دانستنی

پر درآمدترین کسب و کار های اینترنتی در ایران

در این مطلب قصد داریم شما را با پر درآمدترین کسب و کار های اینترنتی در ایران آشنا کنیم . اگر قصد راه اندازی یک کار در منزل اینترنتی و آنلاین را دارید قطعاً این مطلب می تواند کمکتان کند .

 

شاید خیلی از شما دوست داشته باشید که از اینترنت درآمد میلیونی داشته باشید , شاید در اینترنت تبلیغات زیادی را در مورد راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی دیده باشید که مثلاً یک شبه به فلان درآمد برسید که این ها هیچی جز تبلیغات نیستند .

شما هرگز نمی‌توانید راه چند ماه را یک شب بروید , اگر تصور می‌کنید که یک شب از اینترنت به درآمد میلیونی برسید در اشتباهید .

اگر میخواهید یک کسب و کار اینترنتی پولساز را راه اندازی کنید حداقل باید ۲ تا چند ماه برای خودتان زمان بگذارید و برای کسب و کار خود کار کنید تا بتوانید آنرا به درآمدهای میلیونی و یا چند ده میلیونی در ماه برسانید .

داشتن کسب و کار اینترنتی کار سخت و پیچیده ای نیست و اغلب کسب و کارهای اینترنتی در ایران که به درآمدهای میلیاردی رسیده‌اند برای کسب و کار خود زمان گذاشتن .

شما در کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید و آن را توسعه دهید قطعاً بعد از یک سال می توانید به درآمدهای بسیار بالایی در ماه برسید .

در این مطلب شما را با پولساز ترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران که به درآمدهای میلیاردی در ماه رسیدند آشنا خواهیم کرد .

 

کسب و کارهای اینترنتی زیادی در ایران راه اندازی شده اند که برخی از آنها به موفقیت های چشمگیری رسیدند . میزان درآمد این کسب و کارها بسیار بالاست و شما که پشتکار داشته باشید می‌توانید همچنین کسب و کارهایی برای خودتان راه اندازی کنید .

 

در ادامه شما را با تعدادی از کسب و کارهای اینترنتی موفق در ایران آشنا کردیم.

 

معرفی پردرآمدترین کسب و کار های اینترنتی در ایران :

 

۱_ وبسایت آپارات :

یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران سایت آپارات می باشد . سایت آپارات یک وب سایت اشتراک فیلم است که درآمد این وبسایت از اجاره ای پنل های تبلیغاتی خود می باشد .
پنل های تبلیغاتی وب سایت آپارات شامل موارد زیر می باشد :

  • تبلیغات در صفحه داخلی
  • درج ویدیو با تیزر تبلیغاتی
  • پخش مراسم زنده
  • تبلیغات هوشمند
  • تبلیغات در کانال ها
  • تبلیغات در ۴ ثانیه اول هر فیلم
  • تبلیغات در صفحه اصلی

میزان درامد آپارات از این پنل های تبلیغاتی می باشد قیمت هر پنل تبلیغاتی از دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است . مقدار میانگین درآمد این وبسایت ماهانه بالای یک میلیارد تومان می باشد .

۲_وبسایت فروشگاهی دیجی کالا :

دیجی کالا یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران می باشد , وب سایت دیجی کالا یک فروشگاه اینترنتی است که محصولات و کالای دیگران را می فروشد .

یعنی می توان گفت فروشگاه دیجی کالا یک نمونه سیستم همکاری در فروش است که توانسته است با این ایده به درآمدهای چند میلیاردی در ماه دست پیدا کند .

تعداد ورودی روزانه این فروشگاه اینترنتی بیش از ۲ میلیون بازدید در روز است و تقریبا بالای ۹۰ درصد سهم بازار فروش اینترنتی در ایران را در اختیار دارد .

سایت دیجی کالا بعد از گوگل و آپارات یکی از پربازدیدترین وب سایت ها است .

۳_وبسایت نت برگ :

سایت نت برگ یکی از معروف ترین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که روزانه نت برگ های بسیار زیادی را ارائه می کند.

مقدار پورسانتی این وب سایت بین ۳۰ تا ۵۰ درصد از مبلغ هر نت برگ است . اگر وارد این وبسایت شوید و تعداد نت برگ ها و خریدارها را ببینید متوجه می شوید که درآمد این سایت بالای ۸۰۰ میلیون تومان در ماه خواهد بود .

۴_وبسایت کلوب :

وب سایت کلوب یکی از معتبر ترین وبسایت ها در بین کاربران شبکه اجتماعی می باشد که درآمد این سایت از طریق پکیج تبلیغاتی است .

پکیج تبلیغاتی وب سایت در بازه های یک هفته ای , ۱۵ روز یک ماهه ارائه می‌شود . مقدار درامد یک وب سایت بالای ۵۰۰ میلیون تومان در ماه است . که می توان گفت سایت کلوب یکی از پردرآمدترین کسب و کارهای اینترنتی در ایران است .

۵_وبسایت زرین پال :

وب سایت زرین پال یکی از معروف ترین و محبوبترین وب سایت های درگاه پرداخت آنلاین می باشد  که بیشتر کسب و کارهای اینترنتی از خدمات این وبسایت برای داشتن درگاه آنلاین استفاده می کند .

این وب سایت بر اساس نیاز مدیران و کاربران کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین در زمینه پرداخت و دریافت وجه ایجاد شده است و خدمات گوناگونی را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

مدل های رایج کسب و کار اینترنتی در ایران :

۱_فروشگاه های رایج اینترنتی :

اولین و معروف ترین مدل کسب و کار اینترنتی در ایران راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد . اگر دوست دارید که یک فروشگاه اینترنتی برای خود راه اندازی کنید کافیست محصولات و خدماتی را برای فروش در اینترنت داشته باشید .

 

البته اصلا نیازی نیست که شما خودتان محصولات و خدماتی داشته باشید , مدل های زیادی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی وجود دارد که پرسودترین آنها سیستم همکاری در فروش می باشد . در این سیستم همکاری در فروش شما محصولات و خدمات دیگران را می فروشید و به ازای هر فروش مبلغ را به عنوان پورسانت دریافت می کند .

که خود وب سایت دیجی کالا و بامیلو از این راه به درآمدهای میلیاردی در ماه رسیدند .

۲_وبسایت های دانلودی :

یکی دیگر از روش‌های کسب و کار اینترنتی در ایران راه اندازی وب سایت های دانلود می باشد . سایت های دانلودی در ایران جزء یکی از پر بازدید ترین سایت ها در ایران هستند .

مدل درآمد این وبسایت ها از طریق تبلیغات بنری , تبلیغات کلیکی و ریپورتاژ می باشد , یا هم می‌توانند فایل ها و نرم افزار های خواص را بفروشند .

از جمله وب‌سایت‌های دانلود ای پردرآمد در ایران می‌توانیم به پی سی دانلود و میهن دانلود اشاره کنیم که این وب سایت یکی از موفق ترین سایت های دانلودی ایران هستند .

۳_وبسایت های محتوا محور :

یکی از روشهای پردرآمد و پرسود وب سایت های تولید محتوا هستند . این وب سایت ها بازدیدکنندگان بسیار زیادی را در روز دارد .

اگر به سایت الکسا سر بزنید مشاهده می کنید که وب سایت هایی که تولید محتوا می کنند نسبت به بقیه سایت ها بازدید بیشتری دارد و اکثر وب سایت های پربازدید در ایران جزء این دسته سایت ها هستند.

شما اگر یک وب سایت تولید محتوا راه اندازی کنید می توانیم مخاطبان و بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید .

شما از روشهای زیادی از این سایت ها می توانید کسب درآمد کنید از جمله فروش ریپورتاژ , فروش بک لینک , تبلیغات کلیکی و بنری و …از مشکلات این مدل کسب درآمد از طریق اینترنت می‌توانیم به نیاز زمان , هزینه و نیروی انسانی اشاره کنیم و به راحتی نمی‌توان جز وب سایت های پربازدید باشید .

 

از نمونه وب سایت های تولید محتوا و پربازدید می توانیم به ورزش ۳ , فارس نیوز , خبرآنلاین , عصر ایران اشاره کنیم که مدل درآمدی این وب سایت ها از طریق فروش تبلیغات , نمایش بنر و آگهی , فروش بک لینک و ریپورتاژ میباشد .

 

۴_وبسایت های فروش آموزش و خدمات :

یکی از پردرآمدترین و پر مخاطب ترین مدل های کسب و کار اینترنتی در ایران راه اندازی وب سایت های فروش اطلاعات و تخصص می باشد .

اطلاعات , تجربه و تخصص شما در هر زمینه ای می تواند شما را به درآمدهای بسیار بالایی در ماه برساند , خیلی از افراد هستند که در جایگاهی که الان قرار دارید میخواهند قرار بگیرند و این افراد حاضراند بابت آن ها به شما پول و مبلغی را بدهند .

 

شما اگر تخصص مهارت خود را شناسایی کنید خیلی ساده و راحت راه اندازی یک وب سایت آموزشی می توانید به درآمد بسیار زیادی در ماه دست پیدا کنید .

آموزش از دسته بندی های بسیار ویژه و پردرآمد در کسب و کار اینترنتی ایران می باشد و بسیاری از وب سایت های معتبر در ایران از این راه درآمد های بسیار زیادی در ماه رسیدند .

این مدل کسب و کار اینترنتی در ایران یکی از رایج ترین و پرسودترین مدل های کسب و کار اینترنتی در دنیا می باشد که به هیچ سرمایه بالایی برای راه اندازی این مدل کسب و کار نیاز ندارید .

شما اگر در هر زمینه ای تخصص دارید مثل روانشناسی , بدنسازی , یک درس خاص و… می توانید از این را به درآمد بالایی برسید.

 

اگر قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه‌اندازی کنید اما نمی دانید که باید از کجا شروع کنید , سرمایه لازم را برای راه‌اندازی ندارید به شما پیشنهاد می کنم یک کسب و کار اینترنتی آموزش محور برای خودتان راه اندازی کنید .

 

شما میتوانید تخصص و مهارت خود را پیدا کنید در هر زمینه‌ای که دوست دارید و رشته تحصیلی شماست فعالیت کنید .

۵_وبسایت های تبلیغاتی و نیازمندی :

یکی دیگر از مدل های کسب و کار اینترنتی در ایران راه اندازی وب سایت های تبلیغاتی و نیازمندی ها می باشد .

وب سایت هایی که شما در آنها می توانید آگهی تبلیغات خود را قرار دهید تا دیگران ببینند یکی از مدل های فوق العاده عالی با درآمد بالا می باشد .

 

برای راه اندازی این وب سایت ها شما باید کاری کنید که افراد شما را پیدا کنند . در حال حاضر وب سایت های زیادی هستند که با این استراتژی به درآمدهای بسیار بالایی در ماه رسیدند که نمونه این وب سایت در ایران می توانیم به دیوار و شیپور اشاره کنیم .

 

۶_راه اندازی خدمات وبلاگی  و شبکه ی اجتماعی :

از دیگر دست های کسب و کار اینترنتی در ایران می‌توانیم به وب سایت‌های وبلاگ و شبکه های اجتماعی اشاره کنیم.

وب سایت های شبکه های اجتماعی مثل آپارات , کلوب , نماشا و تماشا و یا وب سایت های وبلاگدهی مثل میهن بلاگ , پارس بلاگ , بلاگفا و… اشاره کنیم.

اگر ایده نابی داشته باشید قطعاً می توانید به موفقیت‌های بزرگی برسید تنها مشکل راه اندازی این وب سایت ها این است که به زمان طولانی و صبر نیاز دارد .

 

جمع بندی :

در این مطلب شما را با نمونه های موفق کسب و کار اینترنتی در ایران آشنا کردیم و دیدید که میزان درآمد از این کسب و کار چقدر زیاد است .

اگر شما هم قصد دارید که یک کسب و کار اینترنتی پول سازی را راه اندازی کنید و آن را به درآمدهای میلیونی در ماه برسانید باید همین حالا شروع کنید .

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما به زمان , صبر , حوصله نیاز دارید . دلیل اصلی شکست خیلی از افراد بعد از آن که کسب و کار آنلاین خود را شروع میکنند این است که می‌خواهند یک شبه پولدار بشوند .

اگر شما جزء این افراد هستید توصیه می کنم هرگز به سراغ کسب و کارهای اینترنتی نروید , صبر و حوصله داری همین حالا به فکر راه اندازی کار اینترنتی خود باشید به فعالیت من را از همین امروز شروع کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *