دانستنی

زندگی آنچیزی نیست که شما انتظاری را می کشید | روبرو شدن با زندگی

تریاتلون در سطح جهانی و مربی سیری لیندلی و چگونگی خدمت کردن درد به شما! زندگی که قرار نبود برای شما اتفاق بیافتد ولی اتفاق افتاده چیست؟ درد در بسیاری از اشکال مختلف رخ می‌دهد، اما همه ما در برخی از موارد آن را در برخی سطوح تجربه کرده‌ایم. اما ما یک حق انتخاب داریم – ما می‌توانیم به زندگی خود ادامه دهیم و در آن فضای احساسی منفی زندگی کنیم، و یا می‌توانیم درد را به عنوان یک واقعیت درک کنیم و چیزهای خوبی را که در زندگی ما ایجاد شده‌است، ببینیم.

چون اگر قرار است کسی را به خاطر رنجی که ایجاد کرده سرزنش کنید، پس بهتر است آن‌ها را به خاطر همه چیزهای خوب که از دست داده اند، سرزنش کنید. اگر می‌خواهید برای هر چیزی که خیلی بد است اعتبار در نظر بگیرید، پس باید به هر چیزی که عالی است نیز اعتبار بدهید. چون زندگی خیلی ساده نیست و در واقع نوعی دوگانگی است.

برای مثال، مادر تونی رابینز. همانطور که او با ما در میان گذاشته بود، به شدت به او ناسزا می‌گفت. اما رابینز او را بسیار دوست می‌داشت. اگر قرار است او را به خاطر درد و رنجی که باعث و بانی اش بود سرزنش کند، باید او را به خاطر زیبایی زندگی اش سرزنش کند. او را به خاطر همسر فوق‌ العاده‌ای که دارد سرزنش می‌کند. او را به خاطر ظرفیت خود برای احساس و مراقبت سرزنش می‌کند. او را به خاطر عطش سیری‌ ناپذیر خود برای پایان دادن به رنج کشیدن برای هر انسانی که می‌تواند، سرزنش کند. اگر او همان مادری بود که او می‌خواست، خودش نیز این مردی نبود که امروز هست.

روبرو شدن با زندگی

سیری لیندلی ، قهرمان دو برابری تریاتلون جهان که بر رده بندی جهانی اتحادیه تریاتلون مسلط شده بود ، اخیراً با درک مشابهی روبرو شد. هنگامی که او با تاریخ همراه با سرنوشت شرکت کرد، در داستانی که دهه ها بود به خودش می گفت ، جنجال برپا شد – داستانی که به روابط تند و زننده او با پدرش پیش بینی می شد. او به خودش گفت که ارزش این کار را ندارد و برای کسی که باید برایش مهم نباشد، مهم نیست. و او چنان ناامیدانه می خواست این درد از بین برود که هر عقیده ای از پدرش را از زندگی خود برید. اما در تاریخ با سرنوشت، او توانست به شکلی که هرگز فکرش هم امکان پذیر نبود، مشکلاتش را شکست دهد.

تصور کن اگر این زندگی برای تو اتفاق نمی‌افتاد، چه اتفاق دیگری برای تو می افتاد؟ حتی دشوارترین دوره‌های زندگی شما به گونه‌ای اتفاق می‌افتند که شما بتوانید به چه کسی تبدیل شوید؟ این تغییر زاویه دید شما را تغییر می‌دهد؟ این داستان‌ها چه ارتباطی با داستان‌هایی ایجاد می‌کنند که شما را به احتمال زیاد از بین می‌برند و شما را عقب نگه می‌دارند؟

سخن آخر در زندگی اجباری

هیچ چیز نمی‌تواند دردی را که در گذشته تجربه کرده‌اید تغییر دهد. چیزهایی وجود دارند که در زندگی رخ می‌دهند که غم‌انگیز و غیرمنصفانه است. افرادی هستند که به زندگی شما وارد می‌شوند که به شما آسیب می‌رسانند. و شما ممکن است آن‌ها را وحشتناک ببینید. اما آن‌ها برای خدمت به شما در آنجا هستند. آن‌ها در آنجا هستند تا به شما کمک کنند تا از فردی که واقعا هستید، استفاده کنید. آنجا هستند تا به شما کمک کنند که بزرگ‌تر شوید. و آن‌ها در آنجا هستند تا به شما کمک کنند که بفهمید چه کسی هستید.

ما بر این باور هستیم که شما دوستان و همراهان همیشگی ما می توانید با نظرات و انتقادات سازنده خود به تیم تولید محتوایی ما کمک نمایید تا برای خود شما این کارایی را داشته باشیم و بتوانیم هر چه بهتر و با کیفیت تر محتواهایی هر چه فاخرتر و کامل تر تولید کنیم.

به همین منظور اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا موضوعی ذهن شما را به خود مشغول نموده و نقد دارین که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
در ضمن اگر در ارتباط با موضوع مقاله دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *