دانستنی

نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام دلایل مختلفی دارد.

قبل از پرداختن به مشکل بهتر است آخرین نسخه از اینستاگرام را دانلود کرده و بخش دایرکت ها را چک کنید.

برخی از تلفن های همراه با نسخه جدید اینستاگرام سازگاری نداشته و به همین علت ممکن است نتوانند پیام های دایرکت را مشاهده کنند.

در هر حال ابتدا نسخه آخر اینستاگرام را نصب کرده و چنانچه مشکل رفع نشد مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. بررسی حافظه تلفن همراه
    اگرچه گوشی های جدید از حافظه بالایی برخوردارند اما به مرور زمان و با نصب برنامه های متعدد ممکن است با مشکل پر شدن حافظه دستگاه مواجه شوید که در این صورت برخی از نرم افزارها نمی توانند به درستی کار کنند. یکی از مشکلات نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام به حافظه مربوط می شود بنابراین وارد حافظه دستگاه شوید و فایل های اضافی را حذف کنید.
    حل مشکل دایرکت اینستاگرام بلک بری
  2. راه اندازی مجدد دستگاه
    یکی از ساده ترین روش هایی که می توانیم برای نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام عنوان کنیم ریستارت کردن تلفن همراه است.
    در بسیاری از مواقع کاربران با راه اندازی مجدد دستگاه مشکلات را برطرف می کنند و شما نیز بهتر است آن را امتحان کنید.
    علت دوتا شدن دایرکت اینستاگرام
  3. لاگین مجدد
    با خارج شدن از حساب و ورود مجدد یک شک به اینستاگرام وارد می کنید. برای لاگین مجدد بهتر است وارد پروفایل خود شوید و از گزینه Logout استفاده کنید.
    با این کار داده های شما از بین نرفته و به احتمال زیاد مشکل رفع خواهد شد.
    تنظیمات دایرکت اینستاگرام
  4. پاک کردن کش اینستاگرام
    یکی از عمده مشکلاتی که در بخش دایرکت ها بوجود می آید، با حذف کش برنامه رفع خواهد شد.
    برای حذف کردن کش وارد بخش تنظیمات تلفن همراه خود شده و از آنجا وارد بخش برنامه ها شوید.
    پس از یافتن برنامه Instagram بر روی آن کلیک کرده تا گزینه های پاک کردن داده ها برایتان نمایش داده شود. کاری که شما باید انجام دهید Clear Cache و همچنین Clear Data است.
    ریکاوری پیام های دایرکت اینستاگرام
  5. حذف پیام های قدیمی
    در اغلب شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها امکان حذف خودکار پیام ها وجود نداشته و کاربر به صورت دستی باید این کار را انجام دهد.
    اگر روزانه تعداد بالایی از پیام ها را دریافت می کنید بهتر است پیام های قدیمی دایرکت که به آن نیاز ندارید را حذف و مجددا امتحان کنید.
    دیدن پیام های دایرکت در اینستاگرام
  6. حذف و نصب مجدد یا استفاده از نسخه های قدیمی
    برای اطمینان کسب کردن از این که اینستاگرام به درستی کار می کند بهتر است یک مرتبه برنامه را لغو نصب کرده و مجددا آن را نصب کنید.
    علت نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام

مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام به نسخه برنامه نیز مربوط می شود بخاطر همین سعی کنید نسخه های قدیمی را نصب و بخش دایرکت را بررسی کنید.

مشکل دریافت پیام در دایرکت اینستاگرام

مشکل نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام به موارد دیگری نیز مربوط می شود. در ابتدا شما باید مواردی که عنوان شد را بررسی کرده و چنانچه مشکل رفع نشد بخش‌های دیگری را بررسی کنید.

برای مثال وجود پروکسی ممکن است در کارکرد برنامه ها تأثیر داشته باشد بخاطر همین سعی کنید از پروکسی با وی پی ان برای ورود به اینستاگرام استفاده نکنید.

در بسیاری از مواقع اتمام بسته اینترنتی یا فعال نبودن داده تلفن همراه موجب بالا نیامدن پیام در دایرکت اینستاگرام می شود از این جهت سعی کنید تنظیمات اینترنت را به طور کامل بررسی کنید و یا بر روی داده دیگری سوئیچ کنید.

برای بررسی مشکل می توانید از نسخه وب اینستاگرام نیز استفاده کرده و یا با کامپیوتر خود وارد اینستاگرام شوید با این کار اطمینان حاصل می کنید که مشکل از تلفن همراه شماست یا اینستاگرام دچار مشکل شده است.

چرا دایرکت اینستا بالا نمیاد

در صورتی که با راه کارهای ارائه شده موفق به بالا آوردن پیام های دایرکت نشدید پیشنهاد می کنیم مشکل خود را به پشتیبانی اینستاگرام اعلام کنید تا بررسی های لازم انجام شود.

برای این کار وارد تنظیمات و بخش Report یا گزارش شوید. در این بخش شما قادر به تایپ مشکل خود هستید که حتما باید با زبان انگلیسی تایپ شود. برای این کار می توانید از مترجم گوگل نیز کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *