دانستنی

کسب درآمد از وب سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک بهتر است؟

کسب درآمد از وب سایت یا اینستاگرام؟ کدام یک بهتر است؟

برای کسب درآمد بهتر، داشتن وب سایت بهتر است یا تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام؟ در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه پیام آوران پارسیان تهیه شده است، سعی شده تا شما عزیزان را با ویژگی‌های کسب درآمد از طریق وب سایت و همینطور اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

خیلی‌ها میپرسند که از چه روش‌هایی میتوان کسب درآمد از اینترنت داشت؟ اگر این سؤال هم برای شما پیش‌آمده، ما ۵ روش متداول که معمولاً اکثر کسب و کارها از این طریق کسب درآمد اینترنتی دارند را برای شما موردبررسی قرار میدهیم تا بتوانید با توجه به حوزه کاری خودتان، یکی از روش‌ها را انتخاب کنید و از طریق کسب و کار اینترنتی خود، درآمد میلیاردی داشته باشید. روش‌های قدرتمندی که معرفی میکنیم، مورداستفاده کسب و کارهای بزرگ و افراد موفق بوده است که در حال درآمدزایی از همین روش‌های کاربردی هستند.

این مدل‌های درآمدزایی در همه کسب و کارها میتواند متفاوت باشد و ممکن است برخی از کسب و کارهای آنلاین فقط با ۱ یا ۲ روش از این راه‌هایی که برای شما بیان میکنیم توان کسب درآمد از اینترنت داشته باشند. موضوع کسب و کار اینترنتی شما اهمیت ویژه‌ای دارد و میتوانید از راه‌هایی که بزرگان حوزه خودتان به موفقیت رسیده‌اند، الگوبرداری کنید. ( زمانی که شما بهترین روش‌هایی که آن‌ها اجرا کرده‌اند و به اهداف خود رسیدند را شناسایی کنید، بهتر میتوانید با استراتژی دقیق‌تری شروع به کار کنید )

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)‌؛ این روزهای برای کسب درآمد روش های مختلف وجود دارد که با به کار بردن هر یک از آنها به صورت صحیح و اصولی می توانید در بهترین جایگاه‌ها قرار گرفته و علاوه بر آن فروش و درآمد خوبی را از راه‌های تبلیغاتی خود داشته باشید. به خصوص در شرایط امروزی و با وجود ویروس کرونا باید به فکر کسب و کار اینترنتی باشید.اما سوالی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که برای کسب درآمد بهتر، داشتن وب سایت بهتر است یا تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام؟
در این گزارش که توسط کارشناسان ما در مجموعه پیام آوران پارسیان تهیه شده است، سعی شده تا شما عزیزان را با ویژگی‌های کسب درآمد از طریق وب سایت و همینطور اینستاگرام بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.کسب درآمد از طریق وب سایت بهتر است یا اینستاگرام؟

کسب درآمد اینترنتی با سایت یا فروشگاه اینترنتی

این روزها داشتن وب سایت برای اکثر مشاغل یک امر ضروری محسوب می شود. داشتن وب سایت از جهاتی دارای مزایای مختلفی نسبت به سایر روش های کسب درآمد می باشد که در ادامه به معرفی ویژگی ها و مزایای داشتن وب سایت برای کسب درآمد خواهیم پرداخت:

مزایای داشتن سایت برای کسب درآمد

از مزایای داشتن وب سایت می توان به هریک از موارد زیر اشاره کرد:به روز رسانی و مدیریت راحت محصولات
داشتن وب سایت موجب شده تا محصولات خود را همواره به روز نگه دارید و بتوانید به راحتی وضعیت موجود محصولات خود را به راحتی در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
برای مثال اگر محصولی را موجود نداشتید، با نمایش “محصول مورد نظر موجود نیست” می توانید مشتری خود را آگاه کنید.

امکان دسته بندی راحت محصولات

می توانید تمام محصولات خود را با توجه به نوع کسب و کاری که دارید در دسته بندی های مختلف قرار دهید. برای مثال کسانیکه وب سایت فروشگاهی لباس دارند می توانند دسته بندی هایی همچون لباس مردانه، لباس زنانه، شلوار، پیراهن و … را برای سایت خود در نظر بگیرند. این کار باعث شده تا مدیریت محصولات هم برای مشتریان و هم برای خودتان بسیار آسان باشد.

جستجوی راحت محصولات توسط کاربران

وب سایت با قابلیت جستجویی که دارد کار کاربران را بسیار راحت کرده است. پیدا کردن یک محصول خاص در بین محصولات فراونی که دارید، کار دشواری می باشد. پس در اینجا داشتن قابلیت جستجو در وب سایت ها به کمک کاربر آمده و می تواند محصول مورد نظر خود را به راحتی پیدا کند.
خطر فیلتر شدن رسانه شما را تهدید نمی‌کند یا حداقل کمتر تهدید می کند
خطر فیلترینگ بیشتر متوجه شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی است و کمتر دیده شده است که فروشگاه اینترنتی دچار فیلترینگ شود. پس نیازی نیست شب که می‌خوابید نگران بسته شدن فروشگاه‌تان باشید.

از دیگر مزایای داشتن وب سایت می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:
پرداخت اینترنتی آسان و مطمئن با اتصال به درگاه های اینترنتی معتبر
بسیاری از وب سایت ها دارای امنیت بوده و می توانید با خیال آسوده از آنها خرید کنید
خرید آسان و راحت

با داشتن وب سایت با چه چالشی هایی رو به و خواهید شد؟

حتی با وجود داشتن وب سایت، شما مانند دیگر شبکه های اجتماعی با چالش هایی رو به رو خواهید شد. این نکته را باید بدانید که با داشتن وب سایت، مواردی هستند که باید به هر یک از آنها توجه داشته باشید تا بتوانید در بهترین نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید. در ادامه به معرفی هر یک از این موارد خواهیم پرداخت:
با داشتن وب سایت و برای شروع باید هزینه پرداخت کنید
سایت های مختلفی برای طراحی وجود دارند که هر یک از آنها از تعرفه و قیمت های متفاوت خود برخوردار هستند. برای مثال تعرفه و قیمت سایت فروشگاهی با وب سایت های دیگری همچون وب سایت آژانس هواپیمایی، وب سایت خبری و دیگر وب سایت های موجود، متفاوت می باشد.
پس باید بدانید در اولین قدم باید بودجه ای را جهت طراحی سایت خود کنار بگذارید.
با داشتن سایت زمان بیشتری طول میکشد تا شناخته شوید
بسیاری از افراد تصور میکنند تنها با داشتن وب سایت می توانند کسب و کاری موفق و عالی داشته باشند، اما اینطور نیست. طراحی سایت تنها قدم اول و پایه برای شروع کسب و کاری موفق خواهد بود. برای اینکه در موتورهای جستجوگر گوگل بهتر دیده شوید، مراحلی وجود دارد که باید به آنها توجه داشته و هر یک را رعایت کنید که در ادامه به معرفی آنها پرداخته ایم:

اهمیت به سئوی وب سایت

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

اهمیت سئو یا بهینه سازی کردن سایت از آنجا ناشی می شود که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود استفاده میکنند و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود میرسد که اکثر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو نگاه میکنند. بنابراین برای داشتن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله الزامی است که سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.
سئو (Search Engine Optimization) یا بهینه سازی سایت جهت موتورهای جستجو، فرآیندی است که جدای از اهمیت آن در حضور مناسب در موتورهای جستجوی معتبر، می تواند بازدهی وب سایت را افزایش داده و موجب جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود.
تمام استانداردهای لازم جهت بهینه سازی وب سایت برای بهبود عملکرد وب سایت ها تدوین شده است.
سئو (SEO) search-engine-optimization روشی برای ارتقاء یک وب سایت به منظور افزایش تعداد بازدیدکننده هایی است که از موتور های جستجو دریافت می کند.
سئو جنبه های متفاوتی دارد،از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند.
به عبارت دیگر سئو به این معناست : “اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است.
سئو تنها درباره ی “موتور” ها نیست بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.


تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز جهت زودتر دیده شدن

بسیاری از مدیران وب سایت می خواهند زودتر در بهترین نتایج جستجوگر گوگل قرار بگیرند و برای اینکه زودتر به نتیجه برسید می توانید از روش تبلیغ در گوگل یا همان گوگل ادز (Google Adwords) استفاده کنید.تبلیغات در گوگل (Google AdWords) به سرویس آنلاین گوگل گفته می شود که به بازاریابان اینترنتی این اجازه را می دهد تا با رقبای خود در دنیای تجارت رقابت کرده و تبلیغات خود را در نتایج جستجوی گوگل در بالاترین جایگاه نمایش دهند. تبلیغات آنلاین گوگل بر اساس کلمات کلیدی انتخابی مدیران وب سایت ها و همچنین جستجوی کاربران نمایش داده می شود. گوگل ادوردز به مثابه یک حراجی است. شما باید بودجه و پیشنهاد خود را در هنگام ثبت نام مشخص کنید. از آنجاییکه گوگل می خواهد درآمد خود را به بالاترین حد ممکن برساند، تبلیغات وب سایتی را نمایش می دهد که بیشترین پیشنهاد را برای آن کلمه کلیدی داده است. در صورتی که تبلیغات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هزینه ی پرداختی که بابت هر کلیک کاربر (CPC) از بودجه ی شما کسر می شود کمتر از تبلیغاتی است که کیفیت مناسبی نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *