دانستنی

۷ مدل از محصولات پر فروش اینستاگرام

دنیای که در آن زندگی می کنیم به سمت دنیای مجازی و دیجیتالی پیش می رود، این روند نوید بخش دنیای مدرنیته را می دهد، دنیایی که در آن شبکه ها و فضای مجازی حکم رانی می کنند.

کسب درآمد از اینستاگرام یکی از روش‌های کسب درآمد اینترنتی است که در سال های اخیر بسیار رایج شده و روز به روز در حال افزایش است.

قطعا در ادامه این مسیر در راستای فروش محصولات به فروشگاه های مجازی خواهیم رسید و بساط سوپر مارکت ها و فروشگاه های سنتی برچیده خواهد شد.

محصولات پر فروش اینستاگرام چیست؟

امروزه شبکه های مجازی جزء بزرگترین و دردسترس ترین محرک ها برای درامد زایی درکسب و کار ها هستند.

با پیشرفت علم، نرم افزار هایی مورد استفاده قرار می گیرند که تقریبا حجم قابل توجهی از زمان افراد را در طول روز اشغال می کنند،  طراحی و برنامه نویسی این نرم افزارها بسیار دقیق، با برنامه و جذاب است که مخاطب وادار به استفاده از آن ها می شود.

یکی از این نرم افزار ها جذاب و با قابلیت فراوان اینستاگرام است که می توان در بستر آن به کسب درآمد و پرداخت و یکی از راه های درآمدزایی آن، فروش محصولات است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

چرا اینستاگرام برای فروش مناسب است؟

قبل از آن که در اینستاگرام به فروش محصول بپردازید، بهتر است آمار زیرا در نظر بگیرید تا  دلیل  اهمیت فروش در این شبکه ی اجتماعی را متوجه شوید.

  • بیشتر از یک میلیارد نفر عضو فعال اینستاگرام در جهان وجود دارد.
  • در هر ماه نزدیک به صد وچهل میلیون خرید اینترنتی انجام شده که امار قابل قبولی برای اینستاگرام است.
  • اینستاگرام یک برنامه رایگان است که میلیون ها مشتری و خریدار را می توان در آن یکجا یافت.
  • یکی دیگر از آمار و ویژگی های اینستاگرام این است که از هر گروه سنی چه مرد و چه زن در این شبکه فعالیت دارند.
  • در تقابل فیسبوک و اینستاگرام، اینستا گرام توانسته است فضایی را محیا کند که صاحبان برندها و کسب و کار ها بیشتر از فیسبوک با کابران فعال در تعامل باشند که این برنامه را برای کسب وکار مناسب تر کرده است.
  • تعداد کاربران اینستاگرام روز به روز درحال افزایش است و ایرانیان نیز بیش از ۳۰ تا۴۰ درصد از کاربران اینستاگرام را به خود اختصاص داده اند.
  • قابلیت تگ در اینستاگرام توانسته است میان خریداران، فروشندگان و کسانی که قصد خرید محصول را دارند، فاصله را به حداقل برساند و تجربه خرید را به راحتی در اختیار دیگران قرار دهند.

پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام

حال بعد از آشنا شدن با دلایل اهمیت  اینستاگرام و ظرفیت های این نرم افزار، در ادامه  به معرفی پرفروش ترین محصولات در این نرم افزار جذاب و با قابلیت می پردازیم تا اگر پتانسیل این کار را دارید وارد بازار کار شوید و با یک سرمایه کم به کسب درآمد بپردازید.

  • لباس یکی از پرفروش ترین های اینستاگرام

خرید لباس یکی از وقت گیرترین و پر چالش ترین موضوعاتی است که بیشتر خانم ها درگیر آن هستند، اما در اینستاگرام با دیدن رنگ های متنوع و مدل های مختلف در چند عکس، مقایسه آن ها و استفاده از نظرات خریداران قبلی و توضیحات کامل فروشنده می توان خریدی با اطمینان کامل داشت.

خانم از حساسیت خاصی در مورد خرید لباس دارند به همین دلیل بیشتر صفحات فروش لباس خانم ها را خطاب قرار می دهند و با این کار فروش خود را رونق می دهند البته این به آن معنا نیست که محصولاتی برای فروش آقایان وجود ندارد بلکه این خاصیت اینستاگرام نشان دهنده پاسخ به دغدغه ها و سوالات بیشتر کاربران است.

فروش لباس در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام افراد معروف را به سمت این کار آورده و برندهای خود را درمعرض فروش می گذارند.

  • کیف و کفش در اینستاگرام

کیف و کفش از جمله محصولاتی است که در جهان جزء پرفروش ترین ها می باشد.کیف و کفش جز محصولاتی است که برای شیک نشان دادن آقایان و خانم ها بسیار اهمیت دارد و بازار هدف آن،  اکثر اقشار جامعه است.

فروشندگان در اینستاگرام با قرار دادن مدل های مختلف در رنگ بندی های متنوع با توضیحات کامل از جمله جنس، اندازه، سایز و قیمت، اطلاعات کافی را در اختیار خریداران قرار می دهند.

  • لوازم آرایشی بهداشتی در اینستاگرام

بانوان تمایل زیادی به زیبا دیده شدن و دلربایی در انظار عمومی دارند لذا استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی را جزء اولویت های خود می گذارند.

زیبا شدن و زیبا دیده شدن به افزایش حس اعتماد به نفس، کمک شایان ذکری می کند به همین دلیل افراد به وی ویژه خانم ها همواره به دنبال برندها و محصولات متنوعی هستند و این امر سبب شده تا به راحتی با ارائه محصولات با کیفیت بتوانید فروش بسیار خوبی داشته باشید.

  • لوازم دکوراتیو و تزئینی منزل

خانه زیبا و دلچسب یکی دیگر از دغدغه های خانواده هاست تا بتوانند فضایی دلنشین را برای اعضای خانواده ایجاد کنند.

طعم و چاشنی خانه ها، لوازم دکوری آن است دقیقا مانند چاشنی های غذایی. امروزه طرح ها و نقش های بسیار زیادی در خصوص دکوری منزل تولید شده است که تمامی سلیقه ها را در بر می گیرد.

شما با مراجعه به اینستاگرام به راحتی هر چه تمام تر، به تمامی طرح ها در رنگ های مختلف دسترسی دارید و می توانید از تجربیات دیگران در کامنت ها استفاده کنید که خرید راحت و مطلوبی داشته باشید.

افراد همواره به دنبال تهیه لوازم دکوری در اینستاگرام هستند زیرا آن ها را سریع تر مدهای جدید بازار می رساند پس گزینه خوبی برای فروش هستند.

  • ساعت مچی

ساعت مچی، وسیله ای که بسیار مورد توجه است و در خرید آن باید دقت کرد بنابرین همواره افراد از خرید ساعت های تقلبی می ترسند.

اگر شما بتوانید یک برند و ساعت مچی با کیفیت را در صفحه فروش خود قرار دهید حتما فروش بسیار خوبی خواهید داشت چرا که شیک پوشان پول بسیارخوبی را برای ساعت در نظر می گیرند.

  • لوازم جانبی گوشی

موبایل و گوشی یکی از وسیله های محبوبی است که در اکثر ساعات روز مورد استفاده قرار می گیرد و نیازمند وسایل جانبی زیادی چون کابل، هندزفری، شارژر، کاور و … است که با فروش آن ها می توانید درآمد بسیار خوبی را کسب کنید.

در زمینه فروش باید همواره سلیقه های مختلف افراد را در نظر بگیرید تا همه مخاطبان را راضی کنید.

  • فروش گل و گیاه

گل و گیاه نیز از وسایل پرفروش هستند و با توجه به کوچکتر شدن فضای خانه ها، افراد به دنبال آنند تا با قرار دادن گیاهان و گل های زیبا این فضا را دلنشین تر کنند.

پس می توانید با فروش آن ها پول خوبی را به دست آورید.

جمع بندی

اینستاگرام یک برنامه اینترنتی با فضای بسیار گسترده است که میلیون ها انسان را در خود جای داده است بنابراین می توانید با فروش محصولات خود و ارائه آن ها در فضای اینستاگرام سود بسیار خوبی را به دست آورید، البته شما می توانید وسایل متعددی را به فروش برسانید که مهم ترین نکته در زمینه فروش داشتن سلیقه و معرفی محصولات با کیفیت است، امیدداریم این مطالب به زمینه کاری شما کمک کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *