دانستنی

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی در ایران{۱۰۰%تضمینی}

یکی از بهترین روش های کسب و کار اینترنتی کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی است. کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی یک روش کسب درآمد دلاری در ایران محسوب می شود. شاید تصور کنید که درآمد زایی و کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی به دلیل تحریم ها ممکن است سخت و دشوار باشد. البته هر کاری سختی خودش را دارد ولی کسب درآمد از سایت های خارجی غیر ممکن نیست.

با توجه به ارزش بالای دلار اگر بتوانید در ایران از سایتهای خارجی کسب درآمد داشته باشید به درآمد های زیادی دست پیدا خواهید کرد. حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید به فکر کسب درآمد دلاری از اینترنت باشیم؟

جواب این سوال کاملا واضح است. همانطور که می دانید قیمت دلار نسبت به پول ما تقریبا ۱۴ برابر است( هر دلار ۱۴ هزار تومان) و هر چقدر که می گذرد ارزش دلار افزایش پیدا می کند. اگر بتوانید در ایران از سایتهای خارجی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید درآمدتان چندین برابر می شود چون ارزش دلار نسبت به پول ما بسیار زیاد است. هرچقدر هم قیمت دلار بالاتر برود باز هم د آمد شما افزایش پیدا می کند.

 

بسیاری از افراد از طریق کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی توانستند به درآمدهای چندین هزار دلاری در ماه در ایران برسد. افراد زیادی هستند که درآمد اصلی شان در ایران به دلار است.خود من هم توانستم از یکی از روش‌های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی درآمدزایی کنم.

روش هایی را که در این مقاله به شما معرفی خواهم کرد روش های واقعی کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی است. یعنی روش هایی را به شما معرفی خواهم کرد که با استفاده از آنها می توانید به درآمد دلاری بالایی برسید. اگر قصد کسب درآمد از سایت های خارجی را دارید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. مطمئن هستم بعد از خواندن این مقاله علاقه زیادی به کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی پیدا خواهید کرد.

 

چرا کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی ؟

سوال مهمی که پیش می آید این است که چرا باید به فکر کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی باشیم؟ اگر به قیمت دلار توجه کنید میبینید که وضعیت دلار در کشور ما به چه صورت است. پاسخ به این سوال خیلی ساده است. اگر بتوانید در ایران کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی داشته باشید درآمدتان چندین و چند برابر درآمد فعلی تان می شود. و می توانید سرمایه تان را افزایش بدهید.

 

اگر بخواهم یک نمونه کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی را مثال بزنم این است که شما یک کتاب الکترونیکی یا pdf را نهایتاً می‌توانید ۲۰ هزار تومان در سایتهای ایرانی بفروشید. اما همان کتاب را می توانید به قیمت ۲۰ دلار در سایت آمازون برای فروش قرار بدهید. در این صورت به ازای هر فروش کتاب الکترونیکی بیش از ۱۰ برابر درآمدتان افزایش پیدا می کند. یعنی اگر همان کتاب را در فروشگاه اینترنتی آمازون برای فروش قرار دهید و روزی فقط یک نفر آن را بخرد درآمد روزانه تان از فروش یک کتاب الکترونیکی ۲۸۰ هزار تومان می شود. حالا تصور کنید که به جای قرار دادن یک کتاب الکترونیکی چندین کتاب برای فروش قرار بدهید دیگر چه میشود!

همانطور که می دانید فروشگاه اینترنتی آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است. سایت آمازون هم اعلام کرده است که فروش کتاب های الکترونیکی اش نسبت به سال‌های قبل چندین برابر شده است.

البته این روش یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی است. در ادامه روش های دیگری را هم به شما معرفی خواهیم کرد. فقط خواستم گفته باشم که چقدر کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی بسیار مهم است.

 

چگونه درآمد دلاری را به تومان تبدیل کنیم؟

دلیل بسیاری از افراد برای این که از کسب درآمد از سایتهای خارجی منصرف می شوند این است که فکر می کنند تبدیل دلار به تومان کار بسیار سخت و دشواری است و از کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی ترس دارند.
ولی باید به شما بگویم تبدیل کردن دلار به تومان اصلاً کار سخت و دشواری نیست. یعنی شما خیلی ساده و راحت می توانید هر چقدر درآمد دلاری داشتید به تومان تبدیل کنید.
شاید این سوال برایتان پیش بیاید که ما که در ایران زندگی می کنیم نمی توانیم حساب ارزی داشته باشیم؟!

بله درست است. با توجه به تحریم ها ساخت حساب ارزی مثل پی پال برای ایرانیان به شدت سخت و دشوار شده است. ولی با هر شرایطی همیشه راه و روش های زیادی برای دور زدن تحریم ها وجود دارد.

 

توجه داشته باشید که کار با یک سری از سایت های خارجی برای ساخت حساب ارزی مثل پی پال نیاز به وریفای کردن دارد. یعنی تا شما حسابتان را وریفای نکنید نمی توانید با حساب پی پال تان کار کنید. یعنی برای ساخت حساب پی پال برای وریفای کردن آن به شماره تلفن و یک آدرس محل سکونت خط در کشورهای اروپایی نیاز دارید. برای همین است که می گویم ساخت حساب پی پال در ایران بسیار سخت است.

البته اصلا جای نگرانی نیست. چون برای تبدیل دلار به تومان نیاز به پی پال نداریم. البته این مورد به نوع روشی که می خواهید کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی داشته باشید بستگی دارد. به عنوان مثال اگر میخواهید از گوگل ادسنس کسب درآمد کنید باید حساب پی پال داشته باشید. اما اگر بخواهد از طریق باینری آپشن که روش مورد علاقه من هم بسته درآمد به دلار داشته باشید نیازی به حساب پی پال ندارید. و میتوانید از حساب بیت کوین و… استفاده کنید.

 

اگر از روش های دیگر استفاده می کنید می توانید به جای ساخت حساب پی پال از حساب هایی مثل وب مانی، پرفکت مانی و… که نیاز به احراز هویت ندارند استفاده کنید.

راه دوم این است که از خدمات ارزی شرکت های داخل ایران استفاده کنید. اگر می خواهید خودتان حساب ارزی تشکیل ندهید می توانید از یک سری از وب سایت ها که خدمات ارزی ارائه می دهند استفاده کنید. کار با این سایت ها بسیار ساده است و پس از عضویت در این سایت ها برای تسویه حساب می توانید با آنها هماهنگ کنید و پولتان را به تومان به حساب تان واریز می کنند. یا اینکه می‌توانید برای تبدیل دلار به تومان از صرافی های آنلاین استفاده کنید. صرافی های آنلاین زیادی در ایران وجود دارد که میتوانید با یک سرچ ساده آنها را پیدا کنید و از خدماتشان استفاده کنید.

روش های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

رسیدیم به اصلی ترین قسمت این مطلب. در این بخش قصد داریم شما را با ایده ها و روش های کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی آشنا کنم. در این قسمت شش ایده پولساز و کاملاً واقعی را به شما معرفی خواهم کرد که می توانید با استفاده از آنها از سایت های خارجی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. تمام این روش هایی را که به شما معرفی خواهم کرد روش هایی کاملاً واقعی هستند.

یعنی روش های کلیشه ای را به شما معرفی نخواهم کرد به عنوان مثال کسب درآمد از گوگل ادسنس یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی حساب می‌شود اما در ایران شدنی نیست. در ادامه روشهایی را به شما معرفی کردم که بسیاری از افراد در ایران به خصوص خود من هم توانستم از یکسری از روش ها به درآمد های زیادی در ماه و حتی روز برسیم. البته خود من تمام روشها را امتحان نکردم ولی با استفاده از روش باینری آپشن توانستم در روز درآمد دلاری بالایی را تجربه کنم.

۱- کسب درآمد اینترنتی از فروش کتابهای الکترونیکی در آمازون

یکی از ساده ترین و بهترین روش ها برای کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی فروش کتابهای الکترونیکی و ایبوک در سایت آمازون است. اگر در زمینه تخصص و مهارت دارید می توانید مهارت تان را به کتاب های الکترونیکی تبدیل کنید و در سایت آمازون برای فروش قرار بدهید.

همانطور که هم قبلاً اشاره کردم سایت آمازون بزرگترین فروشگاه اینترنتی در جهان است که طی چند سال گذشته فروش کتابهای الکترونیکی در آن چندین برابر شده است.

 

به نظر من بهترین روش کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی فروش آموزش است. همانطور که گفتم میتوانید مهارت و تخصص تان را به کتاب‌های الکترونیکی تبدیل کنید. ساخت کتاب الکترونیکی هم اصلاً کار سخت و دشواری نیست و می توانید با نرم افزار word هم کتاب الکترونیکی را بسازید.

در فروشگاه اینترنتی آمازون علاوه بر فروش کتاب های انگلیسی هم می توانید کتاب های فارسی به فارسی زبانان مقیم در کشورهای خارجی بفروشید. اما اگر می‌خواهید با فروش کتابهای الکترونیکی به درآمدهای زیادی در روز دست پیدا کنید پیشنهاد می کنم به فکر تولید کتاب های الکترونیکی به زبان انگلیسی باشید.

 

۲- کسب درآمد اینترنتی از فروش آموزش

یکی دیگر از بهترین روشهای کسب درآمد از سایت های خارجی برگزاری دوره های آموزشی و فروش آموزش به فارسی زبانان خارج از کشور است. وب سایت های جهانی هستند که این امکان را به شما می دهند دوره های آموزشی تان را به سراسر دنیا بفروشید. بزرگترین این سایت ها یودمی و لیندا هستند.

سایت لیندا و یودمی با آموزش های فارسی مشکلی ندارد و به راحتی می توانید دوره های آموزشی تان را در این سایتها بفروشید.

 

البته اگر به زبان انگلیسی مسلط هستید می توانید دوره های آموزشی به زبان انگلیسی برگزار کنید مطمئن باشید مخاطبان بسیار زیادی شما را دنبال خواهند کرد در دوره‌های شما شرکت می کنند. اگر هم به زبان انگلیسی مسلط نیستید میتوانید به تولید دوره‌های آموزشی به زبان فارسی کسب درآمد داشته باشد.

۳- کسب درآمد اینترنتی از باینری آپشن

یکی از بهترین و معتبرترین روش های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی کسب درآمد از سیستم های باینری آپشن است. خودم با استفاده از این روش توانستم به درآمدهای دلاری زیادی در ماه و حتی در روز برسم. البته برای اینکه بتوانید از این سیستم‌ها کسب درآمد داشته باشید باید استراتژی داشته باشید در غیر این صورت ممکن است شکست بخورید. با استفاده از سایت های باینری آپشن شما می توانید هزاران دلار در ماه سود کنید .البته اگر بخواهید به سود برسید حتماً باید تمرین کنید. اگر استراتژی داشته باشید و روزانه ۲ ساعت تمرین کنید بعد از از دو الی سه هفته می توانید وارد بازار باینری آپشن شوید.

کسب درآمد از باینری آپشن ساده ترین روشی که میتوانید از سایت های خارجی کسب درآمد اینترنتی داشته باشید. شما خیلی راحت می توانید بدون هیچ محدودیتی حسابتان را ایجاد کنید و شروع به درآمدزایی کنید.

 

۴- درآمدزایی از سایت های خارجی از طریق همکاری در فروش

یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی کسب درآمد از سیستمهای همکاری در فروش است. اگر بخواهیم سیستم همکاری در فروش را خیلی ساده به شما توضیح بدهیم یعنی اینکه شما محصولات دیگران را میفروشید و به ازای هر فروش مبلغی را دریافت کنید. به تازگی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا سیستم همکاری در فروشش را در ایران راه اندازی کرده است و افراد زیادی توانستند با آن به درآمدهای خوبی در ماه برسد.

 

در دنیا هم سایت های زیادی هستند که فروش سیستمهای همکاری در فروش دارند. شما هم میتوانید از طریق سیستم های همکاری در فروش سایت هایی مثل آمازون، علی بابا و… استفاده کنید. همین الان بازاریابانی هستند که با استفاده از سیستم همکاری در فروش های این وب سایت ها توانستند به درآمدهای چند صد هزار دلاری در ماه برسد.
برای اینکه بتوانید از سیستم همکاری در فروش استفاده کنید و محصولات دیگران را بفروشید باید یک وب سایت به زبان انگلیسی راه اندازی کنید و با تولید محتوای هدفمند افراد زیادی را جذب کنید و با بازاریابی بر روی آنها ، آنها را به خریدار تبدیل کنید.

 

۵- کسب درآمد از سایت های خارجی با فریلنسری

یکی از محبوب ترین شغل ها در دنیا فریلنسری و آزاد کاری است. شما با توجه به مهارت و و تخصصتان کسب درآمد می کنید. در ایران وب سایت های زیادی هستند مثل انجام میدم و پونیشا که میتوانید از آن‌ها درآمدزایی کنید.اما اگر به فکر کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی هستید پیشنهاد می کنم از سایت های فریلنسری خارجی مثل freelancer.com و peopleperhour.com استفاده کنید.

 

مدل درآمدزایی در سایت های فریلنسری به این صورت است که شما با توجه به تخصص و مهارتی که دارید پروژه و کارهای دیگران را انجام می دهید. هر تخصصی مثل طراحی و ساخت سایت، تولید محتوا، برنامه نویسی وب، برنامه نویسی اندروید، عکاسی، کار با نرم افزار های گرافیکی و…. می توانید از طریق این سایت ها کسب درآمد کنید.

اما برای این که بتوانید از طریق این سایت ها درآمدزایی داشته باشید باید زبان انگلیسی را کامل مسلط باشید. چون برای برقراری ارتباط با کارفرمایان و انجام پروژه های آنها باید با آنها در ارتباط باشید. هر چه قدر پروژه های شما بیشتر باشد و نمونه کار های قوی تری داشته باشید پیشنهاد های بیشتری به شما داده می شود.

۶- کسب درآمد با فروش افزونه و قالب های وردپرسی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی فروش محصولات وردپرسی مثل قالب و پلاگین های وردپرسی در مارکت های جهانی است. وب سایت های زیادی هستند که این امکان را به شما می دهند محصولات وردپرسی تان را در آنها به سرتاسر جهان بفروشید.

بزرگترین سایت ها تم فارست و کدکنیون است. این سایت ها منبع عظیمی از افزونه و قالب های وردپرس هستند. اما کسب درآمد از این روش یک مقدار سخت شده است. چون این مارکت پلیس ها تحریم‌های سختی را برای ایران اعمال کردند. اگر بخواهید محصولات وردپرسی تان را در این سایت ها بفروشید باید مواظب باشید تا در آینده متوجه نشوند ایرانی هستید وگرنه در جا حسابتان را مسدود می کنند.

اما اگر بتوانید تحریم ها را کامل دور بزنید مطمئن باشید می توانید فروش باورنکردنی را تجربه کنید. همچنین الان فروشنده هایی در تیم فارس هستند که روزانه حدود ۱۰۰ نسخه از محصولشان به فروش میرسد.

اگر قصد دارید از طریق فروش محصولات وردپرسی در این مارکت پلیس ها فعالیت کنید باید به زبان انگلیسی مسلط باشید. چون باید قالب های فارسی را به زبان انگلیسی ترجمه کنید و در این مارکت پلیس ها برای فروش قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *