دانستنی

کسب درآمد با مینی جاب

کسب درآمد با مینی جاب

از شیوه های جالب کسب و کار اینترنتی، کسب درآمد با مینی جاب یا کارهای کوچک می باشد . اهمیت این بخش که از نامش هم پیداست کسب پول به وسیله انجام کارهای کوچک و به عبارتی پیش پا افتاده می باشد. مینی جاب از طرفی بیانگر این موضوع است که با هر شیوه و ترفندی می توان از اینترنت پول دراورد حتی با کوچک ترین کارها .

در سایت پول یابی قصد دارم تا ضمن معرفی مینی جاب ، به شیوه کسب درامد از ان بپردازم با مجموعه آموزش های کاربردی کسب درآمد از اینترنت سایت پول یابی همراه باشید.

معرفی کسب درآمد با مینی جاب

قبل از هر چیز باید به تعریف واژه مینی جاب پرداخت. مینی جاب mini job به معنای کار کوچک می باشد و در اصطلاح اینترنتی به مجموعه کسب و کارهای کوچک و خرده پا که کاربران با انجام دادن آن پول دریافت می کنند گفته می شود. در واقع سایت های مینی جاب یا کار کوچک ، کارفرمایان و کاربران را از سراسر جهان به هم متصل می کند.

اهمیت مینی جاب این است که مجموعه های کوجک کاربران در سراسر جهان را دور هم جمع کرده و یک جمع متنوع در مقیاس بزرگ دارای ارزش را تشکیل می دهد. برای انجام مینی جاب فقط نیاز به اینترنت، یک کامپیوتر یا تبلت و یا موبایل می باشد و هدف از آن، انجام کارهای کوجک توسط کاربران با تخصص های مختلف بر بستر اینترنت می باشد.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com
۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

انواع مینی جاب

در نگاه کلی آنچه در اینترنت مشهور است درباره مینی جاب دو نوع دیدگاه وجود دارد که عبارتند از:

۱- کسب درآمد مینی جاب شبیه سایت های کلیکی

یکی از روش های کسب درامد اینترنتی، تبلیغات کلیکی می باشد که معمولا درآمد بالایی ندارد لذا مدیران این سایت ها به روش های زیرمجموعه گیری (اعم از مستقیم و غیر مستقیم)  و مینی جاب روی می آورند. در این شیوه سایت به ازای مجموعه ای از کارها و عملیات های ساده مثل: کامنت گذاشتن در سایت دیگر، عضویت در سایت ها، لایک گوگل پلاس، جستجو برخی عبارات در گوگل و کلیک بر روی یک سایت مشخص، زدن کدهای کپچا و… پولی به کاربران می دهند.

البته دیدن کلیپ ها و یا باز کردن برخی لینک ها در مدت زمان خاص ، انجام برخی آفرها و یا پیشنهادات و… از این جمله اند و بابت اینها هم پاداش به کاربر می دهند و یا سطح کاربریش را افزایش می دهند. این نوع کسب درآمد بسیار وقت گیر بوده و معمولا کسب درآمد بالایی ندارد ضمن اینکه اکثر این سایت های معرفی شده از سوی سایت های کلیکی، خارجی هستند و مشکلات خاص خود را در محاسبه و پرداخت دارند و هدف ما هم در اینجا این نوع کسب درآمد اینترنتی نیست.

۲- کسب درآمد مینی جاب با  گرفتن سفارش

در شیوه دوم (که هدفمان این شیوه کاری است) مینی جاب به کارهای کوچکی گفته می شود که دو گروه یا دو دسته افراد در آن شرکت مستقیم دارند. دسته اول افرادی هستند که کارهای کوچک و خرده پا را در سایت ثبت می کنند و بابت انجام این کار توسط دیگران ، مبلغی را می پردازند. دسته دوم افرادی هستند که این کارهای کوچک را انجام می دهند و پس از بررسی صحت انجام کار، پول به حسابشان واریز می شود.

در این شیوه یک گروه سفارش دهنده کار هستند و گروه دیگر این سفارش و پروژه ها را انجام می دهند و بابت انجام کارها، کسب درآمد می کنند. البته مدل دیگری هم از این نوع مینی جاب است به این شکل که افراد با ثبت نام در سایت، توانایی هایی که در انجام امور مختلف دارند را به عنوان یک محصول ثبت می کنند و افراد با دیدن این توانمندی، در صورت نیاز به آن خدمات، آن را سفارش یا خریداری می کند.

اهمیت کسب و کارهای مینی جابی

مینی جاب در واقع محیط همکاری آنلاینی است که با هدف برقراری ارتباط بین افرادی که با اینترنت سرو کار دارند و به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند و همچنین برای افرادی که برای پروژه و کار خود نیاز به نیرو و متخصص دارند، ایجاد شده است. نمونه این پروژه ها در سایت انجام میدم وجود دارد و کاربران اقدام به ثبت و یا گرفتن سفارش می کنند.

هدف اصلی این کار علاوه بر کسب درآمد اینترنتی، این اسhttps://sarkala.com/ت که وبمسترها، صاحبان کسب و کار اینترنتی، فعالان شبکه های اجتماعی، متخصصان سئو، دانشجویان و… به راحتی بتوانند مینی جاب های خود را تشکیل داده و خودشان کار تبلیغات، بازاریابی اینترنتی، افزایش ترافیک و جذب مخاطب، بهینه سازی برای موتورهای جستجو و خلاصه همه کارها و خدمات لازم را با کمترین هزینه انجام دهند.

از آن طرف هم کسانی که به دنبال شغل برای کسب درامد هستند و تخصصی دارند تخصص و مهارت خود را به دیگران معرفی کرده و سفارش کار می گیرند.

سخن پایانی کسب درامد از مینی جاب

سایت های زیادی به عنوان مینی جاب فعال هستند که با کمی جستجو در اینترنت می توان آنها را یافت. فلسفه وجودی انها ایجاد مشاغل و کارهای کوچک می باشد. هر کسی می تواند با تعریف مینی جاب مورد نظر به عنوان کارفرما و یا مجری ، پروژه مدنظر خود را به مقصد برساند. مینی جاب یک سود دو طرفه محسوب می شود برای کارفرما که با پایین ترین هزینه کارش انجام می گیرد و برای مجری که با انجام کارهای کوچک، درامدش را می گیرد.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

نکته پایانی اینکه مینی جاب یک معامله و قرارداد اینترنتی بین کارفرما و مجری با وجود یک واسطه است که این واسطه یک سایت اینترنتی مثل انجام می دهم یا مینی کار و …. است و مجری و انجام دهنده کار، بابت تخصصی که دارد کار را می گیرد و پس از اتمام کار تحویل می دهد و کارفرما هم مزد آن را پرداخت می کند . یک کسب درآمد اینترنتی که بر اساس تخصص (مجری) و نیاز (کارفرما) شکل می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *