دانستنی

کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پولساز از ۰ تا ۱۰۰

در این مقاله قصد دارم شما را با کسب درآمد اینترنتی مطمئن و واقعی آشنا کنم , در اصل در این مقاله به طور کامل میپردازیم به روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پولساز که شما با راه اندازی این روش ها خیلی راحت میتوانید از اینترنت درآمدزایی بالایی داشته باشید . شما با مطالعه این مقاله با توجه به علاقه ی خود میتوانید یکی یا چندین روش مطمئن کسب درآمد از اینترنت را شروع کنید و به درآمد برسید پس تا انتها همراه ما باشید .

 

کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پایدار(مقدمه)

در ابتدا باید به شما بگم که کسب درآمد از اینترنت در ایران بسیار راحت تر از چیزی است که فکرش میکنید . خیلی از افراد فکر میکنند کسب درآمد اینترنتی واقعی نیست ولی این یک اشتباه خیلی بزرگ است در ادامه اجازه بدهید اول شما را با فعالان کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی در ایران اشنا کنم .

افراد و شرکت های زیادی در ایران وجود دارد که میزان کسب درآمد اینترنتی از این فروشگاه ها بر کسی پوشیده نیست مثل فروشگاه های اینترنتی دیجیکالا , بامیلو , ۵۰۴۰ و… که این فروشگاه های اینترنتی از طریق فروش محصولات شرکت های دیگه به درآمد های اینترنتی میلیاردی در ماه دست پیدا کرده اند .

بنابراین اگر شما قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید خیلی راحت میتوانید با راه انداری یک فروشگاه اینترنتی محصولات شرکت ها و افراد دیگر را بفروشید و به درآمد اینترنتی میلیونی در ماه دست پیدا کنید .

اما آیا کسب درآمد از اینترنت فقط از طریق فروش محصولات فیزیکی میباشد ؟

خیر چنین نیست _ شما از روش های زیادی میتوانید از اینترنتی کسب درآمد داشته باشید که ما در این مقاله به پولسازترین روش ها کسب درآمد اینترنتی مطمئن اشاره کرده ایم.

روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن در ایران

در این قسمت میپردازیم به مدل های کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پولساز که خیلی از افراد در ایران از این روش ها به درآمدهای اینترنتی میلیونی و میلیاردی در ماه رسیده اند ما این مدل ها را به شما آموزش خواهیم داد و شما با توجه به علاقه و تخصصی که دارید میتوانید هر روشی را که دوست دارید انتخاب کنید .

۱_فروش محصولات فیزیکی

یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پولساز فروش محصولات فیزیکی میباشد . شما خیلی راحت با فروش محصولات فیزیکی در اینترنت خیلی راحت میتوانید به درآمد بالایی در ماه دست پیدا کنید کسب درآمد از محصولات فیزیکی به دو دسته تقسیم میشود :۱) فروش محصولات خود ۲)فروش محصولات دیگرانکه در اصطلاح به آن سیستم همکاری در فروش گفته میشود .

الف ) فروش محصولات فیزیکی خود

در این مدل اگر شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی باشید میتوانید محصولات خود را در اینترنت بفروشید , ممکن است شما یک فروشگاه فروش لباس , عینک , لوازم جانبی موبایل و… باشید در کل اصلا فرقی نمیکند که شما فروشگاه چی دارید شما خیلی ساده میتوانید محصولات فیزیکی خود را در اینترنت بفروشید .

شاید سوالی برایتان پیش بیاد که مقدار سود فروش محصولات در اینترنت بیشتر از فروش در فروشگاه فیزیکی  میباشد یا نه ؟

قطعا بله – میزان فروش شما در سطح نت خیلی میتواند بیشتر از فروش مغازه ی شما باشد . برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی شما به سرمایه ی بسیار بالایی نیاز دارید اما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی فقط به یک وبسایت نیاز دارید خیلی از افراد فکر میکنند که برای طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی به برنامه نویسی و کد نویسی نیاز است که اصلا چنین نیست .

شما در ۲ حالت میتوانید وبسایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید :

اول اینکه را اندازی وبسایت فروشگاهی خود را به شرکت های طراحی سایت بسپارید که باید هزینه ی چند میلیونی را برای ساخت یک وبسایت به آنها بدهید (مقدار هزینه ی طراحی سایت میتوانی از ۱ تا ۵ میلیون توماه و حتی بیشتر هم باشید ) . برای پیدا کردن قیمت ها میتوانید با شرکت های طراحی سایت در ارتباط باشید  .

دوم اینکه خودتان دستبکارشوید و خودتان طراح وبسایت خودتان باشید . برای طراحی و ساخت وبسایت اصلا نیاز نیست که شما برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشید شما بدون یک خط کدنویسی میتوانید یک فروشگاه اینترنتی کاملا حرفه ای و تخصصی و با تمام امکانات و در عرض کمتر از ۱ ساعت برای خود راه اندازی کنید . اگر قصد دارید یک وبسایت  برای فروش محصولات فیزیکی خود راه اندازی کنید توصیه میکنم حتما از دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی دیدن کنید .

بعد از اینکه شما وبسایت فروشگاهی خود را راه اندازی کردید باید محصولات خود را درون سایت خود بگزارید و بفروشید . قطعا فروش اینترنتی شما چندین و چند برابر فروش عادی شما میباشد به عنوان مثال اگر شما یک فروشگاه فیزیکی فروش لباس داشته باشید ۹۵ درصد مشتریان شما از همان محل زندگی خودتان میباشد حال اگر فروشگاه شما اینترنتی باشد از سراسر ایران شما مشتری خواهید داشت و قطعا میزان فروش و درآمد اینترنتی شما ۱۰۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد . پس توصیه میکنم اگر شما صاحب یک کسب و کار فیزیکی هستید حتما آن را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید که ۱۰۰ درصد سود خواهید کرد .

ب) فروش محصولات فیزیکی دیگران

یکی دیگر از روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن میتواند فروش محصولات دیگران باشد . اگر شما محصولات فیزیکی ندارید که آنها را در اینترنت بفروشید خیلی راحت میتوانید از فروش محصولات دیگران در اینترنت درآمدزایی داشته باشید .

پولدارترین فروشگاه های اینترنتی در ایران و جهان با این مدل به درآمد های میلیاردی در ماه رسیده اند . در ایران فروشگاه اینترنتی دیجی کالا , بامیلو و در جهان فروشگاه اینترنتی آمازون و علی بابا که با فروش محصولات دیگران و یا شرکت های دیگر به درآمد های چند میلیاردی در ماه دست پیدا کرده اند .

شما با فروش محصولات دیگران و شرکت های دیگر به ازای هر فروش مبلغی را دریافت میکنید به عنوان مثال فروشگاه اینترنتی دیجیکالا یک محصول را به قیمت ۱۰۰ هزارتومان میفروشد و به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان ۱۰ هزار تومان را به عنوان پورسانت دریافی خواهد کرد . این مدل میتواند به عنوان یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی مطمئن و پولساز باشد .

 

۲_کسب درآمد اینترنتی مطمئن از فروش محصولات آموزشی

یکی از حرفه ای ترین و پولسازترین مدل های کسب درآمد اینترنتی مطمئن و واقعی در ایران و حتی جهان فروش محصولات آموزشی میباشد . اگر شما در زمینه ای تخصص دارید میتوانید آن را به محصولات آموزشی تبدیل کنید و درون اینترنت بفروشید .

یکی از پولساز ترین شغل اینترنتی در جهان فروش اطلاعات میباشد فروش اطلاعات همان فروش تخصص و مهارت های خود است . شما با فروش تخصص خود خیلی ساده میتوانید به یک میلیونر اینترنتی تبدیل بشوید .

چگونه میتوانیم از تخصص خود کسب درآمد کنیم ؟

اگر قصد دارید از تخصص و مهارت خود درآمدزایی کنید در ایتدا باید تخصص و مهارت های خود را شناسایی کنید . مهارت و تخصص های شما میتواند در تمام زمینه ها باشد .

ممکن است شما در زمینه های مختلف مثل سخنرانی , بازاریابی اینترنتی , بورس , یک درس خاص مثل فیزیک , زبان , شیمی و… علاقه و تخصص داشته باشید که میتوانید درآمدبالایی را کسب کنید .

در ابتدا شما باید یک وبسایت آموزشی برای خود راه اندازی کنید که همان طور که گفتم برای راه اندازی یک سایت به هیچ برنامه نویسی و کد نویسی نیاز ندارید . بعد از راه اندازی وبسایت شما باید محصولات آموزشی خود را تولید کرده و درون وبسایت خود برای فروش قرار بدهید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *