اخبار اقتصادی

۱۰ فروشگاه برتر اینترنتی کفش موجود در ایران مناسب شیک پوش ها

مثلا شما قصد خرید یک کفش اسپورت از فروشگاه اینترنتی دارید ، مرورگر خود را باز می کنید و عبارت “خرید اینترنتی کتونی” را در گوگل سرچ میکنید. تعداد سایت ها بسیار زیاد است و شاید بیش از ۳۰ فروشگاه اینترنتی کفش را در صفحه اول می بینید. کاملا گیج شده و یکی یکی صفحات را باز و بسته می کنید در نهایت مردد می شود و ترجیح می دهید کفش را حضوری بخرید.

چرا ؟ چون این فکر به سرتان زده اگر کفش اندازه پای من نبود چه ؟ یا اینکه از کجا معلوم کتانی اصلی را بفرستند؟. در پاسخ به سوال اول باید گفت که اکثر سایت های فروش آنلاین کفش ، راهنمایی سایز برای انتخاب صحیح سایز کفش قرار داده اند و اگر اینطور نبود شما می توانید از نظرات خریداران استفاده کنید و بهترین مدل را برای خود تهیه کنید.

در پاسخ به سوال دوم باید گفت که هرگز یک فروشگاه اینترنتی معتبر با عرضه کتانی های های کپی وجه و اعتبار خود را به زیر سوال نمی برد. در ادامه ما به شما برترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک را معرفی می کنیم (لازم به ذکر است که این فروشگاه ها فقط کفش نمی فروشند).

 

فروشگاه اینترنتی کفش برترین ها

خرید اینترنتی کفش آیا کار صحیحی می باشد؟

اگر بخواهیم بی‌طرفانه قضاوت کنیم ، خرید اولین لباس یا کفش به صورت اینترنتی مقداری ترسناک است. شاید دلیل آن خرید سنتی کفش می باشد که ما در بچگی انجام می دادیم. دلیل دیگر اینکه می‌ترسیم کفش اندازه ما نباشد. اما خیالتان راحت باشد اکثر فروشگاه های اینترنتی کفش و پوشاک امکان مرجوع کردن آسان را فراهم کردند تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

حال می پردازیم به برترین ها :

۱ – فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

دور از ذهن است که تصور کنیم کسی تاکنون نام دیجی کالا را نشنیده باشد. درست است این فروشگاه اینترنتی در اکثر زمینه ها محصولات دارد اما بخشی از این محصولات پوشاک و کفش مردانه و زنانه می باشد. از ویژگی های خوب این فروشگاه قابلیت مرجوع کردن کالا و ضمانت دادن بابت اصالت کالا می باشد. دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است.

گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست. دیجی‌کالا از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت و به عنوان برگزیده بسیاری از مراجع و نهادهای ذی‏ربط، دارای کلیه مجوزهای رسمی مورد نیاز برای فعالیت در این حوزه است‏.

همچنین، در حال حاضر دیجی‌کالا با توجه به استقبال چشمگیر کاربران و مشتریان خود، پرمخاطب‏‏‏‌ترین و پربازدیدترین وب‏ سایت تجاری کشور است. (به استناد آمارهای منتشر شده در مراجع آماری مانند Alexa)

مشاهده کفش مردانه همراه با تخفیف

 

مشاهده جدیدترین مدل کفش زنانه با تخفیف

۲ – فروشگاه اینترنتی کفش و پوشاک مدیسه

او می‌خواهد دوست خوش سلیقه شما باشد…
تصور کنید در مرکز خریدی در حال قدم زدن هستید و از گشت‌زدن در فضایی زیبا، خدماتی متفاوت و خرید از برندهای متنوع و برتر بین المللی و ملی لذت می‌برید. مدیسه چنین مرکز خریدی در فضای آنلاین است که در آن مجموعه‌ای از محصولات برتر بهترین برندهای بین المللی و ملی ایران انتخاب و گردآوری شده تا شما با صرف کمترین زمان و انرژی آنها را ببینید، مقایسه کنید و در نهایت با اطمینان خاطر از اصالت کالاها، خریدی لذت بخش و متفاوت داشته باشید.

اعتماد به مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروه های تجاری کشورمان پیوند خورده که در طول بیش از نیم قرن اخیر ارائه‌کننده برترین برندهای بین المللی و ملی در ایران بوده ‌است. سیستم توزیع کالا و خدمات مشتریان ما با به‌ کارگیری زیرساختهای استاندارد بین‌المللی تضمین‌کننده‌ی تحویل به موقع کالا و پشتیبانی پاسخگو است و تجربه‌ی خوشایند و متمایزی از خرید اینترنتی برای شما به ارمغان می‌آورد.

مدیسه تلاش می‌کند دوستی خوش‌سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در مدیسه می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی و ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم‌اند؛ در دنیای شتاب‌زده‌ای که ما را احاطه کرده‌ است، مدیسه از شما دعوت می‌کند تا مکث کنید، برندها و محصولات برتر و خاص را بیشتر بشناسید و با خرید از بین آنها با سلیقه‌ی شخصی‌تان، از سبک متمایز خود و کودکتان، فضای خانه و محل کارتان و … لذت ببرید.

محصولات :

  • زنانه
  • مردانه
  • ورزشی و سفر
  • بچه گانه
  • آرایشی بهداشتی

مشاهده وبسایت مدیسه

۳ – فروشگاه اینترنتی کفش و پوشاک دیجی استایل

دیجی‌استایل ، پس از تجربه‌ی موفق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به صورت تخصصی پا به عرصه مد، پوشاک و سبک زندگی گذاشت تا همان تجربه‌ی شیرین، در قالبی نو تکرار شود.

چرا دیجی‌استایل؟

راهکارهای متنوعی که دنیای مدرن برای رفع نیازهای روزمره از جمله انتخاب و خرید کالا به افراد پیشنهاد می دهد، باعث افزایش سرعت و دقت در انجام این امور می شود. با این شرایط تازه دیگر کمتر کسی کالایی را بدون تحقیق و بررسی خریداری می کند( سبکی که به جرات می توان گفت به وسیله دیجی‌کالا مرسوم شد ) . مشتریان پیش از خرید هریک از کالاهای مورد نیاز خود، با طیف وسیعی از انتخاب ها مواجه اند و در مقابل آن، به اطلاعات دقیق تری نیازمندند. دقت در ویژگی های هر کالا و دسترسی به اطلاعات صحیح نیاز اساسی مشتریان است. امروزه روش های نوین و هوشمندانه خرید، می تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد و همین امر موجب شده روزانه افراد بیشتری به جمع استفاده کنندگان سرویس های اینترنتی بپیوندند .

  • اصالت برند کالا
  • قیمت مناسب
  • تحویل روزانه
  • خدمات پس ار فروش

مشاهده جدیدترین محصولات دیجی استایل

۴ – بانی مد

فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۳ آغاز نمود و با تلاش‌های بی وقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا (جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جینز)، کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست و این رضایت پشتوانه استواری است که نیل به اهداف تدوین شده را در بلند مدت محقق می‌سازد.

سال‌ها حضور موفق در صنعت پوشاک ایران، بازاریابی مبتنی بر سلایق و فرهنگ پوشاک ایرانیان و همچنین استقبال چشمگیر و مداوم از محصولات و برندهای برتر ارائه شده در فروشگاه‌های این مجموعه، این امکان را به شما می‌دهد تا با صرف کمترین انرژی در هر ساعت از شبانه روز و در هر نقطه از کشور محصولات و لباس‌های مورد نظر خود را بصورت آنلاین انتخاب کرده و با استفاده از پیشنهادهای مختلف فروش، خرید اینترنتی مطمئن و آسان را از خانه یا محل کار خود تجربه کرده و اجناس مورد علاقه خود را در محل دلخواه خود در کمترین زمان ممکن دریافت نمائید.

بانی مد از ابتدای فعالیت خود ارسال پستی رایگان را به عنوان یکی از اصلی‌ترین خدمات به مشتریان در نظر گرفته است. ارسال کلیه سفارشات با مبلغ بالاتر از ۱۵۰ هزار تومان بصورت کاملا رایگان به سراسر کشور انجام می‌پذیرد و هیچ گونه هزینه‌ای بابت ارسال کالا دریافت نخواهد شد. در خریدهای کمتر از ۱۵۰ هزار تومان مبلغ ۹۰۰۰ تومان به عنوان هزینه ارسال منظور خواهد شد.

کارشناسان و طراحان بانی مد سعی کرده‌اند که کاربران نهایت لذت را از خرید خود ببرند. شما به راحتی می‌توانید در محصولات جستجو کنید، گروه‌های مورد نظر را انتخاب یا محصولات را بر اساس ویژگی‌های مختلف فیلتر کنید. شما می‌توانید با توجه به شرایط مقرر شده تا ۷ روز محصول خریداری شده را تعویض یا به بانی مد عودت دهید. پس با خیال راحت خرید کنید.
کارشناسان پشتیبانی برای حل مشکلات و به صورت آنلاین و تلفنی در خدمت شما هستند. اگر سوالی داشتید بی درنگ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

  • ارسال رایگان
  • خرید آسان
  • ضمانت برگشت کالا
  • پشتیبانی بانی مد

مشاهده وبسایت بانی مد

۵ – شیکسون

فروشگاه اینترنتی شیکسون اولین سایت تخصصی مد و خرید آنلاین مانتو ، لباس و زیورآلات در ایران است که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می دهد که امکان مشاهده و مقایسه محصولات و ست کردن پوشاک و زیورآلات از مزیتهای این فروشگاه آنلاین می باشد. اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق و کاملا واقعی و بدون بزرگ نمایی میباشد.

شیکسون جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور واعتقاد قلبی خود می داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید اینترنتی خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . زیرا ما باور داریم که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می شود .

شیکسون با ارائه محصولات برندهای معتبر دنیا و با قیمت های متنوع ، سعی در تامین خواسته ها و ارزش آفرینی برای تمامی اقشار جامعه و گروه های گوناگون سنی، شغلی، درآمدی و پوشش سلایق همه مصرف کنندگان دارد.

شیکسون با داشتن نمایندگی در بیش از ۳۰ شهر کشور امکان ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن را دارد و تمامی خدمات بسته‌بندی و ارسال سفارشات بالای ۲۵۰ هزار تومان به صورت رایگان ارائه می‌شود .

امکان تسویه حساب محصول خریداری شده درب منزل (در تهران با استفاده از دستگاه POS و در شهرستان ها به صورت نقدی) وجود دارد. همچنین امکان پرداخت به صورت online و با استفاده از کارتهای عضو شبکه شتاب نیز فراهم شده است.

خدمات فروشگاه اینترنتی شیکسون

  • خرید اینترنتی محصولات
  • تقسیم بندی مناسب محصولات به قسمت های مختلف
  • ارسال سریع
  • ۱۰ روز ضمانت کاری
  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی مانتو و پوشاک با یک وب سایت که امکانات فنی کامل و کاربرپسند برای سادگی استفاده توسط مشتریان دارد
  • خرید تلفنی محصولات
  • سیستم هوشمند پیگیری سفارشات خرید آنلاین محصولات

مشاهده وبسایت شیکسون

۶ – سارابارا

فروشگاه اینترنتی «سارابارا» در اواخر سال ۱۳۹۶ با به‌کارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی فعالیت در زمینه تولید، پخش و خرده‌فروشی پوشاک تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده‌فروشی پوشاک به ارائه‌ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد.
در فروشگاه آنلاین پوشاک و کفش سارابارا محصول مورد نظرتان را جست‌و‌جو، انتخاب و خرید کنید و در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا رایگان سفارش خود را دریافت نمایید.شما میتوانید با استفاده از مهلت سه روزه‌ی بازگشت کالا خرید خود را بررسی و در صورت عدم رضایت آن را عودت نمایید و هزینه پرداختی خود را به طور کامل دریافت نمایید.
سارابارا تلاشی است برای تقویت و حمایت از تولید ملی و ایجاد دسترسی آسان‌تر تمامی افراد به جدیدترین و بهترین تولیدات پوشاک.

محصولات :

  • محصولات مردانه
  • محصولات زنانه
  • کیف
  • کفش
  • اکسسوری

مشاهده وبسایت سارابارا

۷ – نازدونه

مجموعه نازدونه به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی پوشاک و کفش کودکان در کشور است. این مجموعه با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری همراه با کادری مجرب و حرفه ای، به عنوان تولید کننده و عرضه کننده مستقیم محصولات بچه گانه می باشد. مجموعه نازدونه همواره ارائه محصولات با بیشترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ها با سود بسیار پایین را سرلوحه خود قرار داده است که با ارسال به سراسر کشور با بیشترین سرعت ممکن در خدمت شما هم میهنان عزیز می باشد.

محصولات :

  • پوشاک پاییز زمستونی
  • پوشاک بهار تابستونی
  • سیسمونی
  • کفش و کتونی
  • شال و روسری
  • عروسک و اسباب بازی

مشاهده وبسایت نازدونه

۸ – وب پوش

وب پوش افتخار دارد بعنوان اولین فروشگاه تخصصی و جامع پوشاک و کفش آقایان با جمع آوری کلکسیونی از متنوع ترین برندهای با کیفیت و برتر ضمن ارائه حق انتخاب وسیعی از محصولات خریدی مطمئن و دلچسب را برای مشتریان به ارمغان آورد. خطی مشی وب پوش صداقت، اعتماد، کیفیت محوری، عملکرد مطلوب، تعهد و حفظ مبانی اخلاقی و حرفه ای می باشد.
این مجموعه با گرد آوری کادری مجرب در تلاش است تا سرویسی با کیفیت و بروز را به منظور سهولت در فرایند انتخاب و خرید در وب سایت خود برای مشتریان مهیا نماید و امکانات کامل و کاربر پسندی را در اختیار آنان قرار دهد. این فروشگاه ضمن همکاری با تولیدکنندگان برتر و طیف گسترده ای از برندها تلاش می کند تا پوشاک با کیفیت مطلوب و منطبق با نیاز متفاوت مشتریان با قیمت های مناسب به دست آنان برساند.

ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مشتریان محترم یکی دیگر از اولیت های مهم وب پوش بوده تا از این رو رضایت حداکثری خریداران را که سرمایه اصلی خود می داند فراهم آورد.

محصولات :

  • لباس
  • کفش
  • اکسسوری

مشاهده وبسایت وب پوش

۹ – ترک جامه

فروشگاه اینترنتی کفش و پوشاک ترک جامه  با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات، و جلب رضایت کامل مشتری وبا  هدف پاسخ گویی به نیاز مشتریان برای
دستیابی به مرجع کامل  پوشاک ، طراحی و راه اندازی شد . این فروشگاه با در اختیار داشتن مشاوران مجرب و بر خورداری از کادری با تجربه و خوش
فکر مشغول به فعالیت میباشد.

هدف ما : تبدیل شدن به فروشگاهی است که افراد، از هر قشر و صنفی که باشند بتوانند نیازهای خود را در کوتاه ترین زمان وبا صرف کمترین هزینه با
بالاترین کیفیت ممکن در آن تامین کرده و با رضایت خاطر استفاده نمایند و نیز این فروشگاه همواره کوشیده است محصولاتی ۱۰۰% اورجینال
و با قیمت مناسب به گونه ای که در خور سلیقه مشتریان عزیز باشد ، ارائه دهد.

وجه تمایز ما : دیدگاه فروشگاه اینترنتی ترک جامه، همواره یک دیدگاه مشتری مدارانه بوده و هست. به همین دلیل، کالاها و خدمات این فروشگاه دارای طیف وسیع
و مردم پسند بوده و بطور کامل پشتیبانی می گردند. مشتری مهم ترین بخش کار ماست، به همین دلیل استفاده از اجناس با کیفیت بسیار بالا. برای
جلب رضایت کامل مشتریان در نظر گرفته شده است.

محصولات

  • لباس
  • کیف
  • کفش

مشاهده وبسایت ترک جامه

۱۰ – دلیچی

فروشگاه اینترنتی دُلیچی مفتخر است تجربه چند دهه تلاش خود در زمینه تولید، واردات و پخش پوشاک را هم اکنون بصورت دیجیتالی به شما عزیزان ارائه نماید. با کمک فعالان این صنعت توانسته ایم تولیدات صنعتی و مدرن داخلی و خارجی را با استفاده از مواد اولیه مرغوب، در جهت رفع هر چه بهتر نیازهای مشتریان خود برآییم. دلیچی همواره خود را در مورد قیمت گذاری عادلانه مسئول می داند.

و همواره تلاش کرده است با ارائه قیمت های مناسب و عادلانه برای تمام اقشار مشتریان خود امکان خرید راحتی را فراهم کند. محصولات با کیفیت این فروشگاه طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود که شما عزیزان می توانید از آنها بهرهمند شوید. همچنین برای علاقه مندان و فعالان حوزه مد و فشن مجله اینترنتی دلیچی‌مگ راه اندازی شده است.

انواع لباس زنانه، شامل انواع بلوز، روسری، شومیز، بافت و پولیور، پالتو و کاپشن، مانتو، بوت و نیم بوت، تیشرت، شلوار، سوتین و لباس زیر، انواع کفش روزمره و کفش کتانی زنانه و … همچنین انواع لباس مردانه، شامل پیراهن، تیشرت، شلوار، ژاکت و پلیور، لباس زیر و لباس راحتی، کاپشن، سوئیشرت و هودی، کفش مجلسی، انواع کفش روزمره و کالج و کفش ورزشی و کتونی مردانه و … همچنین لباس و پوشاک متنوع کودک و نوزاد، بخشی از محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی لباس دلیچی می باشند.

دلیچی خود را متعهد می داند در راستای فرهنگسازی خرید اینترنتی به اصولی پایبند باشد که عبارتند از:

  • ارسال سریع کالا
  • بازگشت بی قید و شرط کالا
  • تضمین قیمت گذاری عادلانه
  • تضمین اصالت کالای

مشاهده وبسایت دلیچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *