دانستنی

کار در سایت فریلنسر خارجی

برای کار در سایت فریلنسر نیاز به یک اکانت دارید. به دلیل تحریم های سایت علیه ایران، برای ساخت اکانت فریلنسر نمی توانید از هویت ایرانی استفاده کنید. به عبارت دیگر، هنگام افتتاح حساب نیاز به ثبت اطلاعاتی مبنی بر سکونت شما در خارج از کشور دارید. این اطلاعات باید با اطالاعاتی که برای افتتاح حساب پی پال خود استفاده کرده اید، یکسان باشند.

پذیرش پروژه در سایت

زمانی که کارفرما یک پروژه طراحی در سایت مطرح می کند، می تواند پذیرش فریلنسر را به دو صورت انجام دهد.

  • حالت اول روشی است که به صورت عادی انجام می شود. در این روش فریلنسر ها برای کار در سایت فریلنسر ، پروژه ها را به صورت مناقصه ای دریافت می کنند. به این صورت که پس از معرفی پروژه و جزئیات آن، یک بودجه میانگین برای آن تعریف می شود. سپس فریلنسر ها با ارائه قیمت های پیشنهادی و هم چنین ارسال رزومه و یک پیام، سعی می کنند پروژه را برنده شوند.
  • روش دوم برای پروژه های طراحی استفاده می شود. در این روش انتخاب فریلنسر به صورت شرکت در یک رقابت است. این روش عموماً برای افرادی است که به دنبال بهترین کار هستند. طراحانی که در این رقابت شرکت کنند طرح های خود را ارائه می دهند. کارفرما طرح مورد علاقه خود را انتخاب می کند و هزینه آن را پرداخت می کند. قیمتی که برای برنده شدن در رقابت ها پرداخت می شود، به صورت چشمگیری بیشتر از قیمت شرکت در مناقصات است.

ساخت اکانت در سایت فریلنسر

ساخت اکانت در سایت فریلنسر، ورود به سایت و بررسی پروژه ها رایگان است. اما برای شرکت در مناقصات و رقابت ها و شروع به کسب درآمد از سایت فریلنسر ، نیاز به خرید اشتراک خواهید داشت. اشتراک ها در سطوح مختلف هستند که به کاربر دسترسی ها و قابلیت های مختلف می دهند. برای مثال برای فردی که قصد دارد در ماه کمتر از ۱۰۰ پروژه دریافت نماید، حساب plus کفایت می کند. اما برای افرادی بیشتر با اکانت کار خواهند کرد خرید اشتراک professional یا premier توصیه می شود.

هزینه اکانت در سایت فریلنسر

بسته به نوع اشتراکی خریداری می کنید، هزینه آن نیز متفاوت خواهد بود. لیست قیمت ها به صورت زیر است.

  • حساب Intro: اشتراک ماهانه ۰.۹۹ دلار و سالانه ۱۱.۸۸ دلار
  • حساب Basic: اشتراک ماهانه ۴.۹۵ دلار و سالانه ۵۳.۴۰ دلار
  • حساب plus: اشتراک ماهانه ۹۹.۹۵ دلار که ماه اول افتتاح حساب، به صورت رایگان قابل استفاده است.
  • حساب Professional: اشتراک ماهانه ۲۹.۹۵ دلار و سالانه ۲۹۹.۴۰
  • حساب Premier: اشتراک ماهانه ۴۹.۹۵ دلار و سالانه ۵۹۹.۴۰

قابل ذکر است که خرید اشتراک به صورت سالانه در همه موارد به جز Intro شامل تخفیف هستند. به عبارت دیگر با خرید اکانت سالانه هزینه ماهانه کمتری پرداخت خواهید کرد.

کسب درآمد از سایت فریلنسر

در این سایت روزانه هزاران پروژه جدید، از سطح مبتدی تا پیشرفته معرفی می شوند. برای هر کسی که علاقه مند به کار فریلنسری باشد، می توان در این سایت پیشنهاد کاری پیدا کرد. تنوع پروژه های موجود در سایت باعث شده هر فرد با هر مهارتی امکان کار در سایت فریلنسر را داشته باشد. در سایت نزدیک به ۷۵۰ دسته بندی برای پروژه های تعریف شده وجود دارد. با این اوصاف می توان ادعا کرد که برای کسب درآمد از سایت فریلنسر دسترسی به اینترنت و سیستم کامیپوتر کافی خواهد بود.

نقد کردن درآمد فریلنسر

برای کسب درآمد از سایت فریلنسر و دریافت آن به صورت ریالی، نیاز به یک حساب پی پال دارید. حساب پی پال باید در خارج از ایران برای کاربر افتتاح گردد و یا در ایران با استفاده از VPN انجام شود. درآمد شما به حساب پی پالی که به سایت ارائه می دهید، واریز می شود. سپس برای فروش دلار پی پال خود می توانید از خدمات سایت ایرانیکارت بهره ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *