دانستنی

معرفی ۸ سایت برای دریافت پروژه طراحی سایت به صورت فریلنسری

دریافت پروژه طراحی سایت راه‌های مختلفی دارد. از جمله آن‌ها کار کردن به صورت فریلنسری است. دریافت پروژه فریلنسری احتیاج به تخصص دارد. همچنین شما نکات بسیار مهمی در این رابطه وجود دارد که باید به آن توجه کنید. اگر علاقه‌مند به دریافت پروژه به صورت فریلنسری و همچنین داشتن درآمد دلاری هستید در این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله سعی داریم به طور کلی به نحوه دریافت پروژه طراحی سایت به صورت فریلنسری بپردازیم. همچنین به نکاتی که در این رابطه باید به آن توجه داشته باشید اشاره می‌کنیم پس با ما همراه باشید.

چرا باید در رابطه با نحوه دریافت پروژه طراحی سایت به صورت فریلنسری بدانیم؟

اگر تا کنون به شغل طراحی سایت مشغول شده باشید می‌دانید که در این حرفه تعدد کارها در پروژه‌های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال ممکن است در یک ماه کاری شما بیشتر از حد توان، کار داشته باشید. اما در ماه دیگر خبری از پروژه نباشد. این موضوع می‌تواند شما را بسیار نگران کند چرا که معمولا افراد علاقه‌مند هستند هر ماه بتوانند درآمد لازم را داشته باشند.

راه‌حل این مشکل دریافت پروژه به صورت فریلنسری است. بازار کار طراحی وب بسیار گسترده است. اگر تا کنون برای مهاجرت اقدام کرده باشید برنامه‌نویس طراح وبسایت معمولا در لیست شغل‌های مورد نیاز کشورها قرار دارد. برای این‌که بتوانید به راحتی پروژه‌های فریلنسری را بدست بیاورید می‌توانید از سایت‌هایی که در این مقاله معرفی می‌شود استفاده کنید. این وبسایت‌ها شناخته شده بوده و کاملا قابل اعتماد هستند.

در ادامه به معرفی ۵ وب‌سایت غیر فارسی در این حوزه می‌پردازیم پس با ما همراه باشید.

معرفی ۳ سایت دریافت پروژه طراحی سایت داخلی

۱. سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

۲.پارس فریلنسر

وب‌سایت دیگری که می‌توانید از آن برای دریافت پروژه طراحی سایت استفاده کنید پارس فریلنسر است. این وب‌سایت به صورت کلی برای ارائه پروژه‌های فریلنسری در حوزه‌های مختلف از جمله طراحی وب‌سایت طراحی شده است. این وب‌سایت دارای دو نسخه فارسی و انگلیسی است که می‌توانید از آن برای دریافت پروژه‌های غیر داخلی نیز استفاده کنید.

۳.پارسکدرز

یکی از بهترین وب‌سایت‌های ایرانی است که شما می‌توانید در آن پروژه‌های فریلنسری خودتان را با قیمت مناسبی دریافت کنید. همچنین می‌توانید به دریافت پروژه طراحی سایت نیز بپردازید. بعد از دریافت پروژه مقداری از مبلغ را باید به این وبسایت بپردازید.

معرفی ۵ وب‌سایت دریافت پروژه فریلنسری غیر ایرانی

۱. UPWORK

به عبارتی مادر تمامی وب‌سایت‌های فریلنسری به حساب می‌آید. در این وب‌سایت بیشتر از ۱۶ میلیون فریلنسر حضور دارد. همچنین بیشتر از توان این تعداد فریلنسر کار برای سفارش وجود دارد. در این وب‌سایت مشتریان مناسبی وجود دارند که می‌توانید پروژ‌ه‌های آن‌ها را با قیمت مناسبی دریافت کنید.

البته شما باید بخشی از این درآمد را باید به این وب‌سایت بدهید. تا ۵۰۰ دلار ۲۰ درصد است و سپس به ۱۰ درصد کاهش پیدا می‌کند. اگر بیش از ۱۰۰۰۰ دلار از یک مشتری کسب کنید، به ۵ درصد کاهش می یابد. همچنین باید مبلغی را برای دریافت پروژه‌ها بپردازید که البته بسیار کم است.

۲. TOPTAL

دریافت پروژه طراحی سایت

Toptal یک مکان عالی دیگر برای یافتن پروژه‌های طراحی وب آزاد به صورت آنلاین است. به عنوان یک طراح شما باید حتما یک نمونه کار را برای این وب‌سایت ارسال کنید. البته تنها به نمونه کار ختم نمی‌شود و باید یک گفت‌وگو را تیم هم انجام دهید. در این مصاحبه شما باید مبلغی را که برای هر ساعت کار دریافت می‌کنید را تعیین کنید. در این وب‌سایت شما می‌توانید پروژه‌های مختلف را دریافت کنید و درآمد دلاری بسیار مناسبی را داشته باشید.

۳. FIVERR

دریافت پروژه طراحی سایت از وبسایت fiver بسیار آسان است. البته این وب‌سایت برای کسانی است که می‌خواهند پروژه را کاملا ارزان انجام دهند. در واقع، توسعه وب‌سایت دومین مهارت مورد تقاضا در این پلتفرم است که قیمت آن بین ۱۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار است. در این وب‌سایت تنظیم یک نمایه رایگان است، اما باید ۲۰٪ از پرداخت خود را به Fiverr بپردازید. این مبلغ باید بعد از تحویل پروژه پرداخت شود.

۴. FREELANCER

Freelancer از جمله پلتفرم‌هایی است که شما می‌توانید به راحتی در آن اقدام به دریافت پروژه‌های مختلف کنید. در این وب‌سایت ممکن است کمی هزینه‌ها مناسب نباشد. در این وب‌سایت اگر یک حساب کاربری رایگان دارید، ۸ پیشنهاد در ماه دریافت می‌کنید. سپس ۱۰% از کل مبلغ شارژ شده را باید پرداخت کنید.

همچنین می‌توانید برای پروژه‌هایی که به‌عنوان مسابقه علامت‌گذاری شده‌اند، به صورت رایگان پیشنهاد بدهید. اما، شما باید کار را انجام دهید، آن را به مشتری ارائه دهید و امیدوار باشید که مشتری شما را از بین سایر افرادی که در حال رقابت هستند انتخاب کنند.

۵. ENVATO STUDIO

Envato Studio پلتفرمی دیگری است که اگر قصد دریافت پروژه طراحی سایت برای عضویت در آن باید درخواست دهید. اگر پذیرفته شوید، یک نرخ کلی دارید که برای خدماتی که ارائه می‌کنید، هزینه می کنید. و می‌توانید با توجه به هر کاری که برای مشتری انجام می‌دهید، می‌توانید از افزونه‌ها استفاده کنید.

نکاتی در رابطه با دریافت پروژه طراحی سایت فریلنسری از وب‌سایت‌های مختلف

دریافت پروژه طراحی سایت

همانطور که گفته شد نکات مهمی وجود دارد که باید در هنگام دریافت پروژه‌های طراحی سایت به صورت فریلنسری به آن‌ها توجه لازم را داشته باشید. در ادامه به مهم‌ترن آن‌ها اشاره کوتاهی را خواهیم داشت پس با ما همراه باشید.

  • پروژه‌هایی را قبول کنید که مهارت لازم در انجام آن را دارید.
  • در هنگام دریافت پروژه به خوبی نیاز مشتری با بسنجید.
  • سعی کنید رضایت کارفرما را جلب کنید.
  • پروژه‌های خودتان را سر وقت انجام دهید.
  • برای خودتان یک برند ایجاد کنید. یا از یک نام واحد برای دریافت پروژه‌های مختلف استفاده کنید.
  • یک رزومه کاری مناسب و واقعی برای خودتان تهیه کنید.
  • از سایت‌های معرفی شده استفاده کنید.
  • اگر منظور مشتری را به درستی متوجه نشدید بیشتر سوال بپرسید.

توجه به همین نکات ساده می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را در سطح کاری شما داشته باشید. سعی کنید حتما در هنگام انجام کار این موارد را به خوبی رعایت کنید و توجه لازم را به آن‌ها داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی شد به طور کلی به نحوه دریافت پروژه طراحی سایت پرداخته شود. اگر در حوزه طراحی سایت فعالیت دارید حتما به این وب‌سایت‌ها سربزنید. همچنین سعی کنید نکات گفته شده را در هنگام دریافت پروژه‌ها رعایت کنید. دریافت پروژه طراحی سایت کار بسیار ساده‌ای است. تنها کافی است به سایت‌های گفته شده مراجعه کنید و نکات لازم را رعایت کنید تا یک کار با کیفیت را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *