دانستنی

چگونه کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنیم ؟

یکی از سوالات رایج ای که خیلی از افراد از من می پرسند این است که چگونه کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنیم؟ و یا اینکه اصلاً کسب و کار اینترنتی چیست؟، همانطور که روز به روز کسب و کارهای اینترنتی در ایران رو به افزایش هستند خیلی از افراد میخواهند برای خودشان کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند.

اما یکی از بزرگترین دغدغه ها برای افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند، این است که چگونه یک کسب و کار اینترنتی پولساز راه‌اندازی کنند. در این مقاله قصد دارم در مورد اینکه چگونه کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنیم به صورت مفصل صحبت کنم پس پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

چگونه کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنیم تا موفق شویم؟

 

چگونه کسب و کار اینترنتی پولساز راه اندازی کنیم تا موفق شویم؟

 

برای آن که بتوانید یک کار آنلاین راه اندازی کنید باید یک سری اقدامات انجام دهید. در اولین قدم برای کسب درآمد اینترنتی راه اندازی یک سایت و یا فروشگاه اینترنتی می باشد. برای آنکه بتوانید از طریق اینترنت کسب درآمد کنید نیاز به یک وب سایت دارید.

برای راه اندازی سایت نیاز نیست سرمایه چند میلیون تومانی داشته باشید. خیلی از افراد فکر می کنند برای آنکه وب سایتی را طراحی کنند باید چندین میلیون تومان بابت آن هزینه کنند، در صورتی که شما با کمترین سرمایه ممکن می‌توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنید.

اولین قدم برای طراحی و ساخت سایت خرید یک هاست و دامین است. باید برای وب سایتی که می خواهید راه اندازی کنید هاست و دامین بخرید. برای خرید هاست بسیار دقت کنید و از شرکت‌های معتبر هاستینگ هاست بخرید. در قدم بعدی باید یک نام برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

انتخاب نام بسیار مهم است و باید نامی را انتخاب کنید که توسط هیچ کسی ثبت نشده باشد. نامی که برای وب سایت تان انتخاب می کنید همان نامه برند تان می باشد.

 

با انتخاب یک نام مناسب برای برندتان باعث تمایز با رقیبانتان می شوید. برای انتخاب نام برند وقت بگذارید و یک نام مناسب انتخاب کنید.

نامی که برای سایتتان در نظر می گیرید لباس نیست که هر موقع خواستید عوضش کنید. در انتخاب هاست بسیار دقت کنید، انتخاب هاست یکی از مهمترین مسائل در راه اندازی و طراحی سایت می باشد. از شرکت های هاستینگ معتبر هاست با کیفیت تهیه کنید.

 

بعد از آن که هاست و دامین تان را خریدید باید سایتتان را طراحی کنید. برای طراحی سایت می‌توانید از سایت ساز کاملا رایگان وردپرس استفاده کنید. شما با استفاده از این سایت ساز هر سایتی را که دلتان بخواهد با هر شکل و شمایلی می‌توانید طراحی کنید.

خیلی از دوستان فکر می کنند که طراحی سایت در کسب و کار اینترنتی نیاز نیست، اما قلب کسب و کار اینترنتی تهران همین وب سایت است.

 

خیلی از کاربران فکر می کنند که برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی باید سرمایه بسیار زیادی داشته باشند مثل طراحی سایت حرفه ای و…. در مقاله راه اندازی کسب و کار اینترنتی با دستان خالی به شما گفته ام که نیاز به سرمایه زیادی مثل طراحی سایت ندارید.

همانطور که در بالا گفتم می توانید با کمترین سرمایه ممکن نهایتا ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان یک سایت کاملا حرفه ای طراحی و راه اندازی کنید.

 

بعد از راه اندازی سایت تان نوبت به فروش محصولات و خدماتتان میرسد. برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی اصلا نیاز نیست که محصولات فیزیکی داشته باشید، می‌توانید در سایتتان محصولات دیجیتالی و دانلودی بفروشید.

بعد از آن که محصولات و خدماتتان را مشخص کردید نوبت به فروش آنها می رسد. برای این کار نیاز به اصول بازاریابی اینترنتی دارید. باید بازاریابی اینترنتی را کامل یاد بگیرید.

یکی از مهمترین مواردی که باعث موفقیت کسب و کار اینترنتی تان می شود، داشتن تماس با کاربرانتان است. برای این کار با استفاده از یک صفحه لندینگ پیج یا صفحه فرود میتوانید اطلاعات مخاطبانتان را دریافت کنید.

داشتن یک رابطه صمیمانه با کاربران سایت تان بر فروش سایتتان تاثیر زیادی می گذارد. برای برقراری تماس میتوانید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید.

 

اگر می خواهید در کسب و کار آنلاین تان به موفقیت های پی در پی برسید باید مشتریان خود را به مشتریان وفادار تبدیل کنید. برای اینکار راه و روش های زیادی وجود دارد، به عنوان مثال می توانید از تخفیف های فصلی یا مناسبت ای استفاده کنید. باید محصولات و خدمات با کیفیت و رایگانی را به آنها ارائه کنید. یکی از مهمترین کارها پشتیبانی خوب و قوی به مخاطبان تان است. اگر مخاطبانتان ببیند که پشتیبانی خوبی دارید مطمئن باشید که از شما خرید می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *