دانستنی

پر درآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان

بالاخره به سال امسال رسیده‌ایم. مردم در سراسر جهان، درحال حرکت به سمت تجارت های آنلاین هستند و کسب و کار اینترنتی در جهان بسیار رایج شده است و اگر هنوز به فکر شروع تجارت خود هستید و تصمیم نگرفته‌اید، باید بگویم که وقت زیادی برای تصمیم گرفتن ندارید.

اما به خاطر داشته باشید، با توجه به رقابت شدید در دنیای مجازی، بسیار مهم است که برای شروع، یک ایدۀ کسب و کار آنلاین پردرآمدی در امسال پیدا کنید.

کسب و کارهای اینترنتی فراوانی در حال حاضر وجود دارند.اما کسب و کارهایی که در این بخش قصد داریم به شما معرفی کنیم مشاغلی هستند که جزو پردرآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان هستند و این امکان را به شما می دهند تا به کسب درآمد اینترنتی فوق العاده ای دست پیدا کنید.

اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که باید برای رسیدن به موفقیت همراه با این مشاغل سخت تلاش کنید.

ما به شما در اینجا شغل هایی رو معرفی میکنیم که به وسیله آن ها می توانید خودتان را متحول کنید.

پس اگر دوست دارید زودتر به موفقیت برسید با ما همراه باشید تا پولساز ترین مشاغل اینترنتی را بهتر بشناسیم.

لیست پر درآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان در سال جدید

۱-تولید و مدیریت محتوا

مهم ترین دلیل پیشرفت کسب و کار های اینترنتی داشتن محتوای فوق العاده و منحصر به فرد است.

بازار کسب و کارهای اینترنتی شدیدا به محتوا نویس های متخصص و کاربلد احتیاج دارد.

شما می توانید به صورت یک محتوا نویس برای یک شرکت معتبر استخدام شوید یا به صورت فریلنسری برای شرکت های مختلف محتوا تولید کنید و کسب درآمد کنید.

۲-مدیریت شبکه های اجتماعی 

قبلا از شبکه های اجتماعی بیشتر به عنوان یک منبع برای سرگرمی استفاده می شد.

اما با توجه به اینکه مردم استقبال زیادی از شبکه های اجتماعی کردند و روز به روز بر تعداد آن ها اضافه شد شبکه های اجتماعی را یک بستر مناسب برای پیشرفت کسب و کارها کرده است و از آن به عنوان یکی از مشاغل اینترنتی پرسود یاد می شود.

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با فعالیت در شبکه های اجتماعی می توانند دنبال کننده های زیادی را جمع آوری کنند ، راحت تر کسب و کار خودشان را تبلیغ کنند و مشتری بیشتری جذب کنند.

اگر در زمینه تبلیغات ، مدیریت و مشاوره شبکه های اجتماعی مهارت دارید چرا از این فرصت فوق العاده برای کسب درآمد استفاده نمی کنید؟

۳-ارائه خدمات به صورت فریلنسری (دورکاری) 

تصور کنید در خانه نشسته اید شلوارک به پا دارید و با خوردن ریلکس چای یا قهوه مشغول به کار هستید.

هر وقت که دوست دارید کار می کنید و هر وقت خواستید کار را تعطیل می کنید.چه کسی این شرایط را دوست ندارد؟.
در فعالیت به صورت فریلنسری دیگر محدود به داشتن یک مهارت نیستید هر مهارتی در هر زمینه ای که داشته باشید می توانید فعالیت کنید و کسب درآمد کنید.

به همین دلیل فریلنسری جزو مشاغل اینترنتی پرطرفدار است.

در فریلنسری تنوع زیادی برای شما وجود دارد می توانید در زمینه های ویرایش فیلم ، دستیار مجازی شدن، ترجمه ، سئو، تهیه پادکست ، طراحی لوگو و … فعالیت کنید.

۴-خدمات سئو جزو بهترین مشاغل اینترنتی

سئو یا بهتر است بگوییم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از مشاغل اینترنتی پردرآمد و مهم است که روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود.

در سال ۲۰۲۱ شغل متخصص سئو جزو پولساز ترین مشاغل اینترنتی می باشد.

سایت ها برای اینکه بتوانند از رقیبای خود جلو بزنند از متخصصان سئو استفاده می کنند تا بهینه سازی محتوا و سایت شان به رتبه های اول گوگل و سایر موتور های جستجو بیایند و درآمد خودشان را چند برابر کنند.

اگر در زمینه سئو مهارت دارید به راحتی می توانید درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و مشغول به کار شوید.

۵-آموزش مهارت ها و تخصص ها

بدون شک همه ما مهارت ها و استعداد های خاصی را داریم که خیلی از افراد مشتاق دانستن و یادگیری آن ها هستند.

مردم دوست دارند مهارت های جدیدی را یاد بگیرند.

شما که مهارت و یا تخصص خاصی را دارید چرا از این فرصت فوق العاده استفاده نمی کنید تا با آموزش مهارت های تان به مردم به درآمد بالایی برسید؟

مهارت هایی را که بلد هستید در قالب فیلم های آموزشی تهیه کنید و به صورت دوره های آموزشی آن ها را در اختیار بقیه قرار دهید تا بتوانند مهارت های جدیدی را یاد بگیرند.

قدم بعدی که بعد از تهیه فیلم باید بکنید چیست؟

کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و با معرفی و تبلیغ دوره آموزشی خود آن را بفروشید و به درآمد برسید.

برای اینکه دوره ها و آموزش های خود را به فروش برسانید لازم است که آن ها را به بقیه معرفی کنید.

اما برای اینکه مشتری جذب کنند لازم نیست حتما هزینه کنید.

شما می توانید به راحتی در شبکه های اجتماعی و سایت های تبلیغاتی رایگان عضو شوید و درآنجا دوره خودتان را معرفی کنید تا مشتری جذب کنید.

۶-یک کانال یوتوب راه اندازی کنید

اگر به دنبال معروف شدن هستید، می توانید کانال YouTube خود را راه اندازی کنید.

قبل از اینکه بگویید، کار در یوتیوب و ولاگینگ (vlogging) مناسب شما نیست، باید بگویم که طبق فوربس، یوتیوبر برتر سال ۲۰۱۸ یک پسر بچه‌ی ۷ ساله بنام رایان بود، که با آپلود نقد و بررسی اسباب بازی ها، توانست ۲۶ میلیون دلار درآمد کسب کند.

شما می توانید از هر چیز و همه چیز ویدیو بسازید و آن را در یوتیوب، با توجه به اینکه با دستورالعمل های انجمن یوتیوب مطابقت داشته باشد، آپلود کنید.

بنابراین، اگر به دنبال معروف شدن و درآمد بسیار خوبی هستید، کار در کانال یوتیوب خود، یکی از آن کسب و کار های اینترنتی جهانی است که می توانید آن را در نظر بگیرید.

و بهترین قسمت این است که، اگر از قبل دوربین و میکروفون با کیفیتی داشته باشید، این می تواند یکی از بهترین کسب و کار های آنلاین باشد که شما می توانید بدون هیچگونه هزینه‌ی اولیه شروع کنید.

۷-توسعه اندروید

اندروید با بیش از ۲ میلیارد دستگاه مجهز به سیستم عامل اندروید، سهم قابل توحهی از بازار تلفن همراه را در اختیار خود دارد.

با توجه به این موضوع، تقاضا برای برنامه های کاربردی اندروید در فروشگاه گوگل پلی بسیار زیاد است.

در حقیقت، با افزایش تمایل افراد برای دسترسی به اینترنت از طریق تلفن های هوشمند خود، تقاضای موبایل های اندرویدی به طور تصاعدی در حال افزایش است.

کسب و کار های جهان نمی خواهند در این زمینه عقب بمانند و از این رو هزینه های زیادی را صرف توسعۀ بهترین برنامه اندرویدی برای شرکت خود می کنند.

به دلیل این پتانسیل عظیم، ویژگی های توسعه اندروید در لیست پردرآمد ترین کسب و کار اینترنتی جهان ما قرار دارد.

۸-وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از محبوب ترین کسب و کار های اینترنتی در جهان به شمار می آید، و تعجبی نیست که وبلاگ نویسی در سال ۲۰۲۱ هم از پردرآمدترین کسب و کار های اینترنتی در جهان باشد.

تا زمانی که مردم همچنان به جستجوی اطلاعات در شبکه جهانی وب ادامه می دهند، وبلاگ نویسی هم ادامه خواهد یافت.

و باتوجه به اینکه روزانه افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنند، انتظار می رود آینده برای وبلاگ نویسان روشن تر از همیشه باشد.

بهترین نکته در مورد آن این است که، برخلاف دیگر کسب و کار اینترنتی در جهان که به میلیون ها تومان سرمایه گذاری اولیه نیاز دارد، وبلاگ نویسی بسیار ارزان است.

شما فقط با خرید نام دامنه و هاستینگ وب، می توانید یک وبلاگ خود میزبان وردپرس راه اندازی کنید که هزینه آن حتی به یک میلیون تومان هم نمی رسد.

قبل از اینکه اصطلاحات فنی شما را منصرف کنند، باید به شما بگویم که راه اندازی یک وبلاگ وردپرس مثل آب خوردن است.

به هیچ وجه لازم نیست از کدنویسی استفاده کنید.

حتی فردی با مهارت های ابتدایی اینترنتی هم می تواند با وبلاگ وردپرس خودش شروع به کار کند.

۹-مدیر تبلیغات

تبلیغات نقش بسیار ویژه ای در گسترش کسب و کار ها دارد.

تبلیغات به روش های مختلفی انجام می شود تبلیغات در سایت ها ، تبلیغات به صورتی پیامکی ، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و … که هر یک در جای خود بسیار موثر هستند.
اگر مهارت لازم در این زمینه را دارید که خیلی عالی است، اما اگر مهارت لازمه را ندارید می توانید با یادگیری مهارت مورد نیاز برای تبلیغات در این زمینه شروع به فعالیت کنید.

ناگفته نماند که تبلیغات جزو شغل های اینترنتی پردرآمد است و نباید از آن غافل شد.

۱۰- همکاری در فروش

بدون اغراق بگویم، درآمد تمامی تجارت های برتر آنلاین در هر زمینه‌ای، بدون بازاریابی وابسته ناقص خواهد بود.

حال، دقیقاً بازاریابی وابسته چیست و چرا در لیست پردرآمدترین کسب و کار های آنلاین جهان قرار می گیرد؟

بازاریابی وابسته به فرآیندی گفته می شود که در آن، شما با تبلیغ محصول یا خدمات یک شرکت از طریق یک لینک منحصر به فرد به نام لینک وابسته (Affiliate Link)، بابت هر فروش کمیسیون دریافت می کنید.

هر زمان کسی روی لینک وابستۀ شما کلیک کند و خریدی انجام دهد، شرکت بابت همین به شما کارمزد پرداخت می کند.

با این حال، همچنین برخی از شرکت های قروشنده به شرکت های وابسته خود بابت قرار دادن لینک وابسته، حقوق جداگانه پرداخت می کنند.

بیشتر شرکت ها برای تأیید شما در عضویت برنامۀ وابسته آنها، از شما می خواهند که یک وبلاگ داشته باشید.

با این حال، برخی از شرکت ها چنین شرایطی را مطرح نمی کنند و شما می توانید محصولات آنها را در رسانه های اجتماعی و بازاریابی از طریق ایمیل تبلیغ کنید.

کلام آخر

در این مقاله شغل های اینترنتی که جزو بهترین و پولساز ترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان در سال ۲۰۲۱ هستند را معرفی کردیم.

برای اینکه در هر یک از مشاغل معرفی شده بتوانید فعالیت کنید باید مهارت کافی را داشته باشید با داشتن مهارت مورد نیاز و شروع هر یک از کسب و کار های ذکر شده می توانید به استقلال مالی برسید و به موفقیت های زیادی دست پیدا کنید.

امیدوارم از این مقاله استفاده لازم را برده باشید و به شما کمک لازم برای انتخاب بهترین شغل را کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *