دانستنی

کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی

کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی

اگر به زبان های خارجی و به ویژه انگلیسی تسلط خوبی دارید می توانید به کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی به عنوان یک کسب وکار پولساز اینترنتی فکر کنید. شیوه کسب درآمد اینترنتی از طریق زبان به دو صورت : ۱- آموزش به کاربران ایرانی و کسب پول ریالی و ۲- آموزش به دانش آموزان سراسر جهان و کسب پول به صورت دلاری صورت بگیرد.

قبلا تصور ما از آموزش زبان به صورت حضوری و در کلاس و یا با معلم خصوصی در منزل و یا مکان خاصی بود . با ورود و گسترش اینترنت ، شیوه یادگیری زبان هم تغییر زیادی کرده است و الان آموزش زبان به عنوان یکی از کسب درآمدهای اینترنتی پولساز در ایران و جهان مطرح است. در این مقاله سایت پول یابی ضمن پرداختن به شیوه کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی به  نکات و راههای اجرای آموزش اینترنتی زبان انگلیسی پرداخته می شود.

کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی

اگر انگلیسی زبان و یا یک کارشناس زبان در سطح بسیار خوب هستید ، می توانید به دلیل تقاضای زیاد برای این مهارتتان به کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی فکر کنید که یکی از راههای کسب پول در ایران هم می باشد. دانش آموزان در ایران و سراسر دنیا به دنبال مدرسان خصوصی باسوادی هستند که بتوانند به آنها کمک کنند تا مهارت های زبان انگلیسی خود را تقویت کنند.

برای بسیاری از افراد پیشرفت در زبان انگلیسی موقعیت های بسیاری برای دریافت حقوق بیشتر و یا مهاجرت به کشوری دیگر برای کار یا تحصیل و همچنین پیشرفت شغلی و علمی فراهم می کند.البته  نکات زیادی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی برای تحصیل در خارج وجود دارد . همچنین تدریس آنلاین زبان انگلیسی می تواند به عنوان یک شغل نیمه وقت یا تمام وقت باشد.

می توانید از خانه به کودکان یا بزرگسالان درس بدهید و یا اگر به سفر علاقمند هستید ، می توانید به خارج از کشور سفر کنید و با استفاده از اینترنت از هر جا که دوست دارید کار خود را انجام دهید. قادر خواهید بود ساعات کاری و میزان درآمد ساعتی خود را انتخاب کنید و بهتر از همه موقعیت برقراری ارتباط با افراد مختلف در سراسر دنیا برای شما ایجاد می شود.

بر اساس تحقیقات وب سایت running remote ، تدریس آنلاین در میان ۱۱ شغل پرطرفدار از راه دور قرار دارد . مدرسین آنلاین به طور متوسط بین ۲۰ هزار تا ۵۰ هزار دلار با استفاده از بوردهای مایکروسافت به عنوان ابزار موردعلاقه شان درآمد کسب می کنند . شروع تدریس اینترنتی انگلیسی از آنچه فکر می کنید، ساده تر است

نکات کلیدی شروع تدریس اینترنتی زبان انگلیسی

قبل از پرداختن به چگونگی کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی ضروریست تا نکات هفت گانه مهم و روش های تدریس اینترنتی را یاد بگیرید و در آموزش های خود استفاده کنید . این نکات مهم شروع تدریس آنلاین عبارتند از :

۱- توجه به میزان تقاضا

آیا می دانید که تقریبا دو میلیارد انگلیسی زبان در تمام دنیا وجود دارند؟ انگلیسی یکی از مفیدترین زبان ها برای یادگیری در جهان مدرن است. زبان رسمی تجارت جهانی انگلیسی است. مسافران در هر کشور برای برقراری ارتباط از انگلیسی استفاده می کنند. کتاب های زبان انگلیسی ، فیلم ها و موسیقی به این زبان در دنیا بسیار پرطرفدار است. با این حال، اکثریت مردمی که در جهان از انگلیسی استفاده می کنند، انگلیسی زبان نیستند.

آموزشگاه زبان حضوری اشکالاتی دارند ، کیفیت و روش های آموزشی در هر کشور بسیار متفاوت است و دانش آموزان عموماً احساس می کنند که در گروه های بزرگ قادر به دستیابی به اهدافشان نیستند.

اینترنت موقعیت های متفاوتی را ارائه می دهد تا زبان آموزان بتوانند به کمک کارشناسان ، تمرین کنند. آموزش انگلیسی آنلاین کارآمدترین راه برای یادگیری مهارت هایی است که افراد به آن نیاز دارند. دانش آموزان یک رویکرد شخصی سازی شده دریافت می کنند و می توانند به شکل واقعی با یک کارشناس، برقراری مکالمه را تمرین کنند.

به کمک بسترهای آموزشی ، پیدا کردن مدرسین کارشناس قابل اعتماد ، کاری ساده است. آموزش آنلاین به شما این امکان را می دهد تا دانش خود را با زبان آموزان در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و بدون ترک خانه بتوانید درآمد اینترنتی داشته باشید.

۲- متخصص شدن در یک بخش خاص

در ادامه آموزش کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی باید بگویم که موقعیت های شغلی تدریس نوین هر روزه اعلام می شوند. بسیاری از مدرسین مدرک TEFL (تدریس انگلیسی به عنوان زبان دوم) را دارند. برای کسب مدرک، یک مدرس باید دوره آموزشی را طی کند. دوره های آموزشی TEFL روش هایی برای برنامه ریزی و تدریس دروس را مورد بررسی قرار می دهند. این دوره ها مدرسین را برای آموزش مفاهیم پیچیده زبان به دانش آموزان خارجی آماده می کنند. این اطلاعات هم در کلاس های آنلاین و هم در کلاس های حضوری قابل استفاده خواهند بود.

تعداد زیادی دوره های TEFL به صورت حضوری و یا برنامه های آنلاین در دسترس هستند. یک دوره استاندارد شامل حداقل ۱۰۰ ساعت کار کلاسی و تمرین حساب شده آموزش به دانش آموزان واقعی است. دوره های TEFL برای آموزش مهارت های تدریس زبان انگلیسی به مدرسین تازه وارد طراحی شده اند.

در عین اینکه یک مدرک TEFL برای تدریس زبان انگلیسی در بسیاری از مدارس حضوری مورد نیاز است، داشتن آن برای تدریس در کلاس های آنلاین اجباری نیست. باید زبان را به طور کامل بدانید و مهارت های لازم برای آموزش نکات ریز و مهم به دانش آموزان را کسب کنید. با این همه، آنها برای تخصص شما هزینه می کنند. اگر شما سبب پیشرفتی که آنها به دنبالش هستند نشوید، احتمالاً با یک مدرس دیگر کار خواهند کرد.

۳- تعیین سرعت آموزش آنلاین

موقع تدریس اینترنتی انگلیسی، شما از طریق تماس تصویری با دانش آموزان خود در ارتباط خواهید بود. یعنی اینکه می توانید موقعیت های شغلی خود را از هر جا در جهان داشته باشید. با یک ارتباط اینترنتی قابل اعتماد، می توانید از خانه و یا از هر کشوری بر روی کره زمین در هنگام سفر کلاس های خود را برگزار کنید.

با یک ارتباط اینترنتی سریع و قابل اتکا شروع کنید. اگر در یک موقعیت مکانی تازه هستید، چند بار با دوستان و یا خانواده تماس بگیرید تا مطمئن شوید که صدا و تصویرتان به خوبی قابل دریافت است.

یک مکان آرام برای تدریس پیدا کنید. مطمئن شوید که سر و صدای اضافی در اطراف شما وجود ندارد که منجر به پرت شدن حواس شما و یا دانش آموزانتان شود. آنها لایق دریافت توجه کامل شما هستند و لازم است که صدای شما را به صورت واضح بشنوند. پس یک کافی شاپ شلوغ جای ایده آلی برای تدریس نیست.

 

ملزومات تدریس اینترنتی

اگر از خانه تدریس را انجام می دهید، حیوانات خانگی خود را بیرون از اتاق قرار دهید. از یک هدفون دارای میکروفون استفاده کنید. دانش آموزان می خواهند که تک تک کلمات را بشنوند و شما نیز باید صدای آنها را به خوبی داشته باشید تا بتوانید اشتباهات را تصحیح کنید.

از یک پس زمینه مناسب استفاده کنید. اگر به بزرگسالان آموزش می دهید ، یک پس زمینه خلوت و بی رنگ ایده آل است. اگر به آموزش زبان کودکان مشغول هستید، می توانید از تصاویر رنگی، اسباب بازی و ابزار بصری در طی جلسات استفاده کنید. در کل آموزش زبان به کمک بازی کمک زیادی در یادگیری هر چه بیشتر زبان آموزان دارد . این نکات ، جلسات آموزشی را لذت بخش می کنند و موقعیت هایی برای تعامل با دانش آموزان ایجاد می نمایند.

مطمئن شوید که در جای خود راحت هستید. مکان تدریس آنلاین شما، دفتر کارتان است. فرقی نمی کند که در خانه تدریس می کنید و یا در یک کشور خارجی ، مطمئن شوید که ابزار لازم را در جایی نزدیک خود فراهم آوردید. جملات الهام بخش یا عکسهای خانوادگی تان را در معرض دید خود قرار دهید.

اگر راحت و آرام باشید، با اعتماد به نفس بیشتری ارتباط برقرار می کنید. دانش آموزان شما این مسئله را درخواهند یافت و آنها نیز احساس آرامش بیشتری می کنند و قدرت یادگیری بهتری خواهند داشت.

۴- شیوه یافتن زبان آموزان

زبان آموزان به دنبال یک مدرس کارشناس خوب هستند. شما برای تدریس زبان انگلیسی آماده اید. تنها مشکل در این مورد این است که  دانش آموزان بالقوه شما در سراسر کشور پراکنده اند و شما توسط سر و صداهای اینترنتی از هم جدا افتاده اید. پس چطور شما و زبان آموزان بالقوه تان یکدیگر را پیدا کنید؟

راحت ترین راه برای برقراری ارتباط با دانش آموزان جدید ثبت نام کردن در یک سامانه آموزش آنلاین است. سامانه های آموزش آنلاین برای گرد هم آوردن مدرسین و زبان آموزان در یک جا طراحی شده اند. آنها برای دانش آموزانی که به دنبال یادگیری زبان های مختلف هستند تبلیغ می کنند و آنها را با مدرسینی که توانایی کمک برای رسیدن به اهدفشان را دارند، آشنا می کنند.

هنگام ثبت نام در یک سامانه آموزش آنلاین، اطلاعات اولیه ای در مورد خود شامل تحصیلات، گواهی نامه ها، تجربه حرفه ای و کلاس هایی که تا کنون برگزار کرده اید را ارائه می دهید. سامانه این اطلاعات را برای جلب اعتماد زبان آموزان راستی سنجی می کند.

تمام سامانه های آموزشی آنلاین به طریقی هزینه دریافت می کنند. اما به کارهایی رسیدگی می کنند که بدون حضور آنها برای مدرسین بسیار زمان بر خواهد بود. کارهایی مثل تبلیغات و اطمینان حاصل کردن از این موضوع که مدرسین سر موعد حقوق خود را دریافت می کنند.

۵- برجسته کردن حساب کاربری

اگر به دنبال کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی پایدار هستید توجه کنید که سامانه آموزشی آنلاین به شما کمک می کند تا صفحه حساب کاربری خود را بسازید تا آنچه که دانستنش برای دانش آموزان مهم است را با آنها به اشتراک بگذارید. حساب کاربری شما موقعیتی است برایتان تا بدرخشید. شما قادر خواهید بود تا آنچه که موجب منحصربفرد شدن جلسات کلاس شما می شود و دانش آموزان را برای برداشتن کلاس با شما هیجان زده می کند را به اشتراک بگذارید.

یک ویدئو معرفی خود برای دانش آموزان بسازید. در این ویدئو در مورد دروس خود صحبت کنید و دانش آموزان را به مطالعه با خود دعوت کنید. دانش آموزان به تماشای ویدئوهای مدرسین علاقمندند چرا که می توانند قبل از برگزاری کلاس لهجه مدرس را بشنوند و با شخصیت او تا حدودی آشنا شوند.

توضیحی کوتاه در مورد موضوعات خاصی که آموزش خواهید داد مثل ارتباط تجاری یا آمادگی برای آزمون های زبان را ارائه دهید. دانش آموزان همچنین دوست دارند که در مورد علایق شما بخوانند از این طریق متوجه می شوند که در طی تمرین مکالمه در مورد موضوعات مورد نظر آنها بحث خواهید کرد یا نه.

بعد از ساخت حساب کاربری ، هزینه ساعتی کلاس های خود را تعیین کنید و برنامه کاری خود را ساماندهی کنید. به یاد داشته باشید که اگر به دنبال دانش آموزان جدید هستید، بهتر است ساعات بیشتری در دسترس باشید.

۶- توجه به زبان آموزان

هنگامی که به صورت آنلاین تدریس می کنید، فردی حرفه ای هستید که سرویسی را ارائه می دهد که متقاضیان زیادی دارد. دانش آموزان احتمالاً برای پیشرفت سطح زبانشان دلایل واقعی و فوری دارند. ممکن است لازم باشد تا برای گرفتن ترفیع شغلی در امتحانی قبول شوند و یا برای تحصیل به یک کشور خارجی سفر کنند. آنها توقع دارند تا نتایج واقعی و اثربخش دریافت کنند. این نتایج ممکن است زندگی آنها را متحول کند.

درست است که برخی از دانش آموزان در مورد مدت زمان دستیابی به اهدافشان توقعاتی غیرواقعی دارند. بخشی از کار شما تشویق کردن و الهام بخش بودن برای دانش آموزانتان است تا تعهد، صبر و مطالعه مداوم را در پیش بگیرند تا به اهداف بلند مدت خود دست یابند.

وقتی به زبان آموزان خود کمک می کنید تا پیشرفت معنی دار خود را ببینند، احتمال اینکه برای مدت زمان طولانی با شما به مطالعه ادامه دهند، بیشتر خواهد بود. دانش آموزان خود را متعهد به یک برنامه و پیشرفت منظم نگه دارید تا مدام به اهداف خود نزدیکتر شوند.

ضرورت برنامه ریزی برای زبان آموزان

در مورد اهداف و بخش هایی که هر کدام از زبان آموزان باید در آن پیشرفت کنند بیاموزید و برای آنها برنامه ای طراحی کنید که به اهداف خود برسند. برنامه را در اختیار دانش آموزان قرار دهید و از آنها بخواهید نظر دهند. هنگامی که احساس مالکیت کنند به برنامه تعهد بیشتری خواهند داشت.

دروس مختص هر دانش آموز به او و مدرس اجازه می دهد تا در یک تجربه یادگیری که جالب و کارآمد است با هم همکاری کنند. برنامه را به اشتراک بگذارید. قدم هایی که هر دانش آموز باید در یک برنامه هفتگی بردارد را مشخص کنید. قدم ها باید مشخص باشند و سبب شوند که زبان آموزان امکان برقراری ارتباط زیادی داشته باشند. برای حمایت از زبان آموزان در هر جلسه ابزاری را آماده کنید که آنها را مشغول کنند.

هر دانش آموز برنامه تمرین، موضوعات بحث و فعالیت های متناسب با علایق، سبک یادگیری و سطح زبان مخصوص به خود را دارد. بعضی از دانش آموزان به درگیر شدن به مباحث دستور زبان و توضیح نکات علاقمندند در حالی که برخی دیگر ترجیح می دهند که مقالات خبری را بخوانند در موردش بحث کنند و یا ویدئوهای محبوب آنلاین را تماشا کنند.

هر کدام از این فعالیت ها دانش آموزان را به طریقی مشغول می کنند و وظیفه شماست که تناسب آنها را به شکلی حفظ کنید تا آنها مشتاق باقی بمانند و در مسیر رسیدن به اهدافشان پیشرفت کنند.

ترسیم پیشرفت تحصیلی

در طی جلسات آموزشی به زبان آموزان یادآوری کنید که اخیراً چه مباحثی را بررسی کردید و چه برنامه ای برای جلسه بعدی دارید. برای آنها روشن کنید که توقع دارید چه قدم هایی را بردارند و چه درس هایی را به زودی فرا خواهند گرفت.

به دانش آموزان کمک کنید که روتین یادگیری خود را پیدا کنند. تداوم به افراد کمک می کند که بهتر بیاموزند. بسیاری از دانش آموزان برای دریافت برنامه درسی و موفقیت در مطالعه ، به شما نیاز دارند.

حداقل یک بار در هفته، دانش آموزان خود را برای برداشتن کلاس ها به صورت منظم تشویق کنید. به آنها یادآوری کنید که اگر بیشتر مطالعه کنند، سریعتر پیشرفت خواهند کرد. دانش آموزان خود را برای آنچه به خوبی انجام می دهند، تشویق کنید. یادگیری یک زبان روندی طولانی است و حتی متعهدترین زبان آموزان نیز گاهی اوقات بی انگیزه می شوند. یک « آفرین » ساده سبب می شود که انگیزه زبان آموزان حفظ شود.

وقتی که دانش آموزان خوشحالند و احساس می کنند که در حال پیشرفت هستند، برای ادامه دادن کلاس هیجان زده خواهند بود. به عنوان یک مدرس حرفه ای برای توجه و کار دانش آموزان خود تلاش کنید. لازم است که انگیزه آنها را با یک راهنمایی ارزشمند و فعالیت هایی که به آنها در راستای دستیابی به اهدافشان کمک می کند، هماهنگ کنید.

۷- لذت بردن از کار تدریس آنلاین زبان

فارغ از جنبه کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی ، خود تدریس اینترنتی زبان انگلیسی یکی از رضایت بخش ترین راهها برای ارتباط با مردم است. یک موقعیت منحصربه فرد برای استفاده از تخصص و کمک به دیگران در راستای رسیدن به اهدافشان است . می توانید فرهنگ و علایق خود را با دانش آموزان به اشتراک بگذارید و قادر خواهید بود در مورد علایق و فرهنگ آنها نیز چیزهایی یاد بگیرید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای کسب درآمد از سفر

راحت باشید و از روند تدریس و یادگیری آنلاین انگلیسی لذت ببرید. لبخند بزنید. به دانش آموزان خود علاقمند باشید. پیشرفت هایشان را تشویق کنید و از اینکه به آنها کمک می کنید، مفتخر باشید. وقتی که خوشحالید و لذت می برید، زبان آموزان هم به این احساسات واکنش نشان می دهند. آنها نیز از جلسات درس لذت می برند و به شکل کارآمدتری زبان را می آموزند. بدون شک تدریس آنلاین چیزی است که ارزش امتحان کردن را دارد.

روش های کسب درآمد از زبان انگلیسی

در حالت عادی تصور می کنیم ، افرادی که مهارت زیادی در زبان انگلیسی دارند فقط می‌توانند از طریق ترجمه و تدریس برای خود درآمد کسب کنند اما واقعیت چیزی دیگریست . اگر مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارید می توانید از راه‌های مختلف، متنوع و جذابی کسب درآمد اینترنتی و غیر اینترنتی داشته باشید و فرصت‌های شغلی متفاوت و جذابی را تجربه کنید.

۱- انجام رونویسی یا Transcription

یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد از طریق زبان انگلیسی Transcription است. اگر مهارت خوبی در لیسنینگ انگلیسی دارید حتما Transcription یا رونویسی را امتحان کنید. برای Transcription شما به فایلی صوتی گوش می‌دهید و محتوای آن را به متن تبدیل می‌کنید. در حقیقت این تغییر محتوای صوتی به متنی Transcription نام دارد.

خبرگزاری‌ها به شدت به چنین افرادی نیاز دارند. فرض کنید مصاحبه‌ای توسط یکی از خبرگزاری‌های خارجی پخش می‌شود، حال اگر بخواهید آن مصاحبه را در یکی از روزنامه‌های داخلی چاپ کنید باید اول Transcription و سپس Translation انجام دهید و آن را به زبان فارسی ترجمه کنید. حتی می‌توانید به صورت آنلاین با وب‌سایت‌های خارجی همکاری کنید در این صورت فقط Transcription می‌کنید و نیازی به ترجمه ندارید.

دو وب‌سایت TranscribeMe و Rev وب‌سایت‌های مناسبی برای افرادی هستند که قصد دارند از طریق Transcription کسب درآمد کنند. در این وب‌سایت‌ها ثبت نام کنید و به صورت دلاری با استفاده از زبان انگلیسی‌تان درآمد اینترنتی کسب کنید.

۲- کسب درآمد از طریق دوست مکالمه‌ای

افرادی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستند برای پیشرفت بیشتر و تقویت مکالمه‌خود علاقه دارند با آن‌هایی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارند مکالمه انجام دهند. اگر شما سطح زبان انگلیسی خوبی دارید می‌توانید با چنین افرادی اینترنتی چت کنید، تلفنی صحبت کنید و یا به صورت هفتگی در زمان مشخص یکدیگر را ملاقات کنید و پیرامون موضوعی خاص به گفتگو بپردازید.

از این فرصت استفاده کنید و هم به دوستان‌تان کمک کنید تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و هم با استفاده از زبان انگلیسی پول در بیاورید.

۳- تولید محتوای متنی

امکان کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی تنها راه نیست بلکه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی، نیاز زیادی به محتوا برای وب‌سایت‌ها وجود دارد. محتوای نوشتاری در حقیقت متنی است که اطلاعاتی جذاب و مفید را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که موجب افزایش آگاهی مخاطب و تعامل او با وب‌سایت می‌شود.

افرادی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارند می‌توانند با آشنایی با اصول سئو محتواهایی تولید کنند که توسط موتورهای جستجو به راحتی پیدا شود و از این طریق به گسترش کسب و کارهای اینترنتی کمک کنند.

اگر مهارت خوبی در نوشتن متن‌های انگلیسی دارید، حتما از طریق زبان انگلیسی به کسب درآمد بپردازید. تولید محتوای انگلیسی مهارتی بین‌المللی است و موجب می‌شود بتوانید با کارفرماهای خارجی همکاری کنید. همین امر فرصت کسب درآمد از طریق زبان انگلیسی را برایتان فراهم می‌کند.

شیوه ارتباط با کارفرمای خارجی

راههای مختلفی برای ارتباط با کارفرماهای خارجی وجود دارد. استفاده از شبکه اجتماعی لینکدین یکی از این روش‌ها است. لینکدین شبکه اجتماعی است که برای اهداف کاری به وجود آمده است. با قراردادن رزومه و نشان دادن مهارت‌های خود در این شبکه اجتماعی می‌توانید با کارفرماهای خارجی ارتباط بگیرید، اگر آن‌ها به مهارت‌تان نیاز داشته باشند خودشان شما را پیدا می‌کنند و به شما پیشنهاد همکاری می‌دهند.

upwork، guru و people per hour نیز از سایت‌هایی هستند که می‌توانید به وسیله آن‌ها پروژه‌های تولید محتوای انگلیسی را دریافت کنید اما برای گرفتن پروژه از طریق چنین سایت‌هایی باید مهارت زیادی داشته باشید چرا که رقابت شدیدی در گرفتن پروژه‌های این سایت‌ها وجود دارد.

علاوه بر این به ازای هر پروژه بین ۲۰ تا ۳۰ درصد کمیسیون باید بپردازید. اگر دوست دارید مهارت نگارش انگلیسی خود را به خوبی تقویت کنید و از طریق زبان انگلیسی درآمد زیادی کسب کنید، می‌توانید از کلاس‌های آنلاین استفاده کنید.

۴- تولید پادکست

تولید پادکست یکی از روش‌های کسب درآمد و پول در آوردن از طریق زبان انگلیسی است. با استفاده از پادکست می‌توانید مطالب مورد نظرتان را به مخاطبان خود آموزش دهید. بسیاری از افراد هستند که با استفاده از گوش دادن می‌توانند مطالب و نکات را به خوبی یاد بگیرند . پس با تولید پادکست درباره نکات انگلیسی می‌توانید به این افراد کمک کنید تا زبان انگلیسی خود را تقویت کنند و از این طریق برای خود منبع درآمدی نیز کسب کنید.

برای تولید پادکست اصلا لازم نیست هزینه‌ای را صرف خرید میکروفون‌های پیشرفته و سایر تجهیزات گرانقیمت کنید. برای ضبط صدای خود می‌توانید از Voice Recorder های گوشی‌های همراه‌تان استفاده کنید و اگر دوست دارید کیفیت صدای ضبط شده خود را افزایش دهید می‌توانید از نرم‌افزار Easy Voice Recorder برای سیستم عامل‌های اندروید و Voice Recorder Free برای سیستم عامل‌های IOS استفاده کنید.

۵- انجام کپی رایتینگ Copy Writing

منظور از انجام کپی رایتینگ این است که بتوانید متن‌های تبلیغاتی و متن‌هایی مخصوص فروش برای وب‌سایت‌ها و شرکت‌های مختلف بنویسید. تفاوت کپی رایتینگ با تولید محتوا چیست؟

در کپی رایتینگ هدف این است که مخاطب را متقاعد کنید از محصول و یا خدمات شما استفاده کند ولی در تولید محتوا صرفا اطلاعاتی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهید که موجب افزایش آگاهی می‌شود و تصمیم‌گیری را برای او راحت‌تر می‌کند. این قضیه موجب افزایش تعامل مخاطب با وب‌سایت شما می‌شود و از این طریق می‌توانید مخاطبان بیشتری نیز جذب کنید.

۶- راه اندازی وب‌سایت آموزشی

در وب‌سایت خود می‌توانید فعالیت‌های گسترده‌ای انجام دهید. برای مثال می‌توانید داستان‌هایی از انگلیسی به فارسی ترجمه کنید و آن‌ها را در قسمت وبلاگتان قرار دهید. لازم نیست در ابتدا همه داستان را ترجمه کنید. برای مثال می‌توانید فقط فصل اول آن را ترجمه کنید. مخاطبان شما با مطالعه ترجمه فصل اول امکان دارد به آن علاقه‌مند شوند و خواستار ترجمه بقیه داستان شوند.

در این صورت با ترجمه کل داستان هم مخاطبان‌تان به هدف خود می‌رسند و از سرانجام داستانی جذاب آگاه می‌شوند و هم شما می‌توانید با استفاده از زبان انگیسی کسب درآمد کنید. علاوه بر این می‌توانید نکاتی را در قالب فیلم‌های آموزشی توضیح دهید و آن‌ها را نیز در وب‌سایتتان قرار دهید.

۷- استفاده از شبکه‌های اجتماعی

به عنوان فردی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارید ‌می‌توانید در قالب ویدیوهای ۲ الی ۵ دقیقه‌ای نکات گرامری جذاب و کاربردی را آموزش دهید و آن‌ها را در شبکه‌هایی همچون یوتیوب، آپارات ، اینستاگرام و تلگرام قرار دهید تا علاقه‌مندان بتوانند از دانش شما استفاده کنند و از این طریق مخاطبان زیادی نیز پیدا کنید.

در کل با تولید محتواهای آموزشی جذاب در قالب عکس، فیلم و ویدیو و اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید درآمد اینترنتی خوبی کسب کنید.

۸- برگزاری کلاس آنلاین و وبینار

یکی از راه‌های کسب درآمد از طریق زبان انگلیسی برگزاری کلاس آنلاین و وبینار است. می‌توانید درباره مباحث و موضوعاتی که تسلط کافی دارید، وبینار یا کلاس آنلاین برگزار کنید. برای برگزاری وبینار می‌توانید از وب‌سایت مخصوص این کار کمک بگیرید. در این وب‌سایت ها می‌توانید درباره موضوعات مورد نظرتان کلاس آنلاین برگزار کنید و مطالب را به راحتی به مخاطبانتان در هر مکانی آموزش دهید.

برای نمونه می توانید از وب‌سایت udemy برای برگزاری کلاس‌های آنلاین خود استفاده کنید.

۹- متخصص NLP شدن

NLP یا همان Natural language Processing به معنی پردازش زبان طبیعی است. در حقیقتNLP علمی است که با استفاده از آن زبان انسان برای ماشین‌ها قابل فهم می‌شود. NLP کاربردهای زیادی دارد از جمله ترجمه ماشینی، پاسخگویی خودکار به مشتری‌ها، خلاصه کردن متون و… اگر شما علاقه‌مند به تحقیق در این زمینه باشید و یا قصد داشته باشید به طور کاربردی در زمینه NLP فعالیت کنید، فرصت‌های رشد خوبی در این زمینه خواهید داشت.

اگر مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارید با یادگیری جنبه فناوری و کامپیوتری NLP می‌توانید به پیشرفت‌های خوبی در این زمینه برسید.

۱۰- راهنمای گردشگران tour guide

با توجه به جاذبه‌های گردشگری زیادی که در ایران وجود دارد و همین طور حضور تعداد زیادی از توریست‌ها برای بازدید از اماکن گردشگری، فرصت خوبی برای افرادی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارند فراهم شده تا به عنوان راهنمای گردشگران خارجی فعالیت کنند و آن‌ها را با جاذبه‌های گردشگری کشورمان آشنا کنند.

۱۱- تدریس آنلاین و فیزیکی

یکی از قدیمی‌ترین و معمول‌ترین روش‌های کسب درآمد برای افرادی که مهارت خوبی در زبان انگلیسی دارند ، تدریس است. شما به عنوان یک معلم می‌توانید هم در آموزشگاه‌های زبان تدریس کنید و هم تدریس خصوصی انجام دهید و هم به صورت آنلاین آموزش دهید. این نکته را به خاطر داشته باشید که اگر می‌خواهید به عنوان یک معلم زبان موفق شوید باید مهارت‌های ارتباطی خوبی داشته باشید و بتوانید به خوبی با زبان‌آموزان ارتباط برقرار کنید.

علاوه بر این سعی کنید از روش‌های خلاقانه، جدید و جذاب به ویژه در فضای مجازی برای تدریس استفاده کنید تا زبان‌آموزان به خوبی به یادگیری زبان علاقه‌مند شوند. بهتر است از روش‌هایی استفاده کنید که سبب تعامل هرچه بیشتر زبان‌آموزان در امر تدریس می‌شود.

۱۲- کسب درآمد از ترجمه

ترجمه یکی دیگر از روش‌های قدیمی است که افراد از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند. یکی از ویژگی‌های خوب شغل مترجمی این است که در بیشتر موارد افراد می‌توانند به عنوان فریلنسر فعالیت کنند و ملزم نیستند در روز و ساعت مشخصی برای ترجمه کردن در محل کارشان حاضر شوند بلکه می‌توانند مطابق با برنامه روزانه خود، در هر ساعت از شبانه روز به ترجمه کردن بپردازند.

اینکه چگونه در بازار پررقابت ترجمه از رقبا پیشی بگیری و شیوه کسب درآمد اینترنتی با ترجمه چگونه است؟ سوال مهمی است. اکثر افراد به راحتی و با حداقل دانش می‌توانند وارد بازار کار ترجمه شوند. همین امر سبب شده رقابت زیادی در این حوزه به وجود بیاید و کار کردن در بازار ترجمه سخت شود. راه حل این مشکل چیست؟

مترجمان با پشتکار برای رسیدن به جایگاه شغلی مورد نظرشان باید ترجمه برای بازارهای کوچک‌تر و تخصصی‌تر را هدف قرار دهند و به ترجمه در حوزه‌هایی بپردازند که بتوانند برای افراد کمتری، ارزش بیشتری خلق کنند.

به زبان ساده‌تر مترجم‌ها باید تخصص زیادی در حوزه‌ای خاص داشته باشند. مثلا می‌توانند فقط در حوزه‌ای خاص مانند پزشکی ترجمه انگلیسی به فارسی انجام دهند. یعنی آن‌قدر اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند که با اصطلاحات و مفاهیم پزشکی آشنایی کافی پیدا کنند، یا فقط در زمینه مهندسی کامپیوتر ترجمه فارسی به انگلیسی انجام دهند.

۱۳- همکاری با وب‌سایت‌های ترجمه

وب‌سایت‌هایی همچون پونیشا، شبکه مترجمین ایران، ترجمان و… وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها از طریق زبان انگلیسی پول در بیاورید. در وب‌سایتی همچون پونیشا افرادی که نیازمند ترجمه هستند سفارش‌های خود را قرار می‌دهند، می‌توانید برای آن‌ها مشخص کنید در چه مدت زمانی و با چه هزینه‌ای می‌توانید سفارش آن‌ها را انجام دهید. اگر آن‌ها با پیشنهادات شما موافق بودند، همکاری بین شما شکل می‌گیرد.

۱۴- کسب درآمد از فری لنسینگ یا آزادکاری

عضویت در سایت‌ها و کانال‌های فریلنسر شما را با حجم انبوهی از سفارشات مشتری‌ها آشنا می‌کند که می‌توانید متناسب با شرایط خود و زمان آزادی که در اختیار دارید ، گزینه مناسبی برای کار کردن انتخاب کنید. به عنوان یک فریلنسر یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای مورد نیاز شما ورد word است. بهتر است با ویژگی‌ها، امکانات و ترفندهای ورد به خوبی آشنا شوید تا عملکردی بهینه و موثرتری داشته باشید.

۱۵- همکاری با وب‌سایت‌های خبری

بیش از نیمی از مطالب وب‌سایت‌های خبری از طریق ترجمه تامین می‌شوند. این وب‌سایت‌ها فرصت خوبی برای مترجم‌ها فراهم می‌کنند که از مهارت خود در زبان انگلیسی استفاده کنند و کسب درآمد اینترنتی کنند.

۱۶- ترجمه کتاب برای دانشگاهیان

دانشگاهیان برای به روز کردن اطلاعات خود نیازمند ترجمه کتاب‌های جدید و به روز جهانی هستند، اگر سطح زبان انگلیسی خوبی دارید، می‌توانید به آن‌ها در این زمینه کمک کنید.

ضرورت برگزاری کلاس آنلاین

قبل از پرداختن به موضوع کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی باید به این سوال جواب داد که چرا باید کلاس آنلاین برگزار کرد؟ در جواب باید گفت ، اگر امروز کسب و کار خودتان را آنلاین نکنید به زودی آن را از دست خواهید داد. در دنیای امروز که حتی خشک شویی ها هم آنلاین شده اند اگر ما از فضای پرطرفدار و بکر اینترنت غافل شویم یعنی سود بسیار زیادی را از دست داده ایم.

در دنیای شلوغ الان که همه درگیر مسائل زندگی هستند تعداد افرادی که می خواهند در خانه و پشت کامپیوتر خود آموزش ببینند افزایش پیدا کرده است. این فضای شلوغ که همه کمبود وقت داریم به نفع مدرسین زبان انگلیسی شده است ، چون افراد زیادی به فکر یادگیری بدون اتلاف وقت و گرفتار شدن در ترافیک هستند .

شیوه برگزاری کلاس آنلاین

برای برگزاری یک کلاس آنلاین به تجهیزات خاصی نیاز ندارید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک کامپیوتر با امکانات ابتدایی و دوربین و میکروفن و بلندگو همراه با اینترنت با سرعت خوب مثل ADSL یا حتی سرعت ۳G موبایل ، به شرطی که قطعی نداشته باشد. ضرورتی به داشتن وب سایت نیست ، اما اگر وب سایت آموزش آنلاین داشته باشید که عالی می باشد و می توانید به کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی به صورت مستمر امیدوار باشید.

اگر شاگرد آنلاین ندارید تنها کاری که نیاز است انجام دهید تبلیغات مختصر است.  البته خیلی از وبسایت ها این کار را برای شما انجام می دهند و نیازی نیست که پول زیادی بابت تبلیغات هزینه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به فکر برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی خود باشید و برنامه ریزی کنید که محتوا را چگونه می توانید بر بستر اینترنت ارائه دهید.

راهکار ارائه کلاس در بستر وبینار

کلمه وبینار از دو کلمه وب + سمینار بوجود آمده است. یعنی سمیناری که بر بستر وب سایت و اینترنت باشد. البته نیازی نیست که سمینار داشته باشید. می شود یک کارگاه یا کلاس آنلاین هم از همین طریق برگزار کرد. می توانید یک کلاس آنلاین را داشته باشید و تقریبا تمام کارهایی که در کلاس فیزیکی انجام می دهید را بر بستر اینترنت هم انجام دهید.

بعد از ثبت نام در وبسایت هایی که خدمات وبینار ارائه می دهند اجازه خواهید داشت که کلاس خود را تشکیل دهید. بعد از آن ، دانش آموزان خود را دعوت می کنید تا به کلاس آنلاین بیایند. در این وبسایت ها یک فضایی دارید برای نشان دادن فیلم و ویدیوی زنده از خودتان و همچنین می توانید درس هایی که از قبل به شکل عکس یا پاورپوینت آماده کرده اید را به اشتراک بگذارید.

دانش آموزان هم این امکان را دارند که با سوال پرسیدن چه به شکل صوتی و چه به صورت متن در کلاس شما شرکت کنند.

شیوه استفاده مدرسان از وبینارها

با استفاده از سرویس های وبینار مدرسین می توانند کلاس های آنلاین خود را در هر نقطه ای از کشور برگزار کنند و دانش آموزان هم از هر نقطه ای در این دوره شرکت کنند. به نحوی فاصله زمانی و مکانی برداشته می شود و فاصله ها اهمیت آنچنانی نخواهد داشت . یکی از مزیت هایی که این برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی با استفاده از سرویس های وبینار دارد این است که محدود به یک زبان خاص یا کشور خاص نیستید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با گرافیک ، بنر و لوگو

می توانید دوره های خود را برای هر شخصی در هر جایی برگزار کنید و حتی می توانید درآمد دلاری داشته باشید. برای وبینار و کلاس آنلاین زبان انگلیسی خود ، یک عنوان جذاب انتخاب کنید. اگر تصمیم گرفته اید که وبینار خود را برگزار کنید برای آن یک نام جذاب انتخاب کنید. انتخاب یک عنوان جذاب به جذب مخاطبین شما کمک می کند و می توانید به افراد بیشتری خدمات ارائه کنید.

یکی از خصوصیات متفاوت کلاس آنلاین نسبت به حضوری این است که مخاطب خیلی زود حواسش پرت می شود و ممکن است خیلی زود هم خسته شود. به همین دلیل نیاز است که کلاس های خود را کوتاه و جذاب برگزار کنید.

معرفی چند وب سایت تدریس آنلاین

 

همان طور که اشاره شد ، به چیز خاصی برای برگزاری کلاس آنلاین نیاز ندارید. تنها تجهیزات مورد نیاز یک کامپیوتر با هدفن ، دوربین و اتصال اینترنت است. البته از بسیاری از گوشی های تلفن هوشمند هم می توان استفاده کرد. برای برگزاری دوره آنلاین می توانید از خدمات رایگان و پولی وبسایت zoom.us استفاده کنید. نرم افزار آن را دانلود کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

پس از یک بار کار کردن با این نرم افزار متوجه می شوید برگزاری کلاس آنلاین ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کردید. اگر از نسخه رایگان این نرم افزار استفاده می کنید در نظر داشته باشید که نهایتا ۴۰ دقیقه بیشتر نمی توانید از خدمات رایگان آن برای هر بار استفاده کنید و سپس باید مدت کوتاهی صبر کنید تا دوباره به شما اجازه برگزاری وبینار و کلاس آنلاین داده شود. اگر جمعیت کلاس شما بیشتر از ۲۰ نفر و به زمان بیشتر از ۴۰ دقیقه نیاز دارید بهتر است از نسخه پولی آن هم استفاده کنید.

همچنین می توانید برای برگزاری کلاس آنلاین و انجام تبلیغات از وبسایت ایرانی ایوند evand.com استفاده کنید. این وبسایت خدمات رایگان و پولی به صرفه ای دارد و به شما کمک می کند که هرچه سریعتر دوره خود را برگزار کنید. همچنین می توانید از وبسایت eseminar.tv هم استفاده کنید. وب سایت و اپلیکیشن زیادی برای برگزاری وبینار وجود دارد. با کمی جستجو می توانید مورد مناسب خودتان را پیدا کنید.

تکنیک های تدریس آنلاین

در این مقاله شیوه ها و راههای کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی گفته شد . برای اثرگذاری بیشتر برخی نکات کاربری روش تدریس آنلاین‌ به اختصار ذکر می شود. مهم ترین تکنیک های روش تدریس آنلاین عبارتند از:

۱- توجه به اهمیت تمرین

زبان آموزان باید مطالب را تمرین کنند تا آن را واقعا بفهمند. مطالعات زیادی شده که اهمیت این موضوع را نشان می دهد. تحقیقی که در نشریه ساینس چاپ شد، نشان می دهد که حتی یک تمرین بازیابی ساده، که زبان آموزان فقط باید مطلبی را که قبلاً یاد گرفتند را تکرار کنند ، یادگیری بسیار بهتر انجام می شود.

پس خوب است در روش تدریس آنلاین‌ حین ضبط یک فیلم از زبان آموزان بخواهید که فیلم یا فایل صوتی را متوقف کنند تمرینی را انجام دهند و مجدد آن را اجرا کنند. یا اینکه در پایان هر فیلم یک کار عملی یا تمرین تدارک ببینید و از زبان آموزان بخواهید که قبل از تماشای فیلم بعدی حتما این موارد را انجام دهند. بسیاری از سایت های حرفه ای آموزش آنلاین ، این امکانات را به صورت رایگان در اختیار مدرسان قرار می دهند.

۲- استفاده  از زمان بندی مناسب

باید یک تجربه واقعی ایجاد کنید. کلاس در یک روز معین شروع شود. زمان بندی این فیلم ها باید معقول و منطقی باشد. در روش تدریس آنلاین‌ بسته به محتوای درس و سن مخاطبان درس های مجازی می توانند هر روز و یا هفتگی برگزار شوند. برای اینکار از وبینار هم می توانید استفاده کنید.

۳- استفاده از سیستم های نمره دهی

باید تکلیف های واقعی ارائه دهید تا زبان آموزان  نمره های واقعی بگیرند. می توانید از مخاطبان بخواهید تا جواب سوال ها را برای شما ارسال کنند بعد آن ها را به صورت ماشینی با استفاده از نرم افزار های مختلف و یا با کمک خود دانش آموزان آن تکالیف را تصحیح کنید. اگر از قالب های آماده سایت هایی استفاده می کنید همه چیز برای شما از قبل آماده است.

۴- دادن مدرک معتبر آموزش آنلاین

در پایان دوره، به زبان آموزان مدرک گذراندن آموزش آنلاین‌ بدهید. آنها می توانند این مدرک را به کارفرمای آینده شان ارائه کنند و شغل بهتری بیابند . برخی دانش آموزان و دانشجویان پس از آنکه مدرک آموزش آنلاین را گرفتند و آن را به مؤسسه آموزشی که در آن درس می خواندند ارائه کردند ، به ازای آن واحد دانشگاهی و تحصیلی  گرفتند.

پس این دانشجویان و دانش آموزان واقعاً چیزی معنی دار در ازای وقت و تلاششان از این کلاس ها می گیرند. می توانید با کسب اعتبار از ارگان های مختلف مانند فنی حرفه ای ، آموزش و پرورش ، جهاد دانشگاهی و … به مخاطبین خود مدرک آموزش آنلاین انگلیسی معتبر بدهید.

۵- پرهیز از فیلم ها و تدریس طولانی

در روش تدریس آنلاین‌ باید از حالت یکنواخت سخنرانی یک ساعته خارج شوید. می توانید مثلاً مطالب را به چند قسمت تقسیم کنید، به طوریکه قسمت های هشت تا ۱۲ دقیقه ای داشته باشید، مثلا یک تدریس یک ساعته را به ۵ قسمت ۱۲ دقیقه ای تبدیل کنید که هر یک به طور منسجم موضوعی را عرضه می کنند.

زبان آموزان می توانند این مطالب را به صورت های گوناگون بسته به پیش زمینه شان، مهارت هایشان و یا علایق شان دنبال کنند. مثلاً ممکن است برای برخی کمی مطالب مقدماتی مفید باشد که بقیه ممکن است از قبل بدانند. ممکن است برخی زبان آموزان به مطلب تقویتی خاصی علاقه داشته باشند و بخواهند شخصاً آن را پیگیری کنند.

پس شکل و قالب این کلاس ها به شما امکان می دهد از حالت یک اندازه برای همه دور شوید، و به دانش آموزان اجازه می دهد که برنامه درسی شخصی تری را دنبال کنند.

۶- فراهم شدن زمینه ارتباط دانشجویان با یکدیگر

هرچه ارتباط مخاطبان شما باهم بیشتر شود آنها بهتر می توانند مطالب را یاد بگیرند. فرض کنید در نیمه شب برای زبان آموزی سوالی پیش آمد ، شاید یکی دیگر از مخاطبان شما که این موضوع را بلد است در همان لحظه بیدار باشد و بتواند جواب دوستش را بدهد بدون اینکه مزاحمتی برای شما ایجاد شده باشد.

پس حتما زمینه پرسش و پاسخ دانشجویان از یکدیگر را فراهم کنید. جالب اینجاست که گاهی ممکن است خود مخاطبان بدون اطلاع شما گروه علمی تشکیل دهند و به یادگیری زبان انگلیسی بپردازند.

۷-  تحلیل روش تدریس آنلاین

مزیت جالب روش تدریس آنلاین‌ این است که می توانید با استفاده از نرم افزار های گوناگون از کیفیت کار خود با خبر شوید. به راحتی ایرادات کار خودتان و مشکلات زبان آموزان را بفهمید و به اصطلاح آنالیز کاملی روی روش تدریس زبان انگلیسی خودتان انجام دهید. می توانید این داده را استفاده کنید تا به پرسش های اساسی پاسخ دهید ، مثلا راهکارهای خوب یادگیری مؤثر در برابر نامؤثر کدامند.

البته اگر از سایت های میزبان تخصصی زبان انگلیسی استفاده کنید همه این زیر ساخت ها آماده است.

۸- درگیر کردن مخاطب در آموزش آنلاین

شبیه کاری که فیسبوک یا اینستاگرام می کند. حتما دیده اید که شبکه های اجتماعی شرایطی را فراهم می کنند تا افراد بتوانند یکدیگر را تایید کنند. افراد از اینکه مورد تایید دیگران قرار بگیرند خیلی لذت می برند و انگیزه بیشتری برای انجام کارها دارند. شما هم در آموزش آنلاین انگلیسی باید کاری کنید که زبان آموزان امتیاز جمع کنند و بتوانند به دیگران امتیاز بدهند.

سایت های تدریس زبان انگلیسی

اگر مدرس زبان خارجی هستید و سابقه تدریس مناسب دارید شاید زمان آن رسیده که به درآمد تان رشد چشمگیری بدهید. وب سایت های زیادی وجود دارند که معلمان می توانند در آن ثبت نام کنند و در صورت قبول و جذب زبان آموز می توانند به دلار کسب درآمد کنند. می توانید در این سایت ها ثبت نام کنید و رزومه قوی برای خود بسازید تا بتوانید افراد مختلف را جذب کنید.

اکثر سایت ها به شما امکان می دهند نرخ های خود را تعیین کنید . بنابراین هرچه در تدریس مهارت بیشتری کسب کنید و زبان آموزان بیشتری جذب کنید و این زبان آموزان نظرات مثبت خود را اعلام کنند که شما یک معلم عالی هستید ، می توانید نرخ های خود را بر این اساس تنظیم کنید.

اگر تازه  فعالیت و کار خود را شروع کرده اید ، می توانید به سکویی که انتخاب کرده اید نگاهی بیندازید و ببینید دیگران هزینه های خود را چگونه می گیرند. با کم شروع کنید و به آرامی صعود کنید. به هر حال ، بهتر است ۵۰ دلار در یک ساعت کار کنید تا اینکه ۵۰ دلار در ۵ ساعت کار با ۱۰ دلار کار کنید.

اگر مدرس هستید در وب سایت های زیر ثبت نام کنید. شرایط لازم برای هر وب سایت می تواند شامل مدرک دبیرستان یا دانشگاه ، سابقه تدریس قبلی ، گواهی TEFL یا مصاحبه آنلاین باشد.

۱- iTalki

زبانها: ۱۰+

نرخ ساعتی: ۱۰ تا ۳۰ دلار

iTalki یکی از بهترین سیستم عامل های آنلاین شناخته شده برای معلمان زبان است که دلیل خوبی دارد ، چنانکه در وب سایت خود اینگونه می گوید : « معتقدیم که نکته کلیدی که در آموزش زبان از دست رفته است مردم هستند. ما برای ایجاد ارتباط انسانی بین زبان آموزان و معلمان زبان iTalki را ساختیم. در سیستم عامل ما ، می توانید معلمی از ایالات متحده را بیاموزید که به شما انگلیسی آموزش بدهد یا شخصی در چین باشد که با شما چینی تمرین کند. ما معتقدیم که همه می توانند با هر معلم به هر زبان خارجی مسلط شوند. »

iTalki اکنون یک جامعه جهانی متشکل از یک و نیم میلیون زبان آموز و بیش از هزار معلم زبان دارد که بیش از صد زبان را مطالعه می کنند.

صدها هزار درس زبان پولی در iTalki برگزار شده است ، و هر روز دانش آموزان و معلمان بیشتری می فهمند که چگونه می توانند با درسهای آنلاین سریع یاد بگیرند.

۲- Vipkid

زبان انگلیسی

نرخ ساعتی: ۱۴ دلار – ۲۲ دلار

VIPKID یک تجربه یادگیری بین المللی برای کودکان در چین بین سنین ۴-۱۲ سال فراهم می کند.

دفتر مرکزی این شرکت در پکن قرار دارد و آموزش های کاملاً همه جانبه انگلیسی را بصورت آنلاین و توسط معلمان بسیار واجد شرایط ارائه می دهد. این برنامه درسی بر اساس استانداردهای ایالتی هسته مرکزی ایالات متحده است و از رویکردی در کلاس ، جهت تقویت خلاقیت و مهارت های تفکر انتقادی استفاده می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، این وب سایت عمدتا برای آموزش کودکان است ، بنابراین این چیزی است که باید برای آن آماده باشید. با این حال ، بیشتر این کودکان در حال حاضر پایه مناسبی در زبان انگلیسی دارند و هدف شما کمک به رشد بیشتر آنها خواهد بود.

کلاس ها به صورت ساعت یا ۳۰ دقیقه است.

افراد زیادی هستند که با VipKid تدریس می کنند و کاملاً آن را دوست دارند و به آنها این امکان را می دهد تا هنگام تدریس به دنیا سفر کنند.

۳- Verbalplanet

زبانها: ۱۰+

نرخ ساعتی: ۱۰ تا ۳۰ دلار

Verbalplanet.com در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد ، یک سرویس آموزش و آموزش زبان برنده جایزه است که کلاسهای آنلاین زبان را بین زبان آموزان و مربیان زبان بومی در سراسر جهان با استفاده از خدمات تلفن اینترنتی Skype تسهیل می کند.

فن آوری های جدید همچنان تغییرات عظیمی در نحوه یادگیری زبان های مدرن توسط مردم ایجاد می کنند . یک سرویس پیشرفته است ، که از یک رویکرد ابتکاری برای یادگیری یک زبان خارجی با یک جنبه بسیار انسانی حمایت می کند ، و یک نگرش بر آنچه که فکر می کنید یادگیری یک زبان خارجی است.

۴- Cambly

زبان ها: انگلیسی

نرخ ساعتی: ۱۰ دلار

این در واقع تدریس عمومی نیست بلکه بیشتر یک وب سایت تدریس خصوصی است. بر خلاف اکثر دیگران ، شما یک دقیقه پرداخت می کنید ، نه یک ساعت.

۵- لینگودا

زبان ها: انگلیسی ، آلمانی ، فرانسوی ، اسپانیایی

نرخ ساعتی: ۸-۸ دلار ۱۳ دلار

Lingoda یک وب سایت فوق العاده است که جلسات گروهی را برای افرادی که یکی از زبانهای فوق را یاد می گیرند خدمات ارائه می دهد.

۶- QKids

زبان انگلیسی

نرخ ساعتی: ۱۶ دلار – ۲۰ دلار

QKids یک شرکت مستقر در تایوان است که هدف آن اتصال انگلیسی زبانان بومی به بچه های تایوانی است.

نکته جالب در مورد QKids این است که آنها کل برنامه درسی را برای استفاده آماده کرده اند ، بنابراین هنگام تهیه کلاس ها هیچ دردسر دیگری وجود ندارد. متأسفانه ، آنها برخی از الزامات را دارند که این گزینه را برای همه مناسب نمی کند ، اما اگر این موارد را برآورده کنید ، این یک فرصت عالی است. موارد زیر مورد نیاز است:

– واجد شرایط کار قانونی در ایالات متحده یا کانادا است

– مدرک کارشناسی

– مجوز تدریس یا گواهی آموزش انگلیسی (TESOL ، TEFL ، CELTA ، ESL) قبل از تعیین تکلیف لازم است

بسیاری از مشاغل برای آموزش آنلاین انگلیسی هنگام نوبت تدریس احتیاج به برخی از مدارک دارند.

۷- Iran Oxford

ایران آکسفورد هم در برخی از پلن های خود به برخی از مدرسین دوره ها به صورت آنلاین در سراسر دنیا معادل ریالی قیمت دلار را پرداخت می کند. البته همانند هر موسسه دیگری باید شرایط این موسسه را نیز مورد بررسی قرار دهید.

سخن پایانی کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی

اگر در صحبت و نگارش به زبان انگلیسی واقعاً خوب هستید ، می توانید یک حرفه عالی و پولساز از آن بسازید. در واقع می توانید با تدریس آنلاین انگلیسی به دانش آموزان و دانشجویان ایران و جهان ، درآمد اینترنتی بالایی کسب کنید. خواه به دنبال یک کار آنلاین انعطاف پذیر باشید که به شما امکان سفر به دنیا را بدهد ، یا اینکه به سادگی به دنبال راههایی برای کسب درآمد در خانه خود هستید ، آموزش آنلاین زبان برایتان امکانات درآمدی خوبی فراهم می کند.

آموزش آنلاین به شما امکان می دهد ساعات خود را تعیین کنید و در هر کجا که اتصال اینترنت مناسبی داشته باشید درآمد کسب کنید. کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی برای بسیاری از علاقه مندان به زبان که از انعطاف پذیری نیز برخوردار هستند ، یک کار ایده آل به نظر می رسد .

دلایل زیادی وجود دارد که چرا آموزش آنلاین می تواند شغل ایده آل شما باشد . در هر صورت ، آموزش آنلاین زبان به شما امکان می دهد پول را به معنای واقعی کلمه از هر مکانی با اتصال به اینترنت بیاورید.

نکته آخر کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی اینکه ، اکثر وب سایت ها با برنامه ای کار می کنند که می توانید ساعات خود را به راحتی پر کنید. علاوه بر فعالیت در سایت های آنلاین زبان انگلیسی ، با ایجاد وب سایت شخصی ، استفاده از شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی و ایجاد پیج و کانال ، فعالیت در سایت های فریلنسری و آزادکاری و… اقدام به کسب درآمد اینترنتی از طریق زبان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *