دانستنی

کسب درآمد اینترنتی با فروش گیفت کارت

حتما شما هم روزی به کسب درآمد از اینترنت فکر کردید.اینترنت، پتانسیل بسیار مناسبی برای کسب درآمد دارد، چون با یک جامعه چند میلیون نفری در ارتباط هستیم.خیلی افراد راه های مختلفی را برای کسب درآمد در اینترنت امتحان می نمایند، برخی به نتیجه می رسند و برخی هم نه. بعضی اوقات هم اشخاص به دلیل نداشتن دانش کافی به بن بست می خورند و از ادامه تلاش منصرف می شوند.

امروزه یکی از راه های پر سود در فروش محصولات طراحی سایت فروش اینترنتی محصولات مختلف می باشد. با توجه به استقبال گسترده کاربران اینترنت از خریدهای اینترنتی افراد زیادی تمایل دارند تا به صورت الکترونیکی و آنلاین محصولات مورد نظر خود را خرید کنند. یکی از بسترهای لازم برای خرید اینترنتی از فروشگاهای معتبر دنیا از جمله اپل، گوگل، آمازون و … دسترسی به گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، آمازون، استیم و … می باشد.

شما با طراحی سایت فروش گیفت کارت و یا طراحی فروشگاه گیفت کارت می توانید یک سیستم خرید و فروش کارت شارژ آنلاین راه اندازی نمایید  که امکان دسترسی به یک فروشگاه کامل گیفت کارت های آیتونز، گوگل پلی، مایکروسافت، استیم، آمازون، پلی استیشن، ایکس باکس و … را برای مشتریان شما فراهم آورد و از این طریق کسب درآمدی اینترنتی دلاری داشته باشید.

گیفت کارت چیست ؟

گیفت کارت یا کارت هدیه همانطور که از نامش پیداست کارتی است با میزان اعتبار مشخص و از قبل شارژ شده که جهت خرید از فروشگاه های معتبر به جای پول نقد یا کارت های بانکی استفاده می شود.امروزه مارکت های بزرگ و معتبری همچون آیتونز ، گوگل پلی ، استیم، آمازون و … امکان خرید محصولات و محتوای دیجیتال را با ارائه ی کارت های هدیه امکان پذیر ساخته اند.
معمولاً گیفت کارت‌ها به صورت مجازی و اعتبار پولی در حساب افراد با وارد نمودن یک کد شارژ می‌شود و شما در واقع با این اعتبار مجازی می‌توانید برای خرید کالاها و خدمات الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده نمایید. کالاهای دیجیتالی یا الکترونیکی نظیر بازی، برنامه، کتاب ، فیلم و موسیقی هستند که معمولاً از طریق استور مربوطه قابل دریافت می‌باشند.

چند نکته درباره گیفت کارت ها

گیفت کارتها به نام شخص صادر نمی شود و فقط با یک ID مشخص تعریف می­ شوند در نتیجه دارندگان آن به شکل ناشناس می­توانند خریدهای مجازی خود را انجام دهند که می ­تواند یک ویژگی مهم برای گیفت کارت ها محسوب شود.گیفت کارتها معمولا از ۵ دلار به بالا عرضه می شوند و مصرف­ کننده بر حسب نیاز خود می­تواند اعتبار مورد نظر خود را تهیه کند.از دیگر استفاده های گیفت کارت این است که خریداران می توانند بدون استفاده از کارت های اعتباری بانکی و فقط توسط کُد گیفت کارت ،از فروشگاه های آنلاین خرید کنند.

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از گیفت کارت آیتونز (iTunes Gift Cards)،  گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)، گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft Gift Card)، گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Card)،  گیفت کارت ایکس باکس (Xbox Gift Cards)، گیفت کارت پلی استیشن (PlayStation Gift Card)، گیفت کارت ای بی (ebay Gift Card) و گیفت کارت استیم (Steam Gift Cards) و غیره که در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها می پردازیم.

  • کارت آیتونز (iTunes Gift Cards)

گیفت کارت آیتونز همان گیفت کارت اپل می باشد که بر روی انواع دستگاه های اپل نظیر آیفون، آیپد، آیپاد و مک ارائه می گردد. این گیفت کارت از محبوب ترین و پرطرفدار ترین انواع گیفت کارت در سراسر دنیا است. البته بهترین گیفت کارت اپل گیفت کارت آیتونز آمریکا است. که فقط می توان آن را در اپل آی دی آمریکای وریفای شده شارژ کرد.

امکان دسترسی به استور آمریکا که بهترین و متنوع ترین برنامه ها و فیلم ها و بازی ها و و کتاب ها و موزیک ها دارا است را مهیا می کند. امکانات گیفت کارت ایتونز آمریکا به حدی است که حتی افرادی از سایر کشورها نظیر انگلستان، کانادا و استرالیا نیز از این گیفت کارت استفاده می کنند. گیفت کارت آیتونز در مقادیر مختلف از قبیل ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری عرضه می گردد. البته گاهی با سفارش برخی از فروشگاه ها در مقادیر بالاتر نیز عرضه می شوند.

 

  • گیفت کارت گوگل پلی (Google Play Gifts)

این گیفت کارت ها جهت استفاده در دستگاه های اندرویدی استفاده می شوند. مشابه گیفت کارت آیتونز این گیفت کارت ها نیز در مقادیر ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری عرضه می گردد. کاربرد گیفت کارت گوگل پلی نیز خرید انواع بازی، برنامه، کتاب، موزیک و غیره در استور گوگل پلی می باشد.

 

  • گیفت کارت مایکروسافت (Microsoft Gift Card)

گیفت کارت مایکروسافت قابل استفاده در دستگاه های ویندوز فون می باشد. این گیفت کارت در مقادیر ۱۰ دلاری، ۱۵ دلاری، ۲۵ دلاری و ۵۰ دلاری عرضه می گردد. گیفت کارت مایکروسافت نیز برای کشورهای مختلف ارائه می گردد.

 

  • گیفت کارت آمازون (Amazon Gift Card)

آمازون نیز یک فروشگاه آنلاین است که در آن می توانید اقدام به خرید انواع برنامه، بازی، موسیقی، کتاب و غیره نمایید. البته این فروشگاه در ایران در میان دانشجویان و اساتید دانشگاه به خاطر کتاب هایش شهرت دارد. گیفت کارت های آمازون در مقادیر ۱۰ دلاری، ۲۵ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری عرضه می گردند.

 

  • گیفت کارت ایکس باکس (Xbox Gift Cards)

برای اینکه از امکانات بیشتر ایکس باکس بهره مند شوید باید اقدام به خرید گیفت کارت اکانت گلد ایکس باکس از استور مایکروسافت نمایید. اکانت گلد ایکس باکس در انواع یک ماهه، سه ماهه و دوازده ماهه به فروش می رسند.

 

  • گیفت کارت پلی استیشن (PlayStation Gift Card)

افرادی که از پلی استیشن ۳و۴ استفاده می کنند می توانند از امکانات ویژه بهره ببرند. برای استفاده از امکانات خاص این پلی استیشن ها باید از استور سونی اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن و یا گیفت کارت پلی استیشن پلاس سونی نمایید. این گیفت کارت ها در مقادیر ۱۰ دلاری، ۲۰ دلاری، ۵۰ دلاری و ۱۰۰ دلاری و در بازه های زمانی یک ماهه، سه ماهه و دوازده ماهه عرضه می شوند.

  • گیفت کارت ای بی (ebay Gift Card)

گیفت کارت ای بی یک کارت هدیه دیجیتال است که با استفاده از آن می توان در فروشگاه ebay خرید نمود. این کارت هدیه دارای یک کد ۱۳ رقمی است که به ایمیل شما ارسال می شود. فروشگاه ای بی یک فروشگاه بزرگ است که در آن کالاهای فیزیکی موجود است. برای استفاده از گیفت کارت ای بی باید حساب پی پال داشته باشید.

  • گیفت کارت استیم (Steam Gift Cards)

استیم یک شرکت بازی های کامپیوتری است که گیفت کارت استیم یکی از ویژگی های آن است. با این گیفت کارت می توانید از ویژگی های منحصر به فردی از قبیل دسترسی به هزاران بازی، ذخیره در فضای ابری،بازی های گروهی و ارتباط با دیگر گیمرها در طول بازی، دریافت خودکار آپدیت بازی ها و غیره بهره مند شوید. این گیفت کارت در مقادیر مختلف عرضه می گردد.

گیفت کارت‌ها چه مزایایی دارند؟

برندهای بزرگ چند ملیتی، شبکه‌های بین‌المللی محتوای سرگرمی از فیلم و برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا شبکه‌های بازی‌های مختلف چند کاربری کنسول‌های مختلف بازی‌های ویدئویی، همگی با تولید گیفت کارت‌های مختلف خدمات خود را برای دو دسته از کاربران دسترس‌پذیر می‌کنند:

  • کاربرانی که به خدمات بانکی بین‌المللی دسترسی ندارند. برای مثال کاربران ایرانی در این دسته قرار می‌گیرند. کاربران ایرانی اغلب به سختی می‌توانند از طریق کارت اعتباری شخصی خود، آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را از فروشگاه iTunes دریافت کنند. گیفت کارت iTunes برای مثال این مشکل این کاربران آیفون را در ایران بر طرف می‌کند.
  • کاربرانی که نمی‌خواهند اطلاعات بانکی خود را در درگاه‌های فروش آنلاین وارد کنند. این دسته از کاربران که در کشورهای غربی هم جمعیت قابل توجهی دارند، ترجیح می‌دهند به خاطر مسائل امنیتی و پیشگیری از احتمال مورد حمله اینترنتی قرار گرفتن، از اطلاعات بانکی شخصی خود استفاده نکنند. گیفت کارت‌ها به آنها نیز امکان می‌دهد خدمات مورد نظر خود را بدون استفاده از اطلاعات شخصی به دست بیاورند.

کسب درآمد اینترنتی با فروش گیفت کارت

در حـال حاضـر شـما به عنوان یک کاربر ایرانی تقریبا هیچ موجودیت رسـمی ای در شـبکه های آنلاین ندارید. به عنـوان مثـال نمی توانیـد سایت های آنلایـن سـونی و مایکروسـافت بازی بخرید یا اپلیکیشن های غیررایـگان اندروید و ios را روی گوش تان دانلـود کنیـد. چون آن ها هیچ راهی برای پرداخت امن پول سفارش شما ندارند. اما کارت هایی وجود دارند که به اسم گیفت کارت شناخته می شوند و با کمک شان می توانیم تقریباً تمام تحریم ها را دور بزنیم.
به دلیل تحریم های بانکی شدید، خرید مستقیم از بسیاری از سرویس های  اینترنتی محبوب چون iTunes, Google Play ،Amazon ،Steam و … برای ایرانیان میسر نمی باشد؛ به ناچاربسیاری از کاربران ایرانی این سایت ها به دنبال روش های جایگزین و آسان تری برای پرداخت های خود هستند. یکی از بهترین و آسان ترین روش های خرید از این سایت ها، استفاده از گیفت کارت های مخصوص این سایت ها است. به همین دلیل این گیفت کارت ها مشتریان بسیاری دارند. سایت ها و سرویس های بسیاری هستند که گیفت کارت های قابل استفاده در بسیاری از فروشگاه های اینترنتی را ارائه می دهند کارت های هدیه خود را در این سایت ها به فروش میرسانند و خریداران این گیفت کارت ها می توانند ازسایت های بزرگی چون iTunes، آمازون،  Best  Buy ،Whole Foods و تعداد زیادی از مراکز تجاری بزرگ دیگر خرید کنند.
مهمترین فاکتور در طراحی سایت گیفت کارت یا به عبارتی طراحی فروشگاه گیفت کارت در ایران امکان خرید سریع و آسان و فراهم کردن بستری ایمن برای خریداران می باشد تا با وجود تحریم های مالی بتوانند با تهیه کد شارژ گیفت کارت های مختلف از خدمات و محصولات فروشگاه های معتبر دنیا استفاده کنند.
با طراحی سایت فروش گیفت کارت هر محصولی که قابلیت کد شدن داشته باشد از کارت شارژ های تلفن همراه گرفته تا کارت های شارژ اینترنت و کارت های خرید، کد شارژ گیفت کارت های فروشگاه های اینترنتی معتبر اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر و همچنین کد شارژ اشتراک بازی ها و سایت های پخش آنلاین موزیک و ویدئو و بسیاری از کارت های دیگر امکان عرضه در فروشگاه گیفت کارت را دارند که لازم است در طراحی سایت فروش انواع گیفت کارت مورد توجه قرار گیرد. سایت های بسیاری در ایران وجود  دارند که به صورت تخصصی به فروش گیفت کارت ها می پردازند به همین دلیل شما برای فروش گیفت کارت هایتان باید با آنها رقابت کنید .

کلام آخر

در این مقاله به کسب درآمد اینترنتی با فروش گیفت کارت پرداختیم شما به راحتی می توانید یک سایت فروش گیفت کارت جهت فروش انواع گیفت کارت ها راه اندازی نمایید و از این راه کسب درآمد کنید. امیدواریم این مقاله کمک کند بتوانید از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی گیفت کارت درآمدهای خوبی به دست بیاورید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *