اخبار اقتصادی

۱۰ سایت برتر فروشگاه اینترنتی که باید بشناسید!

با گسترش اینترنت و فضای مجازی کسب وکارهای زیادی در این زمینه به وجود آمده اند که در سال های اخیر رونق بسیار خوبی داشتند.عملاً می توان گفت تمامی کارها رو به سوی مجازی بودن و دورکاری رفته اند. یکی از مشاغلی که به طور اینترنتی فعالیت بسیار خوبی دارد، فروشگاه های اینترنتی می باشد.

در این فروشگاه ها کالاها را برای مشتریان به عرضه می گذرند و مشتریان از هر نقطه ایران که باشند تنها با چند کلیک و انتخاب می توانند کالای موردنظر خود را خریداری کرده و پس از مدتی درب منزل تحویل بگیرند.

خرید از فروشگاه اینترنتی مزیت های بسیار زیادی دارد و حتی در مواردی از خرید حضوری نیز بهتر است، زیرا در این نوع خرید شما در هر مکان و در هر زمانی که باشید می توانید کالای موردنظر خود را خریداری کنید. همچنین با توجه به عکس های گرفته شده از زوایای مختلف می توانید و اطلاعات درج شده و مشخصات محصول موردنظر را به خوبی بررسی کرده و در صورت تمایل خرید کنید.

اگر اطلاع کاملی در زمینه نحوه عملکرد آن محصول ندارید، می توانید با خواندن نظر های درج شده ی خریداران دیگر آن محصول، به اطمینان کافی در زمینه خرید برسید.

همچنین دیگر نیازی نیست که وقت و هزینه زیادی را برای رفتن به فروشگاه  صرف کنید. خرید از فروشگاه اینترنتی این اجازه را به شما می دهد تا از هر جای دیگری که می خواهید کالای موردنظر خود را خریداری کنید و چه بسا قیمت خرید اینترنتی از خرید حضوری بسیار کمتر باشد.

۱: فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

می توان گفت بزرگ‌ترین، معروف ترین و پرمخاطب ترین فروشگاه اینترنتی ،  دیجی کالا می باشد. این فروشگاه تقریباً ده سال است که فعالیت خود را شروع کرده است و امروزه به محبوبیت بالایی دست یافته. عملا با این فروشگاه فرهنگ خرید اینترنتی در ایران رواج پیدا کرد.

در فروشگاه دیجی کالا انواع کالاها در هر زمینه ای را می توانید خریداری کنید و همچنین عکس های متنوع و نظرات کاربران در مورد آن کالا را مشاهده کنید. سرعت خرید و ارسال کالا در فروشگاه دیجی کالا بسیار بالا می باشد و کمتر از یک هفته کالا به دست شما می رسد. همچنین این فروشگاه دارای بخش مرجوعی است که باعث می شود در صورت عدم رضایت امکان باز گرداندن محصول باشد.

 مشاهده سایت فروشگاه دیجی کالا

 

۲:فروشگاه اینترنتی سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید و دکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید

۲- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

۳- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

۳: کالاوما

فروشگاه اینترنتی کالااوما به طور تخصصی برای لوازم الکترونیکی، لپ تاپ، گوشی، تبلت و لوازم جانبی آن ها مانند هندزویری و ساعت و … می باشد.  از هر برندی که بخواهید می توانید لوازم الکترونیکی را در فروشگاه کالااوما خریداری کنید.

در فروشگاه مشخصات و ویژگی های ظاهری و همچنین سخت افزاری و نرم افزاری تمامی کالاها به طور دقیق نوشته شده و می توانید با اطلاع کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 مشاهده سایت کالاوما

 

۴: فروشگاه دیجی استایل

دیجی استایل  یک فروشگاه برتر اینترنتی داخل کشور در زمینه مد و پوشاک می باشد. این فروشگاه کاملاً اختصاصی بوده و انواع پوشاک برای خانم ها، آقایون و بچه گانه دارد.

همچنین کالاهایی در بخش زیبایی و سلامت مانند انواع عطرهای مردانه و زنانه و ادکلن ها دارند. علاوه براین این فروشگاه ساعت های بسیار زیبایی نیز برای فروش به مخاطب عرضه می دهد. به طورکلی اگر می خواهید یک استایل کاملاً شیک و به روز داشته باشید می توانید تمام خریدهای خود را از این فروشگاه انجام دهید.

 مشاهده سایت دیجی استایل

 

۵: فروشگاه اتما

فروشگاه اتما اولین فروشگاه اینترنتی و اقساطی کشور می باشد. این فروشگاه کار خود را از سال ۹۱ زیر نظر اتحادیه تعاونی های فرهنگیان شروع کرد.

بیشترین کالاهای موجود در این فروشگاه در زمینه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتال می باشد که برای کارمندان دولتی ، فرهنگیان.و… تسهیلات ویژه ای دارد. از مزایای این فروشگاه می توان به ارسال رایگان به سراسر کشور، قیمت مناسب، داشتن اپلیکیشن و همچنین اعمال کدهای تخفیف بر روی بسیاری از کالاهای پرطرف دار اشاره داشت.

 مشاهده سایت فروشگاه اتما

 

۶: فروشگاه خانومی

یک فروشگاه برتر دیگر در زمینه فروش اینترنتی که به طور تخصصی برای لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر فعالیت دارد، فروشگاه خانومی می باشد.

این فروشگاه کار خود را از سال ۹۳ شروع کرده و این امکان را فراهم آورده تا مشتری بتواند کالای مورد نیاز خود را از برترین برندهای داخلی و خارجی انتخاب و خریداری کند.

تمام محصولات این فروشگاه اصل و ارجینال بوده و دارای اصالت می باشد. کالاها براساس کاتالوگ محصول و همچنین توضیحات و ویژگی ها به‌طور کامل معرفی شده هستند در بازه های مختلف زمانی برروی بسیاری از محصولات این فروشگاه اینترنتی تخفیف اعمال می شود.

 مشاهده سایت فروشگاه خانومی

 

۷: فروشگاه تیمچه

فروشگاه تیمچه یک فروشگاه کامل می باشد. هر وسیله ای در هر زمینه ای که بخواهید در این فروشگاه پیدا می شود. کالاهای دیجیتال، لوازم خانه، لوازم خودرو، لوازم تحری،ر کتاب، خواربار، اسباب بازی، لوازم نوزاد، لوازم ورزش و کمپینگ و حتی طلا، مد و پوشاک در این فروشگاه قابل خریداری هستند.

بسیاری از کالاهای این فروشگاه روزانه در تخفیف قرار می گیرند همچنین افراد می توانند کالاهای خود را در این فروشگاه برای فروش قرار دهند.  یک مزیتی که فروشگاه تیمچه نسبت به دیگر فروشگاه اینترنتی دارد، ارسال رایگان به سراسر کشور است. فرق نمی کند که در سبد خرید شما چند کالا باشد و یا هزینه پرداختی شما چقدر می باشد، این فروشگاه ارسال همه کالاها را به سراسر نقاط ایران رایگان قرار داده است.

فراموش نکنید تیمچه یک تیم بسیار خسته هستند و میاتگین زمان ارسال هر کالا برای شما ۳۰ روز هست الی ۹۰ روز پس قبل از خرید از این فروشگاه حتما به این نکته توجه داشته باشید.

 مشاهده سایت فروشگاه تیمچه

 

۸: فروشگاه اینترنتی مدیسه

این فروشگاه ازجمله بهترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه پوشاک و لباس می باشد. تمرکز اصلی این فروشگاه بر روی لباس بوده اما در کنار آن دارای لوازم آرایشی، بهداشتی، ورزشی و غیره نیز هست. در این فروشگاه انواع کالاهایی مانند کیف و کفش، مانتو، پیراهن، لباس های مجلسی، پالتو و حتی اکسسوری مانند عینک آفتابی ، دست کش و … را داریم که از برندهای مطرح دنیا می باشند و قیمت بسیار مناسبی نیز دارند.

 مشاهده سایت فروشگاه مدیسه

 

۹: فروشگاه زنبیل

فروشگاه اینترنتی معروف دیگر فروشگاه زنبیل می باشد که آن هم جزو بزرگ‌ترین فروشگاه ها در سطح کشور است.  تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا بوده و در هر زمینه ای می توانید محصول موردنظر خود را خریداری کنید. کالاهای فروشگاه دارای اصالت و ضمانت  بوده و از برندهای مختلف هستند که باعث اطمینان در خرید می شود.

یکی از مزیت های فروشگاه زنبیل این است که قیمت های خود را تقریباً تا ده روز پس از خرید گارانتی می کند. بدین صورت که اگر در این مدت در مکان دیگر قیمت کالای خریداری شده کمتر از قیمت فوق باشد، با ارائه مستندات کافی در کمتر از دو ساعت مازاد وجه به حساب شما برمی گردد.

به همین منظور قیمت محصولات در این فروشگاه بسیار مناسب است. همچنین دارای یک سایت زیبا با سرعت عمل بالا، بسته بندی های محکم و مناسب، مشاوره رایگان و دیگر مزایا است. تنها عیب این فروشگاه را می توان به این دانست که اپلیکیشن موبایلی ندارد و برای خرید حتما باید از سایت اقدام کرد.

 مشاهده سایت فروشگاه زنبیل

 

۱۰: فروشگاه اینترنتی بلج

فروشگاه اینترنتی بلج  یک فروشگاه تخصصی در زمینه کالای خواب و دکوراسیون اتاق خواب می باشد. این فروشگاه فعالیت خود را از سال ۹۳ آغاز کرده است و در طول این سال ها توانسته با تولید محتوای مناسب و همچنین کالای خواب شیک و مدرن توجه مخاطب را به خود جلب کند.

از جمله کالاهای فروشگاه می توان به سرویس خواب، تخت خواب، تشک و روتختی، کمد، کتابخانه، میز تحریر، میز و صندلی، شلف، دکور و … اشاره داشت. درصورتی که خرید شما بالای دو میلیون تومان باشد ارسال برای سراسر نقاط ایران رایگان می گردد.

این فروشگاه برای کالاهای خود تضمین بهترین قیمت و کیفیت را می کند. همچنین در بازه های زمانی مختلف بر روی کالاهای پرطرف دار و پرفروش خود تخفیف های ویژه ای نیز اعمال می کند.

 مشاهده سایت بلج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *