دانستنی

۵ ایده کار اینترنتی برای دانشجویان با درآمد عالی در ایران

کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان یکی از دغدغه های بزرگ برای دانشجویانی است که قصد دارند در کنار درس و تحصیلات خود کسب و کار اینترنتی با درآمد دائم داشته باشند.

 

 

برای اینکه خیلی از دانشجویان به فکر کسب درآمد اینترنتی  هستند و می خواهند درآمدزایی کنند این مطلب را نوشته ایم تا یک کمک بزرگ بین دانشجویان کنیم . توصیه می کنم حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید .

می توان گفت این ۵ ایده که در ادامه به شما معرفی می کنیم جز پردرآمدترین کار اینترنتی برای دانشجویان در ایران است . شما اگر با توجه به علاقه و تخصص خود یکی از این ایده ها را انتخاب کنید و ادامه دهید قطعاً می توانید به درآمد بالایی در ماه برسید که در ادامه به صورت کامل در مورد این پنجره کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان توضیح داد .

 

 ۵ ایده کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان:

 

5 ایده کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان

 

در این قسمت شما را با ۵ ایده کاملا پولساز و تست شده کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان اشنا خواهیم کرد. که اگر هر کدام از این ایده ها را راه اندازی کنید مطمئن باشید در زمان بسیار کوتاهی نتایج فوق العاده ای را خواهید گرفت.

 

۱_کسب درآمد از تخصص و مهارت خود:

اولین و پردرآمدترین روش کار اینترنتی برای دانشجویان , کسب درآمد از تخصص و مهارت خود می باشد . شما می توانید با توجه به تخصص و مهارتی که دارید به درآمدهای نجومی و بسیار بالا در ماه به رسید .

در این مدل اطلاعات و تخصصی که دارید را به فایل های آموزشی مثل مقالات , کتاب های pdf , پادکست ها , ویدیو ها تبدیل میکنید و با فروش آنها درآمدزایی خواهید کرد .

 

کسب درآمد از این مدل بسیار بالا و با دوام است . شاید فکر کنید که چه کسی قرار است محصولات و دوره های شما را تهیه کند و بخرد ?

خیلی از افراد هستند که قصد دارند در جایگاهی که شما قرار دارید قرار بگیرند و با ارائه خدمات و محصولات به این افراد می توانید درآمد بالایی را در ماه کسب کنید .

فروش اطلاعات از طریق اینترنت یکی از پردرآمدترین کسب و کارها در جهان می باشد .

 

فروش اطلاعات یعنی اینکه شما تخصص و مهارت خود را در قالب فایل های آموزشی قرار دهید و درون اینترنت بفروشید . افراد زیادی هستند که با فروش دوره های آموزشی خود به درآمدهای میلیونی و یا چند صد میلیونی در ماه رسیدند. بنده پیشنهاد می کنم همین ایده را شروع و عمل کنید , برای این کار شما به یک وب سایت نیاز دارید .

 

در اولین قدم باید یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید که برای طراحی و راه اندازی سایت به هیچ دانش و علم برنامه نویسی نیاز ندارید و در کمتر از یک ساعت می توانید یک وب سایت کاملا حرفه ای و تخصصی برای خودتان را اندازی کنید .

اگر در این زمینه همین حالا فعالیت خودتان را شروع کنید در ۲ الی ۳ ماه دیگر می توانید به درآمد بسیار بالایی برسید . درآمدی که از طریق این مدل کسب می کنید کاملا اتوماتیک و خودکار است و نیازی نیست شما برای کسی کار کنید .

فقط به این نکته توجه کنید که کسب و کار اینترنتی یک شغل یک شبه پولدار شدن نیست و اگر قرار است شما با این مدل به به درآمد بالایی در ماه رسید حداقل باید ۲ تا ۳ ماه برای کسب و کارتان زمان بگذارید.

 

اگر برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی مشکلتان طراحی سایت است اصلا نترسید همانطور که گفتیم , برای راه اندازی یک وب سایت اصلا به کدنویسی و برنامه نویسی نیاز ندارید و خیلی راحت در کمتر از ۱ ساعت میتوانید یک وبسایت کاملا حرفه ای و تخصصی برای خودتان راه اندازی کنید .

 

منظور از مهارت و تخصص چیست؟

شما در این مدل کسب و کار اینترنتی در ۲ حالت می توانید یک ایده مناسب را برای خودتان انتخاب کنید .

۱_ وقتی در زمینه علاقه داشته باشید : مثلا رشته تحصیلی شما کامپیوتر است و در زمینه بازاریابی , روابط , موفقیت و… علاقه دارید. که می‌توانید این عده را بر اساس علاقه خود انتخاب کنید .

۲_ وقتی در زمینه تخصص داشته باشید : منظور از تخصص یعنی اگر رشته تحصیلی شما در زمینه ریاضی فیزیک است می توانید یک وب سایت آموزشی در زمینه رشته تحصیلی خود را اندازی کنید و آن را به درآمد میلیونی برسانید .

 

البته برای اینکه بتوانید یک کسب و کار پولساز اینترنتی را راه اندازی کنید باید اصول بازاریابی اینترنتی را بدانید . اگر قصد دارید که همین حالا یک کسب و کار اینترنتی را از صفر شروع کنید و آن را بعد از ۲ الی ۳ ماه به درآمد برسانید توصیه می کنم از دوره آموزش کسب و کار اینترنتی آکادمی سبز دیدن کند .

 

۲_کسب درامد از فروش مطالب درسی به صورت ماهانه:

یکی دیگر از ایده های پولساز کار اینترنتی برای دانشجویان فروش مطالب درسی به صورت vip و ماهانه است .

در این مدل شما یک وب سایت آموزشی در زمینه رشته تحصیلی خود را اندازه می کنید و مطالب درسی مثل نمونه سوال , جزوه , صوت و فیلم های آموزشی , نکات درسی و… را به صورت ماهانه می‌فروشید .

در این روش کسی که از وب سایت شما خرید کرد می تواند یک ماه به صورت خودکار به فایلهای آموزشی دسترسی پیدا کند . این روش یکی از شیوه های مدرن کسب درآمد از اینترنت می باشد .

همچنین وب سایت راه اندازی کنید خیلی راحت می توانید به درآمد بالایی در ماه برسید . راه اندازی چنین وبسایتی کار سخت و دشوار نیست و بدون کدنویسی و برنامه نویسی خیلی ساده می توانید چنین سایت پولسازی را برای خود راه اندازی کنید .

 

 میزان درآمد از این مدل کسب و کار چقدر است ؟

میزان درآمدی که می توانید از این مدل کسب و کار اینترنتی داشته باشید یک درآمد بسیار بالا و نجومی می باشد به عنوان مثال :

 

تصور کنید شما یک چنین وبسایتی در زمینه آموزش درس ریاضی فیزیک راه اندازی کنید و یک سری مطالب درسی کوتاه مثل نکات کنکوری , جزوه ها , نمونه سوالات , فایل های صوتی و تصویری و … را قرار بدهید .

اگر قیمت ثبت نام این محصول فقط و فقط۵۰۰۰۰ تومان باشد و در بدترین حالت ۱۰۰ نفر از شما خرید کنند درآمد ماهانه شما معادل ۵ میلیون تومان خواهد بود .

من بدترین مثال را برایتان زدم , وب سایت های زیادی هستند که با این مدل کسب و کار به درآمدهای چند ده میلیونی و ۱۰۰ میلیونی رسیدند . اگر قصد راه اندازی چنین وبسایتی را دارید ما در جلسه سوم دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی به طور کامل راه اندازی چنین وبسایتی را آموزش داده ایم .

 

۳_ کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش برای دانشجویان:

سومین روش کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش می باشد , در این روش شما وب سایتی را اندازی میکنید و کالا و محصولات یا خدمات دیگران را می پوشید و به ازای هر فروش مبلغ را دریافت خواهید کرد. این مدل می تواند یکی از مدل‌های پولساز کار اینترنتی برای دانشجویان باشد که نسبت به بقیه روشها سخت تر و دشوارتر است چون باید افرادی را پیدا کنید و بتوانید محصول و خدمات شان را بفروشید .

 

۴_کسب درآمد میلیونی از طراحی سایت:

چهارمین ایده پولساز و پردرآمد برای دانشجویانی که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند، ساخت و طراحی سایت می باشد، همانطور که گفتیم برای طراحی و ساخت سایت به علم برنامه نویسی و کدنویسی اصلا نیاز نیست. و شما بدون داشتن علم برنامه نویسی میتوانید وب سایت های کاملا تخصصی و حرفه ای راه اندازی کنید .

شما با انجام پروژه های طراحی سایت می‌توانید به درآمدهای میلیونی در ماه دست پیدا کنید. اما خیلی از افراد می پرسند چطور ممکن است بدون کدنویسی یک وبسایت کاملا حرفه ای با تمام امکانات راه اندازی کنیم؟

شما با استفاده از وردپرس wordpress خیلی ساده می توانید یک وبسایت کاملا حرفه ای و اختصاصی با تمام امکاناتی که دلتان بخواهد برای مشتریان خود راه اندازی کنید .

برای یادگیری وردپرس مقالات زیادی در اینترنت وجود دارد، اما اگر میخواهید طراحی سایت بدون کدنویسی و برنامه نویسی را به طور کامل و جامع یاد بگیرید میتوانید درون دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی سایت ما شرکت کنید .

ما در این محصول به صورت کامل روش های طراحی و ساخت انواع وب سایت ها مثل فروشگاهی، خبری، شرکتی و… را آموزش داده ایم .

 

۵_ کسب درآمد از تولید محتوا برای دیگران :

آخرین مدل کسب و کار اینترنتی برای دانشجویان کسب درآمد تولید محتوا می باشد . شما که اصول تولید محتوا را بدانید با تولید محتوای ارزشمند و سئو شده می توانید به ازای هر محتوایی که تولید میکنید درآمد بالایی را کسب کنید.

خیلی از افراد و شرکت ها هستند که کار تولید محتوا وب سایتشان را به دیگران می سپارد که شما می توانید به ازای هر محتوا که برای این افراد تولید می کنید مبلغ بسیار بالایی را دریافت کنید . البته برای تولید محتوا باید اصول سئو(seo) و بازاریابی محتوا را بلد باشید و در این زمینه توانایی و مهارتتان را افزایش بدهید.

 

مزایای کار اینترنتی برای دانشجویان :

  • کسب و کار اینترنتی یکی از مناسب ترین شغل ها برای دانشجویان است .
  • از آنجا که دانشجویان زمان زیادی را برای کار کردن ندارند و ساعات مختلفی را باید به سر کلاس درس بروند , کسب و کار اینترنتی مناسب این افراد است .
  • کار اینترنتی نیاز به محدودیت مکانی ندارد , از آنجا که خودم دانشجو بودم و درکتان می کنم , برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به هیچ محدودیت مکانی نیاز نیست یعنی شما می توانید یک کسب و کار اینترنتی در منزل و یا خوابگاه برای خود راه اندازی کنید .
  • یکی از مزایای بزرگ کسب و کار اینترنتی این است که درآمدی که کسب میکنید بسیار بالاتر از یک کسب و کار فیزیکی است . ممکن است درآمد شما چندین و چند برابر درآمد یک کارمند باشد .
  • از آنجا که خیلی از دانشجویان دغدغه بسیار زیادی برای کسب درآمد و پول درآوردن دارند , راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید این مشکل را حل کنید . اگر اصول را بدانید قطعاً می توانید به درآمدهای بسیار زیاد و بالایی در ماه برسید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *