دانستنی

اعتماد به جهان هستی چگونه به دست می آید؟

اعتماد چیزی نیست که به راحتی در وجود همه انسان ها وجود داشته باشد. با زندگی در این عصر و زمانه همه انسان ها دیوارها و مرزهایی را به دور خود برای عدم ارتباط با دیگران و از جمله جهان هستی ایجاد کرده اند. این مرزها ایمان به چیزهای خارج از آن ها را دشوار می سازد.

به طور کلی این نیاز در وجود هر انسانی وجود دارد که قدرت بالاتری را در زندگی خود احساس کند و در مواقع مشکلات و سختی به این قدرت ماورایی تکیه بزند. خبر خوب این است که اعتماد چیزی است که با کار کردن روی آن به دست می آید و همچنین گسترش داده می شود.

هر چقدر بیشتر خود را تسلیم قدرت بزرگتر از خود کنید، اعتماد به اینکه جهان شما را تحت مراقبت خود قرار می دهد، آسان تر است. این احساس وقتی زمان چالش برانگیزی را نیز می گذرانید، در شما شدت بیشتری دارد.

در این مقاله ۳ روش برای اعتماد به قدرت بالاتر را ارائه کرده ایم. با استفاده از این روش ها خود را به قدرت بی نهایت وصل کنید و از موهبت های این اتصال بهره مند شوید.

 

اعتماد به جهان هستی

۳ روش برای اعتماد به جهان هستی

همانطور که بیان شد، اعتماد به قدرت بالاتر در برخی افراد به صورت از پیش تعریف شده وجود ندارد و باید این افراد با استفاده از روش هایی این اعتماد را در خود ایجاد کنند. در این مقاله ۳ روش تضمینی را برای ایجاد اعتماد به این قدرت مطلق شرح داده ایم.

ذکر این نکته نیز مهم است که جهان هستی دارای قوانینی است که هر کس این قوانین را پیروی کند، به هر آنچه دلش بخواهد، صرف نظر از اینکه آن خواسته چقدر می باشد، خواهد رسید.

راه های ایجاد اعتماد به جهان هستی

آنچه را که اعتماد به نظر می رسد، مشخص کنید

اولین راه اعتماد به جهان هستی این است که مشخص کنید، اعتماد از نظر شما چگونه است. دوره ای در میراکل می گوید که وجود ترس نشانه مطمئنی به شمار می رود که به قدرت خود اعتماد دارید. اگر می خواهید به قدرت خود اعتماد نکنید، باید به آنچه که قدرت بالاتر محسوب می شود، تکیه کنید.

بنابراین کمی وقت بگذارید و مشخص کنید که اعتماد برای شما به چه معنا است و اگر ایمان کامل داشته باشید، زندگی شما چگونه خواهد بود.

از ژورنال تجلی خود استفاده کنید و به ۳ سوال زیر پاسخ دهید:

  • اگر به جهان هستی اعتماد کامل داشته باشید، زندگی شما چگونه خواهد بود؟
  • اگر با تمام وجود به جهان هستی اعتماد داشته باشید، چگونه رفتار خواهید کرد؟
  • اگر ایمان مطلق داشته باشید که جهان هستی شما را تحت مراقبت کامل قرار می دهد، چه احساسی خواهید داشت؟

 

هنگامی که پاسخ های سوال های بالا را یادداشت کردید، آن ها را بخوانید و اجازه دهید که احساس مثبت ایمان و اعتماد بر شما غلبه کند.

هر وقت که متوجه شدید، به برنامه جهان هستی شک دارید، ژورنال تجلی خود را بخوانید. با مراجعه به آن به خود یادآور شوید که می خواهید چه احساسی داشته باشید و چگونه رفتار کنید.

نوشتن در ژورنال تجلی برای ایجاد اعتماد به جهان هستی

اثبات معنوی ایجاد کنید

راه دوم برای ایجاد اعتماد به جهان هستی، ایجاد اثبات معنوی خود است. اثبات معنوی مجموعه ای از داستان ها و تجربه های شما است. این داستان ها و تجربه ها در مورد اینکه چگونه جهان هستی شما را در گذشته حمایت، راهنمایی و کمک کرده است، صحبت می کنند.

اثبات معنوی در خدمت شواهد انکارناپذیر شما است که نشان می دهد، در حقیقت شما توسط قدرتی بالاتر هدایت می شوید.

بهترین راه برای ایجاد اثبات معنوی نوشتن تجلی های موجود در دفتر معجزه است، هر چقدر هم که معجزه کوچک یا بی اهمیت به نظر برسد، مهم نیست و باید آن ها را ثبت کرد.

کنث وونگ در کتاب خود به نام احساس خوب به طور کامل در خصوص این تمرین صحبت کرده و تاثیرات مثبت انجام این کار را نشان داده است. دفتر معجزه دفتری است که شما همه معجزاتی را که در زندگی تجربه کرده اید، را در آن ثبت کنید.

همه انسان ها غالبا روی کمبودها و ترس های خود تمرکز می کنند و نشانه های همه چیزهای خوبی که در زندگی خود دارند، را از یاد می برند. به همین دلیل است که باید آگاهانه توجه خود را به چیزهای خوب زندگی خود معطوف سازید که توانایی خود را دیدن معجزه ها بازیابید.

هر زمان که معجزه، تجلی یا همزمانی را مشاهده کردید، آن را در دفتر معجزه خود بنویسید. تمام این موارد نوشته شده در دفتر معجزه به عنوان اثبات معنوی شما تلقی خواهند شد و شما در واقع توسط نیرویی بزرگتر هدایت می شوید.

ایجاد اثبات معنوی برای اعتماد به جهان هستی

 اجازه دهید، ایمان دیگران به شما الهام بخشد

 

 

 

سومین راه تقویت اعتماد به جهان هستی این است که اجازه دهید، دیگران به شما الهام دهند. اگر در معنویت تازه کار هستید یا در تلاش برای یادآوری لحظاتی که در گذشته جهان هستی شما را حمایت کرده است، به سر می بردید، معجزات دیگران را برای تقویت ایمان خود قرض بگیرید.

شاید شما واقعا با معلم معنوی خاص و تعالیم او آن لحظات را به خاطر آورید یا اینکه احساس می کنید، به وسیله سخنرانی یا پادکست الهام آمیز که به صورت آنلاین شنیده اید، تحت قرار گرفته اید.

ایمان بیاورید که خود متعالی شما به دلیلی شما را به این منابع راهنمایی می کند. ایمان و الهام معلمین به شما الهام می بخشد که ارتباط معنوی خود را بسازید. معجزات آن ها را به عنوان معجزات خود گرامی بدارید.

از موفقیت و فراوانی آن ها به عنوان منعکس کننده آنچه هنگامی که زندگی می کنید، در همسویی با عشق به جهان هستی ممکن می شود، استفاده کنید.

با خیال راحت این داستان ها را در ژورنال تجلی خود یادداشت کنید که دائما به شما یادآوری شود، وقتی به قدرت بالاتری ایمان دارید، زندگی چگونه پیش می رود.

هر چقدر داستان های مثبت بیشتری در اطراف خود داشته باشید، سریع تر اجازه می دهند که نتایج مثبت در زندگی شما تجلی یابد. این مطلب در قانون جذب نیز مطرح شده است که هر چقدر انرژی مثبت بیشتری ایجاد کنید و در محیط های با انرژی مثبت بیشتری قرار بگیرید، این ارتعاشات مثبت را جذب خواهید کرد و در نتیجه نتیجه های مثبتی را نیز به دست خواهید آورد.

الهام بخشی توسط ایمان دیگران برای اعتماد به جهان هستی

کلام آخر

زندگی در دنیای ماشینی امروز باعث شده است که اعتماد به جهان هستی کمتر شود. گاهی این عدم اعتماد به قدرت بالاتر مشکلات هویتی و وجودی را برای انسان به همراه دارد. به طور کلی انسان احتیاج دارد که حس کند، قدرتی بالاتر و نامتناهی از او حمایت می کند و هر جا که با مشکل مواجه شود، قدرتی وجود دارد که او به آن تکیه بزند.

برای دستیابی اعتماد به این قدرت مطلق روش های گوناگونی وجود دارد که از طرق مختلف به شما در این زمینه کمک می کنند. در این مقاله نیز ۳ روش تضمینی را برای اعتماد به هستی ارائه کرده ایم. این روش ها برای افرادی که ریزبین هستند و نسبت به همه چیز به دید تردید می نگرند، مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *