دانستنی

پلاگین‌های وردپرس : ۱۵ پلاگین پرکاربرد برای تبدیل سایت به نیروگاه سئو

پلاگین‌های وردپرس : ۱۵ پلاگین پرکاربرد برای تبدیل سایت به نیروگاه سئو

تا به حال برای سازگاری بلاگ وردپرس خودتان با موتورهای جستجو، چه کار کرده‌اید؟ تا چه حد با بهترین پلاگینهای سئو وردپرس آشنا هستید؟  اگر پاسخی ندارید، پس باید این مقاله را مطالعه کنید. همیشه فرصت برای بهبود شرایط فراهم است. در این مقاله پانزده پلاگین‌ وردپرس برای تولید محتوای با کیفیت به لحاظ سئو معرفی خواهند شد. وردپرس به عنوان قالبی سازگار با سئو، شهرت دارد. با وجود صدها پلاگین سئو تنها اضافه کردن تعدادی از آنها قادر به رفع تمامی نیازهای شما است. در ادامه با برخی از این پلاگین‌ها آشنا می‌شوید. این پلاگین‌ها قادرند سایت شما را به نیروگاه سئو تبدیل نمایند. آنها احتمال موفقیت سایت از نظر بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو را افزایش می‌دهند، ولی الزاماً رسیدن به رتبه‌های بالا در موتور جستجو را تضمین نخواهند کرد. عوامل رتبه بندی گوگل بسیار زیاد و متنوع هستند. همچنین همه مالکان سایت در حال فعالیت در حوزه سئو و بهبود رتبه بندی هستند و رقابت شدیدی در بین کسب و کارهای مختلف وجود دارد.

سفارش یا انجام پروژه های SEO

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

بهترین پلاگینهای سئو وردپرس

۱.پلاگین یا افزونه یواست سئو (Yoast SEO)

آیا می‌دانید که کدام پلاگین، رتبه اول بهترین پلاگینهای سئو وردپرس را دارد؟ نظرات متفاوتی در این زمینه وجود دارد، ولی ما یواست سئو را معرفی می‌کنیم. محبوب‌ترین افزونه سئو در وردپرس، یواست است. این اهمیت به خوبی از میان دو هزار نظر  مخاطبان که به میانگین رتبه ۴ ستاره از ۵ ستاره رسیده‌اند؛ آشکار است.

رتبه پلاگین یواست سئو در وردپرس

اگر می‌خواهید سئوی سایت را از طریق تولید محتوای بهتر و بهینه سازی سایت، تقویت کنید، این پلاگین بهترین انتخاب است. برخی از ویژگی‌های محبوب این افزونه به شرح زیر است.

  • ابزاری برای تحلیل صفحه است.
  • بهینه ساز فنی موتور جستجوی وردپرس است.
  • سایت مپ های XML را تهیه می‌کند.
  • سایت شما را در ابزارهای وبمستر (گوگل، بینگ، بایدو، یاندوکس و غیره) ثبت می‌کند.
  • مانع از ایندکس شدن نوع خاصی از محتوا در نتایج موتور جستجو می‌شود (مثل طبقات، تگ‌ها، صفحات مدیا).
  • شرایط عنوان و توصیف متا را مشخص می‌کند.
  • صفحه‌های AMP را بهینه سازی می‌کند.

برای تحلیل صفحه باید بدانید که دقیقاً چه محتوایی تولید کرده‌اید. بهینه سازی  سئو با کمک یواست باعث اطمینان از عملکرد درست در این حوزه می‌شود. برای مثال پلاگین یواست سئو به سرعت شرایط هر صفحه از نظر تصاویر، داشتن تگ جایگزین مناسب و هماهنگ با کلید واژه را در هر پست بررسی می‌کند. طول محتوا و تناسب توصیف متا را بررسی می‌کند.

نتایج تحلیل پلاگین یواست سئو در وردپرس

به راحتی با این اطلاعات می‌توانید موارد نامناسب مثل توزیع نامناسب کلیدواژه‌ها، داشتن متن جایگزین مناسب برای تصاویر (alt tag)، وجود لینک‌های داخلی و خارجی و غیره را وارسی می‌کند.

۲. All in One SEO Pack

پلاگین وردپرس All in One SEO Pack

اگر استفاده از افزونه یواست سئو را دوست ندارید، می‌توانید این افزونه را امتحان کنید. نام این افزونه گویای همه چیز است. این افزونه از زمان انتشار در سال ۲۰۰۷ به راه حلی مناسب برای بسیاری از چالش‌های سئویی روبروی وبمسترها و یکی بهترین پلاگینهای سئو وردپرس تبدیل شد. اگر بتوانید داده مناسب را در مسیر مناسب قرار دهید، قادر به استفاده از این پلاگین هستید. در ابتدا باید inputهای مناسب را وارد کنید.

تنظیمات پیش فرض پلاگین وردپرس All in One SEO Pack

در این قالب باید یا با فرمت پیش فرض (دیفالت) کار کنید و یا می‌توانید فرمت را متناسب با نیازهایتان تغیر دهید. ویژگی‌های اصلی این افزونه به شرح زیر است:

  • حمایت از سایت مپ XML و گوگل آنالیتیکس
  • بهینه سازی خودکار عناوین برای تمامی موتورهای جستجو
  • تولید خودکار تگ‌های متا
  • اجتناب از تولید محتوای تکراری که تأثیر منفی روی رتبه بندی‌های موتور جستجو دارد.
  • توانایی سازگاری با هرگونه تنظیمات

به طور کلی پلاگین All in one SEO Pack حداکثر کنترل لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد. با کسب تجربه بیشتر در کار با این افزونه می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌تر آن استفاده کنید.

۳.پلاگین  Google XML Sitemaps

Google XML Sitemaps پلاگین وردپرس

چگونه از ایندکس شدن محتوای سایت خودتان مطمئن می‌شوید؟ اگر پاسخی برای این پرسش ندارید، پس با ما همراه شوید. محتوای شما بدون قرارگیری در مسیر درست از طریق موتورهای جستجو پیدا نمی‌شود. پس باید در این زمینه دقت کنید. با افزونه Google XML Sitemaps، سایت مپ شما به طور خودکار تولید می‌شود و بعد موتورهای جستجو به راحتی بلاگ شما را ایندکس می‌کنند. هنگامی که سایت مپی می‌سازید که متناسب با تنظیمات سایت است، دیگر نیازی به تلاش بیشتر ندارید. این پلاگین بعد از انتشار هر قطعه محتوای جدید، سایت مپ را به روز رسانی می‌کند.

پلاگین سایت مپ در وردپرس

در این پلاگین، آپشن های پایه ای (Basic) زیادی وجود دارد. باید روی مهم‌ترین آپشن ها متمرکز شوید. اگر تازه کار هستید پس از همان گزینه‌های پیش فرض افزونه استفاده کنید. زمانی که سایت مپ تهیه کردید، مشابه نمونه زیر خواهد بود:

تهیه سایت مپ با پلاگین google XML

نکته: URL سایت مپ را از طریق Google Search Console در گوگل ثبت کنید.

پلاگین Google XML Sitemaps هر کاری را به درست‌ترین، ساده‌ترین و متفاوت‌ترین روش انجام می‌دهد. دیگر چه انتظاری از ابزار ساخت سایت مپ دارید؟

۴.پلاگین Broken Link Checker

هر چقدر محتوای بیشتری تولید کنید، مدیریت بلاگ هم دشوارتر می‌شود. در اینجا ابزارهایی مثل Broken Link Checker مناسب هستند. باز هم نام این افزونه، گویای عملکرد آن است. با این ابزار، وجود لینک‌های شکسته و تصاویر مفقود شده مشخص می‌شود. اگر خیلی خوش شانس باشید، هیچگونه هشداری در مورد مشکل پیدا شده در سایت پیدا نخواهید کرد. البته انتظار این شرایط دور از ذهن است.

پلاگین وردپرس Broken Link Checker

این ابزار، وب سایت شما را رصد نموده و وجود لینک‌های شکسته را اطلاع می‌دهد. در این شرایط می‌توانید روی سایر فعالیت‌های اصلی مثل تولید محتوا متمرکز شوید و دیگر نگران لینک‌ها نیستید. برخی از ویژگی‌های اصلی این افزونه به شرح زیر هستند؛

  • توانایی رصد لینک های درون پست‌ها، صفحات، نظرات، و فیلدهای سفارشی
  • تشخیص لینک‌های ناکارآمد
  • لینک‌های شکسته را با ظاهری متفاوت درون پست‌ها نمایش می‌دهد.

لینک‌های شکسته اثر منفی روی رتبه بندی سایت و تجربه کاربری دارند. با وجود گرینه ای که مانع از دنبال کردن لینکه های شکسته به وسیله موتوری‌های جستجو می‌شود دیگر نگران پیامدهای قبل از پاک کردن یا تغییر دادن لینک نیستید. به کارگیری این پلاگین قدرتمند، ساده است. این افزونه با بیش از ۴۰۰ هزار نصب فعال و رتبه بالای محبوبیت، ارزش به کارگیری را دارد.

۵.پلاگین گوگل آنالیتیکس به وسیله MonsterInsights

monsterinsightsپلاگین گوگل آنالاتیکز به وسیله

آیا برای ردیابی بازدیدکنندگان سایت، کلیدواژه‌های اصلی و سایر داده‌های مشابه از گوگل آنالیتیکس استفاده می‌کنید؟ می‌توانید از طریق پلاگین MonsterInsights گوگل آنالیتیکس را بررسی کنید. این افزونه در حدود ۱۱ میلیون بار دانلود شده و دارای ویژگی‌های زیر است:

  • به کارگیری API گوگل آنالیتیکس با نصب ساده پلاگین
  • توانایی به کارگیری کد رهگیری جهانی یا ناهمزمانی (asynchronous)
  • دسترسی به داشبورد زیبای ارزیابی داده درون وردپرس
  • ردیابی لینک های داخلی و خارجی
  • دسترسی به گزارش‌های جمعیت شناختی و جذاب

اولین مزیت دسترسی به گوگل آنالیتیکس از طریق مانستر اینسایتز، توانایی مرور داده‌های تحلیلی از درون داشبورد وردپرس است. دیگر نیازی نیست که بین وب سایت وردپرس و گوگل آنالیتیکس در رفت و آمد بمانید. هر آنچه می‌خواهید در اختیارتان قرار دارد. کارتان را از پنل Settings آغاز خواهید کرد.

پنل تنظیمات درپلاگین مانستر اینسایتز

هنگامی که گزینه‌های مدنظرتان را انتخاب کردید باید منتظر بمانید تا داده‌ها از طریق داشبورد وردپرس جمع‌آوری شود. در اینجا نمونه‌ای از نمایش تعداد فصول درون یک وب سایت ارائه شده است:

داشبورد وردپرس پلاگین مانستر

ملزم به استفاده از این نوع پلاگین گوگل آنالیتیکس نیستید. همواره می‌توانید به طور مستقیم از گوگل آنالیتیکس برای مرور داده‌های وب سایت استفاده کنید. با این پلاگین به خوبی در زمان صرفه جویی می‌کنید. اگر می‌خواهید آمار وب سایت را به طور کارآمد بررسی کنید، این پلاگین کلید راه موفقیت است.

۶.W3 Total Cache

آخرین بار کی به سرعت سایت وردپرس خودتان فکر کردید؟ این عامل روی رتبه بندی موتور جستجو اثرگذار است. برخی از افراد اهمیت سرعت در تجربه کاربری را نادیده می‌گیرند. گوگل، سرعت سایت را به عنوان عامل رتبه بندی می‌داند، پس آن را نادیده نگیرید.

پلاگین w3 total cache برای سئو در وردپرس

اگر در این باره با مشکل مواجه هستید؛ باید مزایای پلاگین W3 Total Cache را در نظر بگیرید. با این افزونه می‌توانید سرعت سایت و در نهایت تجربه کاربری را بهبود دهید. سایت‌های دارای کاربران زیاد و همکاران بزرگ به این افزونه نیاز دارند. این افزونه هنگامی که به خوبی مورد استفاده قرار گیرد می‌تواند سرعت سایت را تا ۱۰ برابر افزایش دهد. بررسی این پلاگین ارزش صرف زمان را دارد. این پلاگین از ذخیره صفحات و پست‌ها تا کوچک سازی فایل‌ها و کدهای جاوا اسکریپت و CSS را انجام می‌دهد. بعد از تکمیل نصب این افزونه، عاشقش می‌شوید.

پلاگین wptouch mobile در وردپرس

۷.All in One WP Security & Firewall

امنیت چه تأثیری روی تجربه کاربران وب سایت شما دارد؟ با اینکه قالب وردپرس امنیت بالایی دارد، ولی نباید مخاطرات موجود را نادیده بگیرید. برای تأمین امنیت وب سایت خودتان از این پلاگین استفاده کنید.

مزایای پلاگین w3 در وردپرس

امنیت اضافی و فراتر از امکانات وردپرس هیچ اشکالی ندارد؛ بلکه کارآمدی وب سایت شما را افزایش می‌دهد.

برای مثال، این پلاگین ویژگی‌های امنیتی زیادی را فراهم می‌کند:

  • ابزار قدرتمند پسورد گذاری است.
  • دیگر نیازی به سرشماری کاربران ندارید.
  • حساب‌های کاربری با نام مشابه را تشخیص می‌دهد. این شرایط از نظر امنیتی فرصت لازم را در اختیار هکرها قرار می‌دهد تا به داشبوردتان دسترسی پیدا کنند.

حالا چطور باید از امنیت وب سایت اطمینان پیدا کنیم؟ این پلاگین در این زمینه هم مفید است و نمرات امنیتی را بر اساس شرایط فعلی ارائه می‌دهد.

آخرین چیزی که نمی‌خواهید مردم در نتایج جستجو ببینند، مثال زیر است:

خطر هک شدن در پلاگین wp وردپرس

این امر باعث کاهش بازدید کننده و فراری شدن مخاطب شده  و به شهرت سایت شما لطمه می‌زند. تمامی این موارد بر علیه سایت شما عمل کرده و رتبه بندی سایت را تحت تأثیر قرار می‌دهد. تمامی این موارد درون افزونه All in One WP Security & Firewall آرامش ذهنی بیشتری را برایتان در حوزه امنیت سایت وردپرس فراهم می‌کنند.

۸.WPtouch Mobile Plugin

آیا وب سایت وردپرس شما با موبایل سازگار است؟ این قضیه در گذشته چندان مطرح نبود. ولی امروزه امری حیاتی است. دلایل اهمیت نسخه موبایلی به شرح زیر است:

  • مردم بیش از پیش با ابزارهای موبایلی مثل گوشی هوشمند یا تبلت به مرور در اینترنت می‌پردازند.
  • نداشتن نسخه سازگار با موبایل تأثیر منفی روی رتبه سایت شما در موتورهای جستجو دارد.

پلاگین wptouch mobile در وردپرس

اگر وقت، پول و منابع کافی برای استخدام توسعه دهنده سایت یا به روزرسانی سایت ندارید؛ می‌توانید از پلاگین WPtouch Mobile استفاده کنید. این افزونه به طور خودکار تم سازگار با موبایل را به وب سایت وردپرسی اضافه می‌کند.

هنگامی که این پلاگین نصب شده می‌توانید از پنل administration برای سفارشی سازی ظاهر موبایلی بلاگ خودتان استفاده کنید. برای ایجاد تغییرات اصلی نیازی به تغیر کدنویسی سایت ندارید. این پلاگین کاری به نسخه دسکتاپ و تم آن ندارد و همچنان نمایش برای بازدیدکنندگان غیرموبایلی، ثابت می‌ماند. این افزونه از بازدید مناسب سایت به وسیله کاربران موبایلی اطمینان می‌یابد. اگر می‌خواهید به سایتی سازگار با نسخه موبایلی برسید برای نصب پلاگین WPtoch Mobile تردید نکنید.

تنظیمات پلاگین wptouch mobile

۹.پلاگین YARPP) Yet Another Related Posts)

آیا می دانید نرخ پایین پرش (Bounce Rate) نشانه مثبتی برای SEO است؟ در واقع می‌خواهید زمان حضور مخاطبان در وب سایت را به حداکثر برسانید. یعنی سایت شما جذابیت بالایی برای بازدید کننده دارد و تجربه کاربری خوبی را برایشان رقم می‌زند. این ابزار از بهترین پلاگینهای سئو وردپرس محسوب می شود که باعث افزایش dwell time یا زمان سپری شده کاربر در سایت شما می کند. نصب این پلاگین کمک زیادی به این حوزه می‌کند.

پلاگین وردپرس Yet Another Related Posts

زمانی که این افزونه نصب شود، پست‌ها و صفحات یا محتوای مرتبط با محتوای فعلی را به شما نشان می‌دهد. پس با این افزونه محتوای مرتبط را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهید، پس آنها مدت زمان بیشتری را صرف  سایت شما می‌کنند. برخی از ویژگی‌های این افزونه به شرح زیر است:

  • گزینه‌ای برای انتخاب میان نمایش تامبنیل و مشاهده فهرست وار دارد.
  • الگوریتم پیشرفته برای اطمینان از نمایش بهترین پست‌ها یا محتوا دارد.
  • ویژگی‌های چیدمان خاص تا بتوانید نحوه نمایش نتایج را مشخص کنید.

در دنیای سئوی امروز به کاهش نرخ پرش نیاز دارید تا زمان صرف شده از جانب بازدیدکنندگان در سایت را افزایش دهید. این پلاگین در این زمینه به شما کمک می‌کند.

۱۰. پلاگین Easy Table of contents

به پیشنهاد گوگل باید قطعات طولانی محتوا را به بخش‌های منطقی با عناوین فرعی مناسب تقسیم کنیم. از این رو با این پلاگین می‌توانید فهرست محتوا را به پست‌های خودتان اضافه کنید تا مطالعه آنها راحت‌تر شود.

پلاگین Easy Table of Contents

فهرست بندی صفحات طولانی روی بهبود سئو و تقویت زمان صرف شده در سایت و کاهش نرخ ریزش اثر دارد. البته به کسب Jump Links در SERP کمک نموده که می‌تواند CTR را افزایش دهد. این پلاگین دارای تنظیمات خاصی برای مکان فهرست بندی، نوع عنوان بندی و نمایش آنها در تمامی صفحات یا برخی از صفحات  سایت است.

استخدام وردپرس کار حرفه‌ای

۱۱.پلاگین Shortpixel

این پلاگین به خوبی تصاویر روی وب سایت را فشرده و بهینه سازی می‌کند. از آنجا که تصاویر به کندی بارگذاری می‌شوند، با این کار، سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می‌دهید که اثر مثبتی روی رتبه بندی سایت دارد.

پلاگین shortpixel

به کارگیری این افزونه بسیار ساده است. بعد از نصب باید تنظیمات دلخواه خودتان را مشخص کنید. این افزونه بر اساس تنظیمات شما به طور خودکار هر تصویری را که در آینده آپلود کنید؛ بهینه سازی خواهد کرد. فشرده سازی در انواع Lossy، glossy و Lossless انجام می‌شود و از تصاویر Retina2× هم پشتیبانی می‌کند.

این افزونه با اسناد PDF، GIF، PNG و JPG سازگار است. گزینه‌ای برای تبدیل به WebP هم وجود دارد که در حال حاضر کمی نادیده گرفته می‌شود. گزینه‌ای هم برای بهینه سازی تصاویر قبلی وجود دارد که با اجرای آن تمامی تصاویر قبلی وب سایت را بر اساس تنظیمات مدنظرتان بهینه سازی می‌کنید.

تنظیمات پلاگین shortpixel

با شورت پیکسل، امکان بهینه سازی ۱۰۰ تصویر رایگان در ماه را دارید. برای دسترسی به سایر گزینه‌ها باید به سایت این افزونه مراجعه کنید و اشتراک ماهیانه خریداری نمایید.

۱۲.Redirection

پلاگینی ساده برای اجرای ریدایرکت های ۳۰۱ است. به کارگیری آن بسیار آسان است. باید URL منبع و URL هدف را وارد کرده و بعد «add redirect» را بزنید.

تنظیمات پلاگین shortpixel

این افزونه ریدایرکت های ۳×× و ۴×× را هم پوشش می‌دهد. برای کاربران پیشرفته‌تر گزینه‌های regex matching for redirects، ignore trailing slashes، ignore URL parameters و غیره هم وجود دارد. این افزونه به طور کامل، رایگان است.

۱۳.SEMRush

یکی از بهترین ابزارهای سئوی موجود در بازار است. حرفه‌ای‌ها و کارشناسان سئو، بازاریابان، بلاگرها و کسب و کارهای مختلف از آن استفاده می‌کنند. این افزونه مجموعه کاملی از ابزارها برای بهبود ترافیک وب سایت را دارد. می‌توانید از آن برای یافتن کلیدواژه‌های ارگانیک و عبارات جستجویی که بابت آنها رتبه بندی می‌شوید؛ استفاده کنید. امکان جستجوی رقابتی و کلید واژه‌های مورد استفاده رقبا را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

پلاگین وردپرس semrush

ابزار SEO Writing Assistant Tool در  SEMRush به تقویت محتوای وب سایت کمک می‌کند تا با تمرکز روی کلید واژه‌ها در فهرست ۱۰ نتایج برتر قرار بگیرید. این افزونه به خوبی با وردپرس ادغام شده و به شما کمک می‌کند تا محتوا را از نظر موتورهای جستجو، بهینه سازی کنید.

۱۴.پلاگین SEOPress

سئوپرس هم یکی از پلاگین های وردپرس ساده و قدرتمند برای سئو است. تمامی ویژگی‌های مورد انتظار از پلاگین سئو مثل عنوان متا، توصیف متا، پشتیباتی از Open graph، سایت مپ های XML محتوا و تصویر، ریدایرکت ها و غیره را دارد. کار با آن برای تازه کارها ساده‌تر است و کنترل‌های پیشرفته‌ای را در اختیار کاربران با تجربه قرار می‌دهد. این افزونه با تمامی پلاگین های برتر سئوی وردپرس موجود در بازار از نظر ویژگی‌ها و سهولت کاربری قابل مقایسه و رقابت است.

پلاگین سئو پرس

دلیل اصلی انتخاب سئوپرس به جای یواست سئو از جانب برخی از کاربران، ارزان‌تر بودن نسخه پریمیوم آن با وجود داشتن ویژگی‌های مشابه پلاگین یواست سئو است. شما تنها به یک پلاگین سئو روی سایت خودتان نیاز دارید پس میان سئوپرس و یواست سئو یکی را انتخاب کنید.

۱۵.SEOquake

seoquake پلاگین وردپرس

این پلاگین ابزار سئوی خوبی برای مالکان وب سایت است. مثل افزونه‌ای برای مرورگرهای کروم، موزیلا، اوپرا و سافاری عمل می‌کند. اطلاعات مرتبط با سئو را برای هر وب سایتی فراهم می‌نماید. این داده‌ها شامل سلامت صفحه، سن آن، آخرین به روزرسانی، رتبه الکسا و سایر پارامترها هستند. این افزونه یکی از پرطرفدارترین افزونه در میان حرفه‌ای‌های حوزه سئو است.

بعلاوه ابزار SEOquake در حین تایپ کلید واژه، تمامی اطلاعات مشابه جستجو شده را در اختیارتان قرار می‌دهد. این اطلاعات برای یافتن کلید واژه‌های متفاوت و رقابتی بسیار مفید است. حتی می‌توانید نتایج جستجو را به فرمت CSV دانلود نموده و برگه‌های اکسل را برای داده‌های جستجو تهیه نمایید.

در نهایت . . .

با برخی از بهترین پلاگینهای سئو وردپرس برای سئو سایت آشنا شدید. برخی از این ابزارها مشابه یکدیگر هستند. پس با توجه به نیاز کسب و کارتان، چند پلاگین پرکاربرد را نصب کنید. افراط در نصب افزونه‌ها اثر معکوس دارد و سرعت سایت را کاهش می‌دهد. اگر از بهترین پلاگینهای سئو وردپرس مورد دیگری می شناسید  لطفاً نظرات خودتان در مورد این افزونه‌ها را با تیم کارلنسر در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *