دانستنی

نکته هایی برای تبدیل شدن به آهنربای پول با استفاده از قانون جذب

دستیابی به قدرت مالی و به طور کلی تبدیل شدن به آهنربای پول مسئله ای است که بسیاری از ما آرزو می کنیم. اما بهتر است بگویم که رسیدن به این مهم از طریق قانون جذب امکان پذیر است.

برای جذب ثروت شاید در نگاه اول مسیر طولانی و پرفراز و نشیبی برای خود تصور کنیم،
اما با استفاده از تکنیک های کسب موفقیت خصوصا قانون جذب مسیر روشنی نمایان می شود.
ما ممکن است ندانیم، اما قانونی مقتدر در زندگی ما جریان دارد که همین الان در حال جذب موقعیت های مختلف در زندگی تک تک افراد جامعه است.

این مقاله سعی می کند با روش های آسان به افراد یاد دهد که با استفاده از قانون جذب چگونه در جهت افزایش ثروت تغییراتی در زندگی خود اعمال کنند و همچنین در برآورده شدن آرزوهای مالی خود موفق شوند.

معرفی اجمالی قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین جهان است که اظهار می دارد میزان تلاش و انرژی که به جهان می دهیم همان چیزی است که به ما بر می گردد.

طبق این نظریه، افکار و احساسات ما به معنای واقعی کلمه واقعیت ما را ایجاد می کنند. اگر می خواهیم چیزی را وارد زندگی خود کنیم و حتی در مسیر تبدیل شدن به آهنربای پول قدم برداریم؛ می توانیم آن را با استفاده از قدرت وجود خود بروز دهیم.

به بیان ساده تر در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می‏کنیم که انرژی و حواس ما به آن معطوف شده است، چه آن را بخواهیم، چه آن را نخواهیم.

 

چگونه با قانون جذب درآمد خود را افزایش دهیم

  بدون شک آنچه که در زندگی ما نقش اساسی دارد و بیشتر به آن تمایل داریم، پول است.
اگرچه دیدگاه های منفی در مورد تمایل به داشتن پول بیشتر وجود دارد، اما هیچ مشکلی ندارد که بخواهیم زندگی اقتصادی مرفهی داشته باشیم که راحتی و آسایش را برای ما به ارمغان آورد. همه ما لیاقت زندگی خوب و تبدیل شدن به آهنربای پول را داریم. اگر بخواهیم می توانیم به این خواسته جامه عمل بپوشانیم.

بسیاری از ما در ذهن خود ساختارهایی ایجاد کرده ایم که مانع استفاده از قانون جذب برای آشکار کردن پول و سرمایه شده است. حال با پرداختن به این بلوک های ذهنی، احتمال خارج شدن از کمبود مالی و ایجاد زندگی اقتصادی مناسب بسیار ناچیز خواهد بود.

پس بیاییم این ساختار ذهنی را تغییر دهیم. با استفاده از این ۱۰ مرحله که در ادامه در پرورش افکار گفته خواهد شد می توانید با استفاده از قانون جذب به معنای واقعی کلمه خود را تبدیل به یک آهنربای پول کنید.

 

 نکته اول: دیدگاه خود را در مورد پول ارزیابی کنید

ممکن است که شما دیدگاه منفی ریشه ای در مورد پول دارید که تا الان متوجه آن نشده باشید؟
این یکی از بزرگترین موانع جذب ثروت است، اما قطعاً می تواند تغییر کند. بنابراین تسلیم نشوید. یکی از رایج ترین باورهای منفی در مورد پول این است که پول ریشه همه‏ آفات است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید و برخی
از اشخاص با این باور سبب شده اند که خود را از جذب ثروت محروم کنند.

این باور فقط میزان پیشرفت شما را محدود می کند. واقعیت این است که ما در جامعه ای زندگی می کنیم که پول به عنوان روش مبادله ما انتخاب شده است. بنابراین اگر به طور فعال خود را از این مبادله محروم کنید، به این معنی است که احتمال دارد برخی از تجربیات و فرصت های ارائه شده را از دست دهید.

درست است که پول همه چیز نیست. مطمئناً می توانید با درآمد بسیار کمی زندگی شاد داشته باشید. زیرا خوشبختی همه در ذهنیت ماست. اما اگر می خواهید به وفور، سرمایه‏ بیشتری داشته باشید بیایید در اصلاح عقاید منفی نسبت به جذب ثروت و بازار سرمایه تلاش کنیم.

کاغذی که در دست داریم یا اعدادی که در حساب های بانکی خود مشاهده می کنیم، صرفاً نمایشی فیزیکی از انرژی های مثبت است. واقعیت این است که ما تلاش می کنیم این انرژی را از کائنات کسب کنیم.
وقتی از این منظر به این قضیه نگاه می کنیم، آیا واقعاً مشکلی در این تبادل انرژی وجود دارد؟ ما کار و فداکاری را انجام می دهیم و پاداش می گیریم که به نظر یک معامله عادلانه به حساب می آید.

نکته دوم: استفاده از جملات تاکیدی پول برای تغییر میدان مغناطیسی سرمایه‏ خود

یکی از ابزارهایی برای کار با قانون جذب استفاده از عبارات تاکیدی است که پول را به سمت شما جذب می کند.

در اینجا برخی از شعارهایی که برای جذب سریع پول به شمار می‏رود را برای شما لیست کرده ایم. سعی کنید آنها را به خاطر خود بسپارید که نتایج قدرتمندتری به دست بیاورید.

  • من یک آهنربای پول هستم.
  • من از نظر مالی فراوان هستم.
  • من تمام مقاومت در برابر جذب پول را آزاد می کنم.
  • پول آزادانه به سمت من سرازیر می شود.
  • من لیاقت دریافت پول در ازای مهارت هایم را دارم.
  • هر مبلغی که من خرج می کنم چند برابر به من برمی گردد.
  • من از فراوانی موجود سپاسگزارم.
  • من به عرضه جهانی پول متصل هستم.

نکته سوم: قدردانی از میزان کار انجام شده با پول

یکی از نکته هایی که اهمیت دارد قدردانی است و به این دلیل است که قدردانی قسمت عظیمی از تجلی قانون جذب به شمار می رود. باید به جهان نشان دهیم که از آنچه قبلاً به دست آورده ایم به نوبه خودسپاسگزاریم. همین امر باعث می‏شود که جهان به ما پاداش بیشتری بدهد.

کاری که مطمئناً نمی خواهیم انجام دهیم، نزدیک شدن به جذب پول از محل کمبودها است. اگر این ذهنیت را داشته باشیم که به اندازه کافی سرمایه نداریم، ما هرگز به اندازه کافی نخواهیم داشت. در عوض دوباره بگویید من از پولی که در حال حاضر داشته ام سپاسگزارم و برای دریافت بیشتر مشتاق هستم.

ذهن خود را بر سپاسگزاری از آنچه در حال حاضر دارید، متمرکز کنید. شگفت زده خواهید شد که این میزان انرژی مثبت شما را جابجا می کند که به نوبه خود به شما امکان می دهد تبدیل به یک آهنربای پول شوید.

یک راه آسان برای سپاسگزاری در زندگی مالی این است که هر وقت پول دریافت می کنید یا پول می دهید ابراز تشکر کنید. وقتی مبلغی دریافت کردید، به جهانیان بگویید که چقدر از دریافت این پول سپاسگزار هستید. به همین ترتیب، وقتی هزینه ای را پرداخت می کنید، از توانایی تبادل پول خود با کالا تشکر کنید.

 

کلام آخر

امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا در مسیر جذب ثروت و سرمایه موفق شوید و موانعی که بر سر راه شما پیش می آید را برطرف کنید. حال که این نکات را فرا گرفتیم آن ها را بی درنگ به کار گیریم و آنچه که در این مسیر با اهمیت است، گوش سپردن به ندای درونی و فرستادن امواج مثبت خواهد بود.

همه ابزار های لازم برای تبدیل شدن به آهنربای پول مهیاست. فقط اراده می خواهد که زندگی خود را متحول کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *