دانستنی

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم ؟(۰ تا ۱۰۰)

آیا تا به حال فکر کردید بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید برای این که بتوانیم محصولات و خدماتتان را در اینترنت بفروشید باید در  دقیقاً چه کار کنید؟ اگر سوالتان این است که چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم ؟ پیشنهاد میکنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

 

بعد از راه اندازی سایت شما باید سایتتان را به  صفحه اول گوگل برسانید. خیلی از دوستان از من میپرسند که چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم ؟  در این مقاله که یک مقاله کامل و جامع است ،  با توجه به تجربیاتم این مقاله را برای شما دوستان عزیز می نویسم.

 

می خواهم به شما آموزش بدهم که چگونه سایتتان را به صفحه اول گوگل برسانیم!  ممکن است فکر کنید حتما نیاز به هزینه و سرمایه های اضافی است! البته اگر اصول بهینه سازی سایت را کامل بلد باشید بدون هیچ هزینه اضافی و با کمترین سرمایه ممکن می توانید سایتتان را به صفحه اول گوگل و حتی رتبه اول گوگل برسانید.

 

این مقاله یک مقاله کاملا کاربردی برای افرادی است  که می‌خواهند کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند. همانطور که میدانید اگر بخواهید کسب کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و شروع به کسب درآمد کنید در اولین قدم باید سایت تان را راه اندازی کنید.

 

راه اندازی و ساخت سایت برای افرادی که قصد فروش محصولات و خدماتشان را در اینترنت دارند بسیار مهم است. و شما موظف هستید  کاری کنید که سایتتان در نتایج اول گوگل دیده شود.

 

این مقاله که در حال خواندن آن هستید بر اساس چندین سال تجربیات من در زمینه سئو و بهینه سازی سایت نوشته شده است. ممکن است یک سری مطالب بسیار ساده و راحت باشد اما انجام همین نکات ریزی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد  باعث می‌شود شما در اکثر کلمات کلیدی سایت تان به صفحات اول گوگل برسید.

 

اما رسیدن به صفحه اول گوگل ممکن است در اول راه که سایتتان را راه اندازی می کنید کار سخت و دشوار باشد. البته بستگی دارد که شما از چه روشی برای اینکه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید استفاده کنید!

 

مثلاً ممکن است بخواهید از تبلیغات گوگل استفاده کنید و به گوگل پول بدهید تا شما را به نتایج اول گوگل بیاورد. یا بخواهید کار  سئو و بهینه سازی سایت تان را یک فرد  سئوکار  بسپارید. ممکن است بخواهید خودتان قدم به قدم سئو را یاد بگیرید و سایت تان را بهینه سازی کنید.  که هدف اصلی من این است که خودتان دست به کار شوید و روی صورت و بهینه‌سازی سایت تان کار کنید.

 

فقط از شما میخواهم تمام نکاتی که در ادامه به شما آموزش خواهم داد را قدم به قدم روی سایت کامپیوتر کنید و طبق مراحل صحیح و بهینه سازی سایت عمل کنید تا بتوانید سایت تان را بهینه سازی کنید. پس همراه ما باشید تا شما را با سئو و بهینه سازی سایت بیشتر آشنا کنم .

روش های رساندن سایت به صفحه اول گوگل

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم

برای اینکه سایت تان را به صفحات اول گوگل برسانید سه راه وجود دارد. راه اول استفاده از تبلیغات گوگل است. راه دوم این است که سئو بهینه سازی سایتتان را به یک شرکت سئوکار بسپارید. و کار سوم این است که خودتان دست به کار شوید و مبحث سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید و خودتان سایتتان را بهینه سازی کنید.البته در ادامه بیشتر شما را با سه روش آشنا خواهیم کرد.

۱. روش اول استفاده از تبلیغات گوگل : در روش اول شما از گوگل ادوردز استفاده می کنید. در این روش شما به گوگل پول می‌دهید و گوگل سایت شما را به صفحه اول و یا حتی نتایج اول می رساند. برای استفاده از این روش شما نیاز به سرمایه دارد و ممکن است بابت اینکه سایت تان را در کلمات کلیدی اصلی به رتبه های اول برسانید چندین میلیون تومان به سرمایه اولیه نیاز باشد .در این روش وقتی شارژ حساب تان تمام شود باز گوگل شما را به جایگاه قبلی تان میبرد. برای استفاده از این روش شما نیاز به سرمایه دارید.

۲. روش دوم این است که کار سئو و بهینه سازی سایت تان را به شرکت های بهینه سازی سایت و افراد سروکار بسپارید. در این روش شما برای رسیدن سایتتان به نتایج اول گوگل و حتی صفحات اول با این قرارداد می‌بندید.

۳. روش سوم که پیشنهاد می کنیم از این روش استفاده کنید این است که خودتان دست به کار می شوید و سایت تان را بهینه سازی می کنید. فقط باید مباحث بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید.

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم ؟(روش رایگان)

چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم ؟(روش رایگان)

برای اینکه به صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به هزینه اضافی سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید بهترین روش این است که شما دست به کار شوید و مبحث سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید. شاید فکر کنید که یادگیری سئو ممکن است کار بسیار سخت و دشواری باشد! اما این را بدانید اگر مبحث سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید در هزینه های شما بسیار صرفه جویی می شود. برای یادگیری مباحث ۳ و منابع رایگان و پولی زیادی وجود دارد. اگر زبان انگلیسی تان خوب است می توانید از منابع خارجی استفاده کنید. البته در سایت آکادمی سبز یک دوره آموزش سئو به صورت کاملاً رایگان قرار دادیم که می‌توانید مرحله به مرحله مبحث سئو و بهینه سازی سایت را یاد بگیرید

مراحل رساندن سایت به صفحه اول گوگل؟
برای اینکه خودتان سایتتان را بهینه سازی کنید و به نتایج اول گوگل و یا حتی صفحه اول گوگل برسانید باید مراحل سئو را کامل انجام بدهید.اصلاً ممکن است بپرسید که دقیقاً سئو چیست ؟ سئو یا seo به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر است. وقتی شما سایتتان را بهینه سازی میکنید باعث می شود سایت تان در یک سری کلمات کلیدی به نتایج اول گوگل برسد. و به سه مرحله تقسیم می شود مرحله اول انتخاب کلمات کلیدی، مرحله دوم سوال داخلی و مرحله سوم خارجی است.

۱- انتخاب کلمات کلیدی

در اولین مرحله برای اینکه سایت تان را سئو و بهینه سازی کنید باید بهترین کلمات کلیدی را برای سایت تان انتخاب کنید. منظور از کلمات کلیدی تمام کلماتی هستند که مخاطبان و کاربران تان در گوگل جستجو می کنند.

پس در اولین قدم باید مناسبترین و بهترین کلمات کلیدی برای سایتتون انتخاب کنید. مهمترین مرحله در بهینه سازی سایت این است که شما بتوانید بهترین کلمات کلیدی را در سایت تان انتخاب کنید. انتخاب کلمات کلیدی بسیار مهم است و اگر نتوانید به درستی کلمات کلیدی سایتتان را انتخاب کنید ممکن است نتوانید در صفحه اول گوگل رتبه بگیرید.

راه و روش های زیادی برای انتخاب کلمات کلیدی وجود دارد مثل استفاده از یک سری ابزار ها و سایت ها. اما بهترین راه برای این که بتوانید اصلی ترین کلمات کلیدی تان را انتخاب کنید این است که از خود سایت گوگل استفاده کنید. شما وارد گوگل شوید و کلمه کلیدی اصلی تان را جستجو کنید. بعد از این که کلمه کلیدی اصلی تان را جستجو کردید انتهای صفحه گوگل به شما یکسری کلمات پیشنهاد می کند . کلماتی که گوگل به شما پیشنهاد میکند می تواند بهترین کلمات کلیدی برای سایت تان باشد.

فقط در انتخاب کلمات کلیدی به این نکته توجه کنید که اگر در اول راه هستیم که سایتتون رو راه اندازی کرده و در همان ابتدای راه هرگز به سراغ کلمات کلیدی سخت نروید. از کلمات کلیدی راحت شروع کنید و سپس روی کلمات کلیدی متوسط کار کنید و بعد از آن شروع به کار کردن به کلمات کلیدی سخت کنید.

۲- سئو داخلی سایت

دومین مرحله در سئو و بهینه سازی سایت است، در این مرحله شما باید داخل سایت تان را بهینه سازی کنید. منظور از سئو داخلی مثل تولید محتوای شده، بهینه سازی صفحه اصلی سایت، بهینه سازی و سئو تصاویر، رعایت فاکتور های تولید محتوا، استفاده از هاست با کیفیت ، بهینه سازی سرعت سایت و…

مهمترین فاکتور در سئو داخلی تولید محتوای جامع و هدفمند است. مبحث تولید محتوا نه تنها مهمترین فاکتور در سئو داخلی است بلکه مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است.

به این نکته توجه کنید حتماً باید محتواهای با کیفیتی برای سایتتان تولید کنید. قبل از تولید محتوا حتماً محتوای رقیبانتان را کامل بررسی کنید و ببینید که در مورد چه موضوعاتی صحبت کردند. حتماً سعی کنید محتوای تان کامل تر و جامع تر از محتوا رقیبانتان باشد. به عنوان مثال قبل از تولید محتوا حتماً کلمه کلیدی سایت تان را که می خواهید برایش محتوا تولید کنید را در گوگل جستجو کنید. بررسی کنید و ببینید که محتوای رقیبانتان از چند کلمه تشکیل شده است.

اگر محتوای روانتان از هر چند کلمه تشکیل شده بود شما سعی کنید ۱۰۰۰ کلمه بیشتر از رقیبانتان محتوا تولید کنید. تمام فاکتورهای تولید محتوا سئو شده را رعایت کنید. حتماً تصاویری که در محتوایی که تولید گردید به کار می‌برید به شده باشد و تمام اصول فاکتور های سئو در آن رعایت شده باشد. سعی کنید به منابع معتبر و سایت‌های بزرگ لینک بدهید. البته سایت‌هایی که اعتبار بسیار بالایی دارند! حتماً به مقالات مرتبط سایتتان لینک بدهید. که با این اصطلاح لینک داخلی می گویند. اگر می‌خواهیم به تولید محتوا را خیلی جامع یاد بگیر پیشنهاد میکنم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

۳- سئو خارجی سایت

سومین مرحله در سئو و بهینه سازی سایت سئو خارجی نام دارد. منظور از سئو خارجی یعنی اینکه شما باید یک سری کارها خارج از سایت تان انجام دهید تا بتوانید راحت تر در نتایج اول گوگل دیده شوید. مثل ساخت بک لینک برای سایتتان. شاید بپرسید که اصلاً بک لینک چیست ؟ وقتی شما از سایت دیگران به سایت خودتان لینک می دهید و لینک سایت و مقاله هایی که نوشته را در سایت دیگران قرار میدهید این برای شما یک بک لینک محسوب می شود.

به این نکته توجه کنید که بدون ساخت بک لینک هرچقدر هم محتوای آن با کیفیت باشد هرگز نمی توانید در نتایج اول گوگل دیده شوید. بعد از تولید محتوا ایجاد و ساخت بک لینک مهمترین فاکتور در سئو و بهینه سازی سایت است. اگر می‌خواهید بک لینک های کاملاً رایگان و با کیفیتی برای سایتتان بسازید حتماً مقاله زیر را بخوانید.

سوالات متداول در باره سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل

با توجه به اینکه بسیاری از دوستان از من می‌پرسند چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاوریم میخواهم مهمترین سوالاتی که این افراد در این زمینه از من می‌پرسند را به صورت کامل جواب بدهم .

چرا باید سایتمان را به صفحه اول گوگل برسانیم؟

در کلمات کلیدی تان رسیدن به صفحه اول گوگل بسیار مهم است. البته مهمتر از صفحه اول گوگل رسیدن به رتبه اول گوگل است که ممکن است کار نسبتا سختی باشد. وقتی شما سایت تان را بهینه سازی می کنید باعث افزایش بازدید سایت تان می شود. وقتی بازدید سایت تان افزایش پیدا کرد افراد زیادی با شما و کسب و کارتان آشنا خواهند شد و شما می توانید با پیاده‌ سازی مباحث بازاریابی اینترنتی به آنها آن ها را به مشتری تبدیل کنید. پس وقتی سایت تان را بهینه سازی کنید ممکن است بعد از اینکه به صفحات اول و یا حتی روزهای اولیه رسید درآمدتان چندین و چند برابر شود. نه تنها سئو و بهینه سازی سایت روی درآمدتان تاثیر مستقیم میگذارد بلکه وقتی سایت تان را سئو می کنید باعث می شود که مخاطبانتان راحت تر به شما اعتماد کنند. از مبحث سئو و بهینه سازی سایت را کاملاً جدی بگیرید و سعی کنید سایت تان را برای رسیدن به صفحات اول گوگل بهینه سازی کنید.

آیا خودمان میتوانیم سایتمان را به صفحه اول گوگل برسانیم؟

اگر خودتان سئو را به صورت کامل یاد بگیرید میتوانید با استفاده از علم سئو و خودتان سایتتان را به صفحه اول گوگل برسانید. از شما باید مبحث سئو و بهینه سازی سایت را کامل یاد بگیرید. شاید بپرسید چطور می توانم سئو را یاد بگیرم؟ برای یادگیری علم سئو می توانید از منابع مختلفی استفاده کنید. منابع مختلف پولی و رایگان زیادی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. البته در سایت آکادمی سبز یک دوره آموزش کاملاً رایگان سئو برای شما که قدم به قدم شما را با مبحث سئو و آشنا کردیم.

چقدر زمان بر است که روی کلمات کلیدی رتبه بگیریم؟

رسیدن سایت به صفحه اول گوگل بستگی به سختی کلمات کلیدی تان دارد. مسلماً هر چقدر کلمه کلیدیتان سخت تر باشد بهتر می توانید به صفحه اول گوگل برسید. اما به طور میانگین برای کلمات کلیدی راحت ممکن است ۲ تا ۳ ماه زمانبر باشد. برای کلمات کلیدی متوسط ممکن است تا ۶ ماه هم زمان بر باشد. و برای کلمات کلیدی سخت ممکن است یک سال طول بکشد تا سایتتان به صفحه اول گوگل برسد. البته همه چیز بستگی به رقیبانتان هم دارد.

اگر سایتمان به صفحات اول گوگل نرسد چه میشود؟

اگر سایت تان را بهینه سازی نکنید هیچ سودی برای شما نخواهد داشت. سایتتون بهینه‌سازی نکنید نمی‌توانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران تان شما را پیدا کنند. نمی‌توانید درآمد تان را زیاد کنید و ممکن است در کسب و کار اینترنتی تا برای همیشه شکست بخورید. تصمیم بینید که سئو و بهینه سازی سایت بسیار مهم است.

جمع بندی

وقتی سایت تان را راه اندازی کردید باید به فکر رسیدن به صفحه اول گوگل و بعد از آن رسیدن به رتبه اول گوگل باشید. رسیدن به صفحه اول گوگل ممکن است کار راحتی باشد اما برای کسب رتبه اول گوگل ممکن است نیاز به زمان و انرژی زیادی باشد.

خیلی از دوستان از من می‌پرسند که چگونه سایت خود را به صفحه اول گوگل برسانیم برای اینکه سایت تان را به صفحه گوگل برسانید حتماً باید روی سئو و بهینه سازی سایت تان کار کنید. مهمترین فاکتور در سئو تولید محتوا جامع و هدفمند و همچنین ساخت بک لینک با کیفیت است. از مباحثی را کامل یاد بگیرید و خودتان روی سئو سایتتان کار کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *