دانستنی

کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز در منزل

چکیده مطلب : سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز  , در این مطلب میخواهم شما را با کسب درامد اینترنتی واقعی و ۱۰۰ درصد تضمینی اشنا کنم . خیلی از افراد از من میپرسن که ایا کسب و کار اینترنتی و کسب درامد اینترنتی واقعی است و صحت دارد ؟ که در این مطلب به صورت کامل به این موضوع پرداخته ایم . پس تا انتها همراه ما باشید .

 

کسب درامد اینترنتی واقعی است ؟

بله  _  کسب درامد اینترنتی واقعی میباشد . اما شما باید اصول یک کسب و کار اینترنتی را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب و دلخواه برسید . کسب درآمد از اینترنت در کشور ما رشد بسیار مطلوبی داشته است به طوری که راه اندازی کسب و کار اینترنتی دغدغه خیلی از افراد بوده است . همان گونه که میدانید راه اندازی کار اینترنتی در منزل امکان پذیر است .

 

ولی نکته ای که اینجاست خیلی از افراد بعد از انکه کسب و کار اینترنتی خودشان را راه اندازی میکنند به درآمد اینترنتی قابل توجهی دست پیدا نمیکنند و فکر میکنند که کسب درامد اینترنتی واقعی نیست و این یک اشتباه بزرگ است .

 

در این مقاله قصد دارم شما را با روش های کسب درآمد از اینترنت اشنا کنم  . روش های زیادی برای کسب درامد اینترنتی وجود دارد که شما را با انها اشنا خواهیم کرد .

 

چرا کسب درآمد از اینترنتی ؟

خیلی  از افراد به دنبال کسب درامد اینترنتی واقعی هستند ولی دانش و اطلاعات کافی راجب ان ندارند و خیلی از افراد اصلا مزیت کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند در ادامه شما را بیشتر با این ویژگی ها اشنا خواهیم کرد .

 

ویژگی های کسب درآمد اینترنتی

 

 

ویژگی های کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز

 

 

۱_کسب درامد اینترنتی واقعی بدون نیاز به سرمایه

 

یکی از مزیت ها و ویژگی های مهم در کسب درامد اینترنتی واقعی این است که اصلا به سرمایه زیادی نیاز ندارد یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا به هیچ سرمایه ی اولیه نیاز ندارید و خیلی ساده و راحت میتوانید یک کسب درامد اینترنتی بدون سرمایه برای خود ایجاد کنید . پس شما اصلا نباید نگران سرمایه اولیه برای کسب درآمد از اینترنت باشید .

 

 

۲_کسب درامد اینترنتی واقعی در هر شرایط

یکی دیگر از مزیت های مهم از داشتن کسب و کار اینترنتی این است که شما در هر شرایط و وضعیتی میتوانید یک کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز داشته باشید .درست است که خیلی از افراد از وضعیت اقتصادی رنج میبرند و میگویند شرایط اقتصادی و کاری کشور مناسب نیست ولی این یک باور و اشتباه بزرگ است .

در کسب و کار های اینترنتی اصلا شرایط اقتصادی ملاک نیست . و به این نکته اشاره کنم که تمام کسب و کار های فیزیکی به سمت کسب و کار های اینترنتی کشیده میشوند و الان در کشور ما شرایط مناسبی است که یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید .

 

 

۳_کسب درامد اینترنتی واقعی بدون نیاز به مدرک و مجوز خاصی

برای انکه شما یک کسب درآمد از اینترنت داشته باشید اصلا به هیچ مجوز و مدرک خاصی نیاز ندارید همان طور که برای راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی به یکسری مدارک ها و مجوز ها نیاز است اما برای یک کسب و کار آنلاین به هیچ مدرک و مجوز خاصی نیاز نیست .

 

 

۴_کسب درامد اینترنتی واقعی بدون نیاز به شرایط سنی

یکی دیگر از مزیت های مهم کسب درامد اینترنتی این است که اصلا به هیچ شرایط سنی نیاز ندارد . شما در تمام سنین میتوانید یک کسب و کار اینترنتی پولساز و حرفه ای راه اندازی کنید شما در کنار شغل اصلی خود میتوانید یک شغل اینترنتی نیز داشته باشید . اگر دانشجو هستید میتوانید یک کسب و کار اینترنتی را کنار درس خود راه اندازی کنید و ان را رشد و توسعه بدهید . پس این را بدانید برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی سن ملاک نیست شما در تمام سنین میتوانید برای خود یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید .

 

 

آیا کسب درامد اینترنتی واقعی میباشد ؟

همان طور که قبلا گفتم جواب بله است . کسب درامد اینترنتی واقعی است . اگر شما اصول را رعایت کنید و همان طور که گفته شد عمل کنید قطعا به درامدزایی خواهید رسید . اما خیلی از افراد نمیدانند از کجا شروع کنند و ما در بسته آموزش کسب و کار اینترنتی به شما یاد میدهیم که چطور یک کسب و کار اینترنتی را از ۰ تا ۱۰۰ به درامدزایی برسانید .

اگر جدی قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید توصیه میکنم از مطلب پایین دیدن کنید .(بر روی متن قرمز کلیک کنید)

 

 

روش های کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز

 

 

در این قسمت شما را با روش های کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز اشنا خواهیم کرد . شما برای داشتن یک کار در منزل اینترنتی میتوانید یک یا چند تا از روش های زیر را انتخاب کنید و به درامدزایی بالا دست پیدا کنید .

 

 

۱_کسب درامد اینترنتی واقعی از فروش محصولات فیزیکی

یکی از روش های کسب درامد اینترنتی واقعی و پولساز فروش محصولات فیزیکی میباشد که این فروش محصولات فیزیکی میتواند به دو صورت باشد : ۱)فروش محصولات خود ۲)فروش محصولات دیگران .

 

 ⇐ فروش محصولات خود :

اگر شما صاحب فروشگاه لوازم فیزیکی مثل :(لباس , لوازم ورزشی , ظروف اشپزخانه , گوشی مبایل و… ) هستید میتوانید ان ها را از طریق اینترنت بفروشید . و به درامد زایی بالایی دست پیدا کنید . این را بدانید که فروش شما از طریق اینترنت میتواند چندین برابر فروش فیزیکی شما باشد پس همین حالا محصولات فیزیکی خود را در اینترنت بفروشید . و یا شما میتوانید با تولید محصولات فیزیکی مثل طرح های دستی , کار های درستی و…  در داخل اینترنت فروش خود را شروع کنید  .

 

⇐فروش محصولات دیگران :

اگر شما محصول و خدماتی ندارید که به صورت اینترنتی بفروشید میتوانید محصولات دیگران را در اینترنت بفروشید و به ازای هر فروش مبلغی را دریافت کنید که این مورد میتواند یک گزینه پولساز کسب درامد اینترنتی واقعی باشد . دقیقا مانند فروشگاه های اینترنتی ایران مثل دیجیکالا , بامیلو , ۵۰۴۰ و…که درامد های بسیار بالایی و چند صد میلیونی را از این راه کسب میکنند.

 

 

۲_ کسب درآمد اینترنتی از طریق محصولات دانلودی

یکی دیگر از پولساز ترین روش های کسب درامد اینترنتی واقعی فروش محصولات دانلودی و دیجیتال میباشد . امروزه کسب و کار های اینترنتی زیادی از طریق فروش اطلاعات به درامدزایی  بسیار بالایی دست پیدا کرده اند .

فروش اطلاعات یکی از پولساز ترین مشاغل در جهان میباشد . شما خیلی راحت با تولید محصولات آموزشی دانلودی مثل : فیلم های اموزشی , کتاب های الکترونیکی , و… میتوانید به  کسب درامد اینترنتی واقعی داشته باشید . حاشیه سود این مدل کسب و کار اینترنتی بسیار بالا میباشد  اگر قصد داشتن یک کسب و کار اینترنتی در منزل را دارید این ایده مناسب شما میباشد .

با تولید محصولات دانلودی آموزشی در زمان و هزینه شما صرفه جویی میشود . مشتریان شما میتوانند پس از پرداخت هزینه همان لحظه محصول خود را دریافت کنند .تولید و فروش اطلاعات در قالب آموزش های دانلودی مرسوم شده است و وبسایت های زیادی هستند که از این راه برای کسب درآمد از اینترنت استفاده کنند.

 

۳_کسب درآمد از طریق تولید محتوا

 

 

 

یکی دیگر از روش های کسب درامد اینترنتی واقعی تولید محتوا میباشد . تولید محتوا یک کار بسیار مهم در کسب و کار اینترنتی میباشد . یعنی اگر شما برای کسب و کار اینترنتی خود تولید محتوا نکنید قطعا شکست خواهید خورد . با تولید محتوا شما میتوانید ترافیک زیادی را برای سایت خود جذب کنید .

اگر شما هزینه تبلیغات برای کسب و کار اینترنتی خود ندارید با تولید محتوای هدفمند میتوانید کسب و کار خود را رایگان تبلیغ کنید و میزان بازدید و درامد خود را ۱۰ ها برابر کنید . اگر توانایی تولید محتوا حرفه ای را دارید میتوانید با تولید محتوا برای دیگران درامدزایی داشته باشید تولید محتوا یک روش کسب درامد اینترنتی واقعی و بدون سرمایه میباشد.

 

 

۴_کسب درآمد اینترنتی از طریق فیریلنسر

 

فیریلنسر یا ازادکاری شغلی است که به هیچ سرمایه خاصی نیاز ندارد . شما اگر  تخصصی داشته باشید میتوانید در منزل از ان کسب درامد ایترنتی داشته باشید به عنوان مثال اگر شما طراح وب هستید میتوانید در خانه پروژه های طراحی وب بگیرید و انجام بدهید و درامدزایی داشته باشید .

در این روش پولساز کسب درامد اینترنتی واقعی شما به هیچ وبسایتی نیاز ندارید . شاید بپرسید چگونه ؟

خیلی از سایت ها هستند که با عضویت در انها میتوانید تخصص خود را معرفی کنید و پروژه هایی که مرتبط با حوزه کاری شما است را بگیرید و انجام بدهید . شما با عضویت  در سایت هایی مثل پونیشا , فیریلنسر و… میتوانید کار کنید .

 

 

 

۵_فروش فالوور و لایک اینستاگرام

 

یکی از بهترین روش های پولساز کسب دامد اینترنتی واقعی فروش فالووور اینستاگرام , لایک اینستاگرام و… میباشد . همان گونه که میدانید شبکه ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در ایران میباشد که دارای میلیون ها کاربر ایرانی است .

شما با راه اندازی خدمات اینستاگرام مثل فروش فالوور و فروش لایک  و… خیلی راحت میتوانید به درآمدزایی میلیونی در ماه دست پیدا کنید . این مدل کسب و کار اینترنتی یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد اینترنتی واقعی و پولساز میباشد . برای اطلاعات بیشتر این مدل کسب درآمد از اینترنت میتونید بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

جمع بندی و صحبت پایانی

 

در این مقاله سعی کردم روش های کسب درامد اینترنتی واقعی را به شما معرفی کنیم . خیلی از افراد فکر میکنند که کسب درامد اینترنتی واقعی نیست ولی این یک اشتباه بزرگ است  . توصیه میکنم باتوجه به علاقه و تخصصی که دارید برای خود یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنید حتی اگر هیچ سرمایه ای ندارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *