دانستنی

۱۰ وبسایت برتر دورکاری

در این مقاله سعی شده است ده وبسایت برتر دورکاری برای دانشجویان معرفی گردد. البته در نظر داشته باشید معرفی وب سایت های مذکور به معنی تایید یا عدم تایید خدمات آنان نیست و این وبسایت ها بر اساس نتایج جست و جو استخراج شده و در این مقاله درج شده اند.

۱ . سایت فریلنس پارس

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

(www.freelancepars.com)

۲ . گودکو

گودکو با بهره‌گیری از اصول مدرن مدیریت منابع انسانی سازمان‌ها و با بکارگیری امکانات موجود در دنیای فناوری اطلاعات، چارچوبی را توسعه می‌دهد که هم فرآیند پیداکردن شغل یا همکاران مستعد را آسان کند و هم با ارائه‌ی اطلاعات ومنابع آموزشی مفیدومرتبط، آگاهی عمومی و تخصصی دراین زمینه را افزایش دهد.

www.goodco.ir

۳ . پونیشا

پونیشا بزرگترین سایت برون سپاری فارسی زبان است که هزاران فریلنسر و کارآفرین را در سرتاسر ایران به هم متصل می کند. کارآفرینان می توانند فریلنسر ها را برای کارهایی مانند برنامه نویسی، نویسندگی، ترجمه، طراحی، مهندسی، ورود اطلاعات، بازاریابی، فروش، حسابداری و در کل هر کاری که بتوان بصورت آنلاین انجام و تحویل داده شود استخدام کنند.

پونیشا بر این باور است که فریلنسیگ یک کار تمام وقت با درآمد بالاست. پونیشا بستری است که به شرکت های کوچک، کارآفرینان و افراد کمک می کند به راحتی نیروی متخصص مورد نیاز خود را پیدا کرده و از طریق امکاناتی که پونیشا در اختیار آنها قرار می دهد به راحتی و با اطمینان پروژه های خود را اجرا کنند.

اجرای پروژه ها از طریق برون سپاری به شما کمک می کند هزینه های خود را تاحد چشمگیری پائین آورده و همچنین برای افراد متخصص ایجاد اشتغال کنید.

www.ponisha.ir

۴٫ ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی ایران استخدام ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

www.iranestekhdam.ir

۵ . تایپ ایران

تایپ ایران بخشی از مجموعه سایت های کارایران است. این بستر جهت انجام پروژه های تایپ به صورت تخصصی و کارآفرینی تایپیست های مختلف از سراسر کشور جهت انجام پروژه ها به صورت دورکاری می باشد. تخصصی بودن سایت در این زمینه باعث وجود امکانات و قابلیت های تخصصی می شود که سایت با برپایی آزمون های آنلاین تخصصی و سایر معیارهای اعتبارسنجی و راستی آزمایی در به انجام رساندن پروژه های تایپ با حداکثر نتیجه گام بردارد.

www.typeiran.com

ebays . ۶

وب سایت ebays.ir در حدود سال ۹۲ راه اندازی شده و در موضوعات کسب درآمد از اینترنت و کار درمنزل فعالیتش را شروع کرده ،‌ به مرور در موضوعات دیگری نظیر کسب درآمد مطمئن از سایت های کلیکی و کسب درآمد از همکاری در فروش ها و .. هم مطلب درج شده و هم چنین اقدام به معرفی و دانلود کتاب های کسب درآمد از اینترنت و کارآفرینی و رازهای موفقیت منتشر خواهد کرد .

www.ebays.ir

۷ . ۳۰۳۹

وب سایت کسب درآمد www.3039.ir با موضوعات مختلفی همچون ایده های جدید که در راستای پرورش ایده های نو و خاص شما مطلب دارد و همچنین در زمینه ی بازاریابی و فروش که می توان مطالب آموزشی بازاریابی فروش و موفقیت در فروش و .. را داشته باشد . همچنین بخش بانک کارآفرینی که یکی از بخش های مهم سایت می باشد و در کنار این مطالب قسمتی هم اختصاص داده شده به رمز موفقیت که مطالب چگونه ثرورت مند شدن و پولدار شدن را توضیح می دهد تا راه های کسب درآمد و موفقیت در پول در آوردن را پیدا کنید . سایت  کسب درآمد آنلاین  ضمن اینکه در موضوعات کسب درآمد آنلاین مطلب ارسال می کند در بخش کسب و کارهای فیزیکی هم فعال بوده و مشاغل پردرآمد ایرانی را معرفی می کند و شما در این بخش می توانید درآمد مشاغل ایرانی را بررسی کنید .

www.3039.ir

۸ . دورکاری ایرانیان

دورکاری ایرانیان اولین سایت در زمینه برون سپاری پروژه نیست ولی سعی کرده است با تحلیل و بررسی سایت های مشابه، سایتی با امکانات و رویه ایی جدید به حل مشکلات درآمدی و استارتاپی شما بپردازد. این سایت سعی کرده است هزینه ها را در حد چشمگیری کاهش دهد . نیازهای دو قشر متخصصان و کارفرما ها را در نظر گرفته و برطرف کرده است . چرا که این تیم برخواسته ازین دو قشر می باشد .

www.iraniantelework.com

۹ . ای استخدام

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

این وب سایت در سامانه ساماندهی به آدرس www.samandehi.ir ثبت گردیده است

www.e-estekhdam.com

۱۰ . پارسکدرز

پارسکدرز رابط تقاضا و اجرا هست. در پارسکدرز خریداران درخواست خود را به صورت عمومی یا خصوصی مطرح می کنند تا توسط مجریان انجام شود. هر کاری که بتوان در بستر اینترنت انجامش داد. کارهایی از قبیل:

  • تایپ
  • ترجمه و ویرایش
  • طراحی وب
  • برنامه نویسی
  • گرافیک
  • Seo
  • آموزشی( کمک درسی و رفع اشکال)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *