دانستنی

کسب و کار اینترنتی در ایران با ۱۰ روش پولساز [۱۰۰%تضمینی]

کسب و کار اینترنتی در ایران امروزه یکی از موضوعات و بحث های داغ در کشورمان میباشد . همان طور که خیلی از افراد قصد دارند کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنند و از شرایط اقتصادی کشور میترسند در این مقاله قصد دارم شماه را به صورت کامل با کسب و کار اینترنتی در وضعیت اقتصادی ایران و ایده های پولساز آن اشنا کنم . اگر قصد دارید که بدانید بازار کسب و کار های اینترنتی در ایران چگونه است توصیه میکنم تا انتها این مقاله را بخوانید .

 

 

وضعیت کسب و کار اینترنتی در ایران

 

خیلی از دوستان از من سوال میپرسند که وضعیت کسب و کار اینترنتی در کشور ما چگونه است ؟ آیا میتوانیم یک کسب و کار اینترنتی پولساز در ایران راه اندازی کنیم؟ آیا وضعیت کسب و کار آنلاین در ایران با توجه به وضعیت اقتصادی کشور خراب است؟

بگذارید همین اول راه خیالتان را راحت کنم که خراب بودن وضعیت اقتصادی کشور را نمیتوان با وضعیت کسب و کار اینترنتی  آن مقایسه کرد . در کشور ما با توجه به وضعیت اقتصادیه کنونی کسب و کار های انلاین زیادی هستند که کار خود را شروع کردند و به درآمد های چند میلیونی در ماه رسیده اند .همان طور که آنها موفق شده اند قطعا شما هم میتوانید جزء کسب و کار های اینترنتی موفق در ایران باشید .

برای داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفق قطعا شما باید پشتکار و تلاش زیادی کنید در ادامه شما را با یکسری از نکات مهم در راه اندازی کسب و کار آنلاین آشنا خواهیم کرد .

 

 

باور های اشتباه برای داشتن کسب و کار اینترنتی

 

در این قسمت شما را با یکسری از باور های اشتباه در مورد کسب و کار های اینترنتی آشنا خواهم کرد , این باور های مخرب باعث میشود که شما کسب و کار خود را شروع نکنید و هرگز موفق نشوید . در ادامه با یکسری از باور های اشتباه شما را آشنا خواهیم کرد .

 

۱_یکی از اشتباهات بزرگ در کسب و کار های اینترنتی این است که خیلی از افراد فکر میکنند با راه اندازی یک کسب و کار انلاین میتوانند یکشبه پولدار بشوند که یک باور اشتباه است . شما هرگز نمیتوانید یک شبه صاحب یک کسب و کار اینترنتی پولساز و حرفه ای بشوید .

برای به درامد رسیدن یک کسب و کار حتما باید تلاش و پشت کار زیادی داشته باشید تا موفق بشوید و باید برای کسب و کار آنلاین خود چندین ماه زمان بگذارید تا به نتیجه ای  دلتان میخواهد برسید .پس به این نکته توجه کنید که برای کسب درامد اینترنتی هرگز نمیتوانید یک شبه پولدار بشوید .

 

۲_یکی دیگر از باور های اشتباه در کسب و کار های اینترنتی که برای راه اندازی به سرمایه ی بسیار بالایی نیاز است که این یک باور و اشتباه بسیار بزرگ میباشد . برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما به هیچ سرمایه بالایی نیاز ندارید . شما خیلی راحت میتوانید یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه برای خود راه اندازی کنید .

 

۳_خیلی از افراد فکر میکنند که برای داشتن یک کسب و کار آنلاین باید برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشند که اصلا چنین نیست . نیازی نیست برنامه نویس باشید و یا حتی رشته تحصیلی شما کامپیوتر باشد .

 

۴_خیلی از افراد فکر میکنند که برای داشتن یک کار اینترنتی باید یک شرکت و یا دفتر کار داشته باشند که اصلا چنین نیست . شما خیلی راحت میتوانید یک کسب و کار اینترنتی در منزل داشته باشید تنها چیزی که شما نیاز دارید یک کامپیوتر و اینترنت میباشد.

 

۵_ بعضی از افراد فکر میکنند که کسب و کار اینترنتی در ایران شروع شنده است و اصلا جواب نمیدهد , اما اگر دقت کنید میبیند که پولساز ترین کسب و کار ها در ایران کسب و کار های اینترنتی میباشند که در ادامه به طور کامل شما را با کسب و کار های اینترنتی موفق در ایران آشنا خواهیم کرد .

و…

کسب و کار اینترنتی در ایران چقدر درآمد دارد ؟

یکی از سوالات پرتکراری که خیلی از کاربران از من میپرسند این است که کسب و کار اینترنتی در ایران چقدر درآمد دارد ؟ و ایا ممکن است که کسب و کار اینترنتی را به عنوان منبع اصلی درآمدزایی در نظر بگیریم ؟ و اینکه در ایران چقدر میشود از کسب و کار اینترنتی کسب درامد داشت ؟

 

میزان درآمدزایی از کسب و کار اینترنتی در ایران بسیار بسیار بالا میباشد حالا بماند که کسب و کار های اینترنتی مثل دیجیکالا , بامیلو , آپارات و… درامد های میلیارد تومانی در ماه دارند . این کسب و کار ها یکشبه موفق نشده اند و سالیان سال زمان گذاشته اند تا به این درآمد اینترنتی بالایی دست پیدا کرده اند .

 

میزان درامدزایی به خود شما بستگی دارد که چقدر برای این سیستم زمان بگذارید میزان درآمدشما میتواند از چند میلیون تومان تا چندصد میلیون تومان در ماه باشد .

 

آینده کسب و کار اینترنتی در ایران چگونه است ؟

در این بخش میپردازیم به آینده ی کسب و کار اینترنتی در ایران که آیا با راه اندازی کار اینترنتی سودمیکنیم یا ضرر؟

روز به روز تعداد کسب و کار های اینترنتی در ایران بیشتر و بیشتر میشود و خیلی از کسب و کار های فیزیکی به سمت کسب و کار های مجازی کشیده میشوند افرادی که در اینترنت فعالیت میکنند برد بیشتری نسبت به افرادی که فیزیکی فعالیت میکنند دارند بگذارید با یک مثال واضح تر توضیح بدهم :

 

فکر کنید شما یک فروشگاه فروش عینک در تهران دارید , حال افرادی که وارد فروشگاه شما میشوند و از شما خرید میکنند ۹۹ درصد از تهران هستند اما اگر همان فروشگاه شما  یک فروشگاه اینترنتی عینک باشد افرادی که وارد فروشگاه اینترنتی شما میشوند از تمام سراسر ایران میباشند و شما میتوانید محصولات خود را به کل نقاط کشور بفروشید و برای خریداران ارسال کنید . شما میتوانید از این موقعیت پولساز استفاده کنید و درآمد خود را چندین و چند برابر کنید .

 

حال ممکن است که بپرسید ما که کسب و کار فیزیکی نداریم چکار کنیم؟

خب ما در ادامه شما را با چندین ایده پولساز کسب و کار اینترنتی آشنا خواهیم کرد . شما با توجه به علاقه خود میتوانید یکی از ایده ها را به عنوان حوزه فعالیت انتخاب کنید و ادامه بدهید تا به درآمد اینترنتی میلیونی در ماه دست پیدا کنید . این ایده ها میتوان گفت پولساز ترین ایده های کسب و کار اینترنتی در بازار  کار ایران میباشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *