دانستنی

چطور عشق بیشتر و عمیق تری درزندگی خود جذب کنید

اگرتمایل به دوست داشتن و دوست داشته شدن دارید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای کمک به این اتفاقات انجام دهید.  بر روی خود درونی تان تمرکز کنید، بر روی ظاهرتان کارکنید ویا بگیرید دیگران را چگونه دوست داشته باشید که شما را آماده می کند تا موقعیت قبلی خود را ترک کنید وبا عشق درزندگی تان مواجه شوید.

روش ۱ . با کسی که دوستش دارید ملاقات کنید

۱.تلاش کنید با افراد جدید گشاده رو باشید. از لحاظ ذهنی شروع به جستجو کنید در ایده عاشق شدن با کسی که با همه نیازهای شما را مواجه نشده است.

  1. در یک تشکیلات شرکت کنید. پیوستن به یک تشکیلات یک راه عالی برای جذب افراد با منافع و چشم اندازهای مشابه شما است. شما می توانید در انجمن های محله، تیم های ورزشی، فانکولوب ها، و یا هر چیز دیگری که شما در آن پرشور هستید و می توانید با دیگران در ارتباط باشید ملحق شوید.
  2. عضویت در گروه های آنلاین. اگر شما خجالتی هستید یا یک گروه محلی وجود ندارد، که به آن بپیوندید، سعی کنید به گروه های آنلاین بپیوندید و اعضای خود را بشناسید. نگران نباشید به دیگر اعضا بپیوندید – مردم برای اجتماعی شدن به این گروه ها می پیوندند!

پیوستن به گروه های گفتگوی محله، پیوستن به گروه های گفتگو محله، انجمن های بازی ویدئویی، یا صفحات هوادارن.

۴.دعوت های اجتماعی را قبول کنید. بگذارید چرخه اجتماعی بداند که شما علاقه مند به اجتماعی شدن بیشتر هستید. اگر قادر به رفتن هستید دعوت را رد نکنید، حتی اگر از منطقه راحتی خود خارج شوید. هرچه شما بیشتر بیرون بروید، شانس بیشتری برای دیدار با کسی دارید.

راه های جذب عشق

  1. با غریبه ها صحبت کن. اینکه بتوایم بر خجالتمان پیروز شویم دشوار است اما اگر صحبت کردن با افراد جدید را تمرین کنید راحت تر و راحت تر می شود. تلاش کنید که هر بار که بیرون می روید با فرد جدیدی صحبت کنید و شما به زودی قادر خواهید بود با هرکسی صحبت کنید.

۶.به یک برنامه و یا وبسایت دوستی بپیوندید. بسیاری از مردم به دنبال عشق آنلاین هستند. به یک برنامه یا سایت بپیوندید و شروع به صحبت با مردم کنید! از یک دوست مورد اعتماد بخواهید که مشخصات شما رابخواند و به تصاویر شما نگاه کند. گاهی اوقات فرد دیگری می تواند مشکلی را تجربه کند که شما اون مشکل را داشتید مانند عکس های اشتباهی و ناخوشایند.

– سعی کنید برنامه هایی مانند Tinder یا Bumble که شما را به کاربران منطقه شما متصل می کنند  داشته باشید. اگر امیدوارید کسی را پیدا کنید که مذهب یا منافع خاص شما را به اشتراک می گذارد، یک سایت دوستیابی خاص را امتحان کنید!

  1. زمان کمتری را بر روی گوشی خود صرف کنید.وقتی در جمعی قرار دارید از گوشی استفاده نکنید.اگر فکر کنند که سرتان شلوغ است کسی به شما نزدیک نمی شود.

روش ۲. روی خودتان کار کنید

  1. از خودتان بپرسید چه نوع دوستی را می خواهید.پیدا کردن عشق آسان تر است اگر شما بدانید که دنبال چه هستید. هیچ راه اشتباهی برای عشق وجود ندارد اما دانستن آنچه که شما می خواهید شما از صرف وقت بیهوده و غم واندوه احتمالی نجات خواهد داد.
  2. از خودتان بپرسید که چه چیزی را باید به یک دوست پیشنهاد دهید. عشق در مورد به اشتراک گذاری و حمایت است. بنابراین مهم است که بدانید چه پیشنهادی می توانید به کسی بدهید. فکر کنید چگونه می توانید خود را بعنوان یک غریبه ببینید. اگر نمیتوانید در مورد چیزی که به کسی می خواهید پیشنهاد بدهید فکر کنید، از یک دوست یا اعضای خانواده بخواهید که به شما کمک کند.
  3. بر خصوصیات مثبت خود تمرکز کنید. به آنچه که در مورد خودتان دوست دارید فکر کنید وبر خصوصیات مثبت خود تمرکز کنید. داشتن اعتماد به نفس و دوست داشتن خود قبل از اینکه به دنبال کسی باشید ضروری است.
  4. ضعف های خود را بشناسید. اگر به دنبال عشق هستید، باید بدانید که آیا چیزی درباره شما وجود دارد که ممکن است شریک احتمالی آن را دوست نداشته باشند.اگه شما نمی خواهید مجبور نیستید خود را تغییر دهید. اما اگر می دانید نقاط ضعف شما چه هستند، می توانیدکسی را پیدا کنید که با آن نقاط ضعف مشکلی ندارد.
  5. لباس های تمیز و مناسب را بپوشید. لباس هایی که به تازگی شسته شده اند و مناسب شما هستند می توانند راهی برای افزایش جذابیت شما باشند. لباس ها باید در دور کمر، قفسه سینه، و شانه ها نشسته باشند – نه خیلی گشاد و نه خیلی تنگ باشد.

چطور عشق را جذب کنیم

  1. روی حالت ایستادن خود کار کنید.اگر موقع را ه رفلن یا نشستن سر به زیر باشید مردم کمتر به شما نزدیک می شوند آنها فکر می کنند شما نمیخواهید با آنها بجوشید.تلاش کنید سرتان را بالا بگیرید زمانی که نشسته اید یا راه می روید. هنگامی که در صندلی نشسته اید، پشت شما باید به پایین صندلی شما عمود باشد.
  2. با اعتماد به نفس قدم بردارید. مردم اعتماد به نفس جذاب و قابل دسترس را می فهمند. هنگامی که راه می روید پشت خود را صاف نگه دارید و سرعت خود را حفظ کنید.هر کسی را که می بینید لبخند بزنید. شما مانند فردی با اعتماد به نفس، مثبت نگاه کنید – دقیقا مثل کسی که مردم می خواهند عاشق شوند.
  3. اهداف خود را برای خود بنویسید. اگر فکر می کنید چیزهایی وجود دارد که باید در مورد خودتان بهبود دهید، لیستی از اهداف خود را بنویسید. آنها می توانند چیزهای ساده ای باشند مانند “پوشیدن رنگ های روشن تر” یا اهداف بزرگتر مانند “بهبود اضطراب هایم”. نگه داشتن یک لیست از اهداف مفید کمک خواهد کرد که شما احساس انگیزه کنید.

روش ۳.نشان دادن عشق به دیگران

  1. به دیگران لبخند بزنید. لبخند یک راه سریع و آسان برای اینست که به اطرافیانتان نشان دهید که می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر لبخند بزنید، به احتمال زیاد کسی به شما نزدیک می شود!
  2. هر روز چیز مهربانانه به کسانی که دوست دارید بگویید. افراد دوست داشتنی و مهربان خیلی بیشتر به عشق می رسند. اگر دیگران را نادیده بگیرید یا فقط به آنهاچیزهای منفی بگویید به سختی برای یک شریک آینده نگر به شما نزدیک خواهند شد.هر روز چیزمهربانانه به کسانی که دوست دارید بگویید خیلی زود عادت خواهد شد.
  3. برای دیگران مفید و مهربان باشید. اگر می توانید چیزی را برای کمک به شخص دیگری انجام دهید یا بگویید، انجام دهید! مفید بودن و مهربانی می تواند معنی مثبتی برای کسی که احساس غم و اندوه می کند داشته باشد یا حتی خرید یک هدیه کوچک برای تولد کسی یا کمک به آنها در انجام کارها . داشتن اعتماد به نفس برای تعیین مرز با مردم یک کیفیت مهم است.

خانم های مجرد، اینست چگونگی جذب عشق واقعی به زندگی شما

هنگامی که به دنبال یافتن عشق هستید شما باید یک چیز را کنترل کنید: اعمالتان. و باور بکنید یا نه کارهایی را که انجام می دهید می گویید و طرح هایی که دارید در نهایت روی کسی که جذب زندگی شما میشود اثر می گذارد.حتی اگر در حال حاضر مجرد باشید. اگر هدف شما این است که یک رابطه عاشقانه پیدا کنید یک زندگی را که دوست دارید ایجاد کنید. نویسنده دوستیابی از داخل و خارج، Paulette Kouffman Sherman, “در افسانه ها، ملاقات ها””اغلب نقطه عطفی از یک زندگی خطرناک به یک زندگی شاد است.

پیدا کردن یک همسر، پیشگویی از خوشبختی پس از آن است ” او در یک مقاله برای Mindbodygreen می نویسد. “اما در واقع، بهتر است که یک زندگی را که دوست دارید پیش ببرید و سپس بدانید که چه کسی آن را تکمیل خواهد کرد. جذابیتی برای چیزهای شگفت انگیز ارائه می دهد. “بنابراین به جای نشستن، انتظار، و آرزوی شریک زندگی  و کسی که شما را شگفت زده کند و باعث شود که شما احساس تکامل کنید ، به مراتب بهتراست تلاش کنید تا به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید.

دیگه چی، داشتن حس هویت جدا از همسر شما نیز تقسیم خواهد شد هنگامی که عشق واقعی شما می آید. دکتر Terri Orbuch، متخصص روانشناسی، استاد و درمانگر، این “من- زمان” را یکی از مهمترین عناصر یک رابطه موفق می داند. او می نویسد: “بسیاری از زوج ها می گویند که فضا و یا زمان زیادی برای همدیگر اختصاص داده اند که آنها فکر می کنند مهمترین دلیل اینست که رابطه آنها باقی مانده است.” “همسرانی که سرگرمی ها، منافع و دوستان خود را دنبال می کنند، تمایل بیشتری به شادی دارند از کسانی که برای همه چیز به یکدیگر متکی هستند. ”

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و اتقادات سازنده خود به تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از آن آگاه گردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *