درآمد دلاری آکادمی تکانش

۱. Mturk.com

Mturk یک بازار انبوه‌سپاری مبتنی بر آمازون است که در آن می‌توانید خدمات خود را ارائه دهید، اگر در تولید محتوا، انجام تحقیقات یا کپی کردن dapa مهارت دارید.

برای واجد شرایط شدن در فرصت‌های شغلی Mturk، باید برای یک حساب کاربری ثبت‌نام کنید، سپس، از طریق یک API یکپارچه یا از طریق یک رابط دوستانه، می‌توانید روی پروژه های کوچک کار کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *