دانستنی

کسب درآمد با گوشی – آموزش کامل اپدیت شده

داشتن درآمد از دغدغه هایی است که همه با آن رو به رو هستند، باید گفت خوشبختانه با ظهور اینترنت و به کمک  وسایل ارتباطی  می توان در هر نقطه از کشور خود به درآمد رسید.

ساعات استفاده از گوشی موبایل توسط افراد   بسیار زیاد است و می توان به جای گذراندن اوقات در این وسیله ارتباطی، به کسب درآمد با گوشی  پرداخت.

استفاده از گوشی و به دست آوردن درآمد، یکی از بهترین فرصت ها برای استفاده از حداکثر زمان خود در شبانه روز می باشد که ما در این مقاله شما را با  بهترین روش های کسب درآمد با گوشی آشنا خواهیم کرد، پس تا پایان ما را همراهی کنید.

کسب درآمد با گوشی واقعیت دارد؟

قبل از آن که روش های کسب درآمد از طریق گوشی را برای شما ذکر کنیم، شما باید این باور را داشته باشید که می توان از همین ابزار ساده و دم دست، در ماه به چند میلیون درآمد رسید.

این واقعیت که می توان از طریق گوشی، درآمد داشت، وجود دارد و در حال حاضر افراد زیادی از طریق شبکه های اینترنتی یا فعالیت های مرتبط با آن که چندان از شما سرمایه ای نمی خواهد، در حال کسب درآمد و حقوق های میلیونی می باشند.

کار از طریق گوشی بسیار گسترده است و شما می توانید به عنوان یک شغل اصلی نیز به آن نگاه کنید. پس اگر تصمیمتان برای درآمد جدی است، ادامه مطلب را دنبال کنید.

روش های کسب درآمد از طریق گوشی

برخی از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی در زیر به طور کامل شرح داده شده اند.

  • ادمین شبکه های اجتماعی

یکی از اولین راهکارهای درآمدزایی از طریق گوشی، فعالیت به عنوان ادمین تلگرام یا اینستاگرام است. این کار از شما سرمایه ای نمی خواهد و زمینه فعالیت آن زیاد است چرا که پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی زیادی وجود دارند که به خدمات و فروش محصول می پردازند.

صاحبان این کسب و کارها، فرصت چندانی برای پاسخ گویی به مشتریان ندارند و نیاز به افرادی دارند که مدیریت پیج را بر عهده بگیرند. پس شما با داشتن یک گوشی می توانید برای چند پیج و کانال فعالیت کرده و درآمد خوبی را به دست آورید.

  • راه اندازی فروشگاه های اینترنتی

فروش در بستر اینترنت و فضاهای مجازی چون ایسنتاگرام و تلگرام بسیار پر سود خواهد بود زیرا می توانید مشتریان زیادی را پیدا کنید. یادتان باشد شما قرار نیست یک فروشگاه خیلی بزرگ را راه اندازی کنید بلکه می توانید با یک سرمایه کم شروع به فعالیت کرده  و رفته رفته کار خود را گسترش دهید.

فروش از این طریق هزینه هایی چون رهن و اجاره مغازه را حذف می کند و تنها با یک گوشی هوشمند و سرمایه کم می توان درآمد خوبی را به دست آورد.

  • محتوای اینستاگرام و کسب درآمد از طریق آن

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار گسترده است که علاقه مندان زیادی دارد بنابراین یکی از بهترین راه های درآمد زایی در سراسر دنیاست.

افرادی که پیج هایشان برای به دست آوردن درآمد است، همیشه می خواهند محتواهای قرار گرفته در پیجشان خاص و ناب باشد. ممکن است زمان کافی برای انجام این کار را نداشته باشند، پس همیشه به دنبال اشخاصی هستند که این کار را برای آن ها انجام دهند.

اگر شما ایده و خلاقیت خوبی دارید،  یکی از بهترین راه های کسب درآمد با گوشی است که با نرم افزار های ساده می توانید محتواهای متنی، ویدیوئی و … را برای دیگران تولید و درآمد خوبی را کسب کنید.

  • فروش خدمات و مهارت های خود

بیشتر درآمد زایی با گوشی، از طریق فضای اینترنت و برنامه های اجتماعی آن است. اگر شما در یک حرفه یا حوزه ای خاص، دارای دانش و مهارت کافی هستید می توانید با ضبط ویدئو های تصویری از خود به آموزش موضوع و مهارت خود بپردازید.

سامان دهی این اطلاعات و فروش آن ها به صورت پکیج می تواند درآمد زیادی را برای شما به همراه داشته باشد زیرا افراد زیادی وجود دارند که همواره به دنبال آموزش و کسب مهارت هستند که برای آن هم، پول خوبی را پرداخت می کنند.

  • کسب درآمد با عکاسی

خلاقیت در نحوه عکس برداری می تواند یک منبع درآمد بسیار عالی باشد و تنها با  داشتن یک گوشی هوشمند با دوربین قوی فعالیت شما می تواند آعاز شود.

درآمد با عکاسی به این صورت است که عکس های خود را در صفحات مجازی یا سایت های مخصوص قرار می دهید و نسبت به فروش آن ها اقدام می کنید.

داشتن ایده های جذاب همراه با کیفیت می تواند شما را به سرعت به درآمد برساند.  نکته ی قابل توجه در این روش را می توان فروش چند باره یک عکس را به مشتری های مختلف دانست که این به آن معناست شما اجازه انتشار را به مشتری می دهید در حالیکه حق فروش عکس را ندارد و تنها کسی که قادر به فروش عکس است، شما هستید.

  • کسب درآمد از طریق آپارات و گوشی

یکی دیگر از برنامه های جذاب اینترنتی، آپارات است که می توان در کنار استفاده به عنوان یک برنامه سرگرم کننده، درآمد خوبی را از طریق آن به دست آورد. ایجاد کانال، تولید محتواهای چذاب و پر بازدید، تبلیغات، فروش محصول و … راه های درآمد زایی از طریق آپارات می باشد.

شما می توانید خود ویدیوهایی را تولید کنید و یا این که محتواهای تولیدی دیگران را به اشتراک بگذارید که مورد اول پردرآمد تر خواهد بود. البته شرط و شروطی چون تعداد دنبال کننده ها، تعداد بازدید و … برای به دست آوردن درآمد لازم است.

  • بلاگر اینستاگرام

ایسنتاگرام راه های زیادی برای درآمدزایی ایجاد کرده است که یکی از آن ها فعالیت به عنوان بلاگر می باشد. اصطلاح بلاگر به معنای کسی است که در حوزه ی دانش و تخصص خود به تولید محتوا می پردازد. این محتوا می تواند انواع مختلفی چون صوتی، تصویری و … را شامل شود. بدون شک این روش بسیار پردرآمد خواهد بود.

  • صفحات اینستاگرام و کسب درآمد از طریق آن

داشتن یک گوشی کمک می کند تا  به اینستاگرام پر مخاطب دسترسی داشته باشید و درآمد کسب کنید. با ساخت پیج ها و صفحات اینستاگرام راه برای کسب درآمد باز می شود زیرا با بالا بردن تعداد فالوورهای پیج، افراد زیادی خواهان خرید این صفحه می شوند که مبلغ بسیار خوبی را برای آن پرداخت خواهند کرد.

پس با آشنا شدن با روش های جذب فالوور، فروش پیج می تواند یک گزینه مناسب برای کسب درآمد با گوشی به حساب آید.

کلام پایانی

یک گوشی هوشمند که ساعات زیادی در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای درآمد زایی باشد. روش های کسب درآمد با گوشی زیاد است که مهم ترین های آن ها مانند فعالیت به عنوان بلاگر، درآمد از طریق آپارات، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی، تولید محتوا و … در این مقاله ذکر شد که با مطالعه دقیق آن می توانید متناسب با زمان و وقتی که دارید، بهترین آن را انتخاب کنید و درآمد بالایی را به دست آورید. امید داریم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *