اخبار اقتصادی

۹ تا از پرفروش ترین محصولات اینترنتی را بشناسیم!

پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران چه هستند؟ پرفروش ترین کالا در ایران چه است؟«اینترنتی چی بفروشم؟» برای رسیدن به پاسخ این سوالات، قدم اول این است که بدانید پرفروش ترین محصولات در ایران چیست و چه برندی است. باید بدانید حرفه شما در چه زمینه ای است و بعد از تحلیل و بررسی رقبا، شروع به کار کنید؛ بعنوان مثال اگر در زمینه محصولات دست ساز می خواهید فعالیت کنید بهتر است به دنبال پرفروش ترین محصولات دست ساز باشید.

بسیاری از ما آرزوی داشتن کسب و کار اینترنتی را در سر می پرورانیم پس بهتر است با پرفروش ترین محصولات دیجی کالا، پرفروش ترین وسایل زنانه و مردانه، بیشترین کالای مورد نیاز مردم و … آشنا شوید تا ببه کمک آن ها بتوانید آنلاین شاپ خود را راه اندازی کنید. در این مقاله از سایت همکاری در فروش دایان افیلیت بهترین کالاهای دیجی کالا را بررسی می کنیم تا ببینیم بیشترین فروش دیجی کالا از چیست.

ما سایت‌های فروشگاهی زیادی را مورد بررسی قرار دادیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق و جامعی در این مورد را برای شما کاربران عزیز به اشتراک بگذاریم و بررسی کردیم دلیل افزایش ترافیک سایت آنها چیست. آگاهی از کالاهای پرفروش در ایران می تواند به شما در برنامه ریزی های آینده خود در زمینه کاری کمک بزرگی کند.

اینترنتی چی بفروشم؟

اینکه پرمصرف ترین کالاهای جهان چه هستند و اینترنتی چی بفروشیم کمی بحث برانگیز است. زیاد شدن خریداران اینترنتی باعث شده است که شاهد افزایش راه اندازی فروشگاه اینترنتی در این فضا باشیم. بسیاری از افراد در ذهنشان این سوال می آید که «اینترنتی چی بفروشم». برای موفقیت در این حوزه باید نکات فروش اینترنتی را به خوبی بدانید و به درستی برای فعالیت در آن، برنامه ریزی کنید.در مقاله پیش رو قصد داریم با پرفروش‌ترین محصولات آنلاین در ایران و جهان آشنا شویم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. پس بریم با هم محصولات پرفروش در ایران  را بررسی کنیم.

ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران وجود دارند که می توانید از آن ها برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید. اگر می خواهید قبل از شروع به فعالیت، با کالاهای پرفروش اینترنتی در ایران آشنا شوید، در ادامه این مطلب، همراه ما باشید تا پرفروش ترین های دیجی کالا و بهترین کالاهای دیجی کالا را بشناسید.

بررسی پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران

آگاهی از پرفروش ترین محصولات در ایران می تواند برای طرح ریزی نقشه راه کسب و کار شما مفید باشد. حال اگر کسب و کار شما از نوع اینترنتی آن باشد این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. بررسی و شناسایی پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران می تواند در برنامه ریزی های شما برای توسعه کار خود کمک بزرگی کند. همان طور که در ابتدای مقاله نیز گفته شد در این مقاله کالاهای پرفروش در ایران با بررسی دقیق سایت های فروشگاهی ایرانی معرفی شده اند.

قبل از شروع بحث به این گزارش توجه کنید:

گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نشان می دهد، میزان تراکنش های آنلاین در ۶ سال گذشته حدود ۲۵ برابر رشد داشته است! این میزان از ۵۷ میلیون تراکنش در سال ۹۲ به یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون تراکنش در سال ۹۸ رسیده است! آمار فوق به خوبی اهمیت فروش اینترنتی را برای همه ما روشن می­ کند. خصوصا با اوج گرفتن اپیدمی کرونا و کم رونق شدن بازارهای کسب و کار وقت آن رسیده تا با چند ایده کسب و کار آنلاین آشنا شوید.

مطالعه این مطلب به چه کسانی توصیه میشود؟

به طور کلی افرادی که قصد فروش آنلاین از طریق وب یا شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام را دارند، قطعا با استفاده از این مطلب، تصمیمگیری بهتری خواهند داشت. فرقی نمی کند که قصد فروش محصولات خودتان را دارید یا از طریق سیستم همکاری در فروش، مسئول بازاریابی یک برند دیگر هستید؛ قبل از هرچیز باید بدانید که افراد بیشتر از هر چیز به چه کالا یا خدماتی نیاز دارند.

پرفروش ترین محصولات دیجی کالا به تفکیک دسته بندی

به نظر شما پرفروش ترین محصولات دیجی کالا کدام اند؟ چگونه پرفروش ترین های دیجی کالا را بشناسیم؟ تا به حال چقدر به پرفروش های دیجی کالا دقت کرده اید. با بررسی پرفروش ترین کالاهای دیجی کالا داده های ارزشمندی می توانید به دست آورید. برای شروع، گزارش سالیانه دیجی کالا را از منظر پر فروش ترین کالاهای اینترنتی بررسی می کنیم.

نگاهی به نمودار زیر بیندازید تا بهترین کالاهای دیجی کالا را که بعنوان پرفروش ترین های دیجی کالا شناخته می شوند بشناسید:

طبق این نمودار هرچه فضای اختصاص یافته به دسته محصولات بیشتر باشد، آن دسته­ بندی سهم فروش بیشتری کسب کرده است.

به ترتیب:

خانه و آشپزخانه با ۲۱.۹ درصد از فروش کل، در صدر جدول فروش سالیانه قرار گرفته است.

بعد از آن

  • خوراک و آشامیدنی با ۱۹.۴ درصد
  • کالاهای دیجیتال ۱۸.۲ درصد
  • آرایشی، بهداشتی و سلامت ۱۷ درصد
  • مد و پوشاک ۸.۱ درصد
  • کتاب، هنر و لوازم التحریر ۶.۱ درصد
  • ورزش و سفر ۳.۴ درصد
  • خودرو، ابزار و اداری ۳.۱ درصد

و در انتها اسباب بازی کودک و نوزاد با ۲.۸ درصد از میزان فروش کل، در جایگاه نهم از پرفروش ترین های دیجی کالا قرار دارد.

توجه به این آمار و ارقام می تواند دید خوبی از کالاهای پرفروش در ایران در اختیار مارکترها و فروشندگان اینترنتی محصولات قرار دهد. پس باید به اقلام بالا به عنوان پرفروش ترین اجناس در بازار ایران توجه زیادی شود.

پرفروش ترین کالاهای دیجی کالا در سال ۹۹

بریم ببینیم بیشترین فروش دیجی کالا از چه کالا هایی است. مطالعه این گزراش، اطلاعات مفیدی از پرفروش ترین محصولات اینترنتی در ایران به ما خواهد داد؛ چرا که نیاز و تقاضای بازار ثابت است  و پرفروش های دیجی کالا می توانند کالاهای پرفروش در کسب و کار شما نیز باشند.

برای مثال حتی اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام نیز باشید، با اطلاع از اینکه محصولات پرفروش دیجی کالا چیست، می توانید پیش بینی خوبی از پرفروش ترین محصولات در اینستاگرام نیز به دست آورید.

اما برویم سراغ این سوال که: بیشترین فروش دیجی کالا در سال ۹۹ مربوط به کدام کالاهاست؟ لیست ۱۰ کالای پرفروش دیجی کالا در سال ۹۹ عبارت اند از:

  1. پایه نگهدارنده گوشی و تبلت مدلOKStand (پرفروش ترین محصول دیجی کالا در سال ۹۹)
  2. پایه نگهدارنده شارژر موبایل مدل ۰۲۲۹ Hng
  3. دستکش یکبار مصرف نگین کد ۰۱ بسته ۸۰ عددی
  4. کاغذ رنگی۲۰ برگره آورد کد ۰۵ سایز A
  5. خاک گلدان سورین سایز بزرگ
  6. ماسک تنفسی آسان پوش مدل blown Melt بسته ۵۰عددی
  7. ماسک تنفسی مدل ملت بلون بسته ۵۱عددی
  8. کیسه فریزرپرناک مدلP1 بسته ۱۰۰ عددی
  9. آینه پدیده شاپ مدلAM001
  10. کتاب۱۹۸۴ اثر جورج اورول نشر شاهدخت پاییز

همچنین طبق گزارش منتشر شده از دیجی کالا، به ترتیب کلمات گوشی موبایل، کفش، ماسک تنفسی، تلویزیون، لپتاپ، هدفن، مودم، تبلت، اسباب بازی و کتاب، ۱۰ جستجوی برتر کاربران دیجی کالا در این فروشگاه بوده اند. سرچ و جستجو اولین کاری است که کاربران هنگام خرید محصول انجام می دهند و به خوبی علاقه مندی و نیاز کاربران را مشخص می کند، در نتیجه لازم است برای پیدا کردن بهترین کالا برای فروش اینترنتی از این گونه آمارها کمک بگیرید.

پرفروش ترین مواد غذایی در ایران

در حال حاضر با پیشرفتی که فروشگاه‌های اینترنتی داشته‌اند به‌سرعت می‌توان تنها با یک گوشی محصولات خود را خرید و به‌سرعت هم آن‌ها را تحویل گرفت.

در لیست اجناس پرفروش ایرانی، کالاهای سوپر مارکتی جزو پرفروش ترین ها قرار می گیرند و این قضیه امروزه به خصوص با شیوع بیماری کرونا رشد زیادی داشته است.

در این قسمت از مقاله قصد داریم به پرفروش ترین مواد غذایی در ایران بپردازیم و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. در نخست ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که چرا باید از یک سوپرمارکت به‌صورت اینترنتی خرید کنیم.

برای این کار دلایل بسیاری وجود دارد. برای نمونه می‌توان به‌راحتی بیشتر در خرید اینترنتی اشاره کرد.

همچنین در خرید اینترنتی تخفیفات زیادی وجود دارد که در صورت خرید حضوری از آن‌ها محروم خواهید شد. سوپرمارکت‌های اینترنتی برتری در کشورمان وجود دارند که در این قسمت از مقاله قصد داریم آن‌ها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اخیراً سوپرمارکت‌های زیادی در ایران راه‌اندازی شده‌اند.

که در آن‌ها انواع و اقسام مواد مانند میوه و سبزی‌، نوشیدنی، مواد شوینده، خشکبار، تنقلات، مواد پروتئینی و …به فروش می‌رسد. همچنین بهتر است بدانید که کالاهای سوپرمارکتی شیوه ارسال سریعی دارند که در بازه‌های زمانی ۹ صبح تا ۲۲ شب تحویل داده می‌شوند.

فروشگاه‌های مواد غذایی زیادی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان به‌صورت آنلاین غذا سفارش داد. با استفاده از این سامانه‌ها می‌توان از نزدیک‌ترین سوپرمارکت‌های محل خود محصولات مورد نظر را تهیه کرد. همگی این فروشگاه‌ها با ایده‌های فروش اینترنتی آغاز کردند و تاکنون توانسته‌اند به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند.

در زیر فهرستی از پرفروش ترین محصولات سوپرمارکت را آماده کرده‌ایم.

شیر

در کشور ما همگی به اهمیت مصرف شیر در وعده‌های روزانه پی برده‌اند. به همین خاطر یکی از پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی شیر است.

تخم‌مرغ

اکثر افراد تخم‌مرغ را به‌صورت اینترنتی خرید می‌کنند و همین باعث شده تا تخم‌مرغ به یکی از پرفروش‌ترین محصولات تبدیل شود. البته تجربه نشان داده که بسته‌بندی‌های بزرگ‌تر فروش بیشتری نسبت به بسته‌های کوچک‌تر دارد.

دستمال‌کاغذی

دستمال‌کاغذی در لیست پرفروش‌ترین‌های ما دارای جایگاه است. تنوع مدلی و در دسترس بودن این محصول باعث شده که تقاضای زیادی برای آن وجود داشته باشد.

روغن

درست است که به‌تازگی روغن کمتری به فروش می‌رسد اما در ماه‌ها و سال‌های گذشته روغن جزء پرفروش‌ترین محصولات بوده است. البته که برخی اقلام به دلیل ضروری بودن استفاده از آن‌ها همیشه جزء پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند.

ماست

ما ایرانی‌ها علاقه زیادی به بودن ماست سر سفره داریم. همین علاقه باعث شده باوجود افزایش قیمت‌های عجیب این محصول اما همچنان یکی از پرفروش‌ترین‌ها باشد.

انواع تنقلات

تنقلات محصولاتی هستند که کمتر کسی آن‌ها را دوست نداشته باشد. همیشه وقتی برای خرید به سوپرمارکت‌ها می‌رویم یکی از خریدهای همیشگی ما تنقلات است. همین موضوع در فروشگاه‌های اینترنتی هم صدق می‌کند و تنقلات جزء پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است.

نوشیدنی‌ها

مصرف بالای نوشابه، دوغ و آب‌میوه باعث شده تا میل به خرید این محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی بالا باشد. پس نوشیدنی‌ها هم جزئی از لیست پرفروش‌ترین محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی هستند.

محصولات پروتئینی

محصولات پروتئینی در بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی دنیا از فروش بالایی برخوردار هستند. نیاز روزمره خانواده به مصرف این پروتئین‌ها و از طرفی تخفیف‌های در نظر گرفته‌شده برای این دسته از محصولات باعث افزایش فروش آن‌ها شده است.

بهداشت شخصی و خانگی

برای خرید وسایل بهداشت شخصی افراد تمایل دارند که به‌صورت اینترنتی خرید کنند. همین امر باعث شده تا این‌گونه وسایل جزء پرفروش‌ترین کالا در ایران باشند.

سوال اساسی که در مورد فروش اینترنتی محصولات پیش می­ آید این است که :

چی بفروشیم؟

مهم ترین گام برای شروع کار، شناخت ویژگی های بهترین کالاها برای فروش اینترنتی است. در ادامه ۲ ویژگی مهم از محصولات پرفروش را بیان می کنیم. محصولی که برای فروش انتخاب می کنید باید:

۱. جزو محصولات مورد نیاز مردم و تقاضای اکثر جامعه باشد

مشخصا بهترین کالا برای فروش اینترنتی محصولی است که تقاضای خرید بالایی داشته باشد و یکی از دلایل مهم در میزان بالای فروش کالاهای سوپرمارکتی و تندمصرف نیاز تمام افراد به این نوع از کالاهاست.

کالای تندمصرف یا FMCG کالایی­ست که مدت زمان حضور آن در طبقه‌بندی فروشگاه‌ها و مغازه‌ها کوتاه است؛ مانند موادغذایی، شوینده ­ها و برخی از داروها.

۲.دوره مصرف داشته باشد

عنصر مهم دیگر درافزایش سهم فروش کالا، ارائه کالاهایی­ست که دوره مصرف دارند؛ مانند پوشاک!

کالاهایی که نیاز دوره ­ای افراد هستند شانس داشتن مشتری های وفادار را برای سیستم فروش به ارمغان می­ آورند و می ­توانند جزو پرفروش­ ترین کالاها باشند، به شرط آنکه بر روی کیفیت آن­ها تمرکز شود، چون لازم است مشتری بعد از خرید رضایت و خشنودی از برند و محصول شما در ذهن داشته باشد.

انتخاب درست محصول

در مورد فروش محصولات دو استراتژی کلی وجود دارد، در ادامه با یک مثال ساده این دو را بررسی خواهم کرد.

فرض کنید شما قصد دارید یک رستوران در شهر خود افتتاح کنید، شما می­توانید یک رستوران غذای ایرانی تاسیس کنید و مطمئن باشید محصولی که ارائه می­ دهید مطابق با ذائقه افراد زیادی­ست، اما قطعا قبل از شما نیز فروشندگان بسیاری در این حوزه شروع به فعالیت کرده ­اند پس با افراد بیشتری باید رقابت کنید!

اما نظرتان در مورد یک رستوران چینی چیست؟ با انتخاب این راهبرد شما قطعا رقیبان کمتری خواهید داشت، اما طیف خیلی زیادی از مشتریان را هم از دست داده­ اید!

اینکه کدام استراتژی برای شما مناسب است کاملا وابسته به این است که سیستم فروش شما چقدر بزرگ است و چقدر سرمایه برای شروع کار در نظر گرفته اید!

اگر سرمایه زیادی برای شروع در اختیار دارید و قدرت رقابت با رقبای پیش رو را دارید، قطعا راهکار اول سودآورتر خواهد بود.

هرچقدر بتوانید نیاز افراد بیشتری را برآورده کنید در نتیجه آن فروش و سود بیشتری نیز خواهید داشت.

برخی از پر فروش ترین محصولات اینترنتی

آمارهای متفاوتی درباره پرفروش ترین کالا در ایران منتشر شده است که در ادامه به خلاصه و جمع بندی از مشترکات آن های میپردازیم:

کالاهای تندمصرف یا FMCG

کالای تند مصرف، کالایی­ست که مدت زمان حضور آن در فروشگاه ­ها کم است. یعنی به سرعت به فروش میرسد و جزو پرمصرف ترین کالاها قرار می گیرد.

نوشیدنی ­ها، مواد شوینده، مکمل­ های غذایی، محصولاتی که در داروخانه­ ها بدون نسخه به فروش می ­رسند و محصولات غذایی رستوران­ ها مثال­ هایی از کالاهای تندمصرف هستند.

کالاهای تند مصرف معمولا از لحاظ ریالی سود کمی دارند اما به دلیل اینکه نیاز روزمره­ ی تمام افراد جامعه هستند، فروش بالایی دارند و جزو پرفروش ترین کالاها بشمار می­ آیند.

کالاهای دیجیتال

با گسترش روزافزون تکنولوژی و رواج استفاده از اینترنت، بازار خرید و فروش کالاهای دیجیتال به یکی از پرتب و تاب ترین و داغ­ ترین بازارهای خرید و فروش تبدیل شده است.

بعد از تامین نیازهای اساسی، خرید لوازم دیجیتال در اولویت سبدخرید اکثر افراد جامعه قرار دارد.

در کنار فروش کالاهای دیجیتال، فروش لوازم جانبی و محافظت کننده مانند هندزفری، هدفون، پاوربانک، نگهدارنده و محافظت کننده­ های گوشی ­های موبایل، گجت ­های پوشیدنی و … نیز به تبع آن رشد چشمگیری داشته است.

بنابراین اگر بتوانید فروشنده این دست از کالاها باشید، قطعا سهم بزرگی از پرفروش ترین اجناس در بازار را تحت اختیار خواهید داشت.

پوشاک

پوشاک، جزو پرمصرف ترین محصولات در جهان است و در بازار فروش آنلاین، در دسته کالاهای با حاشیه سود بالا قرار می گیرد.

در مقطع فعلی داشتن ظاهری شیک و آراسته برای تمام افراد، دغدغ­ه مهمی بشمار می آید. در نتیجه خرید و فروش پوشاک در بین فروشندگان جایگاهی ویژه دارد.

تمام افراد جامعه با هر سن، جنسیت و موقعیتی برای شرایط مختلف روزمره به انواع متنوعی از پوشاک نیاز دارند. بنابراین می­توان گفت پوشاک، یک کالای پرفروش و نیاز ضروری محسوب می ­شود.

اگر بتوانید محصولات پوشیدنی خود را با تصاویری با کیفیت و ژورنالی تبلیغ کنید، تنوع قابل قبولی برای سلیقه انواع مشتریان ارائه کنید، بسته بندی مناسب و شکیل برای آن در نظر بگیرید و تکیه بر اصل سود کم، فروش بالا داشته باشید، یکی از سرآمد­های فروش پوشاک در میان رقیبان خواهید بود.

لوازم منزل

همانطور که در قسمت قبل نیز بررسی کردیم، لوازم خانه و آشپزخانه پرفروش ترین کالاهای دیجی کالا، رتبه اول را در جدول این فروشگاه در سال ۹۸ بدست آورده است.

این موضوع پتانسیل فروش بالای این نوع کالا در بازار را نشان می د­هد. اگر بتوانید این دسته از لوازم را با کیفیت و سود کمتری به نسبت رقیبان در برنامه فروشتان قرار دهید، مشتریان بالقوه این محصولات، شما را پیدا خواهند کرد. همچنین این دسته به دلیل حاشیه سود زیاد اگر در بین کالاهای پرفروش شما قرار بگیرد، درآمد قابل توجهی برای شما تولید خواهد کرد.

اکسسوری و جواهرات

فشن و مد، یکی از علایق و جذابیت ­های دنیای مدرن امروز در بین تمام افراد جامعه است. به دلیل تنوع زیاد، امکان ارائه محصولات منحصربفرد و خاص برای فروشندگان این دسته فراهم آماده است و اکسسوری و جواهرات را نیز در لیست پرفروش ترین کالاهای اینترنتی جای داده است.

پرفروش‌ترین محصولات اینترنتی در جهان چیست؟

پلی استیشن، تبلت، گوشی موبایل، پروژکتورهای قابل حمل، اسمارت واچ و… جزو کالاهایی در جهان هستند که در لیست پرفروش ترین محصولات اینترنتی سال ۲۰۲۰ قرار می گیرند و نکته قابل توجه در این مورد این است که اکثر محصولات پرفروش جهان، در دسته لوازم الکترونیکی قرار دارند! و این نشان دهنده حرکت مردم به سوی هرچه هوشمندتر شدن است.

  1. پلی‌استیشن: دستگاه نام‌برده شده جزو پرفروش‌ترین‌های جهان است. پلی‌استیشن یک کنسول بازی ویدیویی مشهور است که در حدود ۳۴۴ میلیون دستگاه از این محصول را به فروش رسانده است. در حال حاضر این محصول فوق‌العاده پرفروش‌ترین محصول در دنیا محسوب می‌شود.
  2. لیپیتور: این دستگاه یک دستگاه پزشکی-دارویی محسوب می‌شود که از آن، جهت اندازه‌گیری سطح کلسترول استفاده می‌گردد. از آنجایی که امروزه غذاهای کلسترول دار افزایش‌یافته است؛ مردم نیز بیش‌ازپیش این محصولات را تهیه و مصرف می‌کنند. پس محصول نام‌برده شده بسیار پرفروش و حیاتی است.
  3. خودروی corolla: محصول پرفروش دیگر خودرو کورولا است که محصول شرکت خودروسازی تویوتا است. این خودرو موفقیت زیادی را در عرصه فروش ایجاد کرده است.
  4. فیلم جنگ ستارگان: فیلم جنگ ستارگان موفق به فروش ۴٫۶میلیارد دلار شده است. شاید کمی عجیب باشد که یک فیلم در فهرست پرفروش‌ترین کالاهای جهان قرار گیرد؛ اما این فیلم رکورددار فروش فیلم‌ها است و می‌توان آن را جزو دسته کالاهای پرفروش در سراسر دنیا قرار داد.
  5. آیپد: یکی دیگر از محصولات پرفروش که از شرکت بزرگ اپل است، در سال‌های اخیر با استقبال گسترده مردم مواجه شده است. این کمپانی تابه‌حال تعداد ۲۱۱ میلیون از این دستگاه را به فروش رسانده است.

پرفروش‌ترین محصولات آمازون

وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک به‌صورت آنلاین امکان خریدوفروش کالاهای متنوع را برای مردم عزیز فراهم می‌کند.

یکی از این وب‌سایت‌های معروف جهانی سایت آمازون است که بزرگ‌ترین سرویس خریدوفروش اینترنتی در جهان محسوب می‌شود. ازاین‌رو سعی کرده‌ایم تا در این قسمت از مقاله به معرفی و بررسی پرفروش‌ ترین محصولات آمازون پرداخته تا شما عزیزان بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

البته توجه داشته باشید که فهمیدن این موضوع که چه کالاهایی در این وب‌سایت پرفروش هستند مدام در حال تغییر است. علت این امر این است که این وب‌سایت فوق‌العاده دائماً در حال بروز رسانی است.

  1. اسباب‌بازی و انواع بازی کنسول و کامپیوتر

یکی از بخش‌های وب‌سایت آمازون اسباب‌بازی‌های آن است که به علت تنوع بسیار زیاد گرایش‌های آن به‌سرعت تغییر می‌کند. اما برای نمونه و همچنین برای معرفی پرفروش‌ترین محصولات این وب‌سایت درزمینهٔ اسباب‌بازی‌ها می‌توان به دو نوع surprise pop dolls و kid car and toy carpet اشاره کرد.

  • لوازم الکترونیکی

این دسته از محصولات بسیار موردپسند اکثر مردم هستند و مردم بسیاری در سراسر جهان تاکنون تعداد زیادی از این مدل را خریداری کرده‌اند.

  • لباس، کفش و جواهر

همان‌طور که می‌دانید مردم، بیشتر جهت خرید پوشاک به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی می‌روند. این موضوع فقط مخصوص به وب‌سایت آمازون نیست بلکه در مورد سایر سایت‌ها نیز صدق می‌کند.

پرفروش ترین محصولات دست ساز را بشناسیم

محصولات دست ساز امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. چند سالی است که ارزش محصولات دست ساز به چشم می آید و در دل مردم جا باز کرده است .

با بررسی هایی که انجام  دادیم لیستی از پرفروش ترین محصولات دست ساز است که بیشترین طرفداران را در بین مردم داشته است.  اگر به کار در منزل علاقه دارید، به شما پیشنهاد می کنیم موارد زیر را حتما امتحان کنید:

یکی از بهترین ایده ها، ساخت جعبه کادو و کارت پستال است که طرفداران خاص خودش را دارد. تولید کیف های پول چرمی دست ساز، طراحی و خیاطی لباس، تولید کیف دستی و کوله پشتی های بافت و پارچه ای، همگی ایده های نابی برای کسب درآمد در خانه هستند. در زمینه خیاطی خیلی کار ها می توانید در کنار دوخت لباس انجام دهید؛ به عنوان مثال میتوانید لحاف و پتو بدوزید، گلدوزی کنید، بافندگی، قلاب دوزی و ساخت عروسک های دست ساز هر یک را بر حسب علاقه خود می توانید انتخاب کنید.

همچنین برای اقایان یکی از ایده های خوب استریمینگ است که با بازی کردن و فیلمبرداری از خودتان در حین بازی های کامپیوتری می توانید کسب درآمد کنید.

سه شیوه برای ورود به جمع فروشندگان اینترنتی

بصورت کلی سه راهکار برای ورود به جمع فروشندگان اینترنتی کالا پیش روی شماست. اینکه چه مقدار سرمایه، نیروی انسانی و دانش تخصصی در اختیار شماست، در ورود به هریک از این بسترها تاثیرگذار است.

تاسیس یک فروشگاه آنلاین

شاید سخت ترین راه برای شروع فروش اینترنتی کالا، این است فروشگاه اینترنتی خودتان را داشته باشید.

فروشگاه های اینترنتی در بسترهای مختلفی مثل اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و… راه اندازی می شوند و هر پلتفرم نیز مخاطبان خاص خود را دارد؛ بنابراین ابتدا باید محصول درستی برای فروش انتخاب کنید. باید بدانید که دقیقا چه چیزی قرار است بفروشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله پرفروش ترین محصولات در تلگرام را به عنوان نمونه مطالعه کنید.

در قدم بعد لازم است یک نام تجاری خوب برای فروشگاهتان انتخاب کنید و بستری برای فروش مهیا کنید.

راه اندازی یک وبسایت و ثبت و تهیه یک دامنه و هاست از جمله کارهاییست که باید انجام بدهید. وبسایت خود را طراحی کنید و راه هایی برای پرداخت های امن مشتریان در نظر بگیرید.

تامین محصولات، آماده سازی فضایی برای نگهداری آن ها، کنترل کیفیت و جداسازی محصولات معیوب قدم بعدی شما در این راه خواهد بود.

در گام بعد عکاسی محصولات و تبلیغات را آغاز کنید. پس از آن فرآیند فروش آغاز می شود. روند ثبت سفارشات از سوی مشتریان و همچنین استفاده از خدمات پس از فروش باید تا حد امکان ساده و کاملا واضح و روشن باشد.

عضویت در یک مارکت پلیس (Market place)

اگر سرمایه شما به قدری نیست که بتوانید یک فروشگاه آنلاین تاسیس کنید اما قصد دارید وارد دنیای فروش آنلاین شوید مارکت پلیس گزینه مناسب تری برای شما خواهد بود.

همانطور که از نام آن مشخص است، مارکت پلیس فضایی برای فروش محصولاتتان به شما ارائه می دهد.

در بستر مارکت پلیس شما تنها تامین کننده محصولات هستید و باقی فرآیند فروش مانند تبلیغات، رساندن محصول به دست مشتری، فراهم کردن راه های امن پرداخت و … جزو دغدغه های شما نخواهد بود.

فروشندگان مختلف محصولات خود را در یک بستر مشترک و رقابتی ارائه می کنند و در ازای به فروش رسیدن محصولاتشان درصدی از سود بدست آمده را به مارکت پلیسی که در آن عضو هستند، پرداخت می کند.

بزرگترین بستر فروش در حال حاضر در ایران دیجی کالاست که فروشندگان بسیاری، در کنار فروش حضوری محصولاتشان، با عضویت در این بستر وارد فضای فروش اینترنتی نیز شده اند.

عضویت در یک سیستم همکاری در فروش

روش های کسب درآمد اینترنتی کم نیستند و شما گزینه های فراوانی در مقابل خود دارید که می توانید از طریق آن های درآمدهای خوبی به دست آورید. به عنوان نمونه می توان به کسب درآمد از اینستگارم بدون سرمایه اشاره کرد. یک روش بسیار موفق که جزو روش های کسب درامد حرفه ای از اینترنت به حساب می آید،  کسب درآمد از همکاری در فروش است.

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ، ساده ترین راه برای ورود به فضای اینترنتی است که به هیچ سرمایه ای برای اولیه نیاز ندارد! البته اگر استراتژی همکاری در فروش را بلد باشید میتونید موفقیت‌های خیلی بیشتری به دست بیاورید. طبیعتا موقعی که استراتژی وجود داشته باشه، احتمال و میزان موفقیت هم افزایش خواهد یافت.

در این سیستم بازاریابی محصولات برون سپاری می شود؛ بازاریابان کار تبلیغات محصولات مجموعه های فروش را انجام می دهند و در ازای آن پورسانت دریافت می کنند.

در ادامه به برخی از مزایای سیستم های همکاری در فروش میپردازیم:

  • شروع کار بدون سرمایه یا دانش تخصصی
  • امکان دور کاری و کسب در آمد در خانه
  • بدون دغدغه های فرآیند فروش (مانند: تامین کالا، ارسال آن و خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات)
  • مناسب برای تمام افراد حتی بعنوان کار پاره وقت

همکاری در فروش به شما این امکان را می دهد که بدون سرمایه وارد یک مجموعه بزرگ فروش شوید و نیاز افراد بسیاری را فراهم کنید!

شما عضو یک کمپانی بزرگ فروش خواهید بود! بستری که دیگران آن را مهیا کرده­ اند!

معرفی سیستم همکاری در فروش دایان افیلیت

دایان افیلیت یک سیستم همکاری در فروش برای تامین کالاهای مورد نیاز اکثریت افراد جامعه است و تمرکز اصلی آن بر روی پرفروش ترین کالاهای اینترنتی نظیر پوشاک، کالاهای دیجیتال و اکسسوری است.

پوشاک همواره به عنوان محصول اصلی این مجموعه، در برنامه­ های تامین کالا قرار داشته و با حفظ تنوع، کیفیت و قیمت پائین، پرفروش ترین کالا در این فروشگاه می ­باشد. این مجموعه با سختگیری بر اصل تنوع و کیفیت در ارائه محصولات، مشتریان وفادار و همیشگی خود را حفظ کرده و همچنان به عنوان یک مجموعه خوشنام در حال گسترش است.

موج همه گیری اینترنت به این زودی ها پایان نمی یابد و ممکن است تا ابد ادامه داشته باشد، اگر تا کنون تخته شنای خودتان را تهیه نکرده اید و تنها تماشاچی صعود دیگران بوده اید وقت آن رسیده کسب و کار خود را به سمت دنیای آنلاین سوق دهید و لذت مسیر پیشرفت را تجربه کنید. دایان افیلیت شما را در این راه همیاری خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *