در اینجا میتوانید هر چیزی که در نظر داشتید قرار بدهید ...

وبلاگ

دانستنی

۳۶ راه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه (قسمت اول) 

۳۶ راه برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه (قسمت اول) 

اگر پاسخ شما به هر یک از این سوالات مثبت است پس به سراغ مقاله درستی آمده‎اید. ما در این مقاله از استارتاپت، راه‌های متنوعی برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه و همچنین نحوه درآمدزایی از این طریق را، به شما معرفی می‎کنیم.

این مطلب برای شما مفید خواهد اگر:

  • کارآفرینی هستید که در پی شروع تجارت آزاد است
  • اگر دانشجویی هستید که می‌خواهد یک کار پاره وقت داشته باشد
  • اگر مادر خانه‎داری هستید که می‎خواهد در خانه درآمد داشته باشد
  • اگر فرد متخصصی هستید که می‎خواهد در اوقات فراغت خود درآمد بیشتری داشته باشد
  • اگر فردی هستید که در یک مهارت خاص صاحب ‎تخصص است و می‎خواهد شغلش را کنار گذاشته و یک کار آنلاین را شروع کند.

خب، بدون هدر دادن وقت گرانبهای شما، بهتر است به سراغ موضوع اصلی، یعنی راه‌های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه برویم. برای راحتی بیشتر ما این راه ها را در چندین دسته قرار دادیم. می‌توانید با توجه به دسته مورد نظر خود، مشاغل مربوطه را انتخاب کنید.

راه‌های مشروع کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با وبلاگ‎نویسی

می‎توانید با استفاده از پلتفرم‎های رایگان، یک وبلاگ ایجاد کنید. با این حال، ما استفاده از وبلاگ‎های رایگان را توصیه نمی‎کنیم زیرا با سئو همخوانی ندارند و محدودیت‎های زیادی برای آن‌ها وجود دارد. بنابراین همه وبلاگ‌های رایگان این قابلیت را ندارند که با استفاده از روش‎های زیر به درآمدزایی برسند.

اما با یک وبلاگ حرفه‌ای هیچ محدودیتی برایتان وجود نخواهد داشت. بهترین بخش قضیه آنجا است که می‎توانید وبلاگ خود را با سرمایه بسیار اندکی راه‎اندازی کنید.

برای راه انداختن یک وبلاگ شخصی هیچ نیازی به دانش کدنویسی وجود ندارد. در حال حاضر این امکان برای کاربران وجود دارد که وبلاگ خود را ساخته و با چند کلیک طراحی آن را تغییر دهند.

علاوه بر این، برخلاف سایر روش‌های معرفی شده در لیست که فقط می‌توانند درآمدی پاره وقت داشته باشند، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به شغلی تمام وقت برای شما تبدیل شود. برخی از وبلاگ‌نویسان حتی می‌توانند درآمدی بیش از درآمد کار ثابت را به دست بیاورند.

خب بیایید ببینیم با استفاده از وبلاگ‌نویسی در خانه چه کارهایی می‌توان برای پول درآوردن انجام داد:

۱. همکاری در فروش

همکاری در فروش یا Affiliate Marketing یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است. این مورد در صدر لیست ما قرار گرفته چون افرادی هستند که تمام درآمدشان از این راه به دست می‌آید.

همکاری در فروش به زبان ساده نوعی بازاریابی برای شرکت‌های دیگری است که در ازای فروش رفتن و ارتقای محصول یا خدماتشان به واسطه یک بازاریاب، به او کمیسیون می‌پردازند. می‌توانید از اشکال دیگری چون شبکه‌های اجتماعی و ایمیل هم با توجه به شرایط و ضوابط شرکت برای این کار استفاده کنید.

معمولا در این کار شما تنها زمانی کمیسیون دریافت می‌کنید که شرکت بتواند از طریق شما فروش داشته باشد. با این حال، برخی از شرکت‎ها برای دریافت لید هم هزینه می‌پردازند.

داشتن وبلاگ برای ارتقای محصولات وابسته همیشه ضروری نیست و اکثر شرکت‎ها خودشان وبلاگ مورد نیاز برای تبلیغ و فروش محصول را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

۲. استفاده از گوگل ادسنس

اگر یک وبلاگ رایگان Blogspot یا یک وبلاگ حرفه‌ای خود-میزبان دارید می‎توانید با نمایش تبلیغات گوگل روی وب‌سایت خود به کسب درآمد برسید. این یکی از معمول‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با استفاده از وبلاگ است.

وقتی بازدید کنندگان سایت شما به مقدار مناسبی رسید می‌توانید برای حساب گوگل ادسنس (Google Adsesse) درخواست بدهید. در صورت تایید شدن درخواست شما، گوگل یک کد را برایتان ارسال می‎کند که باید آن را روی وب‌سایتتان نصب کنید و به این ترتیب تبلیغات گوگل به طور اتوماتیک روی وبلاگتان نمایش داده می‌شود.

این تبلیغات ۲ نوع دارند، تبلیغات هزینه به ازای کلیک (CPC) و تبلیغات هزینه به ازای هر ۱۰۰۰ ایمپرشن (Impression) که به آن CPM گفته می‌شود. همانطور که از نام این دو مورد پیدا است شما در تبلیغات CPC، هر بار که یک کاربر روی تبلیغات کلیک کرد کمیسیون دریافت می‌کنید. در مورد تبلیغات CPM هم زمانی که یک تبلیغ روی سایت شما برای بازدید کننده نمایانی پیدا کرد مبلغی را دریافت خواهید کرد.

با اینکه به نظر می‌رسد CPM گزینه بهتری باشد، معمولا پرداخت‌های تبلیغات CPC بسیار بهتر برایتان تمام می‌شود. متاسفانه گوگل به طور تصادفی تبلیغات CPC و CPM را روی وبلاگتان نمایش می‌دهد.

در ثانی، در مورد اینکه چه تبلیغاتی روی وبلاگتان نمایش داده شود هم کنترل کمی دارید. با این حال، می‌توانید نمایش برخی از دسته‌های تبلیغات را روی وبلاگ خود بلاک کنید، شاید بخواهید به نمایش تبلیغ محصولاتی که نمی‎خواهید روی وبلاگتان باشد هم پایان بدهید.

گوگل ادسنس برای وبلاگ‎نویسانی که در حوزه همکاری در فروش مهارت ندارند خوب است. ناگفته نماند که تحریم‌های سیاسی باعث شده دسترسی کاربران و کسب درآمد از اینترنت در ایران، با دشواری‌هایی رو به رو باشد اما با کمک چند ترفند ممکن است بتوانید از این طریق درآمدی به دست آورید. مقالات راهنمای زیادی در این زمینه وجود دارد که بد نیست نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با گوگل

۳. فروش فضای تبلیغ روی وبلاگ

اگر برایتان مهم است که هر تبلیغی روی وبلاگتان نمایش داده نشود به جای کار با گوگل ادسنس می‌توانید فضای تبلیغ را به طور خصوصی به تبلیغ کنندگان بفروشید. این شرکت‌ها بنرهای تبلیغاتی خود را در اختیارتان قرار می‌دهند و شما می‎توانید در مورد اندازه و محل نمایش تبلیغات خودتان تصمیم بگیرید.

اگر یک وبلاگ‌نویس تازه‌کار هستید پیدا کردن افرادی که به تبلیغ روی وبلاگتان علاقه داشته باشند برایتان کاری دشوار یا ناممکن خواهد بود. این روش برای وبلاگ‌نویسانی مناسب است که ماهانه ترافیک خوبی در وبلاگشان در جریان است.

۴. قبول کردن پست‌های دارای اسپانسر

قبول کردن پست دارای اسپانسر روشی دیگر برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه است. اگر یک وبلاگ محبوب داشته باشید، شرکت‌ها حاضر خواهند بود در ازای اینکه پست آن‌ها را در وبلاگتان منتشر کنید به شما پول بپردازند. مقدار پولی که در ازای پست‌های دارای اسپانسر دریافت می‌کنید به ترافیک وبلاگ و اعتبار آن بستگی خواهد داشت.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با اسپانسر

کسب درآمد از یوتیوب

یوتیوب (YouTube) یک وب‌سایت وقت کش است اما حتما می‌دانید افرادی که در آن ویدیو می‌گذارند این کار را فقط برای معروف شدن انجام نمی‌دهند.

حقیقت این است که کاربران می‌توانند از طریق یوتیوب درآمد کسب کنند. طبق تخمین Business Insider یوتیوبرهای تاپ در سال ۲۰۱۷ توانسته‌اند درآمدی چند میلیون دلاری از این راه به دست بیاورند.

ایجاد یک کانال در یوتیوب می‌تواند شروعی خوب برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه برای دانش‌آموزان یا دانشجویان باشد. البته برای کار در این حوزه به یک رابط خارجی نیاز خواهید داشت چرا که در صورت مشخص شدن ارتباط کانال با موقعیت جغرافیایی ایران دیگر نمی‌توانید از آن درآمد داشته باشید. در این بخش روش‌های مختلف کسب درآمد از یوتیوب را به شما معرفی می‌کنیم.

۵. برنامه یوتیوب پارتنر

به برنامه یوتیوب (Youtube Program)، یوتیوب ادسنس هم گفته می‌شود و به گوگل ادسنس شباهت دارد. در این شرایط شما می‌توانید در ازای نمایش تبلیغات CPC یا CPM به کسب درآمد بپردازید.

درآمد برنامه یوتیوب پارتنر به چندین فاکتور بستگی دارد، این فاکتورها شامل موقعیت مکانی مخاطبان هدف، جمعیت، علایق آن‌ها، زمینه کانال شما و … هستند. در کل یک یوتیوبر در ازای هر ۱۰۰۰ بازدید می‌تواند از طریق برنامه یوتیوب پارتنر ۴ تا ۱۰ دلار درآمد داشته باشد.

بنابراین اگر یک کانال محبوب نداشته باشید و هر روزه نتوانید هزاران بازدید کننده داشته باشید نمی‌توانید درآمد قابل توجهی از این راه به دست بیاورید. اما اگر کار با یوتیوب را به صورت پاره وقت انجام می‌دهید داشتن یک درآمد جانبی هر چقدر هم که باشد برای شروع خوب خواهد بود.

۶. ایجاد ویدیوهای دارای اسپانسر

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با یوتیوب

بسیاری از شرکت‌ها برای بازاریابی محصولات یا خدمات خود از برنامه یوتیوب پارتنر استفاده می‌کنند. با این حال، این روزها افراد زیادی هستند که از اد بلاکر بهره می‌گیرند. علاوه بر این، اگر یک تبلیغ در ویدیو نمایش داده شود اکثرا مخاطبان آن را رد می‎کنند یا اینکه توجه خاصی به آن نشان نمی‌دهند.

این شده که شرکت‌ها به دنبال جلب توجه بیشتری هستند. در نتیجه به یوتیوبرها نزدیک می‌شوند تا برایشان ویدیوی با محتوای مورد نظر آن‌ها تهیه و منتشر کنند. ممکن است این شرکت‌ها به اسپانسر کل یک کانال تبدیل شوند یا اینکه سفارش یک ویدیوی اختصاصی برای محصول یا خدمات خود داشته باشند.

این روش کسب درآمد برای یوتیوبرهای باتجربه‌ای کاربرد دارد که در ماه میلیون‌ها بازدید دارند. معمولا برندها حتی به کانال‌های دارای چند هزار بازدید در ماه هم توجه نشان نمی‌دهند.

هزینه‌ای که شرکت‌ها برای این نوع پست می‌پردازند تا حد زیادی به نوع مخاطب شما بستگی دارد. با این حال، در کل یوتیوبرها به ازای کسب هر یک میلیون بازدید برای ویدیوی دارای اسپانسر می‌توانند هزینه‎ای قابل توجه دریافت کنند.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با IT

مشاغل آنلاین مرتبط با مهارت‌های IT

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه بیشتر برای افرادی که در حوزه IT مشغول هستند کاربرد دارد مخصوصا مشاغل فریلنسینگ مربوط به مهارت‌های رشته IT در اینترنت توانسته درآمد خوبی برای این دسته از کاربران داشته باشد. مشاغل متعددی در این حوزه وجود دارد و ما در این مقاله فقط به مواردی اشاره خواهیم داشت که از محبوبیت و تقاضای خوبی برخوردار هستند.

۷. طراحی و توسعه وب

هر روز به تعداد کسب‌وکارهایی که به دنبال حضور آنلاین در سراسر دنیا هستند افزوده می‌شود. این کسب‌وکارها به توسعه دهنده و طراح وب‌سایت نیاز دارند. به علاوه، افراد زیادی در حال ورود به عرصه تجارت الکترونیک و وبلاگ‌نویسی هستند و این موضوع هم به تقاضای فضای کار برای توسعه وب‌سایت می‌افزاید.

با این حال، اکثر کسب‌وکارهایی که هنوز وارد دنیای آنلاین نشده‌اند جزء کسب‌وکارهای کوچکند یا وبلاگ‌نویسان و کارآفرینانی هستند که اغلب بودجه کمی در دست دارند. بنابراین نمی‌توانند هزینه استخدام شرکت‌های توسعه وب را بپردازند. این کسب‌وکارهای کوچک و انفرادی اغلب به سراغ افرادی می‌روند که به صورت فریلنسینگ خدمات طراحی وب‌سایت را به دیگران ارائه می‌دهند.

به نظر می‌رسد تقاضا برای ایجاد وب‌سایت‌های جدید برای مدتی مدید ادامه خواهد داشت. در ضمن، شما در مقام یک توسعه دهنده وب برای کار روی پروژه‌های خارج از شهر یا حتی کشور خود هم هیچ محدودیتی ندارید. شما می‌توانید برای هر کسی در هر جای دنیا خدمات ارائه داده و از این بابت به کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه بپردازید.

نیازی به گفتن نیست که مشتریان کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای اروپایی برای دریافت خدمات توسعه وب مبلغی بسیار بیشتر از کشورهای در حال توسعه پرداخت می‌کنند. بنابراین، انجام پروژه برای این کشورها می‎تواند فرصتی بزرگ برای افرادی باشد که در کشورهای در حال توسعه حضور دارند و به این طریق می‌توانند به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه و توسعه وب

۸. توسعه اندروید

تلفن‎های هوشمند در سراسر دنیا دارای محبوبیت هستند. به گفته یکی از کارکنان گوگل به نام اریک اشمیت

موبایل‌ها آینده‌ساز توسعه نرم‌افزارها خواهند بود.

وقتی ما درباره موبایل حرف می‌زنیم باید حواسمان باشد که قواعد سیستم عامل اندروید تا حد زیادی بر بازار این دستگاه حکمرانی می‎کند. در ۵ سال آینده این انتظار وجود ندارد که هیچ پلتفرم جدیدی بتواند بر اندروید غلبه کرده و جای آن را بگیرد. با وجود تقاضای رو به رشد حوزه اندروید، در این زمینه فرصت‎های زیادی برای فریلنسرها وجود دارد و آن‌ها می‎توانند از حرفه توسعه اندروید به عنوان یک شغل سود ببرند.

۹. توسعه دهنده iOS

حتی اگر تعداد کاربران iOS نزدیک به تعداد کاربران اندروید نباشد باز هم باید گفت کاربران این سیستم عامل مرفه‌تر هستند و راحت‌تر پول خرج می‌کنند. به همین دلیل هم هیچ کسب‌وکاری نیست که بخواهد دسترسی خود را تنها به اندرویدی‌ها محدود کرده و از جیب این اجتماع دست و دل‌باز بی‌بهره بماند.

به همین دلیل هم وقتی پای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه در میان باشد، توسعه iOS یکی از بهترین مشاغلی محسوب می‌شود که می‌توان به صورت فریلنس به آن مشغول شد.

۱۰. توسعه اپلیکیشن VR

VR یا واقعیت مجازی هنوز هم در زمینه اپلیکیشن‌های این حوزه در مرحله مقدماتی قرار دارد. با این حال، انتظار می‌رود در آینده نزدیک فرصت‌های خوبی در این حوزه برای افرادی که در IT مهارت دارند وجود داشته باشد. به خاطر داشته باشید که همیشه پرنده سحرخیز است که کرم را زودتر به دست می‌آورد (یک ضرب‌المثل انگلیسی).

بنابراین اگر در حال حاضر می‎توانید وارد حوزه توسعه VR شوید و مهارت‌های خود را در این زمینه افزایش دهید، شاید پروژه‌های زیادی گیرتان نیاید اما در آینده می‌توانید منتظر دست یافتن به درآمدی بالا باشید.

۱۱. توسعه دهنده اینترنت اشیا

درست مثل توسعه VR، توسعه اینترنت اشیا یا IoT هم فرصت دیگری است که اگر به فکر داشتن یک آینده خوب بوده و به دنبال نتیجه سریع نیستید می‌تواند ایده خوبی برای کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه باشد.

یک توسعه دهنده ماهر در حوزه IoT در سال‌های آینده می‌تواند چک‌هایی با مبالغ هنگفت دریافت کند.

مشاغل مرتبط با تدریس

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با توسعه اپلیکیشن

در این بخش از لیست راه‌های کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه مشاغلی را به شما معرفی می‌کنیم که با مبحث تدریس مرتبط است.

۱۲. مشاغل تدریس خصوصی آنلاین

شاید شما یک معلم باشید که می‌خواهد یک درآمد اینترنتی پاره وقت داشته باشد، شاید هم یک مادر خانه‌دار هستید که قصد دارد در خانه مهارت‌هایش را به دیگران بیاموزد. در این صورت ما این شغل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برخی از وب‌سایت‌های آموزشی برای این کار از شما مدارک تدریس می‌خواهند و برخی دیگر تنها به دریافت مدرک فارغ‌التحصیلیتان اکتفا می‎کنند اکثر این وب‌سایت‌ها برای تایید شدن دانشتان از شما تست می‌گیرند. در برخی از موارد حتی مصاحبه هم انجام می‌شود.

با این حال، پلتفرم‌هایی هم وجود دارد که به بررسی میزان معلومات و مهارت شما نمی‌پردازند. اما اگر واقعا دانش لازم را ندارید توصیه می‌کنیم وارد کار تدریس نشوید.

در مشاغل تدریس آنلاین باید یک لپ‌تاپ دارای وب‌کم و یک خط اینترنت پر سرعت داشته باشید.

۱۳. ساخت و فروش دوره‌های آنلاین

دانش لازم را دارید اما در کار تدریس نیستید؟ بسیار خب، در این صورت می‌توانید دوره‌های ویدیویی در زمینه مهارت خود بسازید و آن را در اینترنت بفروشید.

برای ساخت و فروش دوره‌های ویدیویی نیازی نیست مدرک یا گواهی خاصی داشته باشید. فقط باید ویدیو را ضبط کرده و آن را روی وب‌سایت آپلود کنید.

البته آپلود ویدیوها کافی نیست. پس از آن باید به بازاریابی و ارتقای محصول خود بپردازید تا بتوانید نتایج بهتری به دست بیاورید.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه و مهارت

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه و مهارت

اکثر مردمی که به دنبال مشاغل آنلاین هستند فاقد زمینه فنی یا هر نوع مهارت خاصی هستند و تنها در مورد اینترنت دانش پایه دارند. بنابراین اجازه دهید در این بخش راه‌هایی را معرفی کنیم که برای مبادرت به آن هیچ مهارت خاصی لازم نیست.

۱۴. کسب درآمد اینترنتی با نظرسنجی

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

پر کردن نظرسنجی‌های آنلاین یکی از مشاغل محبوب برای کسب درآمد در اینترنت است که نیازی به هیچ مهارت فنی ندارد. در حقیقت برای پر کردن نظرسنجی ساده از طرف شرکت‌ها پول دریافت می‌کنید.

این یک کار پاره وقت است و با پر کردن این نظرسنجی‌ها هم قرار نیست پولدار شوید اما در اوقات فراغت خود می‌توانید به آن مشغول شوید.

با این حال، اکثر نظرسنجی‌ها برای کشورهای دسته ۱ مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، مالزی، امارات، آفریقای جنوبی و مانند آن است. اما حتی افرادی که در کشورهای دسته ۲ مانند هند، فیلیپین، اندونزی و ویتنام زندگی می‌کنند هم می‌توانند این کار را انجام دهند.

کار بر روی نظرسنجی‌ها و پر کردن آن بسیار ساده است. برندها برای محصولات و خدماتشان به فیدبک یا بازخورد نیاز دارند. بنابراین با استفاده از شرکت‌های نظرسنجی سعی می‌کنند نظر دیگران درباره کالا یا خدماتشان را به دست بیاورند.

شرکت‌های نظرسنجی سوالات نظرسنجی را روی وب‌سایتشان آپلود می‌کنند، جایی که افراد زیادی در آن ثبت نام کرده‌اند تا در ازای دریافت مبلغی کم به پرسشنامه‌ها پاسخ بدهند.

میزان درآمد شما برای هر یک از نظرسنجی‌ها مبلغی متفاوت است و می‌توانید قبل  شروع از مقدار هزینه پرداختی برای آن مطلع شوید. هر پرسشنامه برای افرادی از یک محل یا جامعه خاص تدارک دیده شده و شما نظرسنجی‌هایی را دریافت می‌کنید که با شرایط و فاکتورهای شما همخوانی داشته باشند.

برای مثال یک شرکت آرایشی قصد دارد محصول ضد پیری خود را در ایالات متحده آمریکا عرضه کند، این شرکت برای جامعه هدف خود مشخص می‌کند که فقط زنان آمریکایی بین ۳۰-۴۵ می‌توانند به سوالات جواب بدهند. معمولا چند سوال اول نظرسنجی برای این طراحی شده تا ببینند شما برای آن نظرسنجی خاص دارای صلاحیت هستید یا خیر.

اگر صلاحیت نداشته باشید صفحه برایتان بسته می‌شود. در این صورت می‌توانید یک پرسشنامه دیگر را امتحان کنید.

برای پرداخت و برداشت از حسابتان هم درآمد شما باید به حداقل مقدار تعیین شده از سوی شرکت‌ها که معمولا ۲۵ دلار است رسیده باشد.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با نظرسنجی

کسب درآمد اینترنتی با طراحی و هنر

در این قسمت چند روش را معرفی می‌کنیم که در صورت داشتن هنر دست یا طراحی می‌توانید از آن‌ها برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید.

۱۵. ساخت و فروش صنایع دستی

فروش آنلاین صنایع دستی در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است. اگر شما هم هنرمند هستید و می‌توانید یک کار هنری زیبا یا کاربردی خلق کنید می‎توانید با فروش دست‌سازه‌های خود به درآمدزایی بپردازید.

۱۶. طراحی روی اجناس

اگر در طراحی مهارت دارید می‌توانید یک وب‌سایت راه انداخته، طرح‌های مختلف را در معرض دید کاربران قرار دهید و به صورت سفارشی برایشان کار طراحی را انجام دهید.

حتی می‌توانید کارهای طراحی شده خود را در فروشگاه الکترونیکی خود قرار دهید و برای خود یک برند بسازید. با پیشرفت کار این امکان را خواهید داشت تا کارتان را وسعت بخشیده و حتی تولیدی راه بیندازید. البته برای ساخت یک فروشگاه الکترونیکی کمی باید هزینه کنید.

می‌توانید طراحی‌های خلاقانه خود را به دیگران هم بفروشید. با فروش طرح خود به فروشگاه‌های اینترنتی، دیگر درگیر سفارش گرفتن، چاپ و ارسال کالا نخواهید بود و در قبال طرحی که ارائه داده‌اید به درآمد دست پیدا می‌کنید.

کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه با طراحی

۱۷. طراحی گرافیک

اگر می‌خواهید به فرصت کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه دست پیدا کنید، داشتن مهارت در طراحی گرافیکی هم می‌تواند این موقعیت را برایتان فراهم کند. البته شروع این کار قطعا هزینه‌هایی را به همراه دارد.

برای این کار باید یک دستگاه لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی داشته و آخرین نسخه برنامه‌هایی مانند Adobe Illustrator، Corel Draw و فتوشاپ (Adobe Photoshop) را هم در اختیار داشته باشید. اگر در زمینه طراحی گرافیک دانش خوبی داشته باشید احتمالا ملزومات لازم برای انجام فعالیت در این زمینه را هم از قبل تهیه کرده‌اید.

طراحی گرافیک به صورت فریلنس سخت‌تر از کار کردن در شرکت است. در شرایط آزادکاری، جدای از مهارت‌های طراحی باید خلاقیت هم داشته باشید.

ساخت لوگوهای خلاقانه می‌تواند درآمد قابل توجهی برایتان به ارمغان بیاورد. در نتیجه قادر خواهید بود یک کار خانگی پردرآمد داشته باشید.

۱۸. ساخت و فروش محصولات دیجیتالی

می‌توانید یک محصول دیجیتالی ساخته و آن را بارها و بارها بفروشید. می‎توانید چیزهایی مانند کارت‌های تبریک، تمپلیت، کارت دعوت، الگوی خیاطی و … را ایجاد کرده و فایل آن را برای فروش در فروشگاه اینترنتی خود یا دیگران قرار دهید.

امیدواریم با معرفی این چند روش برای شروع کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه، بتوانید کسب و کار جانبی خود را راه‌اندازی کنید. در قسمت دوم این مقاله، روش‌های بیشتری را برای این منظور معرفی می‌کنیم تا در صورت تمایل، از آن‌ها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 محصول سبد خرید
حساب کاربری من
خانه