دانستنی

کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

شیوه های مختلف کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که یکی از آنها کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک است به این صورت که سیستم یک نوع ارتباط بین مجری و کارفرما ایجاد می کند با سفارش یکی دیگری سفارش یا پرژه را انجام می  دهد و درآمد خود را به دست می آورد.
یکی از سایت های کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک ، سایت مینی کار است همان طور که از اسمش پیداست شما با عضویت در آن می توانید دو کار انجام دهی:
۱- اگر کارفرما و یا سفارش دهنده هستید می توانید کار یا سفارش خود را معرفی کنید و منتظر باشید تا پرژه شما را یک فرد انجام دهد و در پایان حق الزحمه ر بپردازید.
۲- اگر مجری یا سفارش گیرنده هستید می توانید با توجه به نوع تخصص خود سفارش یا پرژه ای را بگیرید و آن را پس از انجام کار، ارائه داده پول و درآمد خود را بگیرید.

شیوه کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

همان طور که در بالا گفته شد این شیوه مانند سفارش کار شما به صورت فیزیکی است مثلا برای کاری شما به یک متخصص و استاد آن کار در بیرون مراجعه می کنید این بار به جای حضور فیزیکی، شما اینترنتی سفارش خود را داده و نتیجه را دریافت می کنید.
در واقع با گسترش فضای مجازی، کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک از این نوع هم توسعه یافت . در انجام این کار و پرژه هیچ محدودیتی سنی و جنسیتی وجود ندارد و همه افراد با هر تخصص و مهارتی می توانند یک کار مورد علاقه که مهارت دارند را انجام دهند.

مجری کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک :

همان طور که گفته شد در این نوع کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک هر فردی می تواند یک مجری و سفارش گیرنده باشد. این شخص یا مجری می تواند یک دانشجو باشید، دانش آموزی که به پول خرجی بیشتری نیاز دارد، یا یک خانم خانه دار که در مواقع بیکاری بخواهد در آمدی داشته باشد،یا شاید هم به دنبال یک شغل دوم می گردید که بتوانید در هرجا و هر زمانی که خواستید آن را انجام دهید . عضویت در این سایت به عنوان یک مجری به این معنا نیست که شما توسط وب سایت استخدام شده اید ، بلکه شما به عنوان یک کارمند آزاد، کار خواهید کرد.
درآمد زایی در این سایت بصورت کامل به میزان فعالیت شما و اجرای صحیح آن بستگی دارد. شما کار و سفارش ایجاد شده توسط دیگر کاربران را انجام می دهید و تاییدیه ی آن را برای کارفرما ارسال می کنید و پس از آنکه کارفرما انجام کار تایید کرد کارمزد کارتان به حساب شما واریز خواهد شد.کارهایی که در اینجا برای مجریان عرضه می شود بسیار راحت است و برای کارهایی که به نظر پیچیده می آید یا کمی تخصصی است ،در سایت آموزش آن موجود می باشد و قسمت آموزش تقریبا هر هفته با آموزش های به روز در کنار شماست ،شما در کمتر از ۵ دقیقه می توانید به تخصص لازم برای انجام آن وظایف دست یابید.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

راههای کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

گروه های شغلی و کاری متعددی وجود دارد از ترجمه به انوع زبانها گرفته تا سطوح مختلف سئو و بهینه سازی سایت ،کلیک، فالو، کامنت،شرکت در نظرسنجی، لایک در شبکه های اجتماعی و… تنوع کاری فراوان است و لذا کسب درآمد از اینترنت هم متنوع است.
در واقع یک سایت جمع سپاری هست . که پروژه های تحویلی یا سفارش داده شده  را به بخشهای کوچک تقسیم بندی می کند و آن را به مجریان خود میسپارد، بعد از انجام پروژه ها آنها را تحویل گرفته و بعد از بازبینی دوباره کنار هم قرار می دهد و به این ترتیب پروژه ها در کوتاهترین زمان ممکن و بصورت تضمینی تحویل داده می شود و اما اگر بخواهید بعنوان مجری در این سایت انبوه سپاری کسب درآمد داشته باشید باید از کارهای مختلف یکی را انتخاب کنید و روی آن کار کنید و بعد از انجام، تحویلش دهید.

 محدوده کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک

کسب درآمد از اینترنت با کارهای کوچک  هیچ نوع محدودیتی ندارد و برای همه آزاد بوده و هر کسی می تواند سفارش دهد و یا سفارش بگیرد. سایت در واقع یک پلتفرم جمع سپاری پیشرفته است که ارتباط، مدیریت و هماهنگی قابل تنظیمی را بین کارسپار و مجریان برقرار می کند. دانش و تلاش هزاران مجری این امکان را فراهم می کند تا پروژه های بزرگ و پیچیده در کمترین زمان و هزینه انجام شود تا در نهایت به صورت یکپارچه تحویل کارسپار داده شود. همه هماهنگی ها و نظارات بر کیفیت کارکنان و نتایج کارهای آنها در بستر اینترنت و پلاتفرم مینی کار انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *