دانستنی

ویژگی های کسب و کار اینترنتی نسبت به کسب و کار سنتی

یکی از شغل هایی که با استفاده از آن می توانید به درآمدهای میلیونی و ثابتی در ماه دست پیدا کنید شغل اینترنتی و کسب و کار اینترنتی است. امروزه کسب و کارهای اینترنتی در ایران در حال گسترش هستند و روز به روز بیشتر می شود. در این مقاله قصد دارم شما را با ویژگی های کسب و کار اینترنتی آشنا کنم.

همان طور که گفتیم کسب و کارهای اینترنتی روز به روز در حال گسترش هستند. کسب و کارهای سنتی جایگاه خود را به کسب و کارهای اینترنتی می‌دهند که این یک فرصت عالی برای افرادی است که قصد دارند کار آنلاین خود را راه اندازی کنند.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنم حتما این مقاله ویژگی های کسب و کار اینترنتی در منزل  را کامل مطالعه کنید.

چرا کسب و کارهای اینترنتی؟؟

پتانسیل درآمدزایی در کسب و کارهای اینترنتی خیلی بیشتر است کسب و کارهای سنتی و فیزیکی می باشد. میزان درامدی که می توانید از کسب و کارهای اینترنتی داشته باشید چندین و چند برابر کسب و کارهای سنتی می باشد، و می توان گفت این موضوع یکی از مهمترین ویژگی های کسب و کار اینترنتی می باشد.

شما با راه اندازی یک کسب و کار آنلاین می توانید چندین برابر یک کار سنتی درآمد کسب کنید. میزان درآمدی که از این طریق کسب می کنید می تواند چندین و چند برابر یک کسب و کار سنتی باشد.

کسب درآمد اینترنتی خیلی ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. درآمد که کسب می کنید کاملا پایدار و ثابت است.

یکی دیگر از دلایل داشتن کسب و کار اینترنتی این است که فروشگاه شما هرگز تعطیل نمی شود و به صورت ۲۴ ساعته باز است و تمام افراد به فروشگاه تان دسترسی دارند.

با کسب و کار اینترنتی بدون این که سر کار باشید می توانید کسب درآمد کنید. یک دیگر از ویژگی های کسب و کار اینترنتی این است که کسب و کارتان هرگز تعطیل نمی شود و شما در خواب هم کسب درآمد می‌کنید.

ویژگی های کسب و کار اینترنتی چیست؟

 

کسب و کارهای اینترنتی نسبت به کسب و کارهای سنتی مزایا و ویژگی های منحصر به فرد خودش را دارد. من در ادامه شما را با اصلی ترین و مهمترین ویژگی های کسب و کار اینترنتی آشنا می کنم. تا انتها همراه ما باشید تا شما را با ویژگیهای اصلی کسب و کار اینترنتی آشنا کنم.

۱/ کسب و کارهای اینترنتی انعطاف پذیر هستند:

یکی از مهمترین ویژگی های کسب و کار اینترنتی انعطاف پذیر بودن آن است. همانطور که در بالا اشاره کردم، در کسب و کارهای اینترنتی می توانید کارهایی را انجام دهید که در هیچ کس به کاری قابل انجام نیست. به عنوان مثال:

کسب و کار اینترنتی تان را می توانید به صورت کاملا اتوماتیک راه اندازی کنید. یعنی تمام فرایند کسب و کارتان کاملا اتوماتیک انجام می شود و شما در خواب، مسافرت و… هم کسب درآمد میکنید.

۲/ به سرمایه اولیه نیاز نیست:

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های کسب و کار اینترنتی که باعث شده است خیلی از افراد به فکر راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود باشند این است که به هیچ سرمایه زیادی نیاز نیست. برخلاف اینکه برای راه اندازی یک کسب و کار سنتی به سرمایه بسیار بالایی نیاز است در راه اندازی کسب و کار آنلاین چنین نیست.

 

شما با کمترین سرمایه ممکن میتوانید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید. تنها سرمایه ای که لازم است هزینه خرید یک هاست و دامین می باشد. این را هم بگویم برای طراحی و ساخت سایت به سرمایه چند میلیون تومانی نیاز ندارید. شما با استفاده از سیستم سایت ساز کاملا رایگان وردپرس می توانید یک وب سایت با تمام امکانات برای خودتان راه اندازی کنید. تنها وظیفه شما خرید یک هاست و دامین است که با مبلغ نهایتاً ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان می توانید آن را تهیه کنید.

۳/ کمترین ریسک ممکن:

اگر بخواهید یک کسب و کار سنتی را راه اندازی کنید باید خیلی ریسک کنید، چون ممکن است مبلغ بسیار زیادی را از دست بدهید. ممکن است کسب و کار سنتی که راه اندازی میکنید نگیرد و مجبور شوید کسب و کارتان را تعطیل کنید.

برخلاف اینکه راه اندازی یک کسب و کار سنتی بسیار ریسک پذیر است، راه اندازی کسب و کار اینترنتی با سرمایه کم یعنی کمترین ریسک ممکن. شما با کمترین سرمایه ممکن بدون آنکه هیچ ضرری کنید می توانید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید.

۴/ به هزینه جانبی نیاز نیست:

برخلاف اینکه برای راه اندازی کسب و کار سنتی به هزینه جانبی بالای نیاز است، در کسب و کار اینترنتی به هزینه جانبی نیاز نیست. بدون نیاز به هزینه جانبی می‌توانید کار اینترنتی خود را شروع کنید.

به عنوان مثال: اگر بخواهید یک شرکت یا یک فروشگاه راه اندازی کنید باید هزینه ای زیادی بابت دفتر کار، اجاره مغازه، کارمند. و… بدهید در صورتی که در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، می‌توانید کسب و کارتان را در منزل راه اندازی کنید. شما بدون این که جوابی برای کسب و کارتان بگیرید یا اینکه هزینه مالیات پرداخت کنید می‌توانید کسب و کار آنلاین داشته باشید.

۵/ تمام فرایند درآمدزایی کاملا اتوماتیک است:

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های کسب و کار اینترنتی اتوماتیک کردن آن است. شما می توانید تمام فرایند کسب و کار اینترنتی تان را از فروش محصول تا تحویل دادن آن به مشتری را کاملا اتوماتیک انجام دهید.

با استفاده از سیستم ایمیل مارکتینگ می توانید بازدید کننده ها را به مشتری دائم تبدیل کنید. با اتوماتیک سازی فرایند کسب و کار اینترنتی تان بدون افزایش ترافیک سایت می توانید فروش خود را چندین و چند برابر کنید و از این طریق کسب درآمد اینترنتی ثابت و پایداری داشته باشید.

 

۶/با کسب و کار اینترنتی رئیس خود باشید:

یکی از شیرین ترین ویژگی های کسب و کار اینترنتی این است که شما رئیس خودتان هستید. به نظر شما چطور ممکن است با راه اندازی کسب و کار اینترنتی رئیس خود باشید؟ شما بدون آنکه نیاز باشد هر روز ساعت هفت صبح بیدار شوید و تا هشت صبح سر کارتان حاضر باشید، یا اینکه برای کسی کار کنید میتوانید رئیس خودتان باشید.

وقتی کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید، دیگر رئیس خودتان است اید و می توانید هر زمانی که دوست دارید از خواب بیدار شوید و سر کارتان بروید. دیگر نیاز نیست برای کسی کار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *