اخبار اقتصادی

۱۰ فروشگاه اینترنتی محبوب ایران در سال ۱۴۰۱

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که وقت برای گشتن و خرید داخل خیابان‌های شلوغ رو ندارید.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که بچه کوچک دارند و نمی‌توانید خیابان‌ها را، برای خرید گز کنید.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که حال‌وحوصله ترافیک خیابان‌ها را ندارید.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه با قضیه جای پارک خودرو مشکل دارید؛ یا اگر جز آن دسته از افراد مشکل پسندی هستید که دوست دارید مغازه‌ها و اجناس رو بالا و پایین کنید تا بالاخره خرید کنید.

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی برای شما بهترین گزینه است

می‌توانید با گشت‌وگذار در چند سایت فروشگاه اینترنتی، کالای موردنظر خود را از نظر کیفیت و قیمت با سایر کالاها مقایسه کنید و در حین نوشیدن چای، با چند کلیک ساده خریدتان را انجام بدهید.

کالای مورد نظرتان را در یک باز زمانی کوتاه در خانه دریافت کنید.

البته خیلی هم سریع دستتان نمی رسه، بسته به شرکت موردنظر، مقداری زمان بر است.

البته سادگی در خرید ارزش صبر کردن را دارد.

ممکنه برخی فروشگاه های اینترنتی، در زمینه پشتیبانی خیلی چنگی به دل نزنند. این را می‌توانید از کامنت‌های ملت همیشه در صحنه نیز متوجه شد.

می‌توانید فروشگاه های آنلاین را، در زمینه پشتیبانی و سایر موارد مقایسه کنید تا به‌راحتی، به کالای مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

خوب درست حدس زدید. این بار رویال کد با مقاله جامعی در مورد سیر تا پیاز فروشگاه های اینترنتی، تاریخچه پیدایش آن‌ها و مهم‌تر از همه با معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر کشور در خدمت شماست. خلاصه این مقاله رو از دست ندید …

تاریخچه فروشگاه اینترنتی در دنیا

تاریخچه فروشگاه اینترنتی در دنیا:

خوب بگذارید تاریخچه فروشگاه های اینترنتی رو، از اولش ورق بزنیم …

خرید اینترنتی (online shopping) یک مدل خرید در بستر اینترنت هست. یکی دو تا از پیش‌کسوت‌های فروشگاه های اینترنتی در دنیا، آمازون و ایی بی هستند.

تجارت الکترونیکی رو اولین‌بار در سال ۱۹۹۱ یک بنده خدایی به نام تیم برنرزلی پایه‌گذاری کرد است.چیزی نگذشت بعد از آن در سال ۱۹۹۴ بانکداری آنلاین ایجاد شد.

از آن طرف شرکت اسکیپ، ارتباط امنیت لایه انتقال SSL رو ایجاد کرد. یک کمپانی هم به نام اینترشاپ، اولین سیستم اینترنتی رو راه‌اندازی کرد که در سال ۱۹۹۵ میلادی فروشگاه آنلاین آمازون و سال ۱۹۹۶ ایی بی نیز وارد میدان شدند. یک جورایی استارت فروشگاه های اینترنتی به‌صورت جدی زده شد.

عملکرد این فروشگاه ها، به این صورت است که اطلاعات، مشخصات و تصویر محصول خودشان رو داخل سایت قرار داده و کاربر رو به خرید آنلاین ترغیب می‌کنند و این سفارش‌ها توسط پیک به دست مشتریان می‌رسد. طریقه پرداخت هزینه کالا بسته به سیاست کاری آن سایت فروشگاهی یا در محل یا به‌صورت اینترنتی است.

یکی از چالش‌های فروشگاه اینترنتی، این است که کاربر امکان مقایسه سایت‌های بسیاری را دارد به همین دلیل کاربر تا به سایت موردنظر اعتماد نکند، عاقا خرید نمی کنه که نمی کنه! خرید اینترنتی به‌خودی‌خود جای خودش رو باز کرده بود که با تشریف‌فرمایی مهمان ناخوانده دنیا، کرونا!

جز حتمی و ضروری زندگی بشر امروزی شد. اصلاً گاهی اوقات مشتریان ترجیح می‌دهند اجناس مورد نیازشان رو داخل فروشگاه ها به‌صورت حضوری انتخاب کنند. اما خریدشان رو به دلایلی داخل فروشگاه اینترنتی انجام می‌دهند.

به دلیل گسترش پیدا کردن فروشگاه های اینترنتی، بسیاری از فروشنده‌های زیرک و آینده گر در کنار مغازه و کسب و کار فیزیکی خود یک سایت فروشگاه آنلاین نیز دست‌وپا کرده‌اند و از قافله فروش اینترنتی عقب نماندن.

تاریخچه فروشگاه اینترنتی در ایران

ایران نیز ازاین‌دست فروشگاه های اینترنتی موفق کم ندارد! از سال ۱۳۸۰ کشور ما نیز وارد گود کسب و کارای اینترنتی شد و فروش کالاهایی چون پوشاک، لوازم آرایشی، محصولات دیجیتال و… در اینترنت گسترش یافت .

فروشگاه های اینترنتی چنان ویروسی گسترش پیداکردن که زبان از گفتن آن قاصر است و از آنجا که ما انسان‌ها به دنبال آسایش هرچه بیشتر هستیم، از این سبک خرید به‌شدت استقبال کردیم.

خوب، و اما بریم سر اصل مطلب…

امکانات فروشگاه اینترنتی

و اما… ۱۷ امکان کلیدی که باید هر فروشگاه اینترنتی داشته باشد!

در زیر به صورت مختصر در مورد امکاناتی که هر سایت فروشگاهی باید داشته باشد توضیحاتی را ارائه کرده ایم اگر می خواهید به صورت دقیق تر در مورد این امکانات بدانید پیشنهاد می کنم مقاله ” امکانات سایت فروشگاهی “ را مطالعه نمایید

۱- وجود تصاویر متنوع و با کیفیت

یکی از عوامل تأثیرگذار در فروش اینترنتی، تصاویر مناسب و باکیفیت از محصولات است. عکس‌هایی که با زوایای مختلف، از محصولات در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، امکان انتخاب راحت‌تر رو برای افراد فراهم می‌کند.

۲- ارائه اطلاعات کامل از محصولات

ارائه اطلاعات مناسب و کاملی از جنس، رنگ و کیفیت محصولات، تا قیمت و برند. اگر این اطلاعات به طور کامل و صحیح در دسترس مشتری نباشد که مشتری خریدش رو به‌صورت همان سنتی و فیزیکی انجام می‌دهد عزیز من!

۳- وجود محصولات متنوع

وقتی کالایی با انواع برندها، قیمت‌ها و کیفیت‌های متفاوت ارائه شود، به‌راحتی می‌توانید توقع هر قشری از جامعه رو برآورده کنید. یکی ممکنه دنبال جنس ارزان باشد، یکی دیگر نه! کیفیت برای آن‌ها حرف اول رو می‌زند … و اصلاً حتی به قیمت نگاه هم نمی‌کند …

پس …

با تنوع در اجناس و قیمت‌ها، همه رو می‌توانید راضی نگه دارید.

۴- ارائه مشخصات فنی و اطلاعات جانبی

آخ نگو اطلاعات جانبی …

وقتی اطلاعات تکمیلی و جانبی، رو در اختیار مشتری قرار می‌دهید دیگر سؤالی در ذهن مخاطب باقی نمی‌ماند.

  • مثلاً کالای موردنظر، چه ترکیب رنگ‌هایی دارد؟
  • چه جنس و برندی دارد؟
  • چه امکانات جدیدی نسبت به بقیه اجناس هم رده خودش دارد؟
  • این محصول تولید کدام کشور است؟
  • مناسب چه سن و شخصیت‌هایی است؟

اصلاً یک عالمی است برای خودش…

۵- دسته بندی محصولات

اصلاً این را که نگم براتون…

خودتان رو بگذارید جای مشتری .

وقتی شما وارد یک سایت می‌شوید، خصوصاً سایت فروشگاهی و به‌منظور خرید آنلاین؛

  • از آن سایت توقع دسته‌بندی مناسب محصولات رو دارید یا نه؟
  • آیا توقع ندارید محصولات خوراکی و دیجیتالی یا احیاناً پوشاکی، همه‌وهمه در دسته‌بندی‌های مناسب قرار داشته باشند؟

پس دسته‌بندی محصولات در زمان خرید آنلاین، می‌تواند به انتخاب راحت‌تر کاربر کمک کند

۶- پشتیبانی محصول

یکی از امکاناتی که در فروشگاه آنلاین خیلی سبب دلگرمی می‌شود، وجود پشتیبانی مناسب قبل و بعد از خرید محصول است. حالا پشتیبانی قبل و بعد از محصول چیست؟!

فرض کنید یک محصول آرایشی رو می‌خواهید تهیه کنید ولی اطلاعات کاملی از انواع آن‌ها ندارید.

بهترین راه برای تأیید یا رد هم کدام از محصولات، مشاوره متناسب با نیاز و خواسته فرد است که پشتیبان می‌تواند خیلی خوب شما رو تا سبد خرید و نهایی شدن آن هدایت کند

حتی بعد از خرید هم ممکنه مشکلاتی چون نقص در کالا یا بدتر از آن ممکنه ارسال مغایر با خواسته شما صورت گرفته باشد، در این صورت است که شما با خیالی آسوده، از پشتیبان درخواست کمک می‌کنید و از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنید و این‌جوری می‌شود که مشتری بازم، به سایت شما سر می‌زند …

۷- تخفیف ها

از تخفیف هم که دیگر نگم براتون؛ تخفیف‌های دوره‌ای و مناسبتی می‌تواند توجه بسیاری از مشتری‌ها رو، به خودش جلب کند. اصلاً خرید بدون تخفیف مگر داریم؟! مگر امکان دارد؟!

۸- عضویت آسون

در صورتی که طریقه عضویت در سایت‌های خرید اینترنتی، آسان نباشد مشتری ممکنه از خیر آن خرید بگذرد، و عطایش رو به لقایش واگذار کند.

هر چه راه‌های عضویت و پرداخت در سایتی راحت‌تر باشد مشتری رو، بیشتر به سمت خودش جذب می‌کند.

۹- وجود نماد پرداخت های الکترونیکی

در فروشگاه های اینترنتی، یک سری نمادهای الکترونیکی هستند که در صورت وجود آن‌ها، مشتری با اطمینان بیشتری خرید می‌کند.

نمادهایی چون نماد نشان ملی ثبت (رسانه‌های دیجیتال) و نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت معدن تجارت بسیار برای اعتمادسازی مفید هستند و این که آن سایت عضو اتحادیه کشوری، کسب و کارای مجازی باشد.

۱۰- وجود روش های پرداخت متنوع

روش‌های پرداختی چون کارت به کارت، درگاه پرداختی الکترونیکی و یا حتی پرداخت در محل هستند. این شیوه‌های متنوع بسته به سیاست و استراتژی آن سایت فروش کالا، صورت می‌گیرد.

۱۱- وجود روش های متنوع در ارسال کالا

ارسال کالا به شهرهای مختلف به ۲ روش پست سفارشی و پیشتاز است.

برای ارسال درون‌شهری نیز امکان ارسال محصول با پیک موتوری و یا حتی ارسال به‌صورت رایگان، در صورت خرید بالاتر از یک مبلغ خاص، ممکنه صورت بگیرد که این نیز به نوبه خودش می‌تواند انگیزه بیشتری، برای خرید بالاتر از یک مبلغ خاص برای مشتری داشته باشد.

۱۲- مشاهده ارسال آنلاین سفارش

وقتی امکان مشاهده آنلاین رو به سایت فروشگاهی اضافه کنید، مشتری می‌تواند گزارش لحظه‌به‌لحظه‌ای از مراحل ارسال کالا، از انبار تا فاکتور کردن و تحویل به پست رو زیر نظر داشته باشد.

۱۳- نظرات کاربران

در زمان خرید اینترنتی محصول یکی از گزینه‌های پیش‌رو، مشورت با دیگر مشتریانی هست که از خدمات آن سایت استفاده کردن و این کار به‌راحتی با خواندن کامنت‌های خریداران همیشه در صحنه، حاصل می‌شود و به‌راحتی می‌توانید از روی نظرات مثبت یا احیاناً منفی کاربران و مشتریان، از خدمات آن سایت فروشگاهی آگاه شوید.

۱۴- فیلتر محصولات

یکی از گزینه‌ها جهت رفاه حال مشتریان عزیز، درج فیلتر در سایت فروشگاه اینترنتی هست که در مورد برند، جنس و قیمت آن‌ها می‌توانید به‌راحتی اطلاع پیدا کنید.

۱۵- بخش جستجو در سایت های معتبر خرید اینترنتی

بخش جستجو نیز از خوب‌های روزگار سایت‌های خرید اینترنتی، به‌حساب می‌آید. جستجو نیز نوعی فیلتر است منتها کمی کلی‌تر است. اما در نوع خود می‌تواند، مفید و کارساز باشد. پس از این گزینه سرچ کردن نیز غافل نشوید.

۱۶- امکان مقایسه و نقد و بررسی محصولات

با این گزینه، نقد و بررسی فروشگاه های اینترنتی، عملاً انگار مشتری را در انتخاب محصول برتر یاری کرده‌اید.

مشتریان به‌راستی عاشق مقالات نقد و بررسی کالاهایی مثل، کالای دیجیتال و لوازمی از این دست هستند.

۱۷- هر لحظه آماده باش

فروشگاه آنلاین باید هر لحظه، آماده ارائه محصولات و خدمات به مشتریان باشد. پس گوش به زنگ باشید. یکی مهم‌ترین مواردی که باید هر فروشگاه اینترنتی به آن توجه کند خرید هاست حرفه‌ای هست تا بتوانند همیشه در دسترس باشد.

معرفی ۱۰ تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی

و اما بریم سر اصل مطلب … معرفی بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران!

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

۱- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

بزرگ‌ترین و پیش‌کسوت‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران و حتی به جرات می‌توانم بگم بزرگ‌ترین فروشگاه در خاورمیانه، فروشگاه دیجی کالا است. دیجی کالای پرآوازه، در سال ۱۳۸۵ توسط برادران سعید و حمید محمدی افتتاح شده، شروع به کار کرد و شما می‌توانید با تایپ کردن آدرس www.digikala.com به این فروشگاه اینترنتی قدرتمند دسترسی داشته باشید.

اوایل راه‌اندازی تنها هدف دیجی کالا، فروش کالای دیجیتال (چون دوربین و لپ‌تاپ) و همچنین نقد و بررسی این محصولات بود. همین و بس!

دیگر خبری از دسته‌بندی‌های مختلف، تنوع کالا و این چیزها نبود! اما با گذشت زمان، نیازسنجی دیجی کالایی ها تکمیل شد و با توجه به نیاز اصلی آن زمان، با تولید محتوای قوی و ارزشمند، در مورد فروش و نقد و بررسی محصولاتشان، در این فروشگاه آنلاین بیشتر و بیشتر در بین مردم اعتبار لازم رو کسب کردن و این شد که دیجی کالا شد دیجی کالا.

البته بهبود تجربه کاربری، ضمانت برگشت کالا، قیمتی مناسب‌تر از بقیه اجناس در بازار، این‌ها نیز در محبوبیت این آمازون ایرانی نیز، بی‌تأثیر نبود!

حتی بخشی به نام اپن باکس، در سال ۱۳۹۴ به سیستم فروش فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اضافه شد.

حالا اپن باکس … چه کار می‌کرد؟ اپن باکس شامل کالاهایی می‌شود که با کالاهای موردنیاز مشتری مغایرت دارد.

حالا یا سفارش مشکل و نقص داشته و یا کالای موردنظر خطی، خشی، نقصی، چیزی داشته است.

در این صورت پس از تست کالا توسط کارشناسان، در خود سایت فروشگاهی دیجی کالا، با قیمتی پایین‌تر از قیمت اصلی به فروش می‌رسد.

خرید از دیجی کالا

یک ویژگی که محصولات اپن باکس دارند این است که تا ۲۴ ساعت مهلت تست دارند و در صورت مشاهده ایراد یا نقص کالا در سایت، تعویض یا اگر کالای مشابه وجود نداشته باشد مبلغ پرداختی کاربر به‌حساب آن‌ها بازگشت داده می‌شود.

مراحل رسیدن کالا به جعبه باز فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

مزایای خرید آنلاین از دیجی کالا

۱- اعتماد در خرید

ایجاد اعتماد برای مشتری بسیار مهم است. چند تا از شما دوستان، تا به حال شده که اولاً با ترس و لرز خرید داشتید؟

یا محصول فیک و معیوب نصیب تون شده؟

یا حتی موفق به پس دادن محصول مشکل‌دار نشدید؟

یا با عدم پشتیبانی روبه‌رو شدید؟

دیجی کالا در مسیر اعتمادسازی خودش به این موارد توجه داشته است!

۲- تنوع و گستردگی

فرض کنید وقتی وارد یک فروشگاه آنلاین می‌شوید، مخصوصاً اگر از نوع هایپرمارکت باشد، چقدر زمان می‌برد تا تمام فروشگاه رو بگردید؟

آخر سر هم خرد و خسته خیلی از کالاهای مورد نیازتان را نمی‌توانید خرید کنید اما چیزی که در فروشگاه آنلاین دیجی کالا، وجود دارد یک نظم خوبی در دسته‌بندی کالاها وجود دارد و راحت‌تر از فروشگاه‌های حضوری، محصول موردنظر رو می‌توانید پیدا کنید.

جالب این که در دیجی کالا، بارها به اجناسی برخورد کردیم که اصلاً نمی‌دانستیم وجود خارجی دارند! و نکته دیگر این که در قفسه‌های مجازی، می‌توانید هر ساعت از شبانه‌روز گشت بزنید!

 ۳- اطلاع از نظریات مشتریان

همیشه شور و مشورت در کارها مفید بوده و البته در خریدهای اینترنتی نیز این منفعت وجود دارد.

دیجی کالا که خودش تک‌تک محصولات رو تست نکرده که به نواقص آن‌ها آگاه باشد. پس بیاید و یک کاری کنیم …

موقع خرید هر محصولی یک سری به قسمت کامنت‌ها و نظرات مشتریان زده، و از نظرات آن‌ها استفاده کنیم. حالا یا خرید آنلاینتان قطعی می‌شود و یا کلاً منصرف می‌شوید و تمام …

۴- خرید برای همه ، همه برای خرید

یک نکته‌ای که هست این است که حتی افرادی که در شهرهای بزرگ هستند، ممکنه گاهی اوقات کالایی رو به آسانی پیدا نکنند اما مطمئناً فروشگاه اینترنتی دیجی کالا آن محصول رو ارائه می کند.

حالا این که در شهرهای بزرگ است … تصور کنید اگر افرادی در شهرستان‌ها یا روستاها باشند، و نتوانند محصول موردنظر رو پیدا کنند و برای تهیه کالای خود شاید باید هزینه‌ای ده‌ها برابر قیمت کرایه مسیر پرداخت کنند.

درحالی‌که دیجی‌کالا، حتی هزینه ارسال اجناس با مبالغی بالاتر از یک حد را رایگان حساب می‌کند.

۵- طرح های فروش جذاب

یکی از بخش‌های موردعلاقه مشتریان عزیز در فروشگاه آنلاین، این است که بتوانند از طرح‌های شگفت‌انگیز و خاص استفاده کنند.

دیجی کالا هم این مورد رو به دیده منت گذاشته و بسته به نوع کالا و کاربرد آن تخفیف‌های ویژه‌ای قرار داده.

مثلاً؟ در طرح روزانه خرید آنلاین دیجی کالا، هر ۲۴ ساعت تعدادی کالا که گاهی به ۳۰ محصول می‌رسد رو، در یک باکس متفاوت نشان داده که با قیمت حراج به فروش می رسد.

البته تعداد کالاها در اعیاد یا شب یلدا تعداد کالاها به یمن ورود مشتریان، بیشتر می‌شود.

خلاصه این‌طور براتون بگم، این باکس این‌قدر برای مشتریان جذاب است که روزانه، ۱۰۰ هزار نفر فقط از این باکس فروشگاه آنلاین دیجی کالا دیدن می‌کنند.

معایب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

در زمان همکاری با فروش دیجی کالا یک معایبی وجود دارد که از جمله آن می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • واریز پول فروش شما حداقل دوهفته و حداکثر دو ماه بعد
  • نداشتن انبار در همه شهرها برای ارسال محصول

با توجه به مزایا و تاریخچه فروشگاه آنلاین، دیجی‌کالا در بین تمام فروشگاه‌ها در رتبه اول قرار دارد.

نمایی کلی فروشگاه آنلاین دیجی کالا

نمایی کلی فروشگاه آنلاین دیجی کالا

تکنولوژی پیاده سازی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دیجی کالا از ابتدا، با زبان ASP سایت خود را پیاده‌سازی کرد. اما در نهایت بعد از چند سال، به دلایل فنی زبان برنامه‌نویسی خود را به PHP تغییر داد که به‌واسطه این تغییر زبان، امکانات زیادی چون تغییر رابط کاربری مناسب و امنیت بهتر را ارائه داد.

دیجی کالا این فروشگاه اینترنتی سرمایه گذارای بزرگی، از شرکت‌های خارجی نیز داشته است که این خود سبب گسترش فروشگاه آنلاین دیجی کالا شد. با تمام این تفاسیر، هنوز هم که هنوزه رنگ و بوی تولید محتوای ارزشمند برای دیجی جان، کمتر که نشده هیچ! بیشتر و بیشتر هم شده.

در خصوص فعالیت در شبکه‌های اجتماعی متفاوت چون اینستاگرام دیجی کالا دارای صفحات متفاوت و پرباری چون صفحه مخصوص اخبار سایت فروشگاهی و یک صفحه مخصوص دیجی کالا مگ دارد. در زمینه پشتیبانی دیجی کالا، اگر از هرکسی که از دیجی کالا یا هر فروشگاه اینترنتی خرید کرده سؤال بپرسید می‌گویند که اولین خریدشان با ترس‌ولرز بوده، چون به فروشگاه موردنظر اعتماد لازم را نداشتند.

وقتی مشتری از اصل بودن و رسیدن بسته به دستش مطمئن می‌شود، دیگر خرید آنلاین بارهای بعد راحت و راحت‌تر می‌شود اما دلیل بهتر شناخته شدن دیجی کالا، نسبت به بقیه کسب و کارا امکان نقد و بررسی است که دیجی کالا، به‌صورت ویژه روی آن کار کرده. البته کامنت‌هایی که در پایین صفحات وجود دارد می‌تواند سهم زیادی در، تشویق خریداران به محصولات داشته باشد.

ضمانت اصل بودن کالا را که در خریدهای اینترنتی، به آن توجه دارید در دیجی کالا بسیار بولد است … و همچنین پرداخت هزینه در محل رو به دیگر امکانات سایت فروشگاهی دیجی کالا اضافه کنید.

در ساختمان دیجی کالا، یک طبقه رو به مشتریان حضوری اختصاص داده‌اند، تا به‌صورت حضوری جهت مرجوع کردن کالا رجوع کنند یا برای تعویض کالا اقدام کنند. البته به این صورت نیست که فروشگاه دیجی کالا بدون عیب‌ونقص باشد … ممکنه برخی افراد از خرید اینترنتی از دیجی کالا ناراضی باشند .

اما خوب بالاخره نقص در هر سیستمی می‌تواند وجود داشته باشد. مهم تکرار نشدن آن اشتباه در جهت حفظ و اعتمادسازی مشتریان است.

ثبات در کیفیت برای برند شدن

در این زمینه باید خون‌دل‌ها خورد و به تلاش زیادی نیاز هست. برند شدن و هک شدن در ذهن مخاطب چیزی جز اراده، خدمات عالی و ساختن تجربه، خاطره خوش و منحصربه‌فرد برای ارباب‌رجوع نمی‌خواهد!

اعتمادسازی برای شخص شخیص مشتری، بسیار می‌تواند کارساز باشد. ارتقابخشی تمام قسمت‌ها و اجزای دیجی کالا، پیوسته برای این فروشگاه مهم بوده است.

ابتدا فروشگاه آنلاین دیجی کالا، تمرکز خود را روی خود تهران گذاشته بود سپس با گسترش زیرساخت‌ها در بقیه شهرها و در نهایت در کل کشور فراگیر شد.

البته بی‌گدار هم به آب نزده! ابتدا دیجی کالا جای پای خود را از هر نظر محکم کرده، سپس همه شهرهای ایران روپوشش داد. البته بد نیست بدانید که فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، فروش خود را از محصولات دیجیتالی چون لپ‌تاپ و دوربین شروع کرد و بعد کم‌کم دسته‌بندی‌های دیگر محصولات رو به فروشگاه خود اضافه کرد.

این شد که دیجی کالا شعار خود را از کالای دیجیتال، به فروش دیجیتالی کالا تغییر داد و این شد که الان مشاهده می‌کنید.

روش خرید به صرفه

حس به‌صرفه بودن در خرید، یک حس خوبی است که همه دنبال تجربه‌کردن این حس هستیم. نگید نه که باورم نمی‌شود!

این حس رو دیجی کالا، خصوصاً در اوایل راه‌اندازی به مشتریانش هدیه داد که در نهایت خرید اینترنتی به‌صرفه است.

فروشگاه آنلاین دیجی کالا سعی داشته، با کاهش هزینه‌ها و بالابردن بهره‌وری قیمت تمام شده، برای مشتریان رو کاهش دهد.

خلاصه این طور براتون بگم…

دیجی کالا یک کاری کرد که مشتریان، حس کنند خرید اینترنتی آن هم از دیجی کالا، برای آن‌ها به‌صرفه و اقتصادی است. فروشگاه آنلاین دیجی کالا، برای دسترسی و ارسال سریع‌تر، در چند نقطه تهران شعبه زد. اما مشکلی این است که گستردگی شبکه پستی، متناسب با کسب و کارای اینترنتی در ایران طراحی نشده برادر من!!

با همه این تفاسیر، دیجی کالا در خود تهران اجناس را ۴ ساعته، و در کرج همان روز سفارش شما را تحویل می‌دهند. البته فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، تلاش کرده تا در مرکز استان‌ها سفارش‌ها را در کمتر از یک روز به دست مشتریان برسانند.

با توجه به گسترش روزافزون این کسب‌وکار، تعداد پرسنل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از ۷ نفر اندک‌اندک افزایش یافته، تا به ۶۱۳۵ نفر رسیده است.

در زمینه تبلیغات، دیجی کالا اوایل امکان تبلیغ نداشت اما اکنون که زیرساخت‌ها برای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فراهم شده، چرا که نه؟ تبلیغاتی چون بیلبورد، تبلیغات در فضای مجازی و… گسترش پیدا کرد.

دیجی کالا تلاش کرده تا همه کاربران اعم از حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در دنیای وب را، وادار به خرید اینترنتی کند.

دیجی کالا برای راه اندازی پلتفرم خویش، آزمایش های اولیه ناموفقی نیز داشته که حدود سه ماه به طول انجامید ولی خوب این چالش را، پشت سر گذاشتند و به موفقیت‌های زیادی دست یافتند.

۲-کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

۳- فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

یکی از زیرمجموعه‌های موفق دیجی کالا، فروشگاه آنلاین دیجی استایل است که به‌صورت تخصصی توسط شرکت نوآوران فن آوازه با آدرس سایت www.digistyle.com پا به عرصه وجود گذاشته است.

فروشگاه آنلاین دیجی استایل در خردادماه سال ۱۳۹۹، توانسته است ۷۶۶ برند معتبر پوشاک رو ارائه دهد.

با توجه به گسترش فروش اینترنتی، بسیاری از فروشگاه های مجازی از جمله دیجی استایل نیز جان گرفتند.

دیگر باتجربه خوبی که مردم از دیجی کالا داشتند آن جو سنگین بی‌اعتمادی اولیه، به فروش اینترنتی شکسته شده بود.

در واقع دیجی کالا، برای این سبک نوین در فروش جان فدایی کرد و در کنار دیگر فروشگاه های اینترنتی، این زیرمجموعه دیجی کالا نیز جان گرفت.

وقتی زندگی مدرن می‌شود به‌ناچار اوقات فراغت هم کمتر می‌شود و کلاً سبک زندگی با تغییرات هماهنگ می‌شوند. دیگر فرصتی برای خریدهای حضوری و سلانه‌سلانه گشتن در خیابان مثل گذشته، به پایان رسیده است دوست من!

اوقات فراغت افراد کمتر صرف خرید می‌شود و بیشتر اوقات فراغت افراد به تفریح، آموزش یا لذت بردن از علایق و حتی رفع خستگی افراد می‌گذرد.

اکثر افراد خصوصاً در این کرونا بازار، ترجیحاً و البته به‌ناچار خرید اینترنتی رو تست کردند و این‌جوری بود که کرونا، دست در دست فروشگاه های اینترنتی این سبک زندگی رو گسترش داد.

حالا چرا فروشگاه مجازی دیجی استایل؟

درسته که سبک خریدها مدرن و اینترنتی شده است، ولی دلیل نمی‌شود مردم بدون تحقیق، دست به خرید بزنند!

اتفاقاً الان خیلی بیشتر از گذشته برای مردم، قدرت تحقیق و حق انتخاب بیشتر شده است آن هم با وجود این‌همه سایت‌های فروشگاهی …

پس عاملی که بین این فروشگاه‌ها رقابت را، سخت‌تر می‌کند میزان اطلاعات و در واقع محتوای سایت‌هاست که می‌تواند مشتریان رو به سمت فروشگاه‌های اینترنتی روانه کند.

از نیازهای اساسی هر مشتری، دسترسی به اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر در خصوص محصولات موردنیاز خود است و این شد که روش‌های هوشمندانه خرید، از نوع اینترنتی بیش‌ازپیش در دل مردم جا باز کرد.

محصولات فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

  • انواع پوشاک مردانه و زنانه
  • انواع پوشاک دخترانه و پسرانه و نوزادی
  • انواع کفش های متنوع برای جنسیت های مختلف
  • انواع ساعت، عینک و اکسسوری

اپلیکیشن فروشگاه آنلاین دیجی استایل، نقطه قوت این فروشگاه اینترنتی است که در اندروید و ios قابل نصب است.

طراحی سایت و اپلیکیشن ساده و مطلوب سبب رضایت کاربران می‌شود.

مزایای فروشگاه آنلاین دیجی استایل:

  • اصالت برند و کالا
  • قیمت مناسب
  • خدمات پس از فروش
  • خرید آسان و مطمئن
  • تحویل روزانه سفارشات (این خیلی خوبه)
  • پرداخت وجه از راه‌های ممکن امکان‌پذیر است.
  • ارسال سفارش در خریدهای بالای ۵۰۰ هزار تومان، رایگان است ولی در غیر این صورت هزینه پست باید پرداخت گردد.
  • پشتیبانی در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است.
  • تمام محصولات دارای ضمانت اصالت کالا هستند.
  • قیمت کالای ایرانی در جهت حمایت از تولیدکننده‌ها، از برندهای خارجی کمتر است.

معایب فروشگاه آنلاین دیجی استایل

  • خرید از دیجی استایل، فقط به‌صورت آنلاین امکان پذیره.
  • این موضوع را نیز بگم در صورت استفاده از کدهای تخفیف، بعد از نهایی‌سازی خرید آنلاین، امکان تغییر یا لغو خرید وجود ندارد.

خرید از دیجی استایل

گسترش فروشگاه آنلاین دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، یک سال و نیم پس از افتتاح خود، برنامه جدیدی ارائه داد.

این که دسترسی مشتریان رو به تولیدات ملی بیشتر کرد.

در این راستا تولیدکننده‌ها و صاحبان کسب‌وکارها فروشگاه اینترنتی دیجی استایل را، طی بازدید رسمی و حضوری سبک‌وسنگین کردند و یک بازدید رسمی و مفصل از مرکز پردازش کالای دیجی کالا، بزرگ‌ترین مرکز پردازش داده خاورمیانه داشتند.

از این طریق و با این بازدید از نزدیک با فرایند نگهداری، طبقه‌بندی، جداسازی، ایمنی و ارسال کالا به مشتریان در این مرکز پردازش آشنا شدند.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، در واقع با این مدل معرفی خود یک عرض اندامی به شرکت‌ها و برندهای مختلف داخلی، در جهت افزایش همکاری میان مد و پوشاک و تکنولوژی مدرن ایجاد کرد که هدف ایجاد ارتباط دوسویه، با این برندها و در نتیجه فروش آن‌ها توسط ابزارهای در دسترس دیجی استایل بود.

به این ترتیب فروشگاه آنلاین تخصصی مد و پوشاک دیجی استایل، به‌عنوان بستری برای ارائه برندهای پوشاک داخلی، گامی مهم در موفقیت این بخش از تولیدات ملی برداشته است.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل، حتی یک گام فراتر گذاشته و حتی سعی در معرفی تولیدکنندگان نوپا در این زمینه داشت که آن‌ها نیز به توسعه بیشتر دسترسی یابند و بدین‌گونه بود که فروشگاه آنلاین دیجی استایل تبدیل به ویترین مناسبی، برای برندهای متفاوت پوشاک کارآمد و حرفه‌ای شد.

تا برندهای متفاوت برای بهتر دیده‌شدن و فروش بیشتر، باید در این فضای رقابتی نهایت تلاش خود را داشته باشند. (اینم یک موهبتی که فروشگاه آنلاین دیجی استایل، نصیب صاحبان برندها کرد!)

ایجاد این فضای رقابتی سبب شد که کیفیت کالاها، روزبه‌روز در زمینه خرید آنلاین بهتر شوند.

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

تکنولوژی پیاده سازی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

فروشگاه آنلاین دیجی استایل به واسطه زبان برنامه نویسی php پیاده سازی شده اما سرعت لود این سایت به شدت پایین است.

فروشگاه آنلاین مدیسه

۴- فروشگاه اینترنتی مدیسه

این فروشگاه اینترنتی با آدرس اینترنتی www.modiseh.com از فروشگاه‌های مجازی موفق و پرآوازه در زمینه فروش اینترنتی کالاست که دوست دارد دوست خوش سلیقه شما در امر خرید باشد.

سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان فروشگاه اینترنتی مدیسه، با به‌کارگیری زیرساخت‌های استاندارد بین‌المللی، تضمین‌کننده تحویل به‌موقع کالا و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

دقت در تمامی بخش‌های مجموعه مجازی مدیسه از انتخاب کالاهای سایت، تا دقت در معرفی جزئیات کالا، ارائه و تحویل سفارش کالا موج می‌زند.

البته خدمات خوب و متنوعی دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم…

این فروشگاه در زمینه فروش لباس سرآمد فروشگاه‌های اینترنتی هست و یک جورایی رقیب فروشگاه‌های مجازی چون شیک سون و دیجی‌کالا است.

این‌طور برای شما بگم ابتدا مدیسه با فروش اینترنتی پوشاک، کار خودش را شروع کرد.

بعد کم‌کم، لباس کودک و نوجوان رو هم به ویترین خود اضافه کرد.

بعد از آن تصمیم گرفت بخش فروش لوازم‌خانگی، خوراکی و آشامیدنی را هم به محصولات خود اضافه کند.

وب‌سایت مدیسه توسط یک تیم طراح غیرایرانی به وجود آمد ولی اعضای پشتیبان و فروش آن ایرانی هستند.

مدیسه کسب‌وکار اینترنتی گروه گلستان است.

فروشگاه آنلاین مدیسه، به‌غیراز همکاری با برندهای داخلی، با برندهای خارجی چون Nike’ DKNY’و RIMMEL نیز همکاری دارد.

در زمان خرید از فروشگاه مجازی مدیسه، ثبت‌نام باید صورت بگیرد و البته زمان تحویل سفارش نیز باید مشخص باشد تا مشتری بداند، دقیقاً کجا و چطور محصول رو دریافت می‌کند.

وقتی کاربر به تمام پرسش‌های خود دسترسی داشته باشد، بازهم به سایت شما سر می‌زند.

این را بدانید خرید آنلاین در جهت کاهش مشغله مشتری بنا نهاده شد. اگر قرار باشد درگیری ذهنی جدیدی برای مشتری ایجاد کند که می‌شود قوز بالای قوز!

خرید از مدیسه

شناخت اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی مدیسه

اپلیکیشن مدیسه به فکر IOSها هم بوده و دارای نسخه IOS نیز است و کلاً حق انتخاب رو میان نسخه وب، اندروید و آیفون در اختیار کاربران خود گذاشته است.

مدیسه با اپلیکیشن انعطاف‌پذیر خود، سبب شده جامعه هدف بیشتری درگیر این فروشگاه اینترنتی بشوند.

در طراحی یک اپلیکیشن اگر تعدادی المان پشت‌سرهم قرار بگیرند و اسکرول افقی بخورند، بهتر است در کنار آن‌ها گزینه مشاهده همه لحاظ شود.

تا کاربر مجبور نشود برای دیدن همه محصولات اسکرول کند.

همه این‌ها رو گفتم که بدانید، این موارد در اپلیکیشن مدیسه اعمال شده و همین نکات به‌ظاهر ریز، سبب می‌شود رابط کاربری مناسب، توجه مشتری رو به خودش جلب کند.

مزایای فروشگاه اینترنتی مدیسه

  • تنوع بسیار در محصولات از لحاظ رنگ، سایز و برند
  •  تصاویر با کیفیت از محصول
  •  ضمانت بازگشت یک هفته ای محصول
  •  ارسال رایگان برای سفارش های بالای دویست هزار تومان
  •  ارائه توضیح سایز بندی برای مشتریان
  •  تخفیفات روزانه برای مشتریان
  •  وجود بلاگ مبتنی بر محتوای قوی در مدیسه
  •  ضمانت اصالت کالا
  •  امکان ثبت نام و ورود با حساب گوگل
  •  نمایش مراحل ارسال مرسوله
  •  پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته
  •  وجود سیستم هوشمند برای ارائه پیشنهادات متناسب با سلیقه کاربر
  •  روش های ارسال متنوع

معایب فروشگاه اینترنتی مدیسه

  •  قیمت محصولات کمی بالا است، که البته با توجه به ضمانت اصالت منطقی به نظر می رسد
  •  سرعت پایین سایت در هنگام ورود

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی لباس و مد مدیسهنمایی کلی فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مدیسه

تکنولوژی پیاده سازی فروشگاه اینترنتی پوشاک و مد مدیسه

فروشگاه آنلاین پوشاک مدیسه با استفاده فریم ورک جاوا اسکریپت RequireJS پیاده سازی شده است اما مهم ترین ضعف این فروشگاه آنلاین عدم بهینه سازی دیتابیس این سایت و باعث کندی سرعت سایت شده است !

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر

۵- فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر

تیم لیون کامپیوتر، در زمینه فروش قطعات کامپیوتر فعالیت خود را از سال ۸۳ آغاز کرد و به طریقه آنلاین با وب‌سایت www.lioncomputer.com با مشتریان خود رابطه گرفته است.

نمایندگی رسمی پخش محصولات بسیاری از شرکت‌های ایرانی و خارجی شده است.

فروشگاه آنلاین لیون کامپیوتر ارسال سفارشات به شهرها و شهرستان‌های زیادی، در کشور را به عهده داشته است.

۷ سال بعد…

لیون کامپیوتر ۷ سال بعد یعنی در سال ۹۰ مقوله ارزهای رمزگذاری شده، یا بیت‌کوین را در دستور کار خود گذاشت و جز اولین‌ها در زمینه ارزهای رمزگذاری شده بود.

درحالی‌که این مقوله در ایران نوپا بوده و ۱ سال از حضور آن در کشور می‌گذشت.

مجموعه لیون کامپیوتر، با مدیریت سعید حسینی در سال ۹۴، به انتخاب هوادارانش به‌عنوان برترین فروشگاه آنلاین سخت‌افزار، در جشنواره وب ایران انتخاب شد.

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، در کنار ارائه امکانات و سیستم‌های تخصصی به گیمرها و کاربران تخصصی، خرید با بیت‌کوین رو به خدمات خود نیز اضافه کرد و در سال ۱۳۹۶ لیون کامپیوتر یک گام وسیع‌تر برداشت و امکان خرید با ارزهای رمزگذاری شده رو برای خریداران و مشتریان خود فراهم کرد.

مزایا و خدمات منحصر به فرد ،فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر

  • لیون کامپیوتر اولین فروشگاه اینترنتی است که امکان خرید اینترنتی با بیت‌کوین را ارائه کرد
  • این شرکت یک تیم حرفه‌ای تولید محتوا، در زمینه تولید اخبار و مقالات دارد. برنامه‌های ویدئویی چون لایوتک، LCBench و کامنت رو تولید و پخش کرده.
  • تیم اورکلاکر، فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، به‌عنوان یکی از تیم‌های مطرح دنیاست که دارنده رکوردهای بسیاری با نام خود است.

درصورتی‌که سیستمتان رو به‌صورت کامل، از فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر تهیه کنید، یک گارانتی ویژه ۳ ماهه برای شما در نظر می‌گیرند که مهلت کافی برای تست داشته باشید.

خرید از لیون کامپیوتر

اصلا دوست ندارید سیستمتان رو آنلاین بخرید ؟

برای شما امکان خرید حضوری را نیز فراهم کرده‌اند. کافی است به آدرس لیون کامپیوتر، واقع در میدان ولیعصر تهران یک سر بزنید.

شاید تصمیم به خرید سیستم داشته باشید، اما اطلاعات چندانی از سیستم و این مسائل ندارید. لیون کامپیوتر مشاورانی برای راهنمایی این مدل افراد قرار داده است.

  • اگر سؤالات فنی دارید
  • اگر بعد از خرید، سؤالی در مورد کالای مربوطه دارید
  • اگر در مورد قطعات خریداری شده سؤال دارید

تنها پاسخ شما پشتیبانی لیون کامپیوتر هست !

بله پشتیبانی شما را هیچ‌وقت تنها نمی‌گذارد و کاملاً در خدمت شماست.

وبسایت های زیر مجموعه های فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر

۱- ایزی پی سی (سیستم هوشمند اسمبل کامپیوتر)

ایزی پی سی یک مجموعه پیشرفته، با قطعات به‌روز سخت‌افزاری است که لذت مقایسه بررسی قیمت و خرید انواعی از سیستم‌های کامپیوتری، مثل سیستم گیمینگ، سیستم رندرینگ، سیستم‌های اداری، خانگی و این مدل سیستم‌ها رو در اختیار تعداد زیادی از کاربران قرار می‌دهد.

این سیستم هوشمند با دسته‌بندی دقیق و تفکیک کامل قطعات شفاف‌سازی لازم جهت انتخاب قطعات را، برای کاربران خود فراهم کرده.

۲- بلاگ (دنیای دیجیتالی من ۱۳۹۸)

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، آن روزی که محتوا، منبع و مقاله تخصصی خوبی در زمینه، اخبار آی‌تی و دیجیتال وجود نداشت، خیلی خوب توانست با تولید محتوای ارزشمند، در این زمینه‌ها خودی نشان بدهد.

این تولید محتوای ارزشمند رو در کنار بحث فروش و ارائه خدمات به کاربران در جهت افزایش آگاهی مشتریان و خرید آنلاین آن‌ها چه‌ها که نکرده.

۳- تالار گفتمان (انجمن گفتگوی کاربران فروشگاه آنلاین لیون کامپیوتر ۱۳۸۳)

فروم فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر، از قدیمی‌های این حوزه است و کاربران زیادی در این فروم، به بحث و تبادل نظر حول مباحث مرتبط می‌پردازند.

در کنار این تالار گفتمان و گپ و گفت‌هایی که در آن انجام می‌شود خدماتی چون بازارچه خریدوفروش اختصاصی کالاها، برای کاربران تدارک‌دیده‌شده است و اما بازارچه اختصاصی چیست؟

یک مبادله کالا به کالا فروشگاه مجازی لیون کامپیوتر راه‌اندازی کرده است.

کاربران می‌توانند از این طریق، قطعات نو کارکرده و آکبند خودشان را با اجناس بقیه کاربران در این بازارچه اختصاصی تعویض کرده یا بفروشند.

۴- کوینیت (مرجع خبری و آموزش ارزهای رمز گذاری شده، مثل بیت کوین و اتریوم ۱۳۹۶)

کوینیت مرجع اخبار مرتبط با کریپتوکارنسی، یا همان رمز ارزهاست.

یکی از این رمز ارزها و البته معروف‌ترین آن‌ها بیت کوین است و در این بخش در واقع، اخبار و مطالب آموزشی تخصصی در این مورد در اختیارتان قرار می‌دهد.

آدرس فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر

تهران، خیابان ولیعصر ،رسیده به میدان ولیعصر ،مجتمع کامپیوتر ولیعصر. همکف تجاری ،راهروی D واحد ۳۶.

کد پستی : ۱۵۹۳۷۳۳۵۶

ساعات کاری از: ۹:۳۰ صبح الی ۱۹و پنجشنبه از ۹:۳۰ الی ۱۴

پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۹۱۴۰۴۹

بخش سخت افزار: ۷۱۹-۷۲۱

پیگیری سفارش ها: ۷۰۸-۷۰۹-۷۱۰

بخش ماشین های اداری: داخلی ۷۲۴

به لوازم جانبی داخلی: ۷۱۷-۷۲۵

فروش اقساطی: داخلی ۱۰۹

امور مشتریان: داخلی ۷۱۱

بخش لپ تاپ: داخلی ۷۱۵

بخش دست دوم: داخلی ۷۲۳

بخش مشاوره فنی: داخلی ۷۰۱-۷۰۶

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی لوازم دیجیتال لیون کامپیوتر

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال لیون کامپیوتر

تکنولوژی استفاده شده برای پیاده سازی فروشگاه انلاین محصولات دیجیتال لیون کامپیوتر

فروشگاه اینترنتی لیون کامپیوتر با استفاده از فریمورک toastr پیاده سازی شده است.

فروشگاه اینترنتی زنبیل

۶-فروشگاه اینترنتی زنبیل

جرقه افتتاح زنبیل در سال ۸۴-۸۵ به ذهن فروشندگان این فروشگاه اینترنتی رسید.

می‌شود گفت این فروشگاه اینترنتی، هم سن دیجی‌کالای خودمان است.

اما چون زیرساخت‌های لازم، برای آن فراهم نبوده تا سال ۸۹ افتتاح این فروشگاه اینترنتی به تعویق افتاد.

از سال ۸۹-۹۰ زنبیلی‌ها کمر همت را بسته و به دنبال تحلیل و مطالعات کارشناسی رفته تا این که در سال ۹۰ شرکت بازرگانی و تجارت الکترونیک پارمید، اولین گام اجرایی این کسب‌وکار برداشت.

مزایای فروشگاه اینترنتی زنبیل

فروشگاه مجازی زنبیل این راز رو درک کرده که موفقیت دائماً در گرو رضایت مشتری است و لاغیر!

با پیشرفت تکنولوژی، شبکه‌های اجتماعی و ایجاد وب‌سایت کارآمد، می‌توان رضایت مشتریان رو جلب کرد.

یک فکر بکر تیم فروشگاه اینترنتی زنبیل، این بود که به دنبال تبلیغات کاذب و بی‌پایه‌واساس نباشند.

به‌جای از این شاخه و آن شاخه پریدن برای تبلیغات، بودجه‌شان رو در جهت رضایت مشتری به کار گرفتند که می‌بینید این روش خوب جواب داده!

  • عرضه محصولات با قیمت و حاشیه سود کمتر
  • عرضه محصولات متنوع با برندهای متفاوت
  • گارانتی‌های اصلی، ارسال سریع و رایگان، خدمات پس از فروش، روش‌های ارسال متعدد، سیستم هوشمند پیگیری سفارشات و … تازه بخشی از خدمات فروشگاه اینترنتی زنبیل به‌حساب می‌آید. فروشگاه آنلاین زنبیل با سیستم‌های تخصصی خود در زمینه تأمین کالا و
  • ارسال به‌موقع کالا در کلیه ساعات کاری خود، به داد مشتریان خود می‌رسد.
  • فروشگاه اینترنتی زنبیل راه‌های ارتباطی خود را با مشتریان، تاحدامکان گسترش داده مثل ایجاد ۳۰ خط تلفن، ایمیل، فکس، پیامک، ارتباط در صفحه اصلی سایت و صفحه تماس با ما.
  • اصل اول یعنی رضایت مشتری در تمام بخش‌های فروشگاه اینترنتی زنبیل به چشم می‌خورد که باعث می‌شود مشتری حس خوب و دوست‌داشتنی از خرید آنلاین خودش داشته باشد
  • ارائه کلکسیونی از محصولات برندهای معتبر
  • گارانتی اصل بودن کالاهای موجود در سایت
  • فروشگاه زنبیل، امکان پرداخت در محل هم برای شما فراهم کرده. حتی برای کالاهای حجیم و گران‌قیمت، مثل لباسشویی، یخچال، فریزر و…
  • پاسخگویی به سؤالات مشتریان قبل و بعد از خرید.
  • ارائه بیشترین خدمات پس از فروش مانند گارانتی تست، گارانتی اصالت کالا، تعویض کالاهای دارای عیب یا مغایرت خرید در این سایت فروشگاهی زبان‌زده است.
خرید از زنبیل
گارانتی قیمت و ارائه بهترین قیمت اجناس

یکی از قوانین موردتوجه فروشگاه اینترنتی زنبیل این است که گارانتی قیمت برای تمام خریدهای شما تا ده روز بعد از خرید وجود دارد، یعنی اگر جای ارزان‌تر پیدا کردید بهشون اطلاع بدهید بدون قیدوشرط کالا رو پس می‌گیرند.

همین‌طور فروشگاه آنلاین زنبیل تمام سعی خود را کرده که کالای اورجینال و اصل ارائه بدهد.

  • زنبیل تضمین می‌دهد قیمت‌های محصولات موجود در سایت خود از تمام فروشگاه‌های آنلاین معتبر، ارزان‌تر باشد!
  • اگرچه فروشگاه اینترنتی زنبیل، همه مدل محصولی رو ارائه نکرده اما از نظر تنوع، مدل و برند در هر دسته‌بندی محصولی نسبت به تمام فروشگاه‌های اینترنتی دارای برتری است.
ارسال سریع سفارشات

معمولاً همه ما وقتی خرید اینترنتی انجام می‌دهیم برای دریافت محصولمان، لحظه‌شماری می‌کنیم.

برخی فروشگاه‌های اینترنتی در این مورد لنگ می‌زنند.

در خوش‌بینانه‌ترین حالت، زمان ارسال سفارشات در فروشگاه‌های اینترنتی ۳-۴ روز هست اما این زمان در فروشگاه زنبیل به حداقل یک روز کاری کاهش پیدا کرده است.

بهتر از همه اینکه امکان ارسال ۳ ساعته سفارش‌ها در تهران و حومه، برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

از فروشگاه مجازی زنبیل با کد اعتباری نیز می‌توانید خرید کنید.

کافی است موقع خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل درخواست اعتبار بدهید.

با کد اعتبار از قسمت خرید می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

گارانتی خدمات پس از فروش

یک اصل مهم که در استانداردهای کشورهای غربی هست این است که ارزش مشتریان قدیمی نسبت به ایجاد مشتری جدید بیشتر است و این اصل جز خدمات منحصربه‌فرد فروشگاه اینترنتی زنبیل است.

این سبب می‌شود مشتریان همیشگی زنبیل فروشگاه دیگر ای رو برای خرید انتخاب نکنند و وفادار بمانند.

چتر حمایتی

فروشگاه اینترنتی زنبیل یک چتر حمایتی هم برای مشتریان خود دارد.

این چتر حمایتی یک مدل خدمت است که بر اساس آن فروشگاه آنلاین زنبیل به مشتریان خود اعلام می‌کند که کالایی محصول خریداری شده دارای گارانتی است.

جالب‌تر اینکه کلیه خدمات و پیگیری‌های مربوط به گارانتی رایگان است! یک مثال بزنم؟

مثلاً کالایی رو با گارانتی ۲ ساله از فروشگاه اینترنتی زنبیل تهیه کردید.

حالا آمدیم و در ماه ۱۸ این کالا دچار مشکل شد.

شما در قدم اول ماجرا را، به فروشگاه اعلام می‌کنید.

بخش خدمات با شما هماهنگ کرده کالا رو در کمترین زمان ممکن، از شما تحویل می‌گیرند.

به بخش خدمات پس از فروش تحویل می‌دهند.

بعد از حل مشکل، کالا رو به شما تحویل می‌دهند که البته تمام این مراحل رایگان صورت می گیرد.

این مراحل شما رو به یاد یک جمله معروف نمی‌اندازد احیاناً؟ بله درسته … فروش پایان یک معامله نیست!

این تعهد، توسط فروشگاه اینترنتی زنبیل به واقعیت تبدیل شد.

این فروشگاه می‌تواند یک الگوی خوب در زمینه فروش اینترنتی باشد.

چه خوبه که فروشگاه‌های دیگر نیز از این رقیب قدرتمندشان ایده بگیرند.

اگر به دنبال آدرس شرکت و نشانی اینترنتی این سایت هستید، ما برای همین اینجا هستیم:

آدرس: تهران، خیابان نجابت (امیر قیصر)،خیابان ۱۹،پلاک ۵.

تلفن تماس: ۴۲۳۲۸۰۰۰-۰۲۱

مسئول: فرشاد وکیل زاده

نشانی اینترنتی: www.zanbil.ir

نمایی کلی فروشگاه آنلاین زنبیل

نمایی کلی فروشگاه آنلاین زنبیل

تکنولوژی استفاده شده برای پیاده سازی فروشگاه آنلاین زنبیل

فروشگاه آنلاین زنبیل به واسطه زبان php و فریمورک AngularJS پیاده سازی شده است.

فروشگاه آنلاین خانومی

۷- فروشگاه اینترنتی خانومی

یکی از مهم‌ترین و پرفروش‌ترین کسب و کارای دنیا در حیطه بانوان، فروش لوازم آرایشی است …

البته شرکت‌ها و برندهای زیادی در این زمینه ارائه محصولات می‌کنند این رقابت‌ها سبب شده شرکت‌های مذکور در زمینه فروش اینترنتی نیز، با هم رقابت داشته باشند.

فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی خانومی نیز، با آدرس اینترنتی www.khanoumi.com در این زمینه فعال بوده و به ارائه محصولات این حوزه پرداخته است.

فروشگاه آنلاین خانومی، برندها و محصولات خود را با دقت انتخاب می‌کند. فروشگاه خانومی در سال ۹۲ توسط نصرالله شاه مرادی، با شعار “زیبا و سرزنده باش به‌خاطر خودت! ” شروع به کار کرد.

فروشگاه آنلاین خانومی نمایندگی رسمی بیش از ۲۵۰ محصول آرایشی و ۲۰ هزار برند ایرانی و خارجی بی‌واسطه است و محصولاتی مانند کالیستا، هیدرودرم، ادان، شون و … در این فروشگاه اینترنتی برای خرید قرار داده شده است.

مشتریان این مجموعه از امکانات مانند مشاوره و راهنمایی خرید برخوردارند و می‌توانند نظرشان رو ثبت کنند و با بقیه مشتریان تبادل نظر داشته باشند.

این وب‌سایت تندیس زرین برند محبوب مصرف‌کننده‌ها را در سال ۹۸ به خود اختصاص داد.

فروشگاه اینترنتی خانومی، در شبکه‌های اجتماعی هم فعال بوده و ۵۰۰ هزار فالوور فعال رو، در کارنامه مجازی خود ثبت کرده است.

تمام تأمین‌کننده‌های فروشگاه آنلاین خانومی، موظف به ارائه پروانه بهداشت هستند.

خانومی با طبقه‌بندی محصولات پرفروش، حراج ویژه‌ای داشته که خریدی آسان و آنلاین رو برای شما رقم می‌زند.

در این فروشگاه اینترنتی می‌توانید به کمک دکمه ترتیب قیمت‌ها رو بر اساس کمتر به بیشتر، یا برعکس مرتب کنید.

فروشگاه خانومی فقط منحصر به برندها و محصولات آرایشی نبوده و می‌توانید در سایت خانومی بخش‌هایی چون مد و اکسسوری، لوازم برقی شخصی آقایان و همین‌طور بخش مادر و کودک رو ببینید.

البته بخش شال و روسری، زیورآلات، عینک، ساعت، جوراب، کیف و کفش رو هم به لیست محصولات قبلی اضافه کنید.

بخش مخصوص آقایان در این سایت تعبیه شده که شامل محصولات متنوعی چون محصولات مخصوص اصلاح، مراقبت پوست و مو و انواع لباس رو شامل می‌شود .

اصلاً یک پیشنهاد خوب در زمینه ارسال محصولات خانومی بشنوید … می‌توانید کالای سفارش داده شده را تا یک هفته در فروشگاه اینترنتی و معتبر خانومی نگه دارید و سپس با سفارش بعدی تلفیق کنید تا مجبور به پرداخت دو هزینه ارسال نشوید یا در بخش پروفایل خودتان می‌توانید تاریخ ارسال سفارش رو فعال کنید تا زودتر برای شما کالا ارسال شود.

همان‌طور که در این قسمت متوجه شدید فروشگاه اینترنتی خانمی، کاملاً دست شما را باز گذاشته است.

شانس ۱۰۱۰ فروشگاه اینترنتی خانومی

این فروشگاه دست روی دست نگذاشته و مثل بقیه فروشگاه‌های اینترنتی رقیب، یک مزیت رقابتی خاص برای خود ایجاد کرده است.

این طرح باعث ایجاد انگیزه بیشتر در مشتری می‌شود. شانس ۱۰۱۰ یک موقعیت مناسب برای همه است. هر روز صبح رأس ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه تعدادی از محصولات در این قسمت شانس ۱۰۱۰ فروشگاه اینترنتی خانومی با تخفیف بسیار زیادی قرار می‌گیرد.

پس به این ترتیب به افرادی این مزایا تعلق می‌گیرد که زودتر وارد این سایت شده و خرید کالا مورد نظر خود را انجام بدهند و بعد از این زمان قیمت‌ها به قیمت‌های قبل برگردانده می‌شود.

خرید آنلاین این مدل محصولات تخفیفی، ۲ ساعت هست اما در صورتی که زودتر از این زمان، محصولات به فروش برسد دیگر تخفیف بی تخفیف! و به همان قیمت‌های قبل محصولاتشان رو به فروش می‌رسانند.

خرید از خانومی

مزایای خرید از فروشگاه آنلاین خانومی

  • فروشگاه اینترنتی خانومی، کم‌کم با گسترش خود مزایای زیادی برای کاربران و مشتریان خودش، فراهم کرده.
  • یکی از مهم‌ترین مباحث در لوازم آرایشی، بحث رنگ کالاست که اکثر مشتریان از رنگ انتخابی خود راضی هستند.
  • در فروشگاه آنلاین خانومی، اگر از خرید خودتان پشیمان شدید یا قصد تعویض لوازم خودتان رو داشتید ناامید نشوید که بازگشت کالا رو، خانومی به عهده می‌گیرد.
  • جالب‌تر از آن که هزینه بازگشت کالا هم به عهده خود فروشگاه آنلاین خانومی است.
  • همچنین اگر تا ۷ روز از کالای موردنظر، رضایت نداشتید بدون هیچ مشکلی می‌توانید محصول رو پس داد. البته بازگشت کالا دارایی شرایطی است.
  • تنها شرط لازم برای مرجوع کردن کالا، در این فروشگاه مجازی این است که برچسب اصالت و سلامت کالا باز نشده باشد. خلاصه اگر محصولی رو بازکرده و تست کردید، فکر پس دادن کالا رو از ذهن مبارک بیرون کنید … اما در صورتی که قصد تعویض کالایی از فروشگاهی اینترنتی خانومی را دارید و از کالاهای بدون تخفیف هم خرید کردید، هزینه بازگشت کاملاً به عهده خانومی خواهد بود.

نگهداری سفارش شما تا ۷ روز

این گزینه برای مدیریت هزینه ارسال تصویب شده.

می‌توانید وقتی از فروشگاه آنلاین خانومی خرید و پرداخت آنلاین انجام دادید سفارشتان را چند روزی نگه دارند تا شاید دوست داشتید بازم خرید کنید بتوانید با یک هزینه ارسال همه رو با هم دریافت کنید.

تضمین دریافت کالای سالم با بسته بندی ایمن.

این یعنی اگر در هر شهرستانی که هستید، نگران مسیر دور، شکستگی و ایراد در محصول نباشید.

در این صورت فروشگاه اینترنتی خانومی محصول آسیب‌دیده رو بی کم‌وکاست برای شما تعویض می‌کند.

ارسال رایگان…

اگر مبلغ سبد خرید شما بالای مبلغی که در جدول صفحه تعرفه ارسال در سایت باشد، سفارشتان رایگان به دستان مبارک می‌رسد.

اما یک سری محصولات روزانه در قسمت ارسال رایگان قرار می‌گیرد. به‌راحتی با خرید این محصولات ارسال کل سفارشتان رایگان می‌شود.

  • فروشگاه اینترنتی خانومی، با دقت و وسواس محصولات خود را از برندهای معتبر تهیه می‌کند و به تاریخ اجناس هم توجه ویژه‌ای دارند.
  • خلاصه اگر محصولات با تاریخ مصرف به‌روز و مناسب خواستید؛ فروشگاه اینترنتی خانومی گزینه مناسبی برای شما است
  • اگر اجناس باکیفیت خواستید؛ خانومی…
  • اگر برندهای متنوع و اصیل آرایشی خواستید؛ خانومی…
در بخش کارت هدیه الکترونیکی …
  • شاید دوست داشته باشید دوستانتان را به این سایت خرید اینترنتی دعوت کنید، اما به یک روش کاملاً متفاوت؛ می‌توانید یک ایمیل حاوی کارت هدیه، ارسال کنید که با امتیاز آن دوستتان هم از این سایت فروشگاهی خرید کند.
  • همیشه اولین‌ها یک چیز دیگری هستند! بر این اساس فروشگاه اینترنتی خانومی، در اولین خرید شما خرید خاطره‌انگیزی رو برای شما رقم می‌زند. فروشگاه اینترنتی خانومی، برای تشویق کاربران خرید اولی که در سایت ثبت‌نام کردن یک ارسال رایگان در نظر می‌گیرد که بعد از ورود و ثبت‌نام در سایت در اولین خریدتان این ارسال رایگان رو اعمال می کند.

معایب فروشگاه اینترنتی خانومی

  •  عدم وجود اپلیکیشن های تلفن های هوشمند
  •  نبود پشتیبانی آنلاین در سایت

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خانومی

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خانومی

تکنولوژی مورد استفاده جهت پیاده سازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی خانومی

فروشگاه انلاین لوازم آرایشی خانومی با استفاده از زبان برنامه نویسی asp.net پیاده سازی شده است

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

۸- فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین، از اولین و باسابقه‌ترین فروشگاه‌های مجازی حال حاضر هست.

از سال ۸۵ در زمینه فروش کالاهایی چون انواع لپ‌تاپ، تبلت، گوشی موبایل، کامپیوتر و قطعات جانبی آن ماشین‌های اداری مانند پرینتر، اسکنر و… به‌صورت اینترنتی فعال است.

یک جورایی رقیب فروشگاه قدرتمندی چون فروشگاه مجازی لیون کامپیوتر است.

تیم فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین، با توجه به گسترش تجارت الکترونیک و نیاز مشتریان به دسترسی سریع قیمت‌ها، بر آن شد با استفاده از سایت، اطلاع‌رسانی بهتری در خصوص قیمت کالاها داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین وابسته به شرکت کیمیا بوده، و سعی داشته گوشه‌ای از بازار تکنولوژی رو در دست بگیرد و هم‌دوش بقیه رقبای خود در زمینه کاری دیجیتالی، وارد بازار رقابتی شود.

ازآنجاکه با گسترش تکنولوژی در زمینه‌های تجارت الکترونیک، فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین مشتاقان این بخش از بازار را، از ارائه خدمات خود بی‌نصیب نگذاشته.

مدت همکاری فروشگاه مجازی کیمیا، با ایمالز حدوداً نزدیک به ۵ سال است.

امتیازهای فروشگاه مجازی کیمیا آنلاین

کیمیا آنلاین قدم‌به‌قدم برای شما امتیاز ثبت می‌کند. راه‌های زیادی برای ثبت امتیاز، در کیمیا وجود دارد که با هم به شرح آن می‌پردازیم …

  • ثبت‌نام در سایت ۵۰ امتیاز
  • ثبت نظر برای کالاها ۵ امتیاز
  • ثبت نظر برای وبلاگ ۵ امتیاز
  • اشتراک در خبرنامه ۱۰ امتیاز
  • ثبت اولین سفارش ۵۰۰ امتیاز
  • خرید سریع ۵۰ امتیاز
  • هر ۱۰۰ هزار تومان خرید هم ۱ امتیاز ناقابل

کاربران عزیز برای استفاده از امتیازات به ۵۰۰ امتیاز (حداقل) نیاز دارند که در هنگام پرداخت به داد شما می‌رسد.

خرید از کیمیا آنلاین

دسته‌بندی و زمینه‌های خدمات فروشگاه اینترنتی کیمیا

  • عرضه قطعات اصلی کامپیوتر
  • انواع لپ‌تاپ و لوازم جانبی
  • انواع گوشی هوشمند و لوازم جانبی
  • انواع تبلت و لوازم جانبی و کنسول بازی
  • ارائه تجهیزات شبکه
  • نوت‌بوک
  • دوربین و لوازم جانبی
  • لوازم و ادوات موسیقی تجهیزات صدا و استودیو
  • مبلمان و تجهیزات اداری
  • دوچرخه و اسکوتر
  • تأسیسات
  • ساعت
  • طلا جواهر و زیورآلات
  • ابزار و ماشین‌آلات کشاورزی
  • سینمای خانگی
  • ماشین لباسشویی
  • مایکروویو
  • ماشین ظرف‌شویی
  • همزن
  • غذاساز
  • توستر
  • هارددیسک
  • سخت‌افزار
  • جاروبرقی و کلی لوازم‌خانگی دیگر …

همچنین عرضه کامپیوتر شخصی به‌صورت تخصصی، با توجه به نیازهای شخصی و سازمانی.

اصلاً با ارائه این محصولات، فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین به یک مرجع تخصصی و از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کالای دیجیتال در ایران تبدیل شد که امکان خرید انواع سخت‌افزار، قطعات لپ‌تاپ، موبایل، تبلت و گوشی را با بهترین و آخرین قیمت روز برای خریداران فراهم کرد.

بد نیست حالا که تا اینجا آمدید از اجناس اقساطی فروشگاه مجازی کیمیا آنلاین هم یادی کنیم …

  • خرید اقساطی لوازم‌خانگی سامسونگ!
  • خرید اقساطی گوشی
  • خرید اقساطی لپ‌تاپ
  • خرید اقساطی سیم‌کارت
  • خرید اقساطی PS5

مزایای فروشگاه مجازی کیمیا آنلاین

  • ارائه محصولات با بهترین قیمت‌های روز بازار
  • ارسال رایگان ویژه خود تهران
  • ارسال دراسرع‌وقت به دیگر شهرستان‌ها
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • مشاوره تخصصی هم که دارند.
  • اگر خرید آنلاین نخواستید، امکان خرید حضوری هم برای شما فراهم کرده‌اند.
  • ارائه کالای معتبر با گارانتی معتبرتر.
  • امکان فروش به شرکت‌های دولتی
  • فروش اقساط کالا با ضامن، بدون ضامن و بدون چک کارمندی.
  • امکان پرداخت آنلاین، واریز بانکی و کارت به کارت نیز برای شما فراهم است.
  • عقد قرارداد خدمات و پشتیبانی دوره‌ای
  • در صورت انصراف از خرید، بعد از واریز وجه نگران نباشید. با یک تیکت مبلغ را برای شما بازگشت می‌زنند …

معایب فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

  • دسته‌بندی بسیار شلوغی که فروشگاه مجازی کیمیا دارد، حتماً نیاز به یک بازنگری کلی دارد و حتی برخی لیست‌های آن خالی هستند.
  • بخش بلاگ این مجموعه، آن‌چنان فعال نیست و بین ۱ تا ۳ هفته، بین مطالب آن وقفه می‌افتد.

مسئول شرکت: مسعود شهیدی

کیمیا آنلاین: www.kimiaonline.com

پیج اینستاگرام: Instgram.com/kimiaonline

آدرس حضوری فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین: تهران خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، برج اداری طبقه ۷،واحد ۱۹۰۹.

ساعت کاری فروشگاه (حضوری) کیمیا: شنبه تا چهارشنبه:۱۰:۰۰صبح تا ۶:۰۰ بعدازظهر | پنج‌شنبه:۱۰:۰۰ صبح تا ۲:۰۰ بعدازظهر.

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

تکنولوژی مورد استفاده برای پیاده سازی فروشگاه آنلاین کیمیا آنلاین

فروشگاه کیمیا آنلاین با استفاده از زبان برنامه نویسی asp.net پیاده سازی شده است

فروشگاه اینترنتی والولند

۹- فروشگاه اینترنتی والولند

سایت والو از یک تیم حرفه‌ای، در زمینه دکوراسیون تشکیل شده که هم محصولات تزیینی ارائه می‌دهد و بهتر از آن، برای چیدمان منزلتان می‌توانید کلی ایده بگیرید.

ایده، مشاور و کالا همه رو یک جا از فروشگاه اینترنتی والو لند می‌توانید تهیه کنید.

تیم والو با توجه به کمبود ارائه محصولات تزیینی آنلاین، سعی کرده این نیاز مردم خصوصاً خانم‌ها رو برطرف کند.

سایت‌های غیرتخصصی قبلی در این زمینه، محصولات دمده یا باقیمت‌های گزاف به فروش می‌رساندند. تا اینکه فرشته نجات والو لند وارد بازار تزیینات شد.

در زمینه مشاوره، فروشگاه مجازی والو آمده و یک کاری کرده …

این فروشگاه اینترنتی، به پست‌های آموزشی توجه ویژه داشته و به‌جای هزینه‌های بیهوده، مردم نیازمند آموزش هستند تا سبک‌های دکوراسیون و سلیقه خودشان رو بدانند.

اصلاً ببینند مردم چه سبک و سلیقه‌ای رو، می‌پسندند تا بر اساس آن بتوانند انتخاب خوبی داشته باشند.

از طرفی برندهای خوبی هم در کشور خودمان در این زمینه فعالیت می‌کنند. اما یا تازه‌وارد هستند یا این برندها را نمی‌شناسیم.

فروشگاه اینترنتی والولند، سعی در معرفی این برندها داشته.

فروشگاه مجازی والو واقعاً هم به دنبال منافع مردم در زمینه ارائه محصولاتش بوده و هم حامی کسب‌وکارهای این مدلی بوده.

اصلاً فروشگاه آنلاین والو مصداق واقعی این بوده که نه سیخ بسوزد نه کباب!!

خرید از والولند

محصولاتی که فروشگاه اینترنتی والولند ارائه می‌دهد به شرح زیر هست:

  • وسایل دکوری
  • وسایل آشپزخانه
  • فرش
  • لوازم اتاق‌خواب و حمام
  • روشنایی
  • وسایل باغبانی
  • وسایل تزیینی

مزایای فروشگاه اینترنتی والولند

درخواست همکاری در فروش، فروشگاه آنلاین والو هم فعال است و می‌توانید در زمینه فروش لوازم منزل و دکوری فعالیت کنید.

معایب فروشگاه اینترنتی والولند:

  • در صورت مرجوع کالا هزینه ارسال، به عهده مشتری خواهد بود.
  • اگر محصول رو با یک هدیه دریافت کردید، متأسفانه هنگام مرجوع کالا هدیه رو هم باید برگردانید.

آدرس: نارمک میدان ۵۲۸ متری پلاک ۱۰

تلفن: ۰۲۱۷۷۹۷۶۹۶۳

آدرس وب‌سایت: www.valooland.com

یک راه دیگر نیز برای ارتباط با پشتیبانی هست … آن هم از طریق چت آنلاین که در گوشه راست سایت هست.

آدرس پیج اینستاگرامی: valoo_land

نمایی کلی فروشگاه آنلاین والولند

نمایی کلی فروشگاه اینترنتی دکوراسیو داخلی والولند

تکنولوژی مورد استفاده جهت پیاده سازی فروشگاه اینترنتی والولند

فروشگاه اینترنتی والولند با استفاده از سیستم مدیریت محتوا فروشگاهی پرستاشاپ طراحی و اجرا شده است

فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

۱۰- فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات یکی از بهترین سایت‌ها در حوزه شیرآلات بهداشتی با آدرس اینترنتی www.shiralathome.ir است.

این فروشگاه شامل انواع شیرآلات از قبیل دوش حمام، آشپزخانه و روشویی و… است.

همچنین محصولات این فروشگاه کاملاً به‌روز و امروزی هستند.

با توجه به تنوع کالاها، شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود خریدتان را انجام دهید و محصولات خانه شیرآلات پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها خواهد بود.

همچنین کارشناسان این فروشگاه در خدمت شما هستند تا به سؤالاتتان پاسخ دهند و شما را برای خریدی بهتر راهنمایی کنند.

در چند ساله گذشته این شرکت تلاش کرده تا باکیفیت‌ترین شیرآلات را در فروشگاه خود عرضه کند. این شرکت محصولات برندهای معتبر مختلف نظیر کی دبلیو سی، پادرا و برلیان را به فروش می‌رساند.

از سویی دیگر اعتماد مشتریان با هر نوع سلیقه‌ای و نیز کاربرپسند بودن محصولات باعث شده تا این فروشگاه اینترنتی، در میان بهترین فروشگاه‌های اینترنتی شیرآلات در کشور قرار گیرد.

شیرآلات آشپزخانه

تجهیزات مربوط به شیرآلات آشپزخانه از مهم‌ترین بخش‌های سایت فروشگاه شیرآلات است.

در این قسمت انواع مدل‌های شیر دیده می‌شود. شیرهای اهرمی در اشکال مختلف یافت می‌شوند که می‌توانید متناسب با ابعاد و رنگ سینک ظرف‌شویی، اقدام به خرید کنید.

مدل‌های مختلف در این بخش موجود است از جمله:

  • شیرهای متصل به سینک
  • متصل به پیشخوان سینک
  • دیواری

شیرآلات سرویس بهداشتی

امروزه تنها مسئله کارایی در این حوزه مطرح نیست و زیبایی و هم‌خوانی با دکوراسیون نیز اهمیت دارد.

شما در این قسمت از فروشگاه می‌توانید از مدل‌های مختلف برندهای کی دبلیو سی و برلیان خریداری کنید.

کیفیت شیرآلات این مجموعه به‌گونه‌ای است که همواره خریداران از خرید خود احساس رضایت کامل دارند.

خرید شیرآلات از خانه شیرآلات

شیرآلات حمام

کیفیت در این بخش حرف اول را می‌زند. وجود رطوبت بالا، امکان زنگ زدن را بیشتر می‌کند، اما به علت کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسد، چنین چیزی وجود ندارد.

شما می‌توانید متناسب با فضای حمام مدل مدنظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین گارانتی معتبر در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ست شیرآلات

یکی از قسمت‌های مهم برای مصرف‌کنندگان این بخش از سایت است. شما می‌توانید تمامی موارد بیان شده را به‌صورت ست خریداری کنید.

ست‌هایی که به دکوراسیون خانه شما زیبایی می‌بخشد. ست‌هایی خاص که می‌تواند خانه شما را نسبت به دیگران کاملاً متمایز کند.

مزایای فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

  • محصولاتی زیبا و منحصربه‌فرد
  • تنوع بالای محصولات
  • بهره‌مندی از برندهای معروف و باکیفیت
  • دسته‌بندی اصولی و جذاب
  • سهولت کاربری در استفاده از سایت
  • امکان مقایسه قیمت‌ها و بررسی مدل‌های مختلف با یکدیگر
  • امکان فیلترکردن محصولات بر اساس فاکتورهایی نظیر قیمت، برند و غیره.
  • به‌روز بودن قیمت‌ها و وجود تخفیف‌های دوره‌ای برای محصولات
  • دوام و کیفیت شیرآلات
  • آسان بودن تمامی مدل‌ها برای استفاده توسط کاربران
  • گارانتی محصولات

نمای کلی فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

نمای کلی فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

تکنولوژی استفاده‌شده در فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

سیستم مدیریت محتوا این فروشگاه وردپرس است و برای ایجاد فروشگاه آن از ووکامرس استفاده شده است. برای پرداخت سبد خرید می‌توانید از درگاه‌های واسط مانند زرین پال استفاده کنید.

این سایت با توجه به داشتن اینماد، کاملاً قانونی بوده و تحت‌نظر وزارت صنعت و معدن در حال فعالیت است پس می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی خرید شیرآلات را از سایت خانه شیرآلات انجام دهید.

مهم‌ترین علت برای انتخاب فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات

فروشگاه اینترنتی خانه شیرآلات از محصولات باکیفیت در سبد فروش خود استفاده می‌کند.

همچنین این سایت کاملاً بی‌طرف بوده و امکان مقایسه برندها را نیز برای کاربران به وجود آورده است.

تنوع در جنس، رنگ و مدل محصولات باعث شده تا خریداران با هر سلیقه‌ای خانه شیرآلات را انتخاب کنند.

از سویی دیگر ارسال محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به تمام نقاط ایران انجام می‌شود و همراه با آن ضمانت‌نامه گارانتی محصولات نیز وجود دارد تا خیال شما از خریدی باکیفیت راحت باشد.

مشاوره تخصصی توسط کارشناسان برای راهنمایی دقیق‌تر مشتریان به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

همچنین قیمت شیرآلات این فروشگاه بسیار به‌صرفه بوده و به نسبت فروشگاه‌های سطح شهر هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد.

فروشگاه های تخصصی که به سرعت در حال رشد هستند:

در بالا ما به سایت‌های پرداختیم که اغلب دسته‌بندی‌های گسترده‌ای از کالا را دارا بودند و همین موضوع باعث می‌شود نتوانیم به‌صورت تخصصی در زمینه خاص آن‌ها را شاخص بدانیم اما به‌صورت کلی کیفیت خدمات آن‌ها با توجه توضیحاتی که ارائه کرده‌ایم عالی است.

در ادامه قصد داریم ۴ فروشگاه اینترنتی تخصصی در زمینه‌های مختلف به شما عزیزان معرفی کنیم تا با استفاده خدمات این فروشگاه‌ها در راستایی رشد آن‌ها ما نیز سهیم باشیم.
فروشگاه اینترنتی دیدنگار

فروشگاه اینترنتی دیدنگار

دیدنگار در سال ۱۳۸۹ توسط دکتر علی فروغی با آدرس اینترنتی www.didnegar.com تأسیس شد.

این فروشگاه یکی از بهترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در زمینه فروش تجهیزات عکاسی و فیلم‌برداری است.

دیدنگار شامل بخش‌های مختلف از جمله تعمیرگاه، آموزشگاه عکاسی، مجله عکاسی و قاب دیدنگار است از مهم‌ترین ویژگی‌های این کمپانی این است که توانسته صفر تا صد نیاز افراد در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری را بر طرف کند.

فروشگاه دیدنگار:

در این فروشگاه عکاسان و فیلم‌برداران می‌توانند همه کالاهای موردنیاز خود را مشاهده کنند و برای خرید آن از مشاوران دیدنگار به‌صورت رایگان مشاوره بگیرند.

همچنین در یک سال گذشته این فروشگاه توانسته با گسترش کالاهای دیجیتال خود نیاز سایر افراد را در زمینه کالاهای دیجیتال برطرف کند.

این فروشگاه با همکاری واردکنندگان معتبر کالاهای دیجیتال توانسته تعداد زیادی از کالاهای دیجیتال را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

خرید از دیدنگار

آموزشگاه دیدنگار:

خیلی از افراد هستند که تازه ‌کار عکاسی و فیلم‌برداری را شروع کرده‌اند آموزشگاه دیدنگار با همکاری اساتید حرفه‌ای و باتجربه هر ساله دوره‌هایی آموزشی تخصصی و کاملی را برای هنرجویان برگزار می‌کند مهم‌ترین مزیت این دوره‌ها این است که هنرجویان را برای ورود به بازار کار و کسب درآمد آماده می‌کند.

تعمیرگاه دیدنگار:

اگر شما چندین سال از دوربین عکاسی خود استفاده کنید نیاز به خدمات تعمیر و نگه‌داری دوربین پیدا می‌کنید.

تعمیرگاه دیدنگار با همکاری کارشناسان حرفه‌ای در زمینه تعمیر و نگه‌داری دوربین توانسته نیازهای جامعه عکاسان را در زمینه خدمات تعمیر و نگه‌داری دوربین برطرف کند.

قاب دیدنگار

قاب یک پلتفرم ساخت رزومه و کاریابی برای عکاسان و فیلم‌برداران در شهرها و استان‌های مختلف است همچنین افرادی که در شهرها و استان‌های مختلف آتلیه عکاسی دارند می‌توانند در قاب نمونه کارها و اطلاعات شغلی خود را به همراه آدرس خود ثبت کنند تا افراد در هر شهری بتوانند بهترین عکاس و فیلم‌بردار پیدا کنند و از آن‌ها خدمات بگیرند.

مزایای دیدنگار

  • واردکننده بهترین تجهیزات عکاسی با قیمت مناسب
  • واردکننده بهترین کالاهای دیجیتال با قیمت مناسب
  • مشاوره تخصصی قبل از خرید محصول
  • ارائه دوره‌ها و فیلم‌های آموزشی تخصصی برای عکاسان و فیلم‌برداران
  • گارانتی و خدمات پس از فروش برای تجهیزات عکاسی
  • امکان مقایسه محصولات مختلف قبل از خرید
  • ایجاد فضای تبلیغاتی برای عکاسان و فیلم‌برداران برای معرفی خدمات
  • داشتن سایت حرفه‌ای برای سهولت دسترسی کاربران در سایت

نمایی کلی فروشگاه آنلاین دیدنگار

نمایی کلی فروشگاه آنلاین دیدنگار

تکنولوژی استفاده شده برای پیاده سازی فروشگاه آنلاین دیدنگار

فروشگاه اینترنتی دیدنگار با استفاده از وردپرس و قالب اختصاصی اجرا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *