دانستنی

نیازی به خرید اکانت KWFINDER ندارید(ساخت نامحدود اکانت رایگان)

دیگر نیاز به خرید اکانت kwfinder ندارید. همانطور که میدانید اکانت kwfinder یک اکانت بی‌نظیر برای تحلیل سئو سایت است. با توجه به امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد میتوانید سایت رقیبانتان را به صورت کامل تحلیل و بررسی کنید. ابزار kwfinder یک ابزار بی نظیر برای تحلیل سئو سایت است که ما به صورت کامل ترفندی را به شما آموزش دادیم که با استفاده از آن می توانید فقط با استفاده از یک جیمیل بینهایت اکانت رایگان در چند ثانیه دریافت کنید.

این ترفند مناسب افرادی است که به دنبال خرید اکانت kwfinder هستند. اگر شما هم به فکر خرید اکانت kwfinder هستید، دیگر نیازی نیست به فکر دادن هزینه‌های اضافی باشید. ما روشی را به شما آموزش دادیم که فقط با استفاده از یک ایمیل می توانید نامحدود اکانت رایگان دریافت کنید.

وقتی محدودیت اکانت رایگان تان تمام شد باز می توانید با استفاده از همان جیمیل به صورت کاملاً رایگان یک اکانت دیگر در کمتر از ۱۰ ثانیه دریافت کنید. باز هم اگر از این ابزار استفاده کردید و محدودیت تمام شد میتوانید به همین صورت در کمتر از ۱۰ ثانیه با استفاده از همان جیمیل یک اکانت دیگر دریافت کنید. این روش به صورت کاملا عملی در قالب فایل ویدیو به شما آموزش خواهیم داد که دیگر بابت خرید اکانت kwfinder هزینه نکنید.

به فکر خرید اکانت kwfinder نباشید

به فکر خرید اکانت kwfinder نباشید

 

همانطور که میبینید قیمت اکانت kwfinder بسیار زیاد است و اگر بخواهید یک اکانت یک ماهه از سایت kwfinder دریافت کنید ممکن است بالای چند صد هزار تومان نیاز داشته باشید تا فقط بتوانید یک اکانت یک ماهه دریافت کنید. با توجه به قیمت بالای دلار خرید اکانت kwfinder اصلا به صرفه نیست!

یک سری از سایت های ایرانی هستند که اکانت kwfinder می فروشند. باز هم با توجه به محدودیت‌هایی که در خرید اشتراک این کانت ممکن است ایجاد شود اصلاً ما توصیه نمی کنیم از این روش ها استفاده کنید.

با استفاده از تکنیک ای که به شما آموزش خواهیم داد دیگر نیازی به هیچ کدام از این روش‌ها نیست! یعنی شما بدون نیاز به خرید اکانت kwfinder می توانید بی نهایت اکانت رایگان تنها با یک ایمیل دریافت کنید.

بسیاری از دوستان فکر می کنند که این روش منسوخ شده است و جواب نمی دهد! در صورتی که این روش برای اولین بار توسط خودمان تست شده است و بدون هیچ محدودیتی و به صورت کاملاً رایگان بدون نیاز به هیچ ابزار خاصی می توانید از این تکنیک استفاده کنید.

اکانت kwfinder چیست؟

اکانت kwfinder چیست؟

سایت kwfinder یکی از بهترین سایت ها برای تحلیل سئو سایت رقبا و خودتان است. با استفاده از این سایت به صورت کاملا دقیق و حرفه ای می توانید سئو سایت خودتان و رقیبانتان را تحلیل و بررسی کنید. می توانید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب کنید و بک لینک رقیبانتان را شناسایی کنید.

ابزار kwfinder با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد بهترین کلمات کلیدی در حوزه کاری تان را به شما پیشنهاد می دهد. این ابزار یک ابزار بسیار قدرتمند برای بررسی میزان رقابت کلمات کلیدی است. و با توجه به سرچ کلمات کلیدی و وب سایت هایی که در نتایج اول گوگل حضور دارند، میزان رقابت و سختی کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد.

اگر به فکر پیدا کردن منابع برای ساخت بک لینک هستید می خواهید بک لینک های رقیبانتان را به صورت حرفه‌ای تحلیل کنید ما این سایت را به شما توصیه می کنیم. که با استفاده از تکنیک ای به شما آموزش داده ایم که میتوانید به صورت کاملآ رایگان از این ابزار استفاده کنید.

با یک جیمیل بینهایت اکانت رایگان در کمتر از ۱ دقیقه بسازید

برای استفاده از این ترفند فقط و فقط به یک ایمیل نیاز دارید. البته برای انتخاب نام جیمیل باید به ترفندی که داخل دوره آموزش دادیم عمل کنید تا بتوانید از این روش استفاده کنید. هر چیزی که برای استفاده از این ترفند نیاز دارید را ما به صورت کاملاً رایگان داخل ویدیو آموزشی آموزش دادیم. پس با خیال راحت می توانید در این دوره شرکت کنید و از این ترفند طلایی که به شما آموزش دادیم نهایت استفاده را ببرید.

خرید اکانت kwfinder یا ساخت اکانت؟

همانطور که میدانید با توجه به قیمت دلار خرید اکانت kwfinder اصلا به صرفه نیست. همانطور که در تصاویر بالا دیدید شما برای تهیه اکانت یک ماهه معمولی باید تقریباً ۲۹ دلار پرداخت کنید. اگربخواهید یک اکانت حرفه‌ای‌تر دریافت کنید باید تقریباً ۷۹ دلار پرداخت کنید. پس میبینید که خرید اکانت از سایت kwfinder اصلا به صرفه نیست.

اگر هم بخواهید از سایت‌های ایرانی اکانت تهیه کنید باید بالای صد هزار تومان ماهانه پرداخت کنید. و برای استفاده مجدد باید هر ماه هزینه کنید. ولی با استفاده از روشی که به شما آموزش داده ایم هر روز می توانید هزاران اکانت رایگان دریافت کنید و از این ابزار قدرتمند استفاده کنید و سایت خودتان و رقیبان تان را تحلیل کنید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *