اخبار اقتصادی

۴۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال ۹۸ + کد تخفیف

چند سالی است که واژه خرید آنلاین خیلی پرکاربرد شده است و اکثر مردم به جای رفتن به بازار یا مرکز تهیه تصمیم می گیرند که تهیه هایشان را از یک فروشگاه اینترنتی انجام دهند. خوب برای همه این سوال مطرح می شود که بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران کدام است؟ در این مقاله لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیایید واقع بین باشیم. اینترنت راه ما را ویرایش داده است. به علت مزایای متعدد تهیه آنلاین مردم بیشتر از همیشه در حال تهیه کالاهای آنلاین هستند تا اینکه مانند نحوه متداول قدیمی به فروشگاه بروند. در ادامه ۴۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران را به شما معرفی می کنیم.

۱- فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

مسلما ابتدا این فروشگاه که می‌بایست به شما معرفی کنیم دیجی کالا است. دیجی کالا در حال حاضر بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده است. اوایل تاسیس، دیجی کالا فقط اقدام به فروش دوربینهای دیجیتال می کرد که پس از استقبال زیاد و گسترش این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی در دسته های مختلف به این فروشگاه اضافه شد.
یکی از اصلی ترین عواملی که باعث شد دیجیکالا رشد کند، بررسی حرفه ای محصولات به همراه معرفی با ویدیو که کاربر می‌تواند است همه کالاها را با هم مقایسه کند و برترین را انتخاب کند. در واقع اگر بررسی کنید شعار دیجی کالا نیز همین است “بررسی، انتخاب و تهیه آنلاین”.
هم الان رده الکسای ایران دیجی کالا ۳ است. یعنی سومین سایت برتر ایران است. دیجی کالا دارای دسته بندی متنوع و گسترده ای است که تمام نیازهای شما را جواب می دهد.

۲-کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۳- فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل در واقع با استفاده دیجی کالا تاسیس شده است. دیجی استایل به سرعت رشد کرد و توانست در زمان کوتاهی طرفداران بسیاری پیدا کند. اکثر محصولات دیجی استایل از برندهای معتبر و اورجینال می‌باشد که باعث اطمینان و اعتماد بیشتر به این فروشگاه شده است. البته می‌بایست به این موضوع اشاره کنیم که دیجی کالا نقش مهمی در رشد و توسعه این فروشگاه داشته است.

۴- فروشگاه اینترنتی مدیسه

مدیسه یک فروشگاه آنلاین است که بر روی محصولات مد و پوشاک تمرکز کرده است مدیسه دارای محصولات ویژه و برند می باشد که می تواند شما را بسیار شیک و جذاب نمایش دهد. اخیرا مدیسه بخش های دیگری مانند لوازم خانه لوازم آرایش و سوپر مارکت را نیز اضافه کرده است که می‌بایست ببینیم عملکرد آنها در بعدا چطور است. این حال می‌توانیم بگوییم که مدیسه یکی از برترین و قدرتمند ترین وبسایت های مد و پوشاک در ایران است.

۵- فروشگاه اینترنتی شیکسون

شیکسون فروشگاه است که سال ها قبل از فروشگاه دیجی استایل و مدیسه آغاز به فعالیت کرده است و به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی در زمینه مد و پوشاک شناخته می شود، اما به علت حضور کمرنگ تر و رقبای قدرتمندی چون دیجی استایل و مدیسه کمتر شناخته شده است. شیکسون بیشتر برروی بازار محصولات مقرون به صرفه‌مبلغ تمرکز کرده است و بیشتر محصولات این سایت مبلغ پایینی دارند. البته می‌بایست به این موضوع اشاره کنیم که برخی از محصولات مقرون به صرفه مبلغ این فروشگاه از کیفیت پایینی برخوردار هستند. مهمترین چیزی که در شیکسون به چشم می خورد تصویر های با کیفیت و حرفه ای این فروشگاه است که به شکل کاملا تخصصی عکاسی و طراحی شده اند. از دیگر ویژگی‌های شیکسون می‌توان به تخفیف‌های روزانه و دائمی این فروشگاه اشاره کرد.

۶- فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین

فروشگاه اینترنتی کیمیا آنلاین یک مرجع حرفه ای برای تهیه کالای دیجیتال است. شما می توانید انواع کالاهای دیجیتال مانند تلفن همراه، لپ تاپ و لوازم جانبی و لوازم خانگی را از این فروشگاه سفارش دهید. تمامی محصولات با مبلغ روز بازار به فروش می‌رسند. همچنین کیمیا آنلاین امکان تهیه اقساطی را برای شما فراهم کرده است.

۷- فروشگاه اینترنتی جانبی

جانبی یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای در زمینه فروش لوازم جانبی تلفن همراه، تبلت است. با گسترش گجت های هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ، دوربین و … نیاز به لوازم جانبی این محصولات بیشتر از همیشه احساس می شود. در فروشگاه جانبی شما می توانید تازه ترین محصولات لوازم جانبی را با مبلغ مناسب خریداری کنید. همچنین در پیج اصلی این فروشگاه توصیه های شگفت انگیز روزانه ارائه می شود که می توانید هزینه خود صرفه جویی کنید.

۸- فروشگاه اینترنتی چهلسو

فروشگاه اینترنتی چهلسو در سال ۱۳۹۷ با هدف تسهیل در فرآیند تهیه و فروش اینترنتی آغاز به کار کرده است. محصولات متنوع از برندهای مختلف برای همه اقشار سنی در دسترس هستند. ارسال کالا در کمترین تایم ممکن به سراسر کشور و ساپورت شبانه روزی از مزیت‌های چهلسو است. همچنین اگر شما یک فروشنده هستید می توانید در این سایت ثبت اسم کنید و کالای خود را به فروش برسانید.

ادامه لیست فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه اینترنتی بورسیکا

۱۱- فروشگاه بورسیکا

فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال

۱۰- آل دیجیتال

فروشگاه اینترنتی زنبیل

۹- فروشگاه زنبیل

فروشگاه اینترنتی خانومی

۱۴- فروشگاه خانومی

فروشگاه اینترنتی خوگر

۱۳- فروشگاه خوگر

فروشگاه اینترنتی لوزی

۱۲- فروشگاه لوزی

فروشگاه اینترنتی ابزار رضا

۲۰- فروشگاه ابزار رضا

فروشگاه اینترنتی ابزارمارت

۱۹- فروشگاه ابزارمارت

فروشگاه اینترنتی چونک

۱۸- فروشگاه چونک

فروشگاه اینترنتی لوناتو

۱۷- فروشگاه لوناتو

فروشگاه اینترنتی مو تن رو

۱۶- فروشگاه مو تن رو

فروشگاه اینترنتی روبان

۱۵- فروشگاه روبان

فروشگاه اینترنتی پیکسل

۲۶- فروشگاه پیکسل

فروشگاه اینترنتی نی نی بازار

۲۵- فروشگاه نینی بازار

فروشگاه اینترنتی پونز

۲۴- فروشگاه پونز

فروشگاه اینترنتی سفارش اداری

۲۳- سفارش اداری

فروشگاه اینترنتی بانی مد

۲۲- فروشگاه بانی مد

فروشگاه اینترنتی چاره

۲۱- فروشگاه چاره

فروشگاه اینترنتی درمان کالا

۳۲- درمان کالا

فروشگاه اینترنتی میثم عطر

۳۱- فروشگاه میثم عطر

فروشگاه اینترنتی مه استایل

۳۰- مه استایل

فروشگاه اینترنتی فودلی

۲۹- فروشگاه فودلی

فروشگاه مواد و ابزار هنری

۲۸- فروشگاه هنری

فروشگاه اینترنتی تیرینک

۲۷- فروشگاه تیرینک

فروشگاه اینترنتی گیفت آس

۳۸- گیفت آس

فروشگاه اینترنتی تک سبد

۳۷- فروشگاه تک سبد

فروشگاه اینترنتی کاور فور یو

۳۶- کاور فور یو

فروشگاه اینترنتی زعفران.نت

۳۵- زعفران.نت

فروشگاه نسل آهن

۳۴- نسل آهن

فروشگاه اینترنتی کافه کادو

۳۳- کافه کادو

فروشگاه اینترنتی بانه دات کام

۴۰- بانه دات کام

فروشگاه اینترنتی بلج

۳۹- فروشگاه بلج

سایت های ارائه دهنده کد تخفیف

سایت کات بن

۶- سایت پرومی

۵- سایت کانال تخفیف

۴- سایت تخفیفه

۳- سایت کو تخفیف

۲- سایت پرتخفیف

۱- سایت موپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *