دانستنی

نمونه واقعی از کسب درآمد میلیونی

نمونه واقعی از کسب درآمد میلیونی

کسب درآمد میلیونی؟ آیا واقعیت دارد؟ مطمئنا دارد. اما آیا شغلی هست که بتوان از ابتدای آن به درآمد میلیونی رسید؟ پاسخ این سؤال هم مطمئنا مثبت است اما  برای کسب و کار هایی که با سرمایه های بالا راه اندازی میشوند، نه با سرمایه کم و یا بدون سرمایه. در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند شغل آشنا کنیم که صاحبان آن، پس از راه اندازی کسب و کار خود بدون سرمایه و با تدوام فعالیت، توانستند کسب درآمد میلیونی داشته باشند.

چه شغل هایی درآمد میلیونی دارند؟

ایده های کسب درآمد میلیونی، اغلب در انتها به اینترنت و دنیای وب ختم میشود. در دنیای وب، درآمد ها به صورت تساعدی رشد میکنند و این مزیت کسب و کار اینترنتی است. در ایران زمانی که صحبت از کسب و کار اینترنتی میشود، اغلب به یاد دو چیز میوفتند، اول سایت های تبلیغات کلیکی که به دلیل تبلیغات فراوان، در ذهن مخاطبان جای باز گرده اند و پس از آن سایت های فروشگاهی.

مثال هایی که در این مقاله برای شما زده میشود، نه سایت های کلیکی هستند و نه سایت های فروشگاهی، بلکه پیج های اینستاگرامی هستند که صاحبان خود را به درآمد های میلیونی رسانده اند. در ادامه ۵ پیج اینستاگرامی با درآمد بالا را به شما معرفی میکنیم.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.
هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند.

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید
مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :
۱- وارد سایت زیر بشید .
www.sarkala.com
۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید
۳-عضویت را بزنید
۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .
۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .
در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .
۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .
۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

۱- وارد سایت سرکالا بشید
www.sarkala.com

۲- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنید
۳- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید
۴- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید
۵- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد.

خیلی‌ها میپرسند که از چه روش‌هایی میتوان کسب درآمد از اینترنت داشت؟ اگر این سؤال هم برای شما پیش‌آمده، ما ۵ روش متداول که معمولاً اکثر کسب و کارها از این طریق کسب درآمد اینترنتی دارند را برای شما موردبررسی قرار میدهیم تا بتوانید با توجه به حوزه کاری خودتان، یکی از روش‌ها را انتخاب کنید و از طریق کسب و کار اینترنتی خود، درآمد میلیاردی داشته باشید. روش‌های قدرتمندی که معرفی میکنیم، مورداستفاده کسب و کارهای بزرگ و افراد موفق بوده است که در حال درآمدزایی از همین روش‌های کاربردی هستند.

این مدل‌های درآمدزایی در همه کسب و کارها میتواند متفاوت باشد و ممکن است برخی از کسب و کارهای آنلاین فقط با ۱ یا ۲ روش از این راه‌هایی که برای شما بیان میکنیم توان کسب درآمد از اینترنت داشته باشند. موضوع کسب و کار اینترنتی شما اهمیت ویژه‌ای دارد و میتوانید از راه‌هایی که بزرگان حوزه خودتان به موفقیت رسیده‌اند، الگوبرداری کنید. ( زمانی که شما بهترین روش‌هایی که آن‌ها اجرا کرده‌اند و به اهداف خود رسیدند را شناسایی کنید، بهتر میتوانید با استراتژی دقیق‌تری شروع به کار کنید )

پیج اینستاگرام حسن ریوندی (طناز)

یکی از پرمخاطب ترین پیج ها در اینستاگرام، پیج طناز بزرگ، حسن ریوندی است. پیج این فرد در حال حاضر بیش از ۸ میلیون نفر فالور دارد و در اصل پرمخاطب ترین پیج اینستاگرام در ایران محسوب میشود. مطمئنا با پست های طنز این فرد در اینستاگرام بار ها روبرو شده اید و از دیدن آن ها لذت برده اید.

شاید کسب درآمد میلیونی که شما به آن فکر میکنید، صرفا درآمد یک روز این پیج اینستاگرام باشد. اغلب درآمد این فرد از تبلیغات در استوری و پست های اینستاگرامی پیج خود است. در حال حاضر حسن ریوندی یکی از اینفولوئنسر (فرد تأثیر گذار) های اینستاگرامی است که افراد زیادی علاقه دارند برای تبلیغ کسب و کار خود به او مراجعه کنند.

البته برای قرار دادن تبلیغات در این پیج، باید در نوبت قرار بگیرید زیرا افراد زیادی زودتر از شما اقدام به گرفتن نوبت برای تبلیغات توسط حسن ریوندی کرده اند.

پیج اینستاگرام محمد امین کرم پور (طناز)

محمد امین کرم پور یکی دیگر از طنازان پرمخاطب در اینستاگرام است. این شخص از اولین طنازان اینستاگرامی بود و تا به حال نیز تعداد زیادی دنبال کننده برای پیج خود جمع آوری کرده است. شاید تعداد دنبال کنندگان این پیج از پیج قبلی کمتر باشد اما درآمد آن، درآمد کمتری نیست و آن به این دلیل است که این فرد برای تبلیغاتی که دریافت میکند سناریو هایی را میسازد و طبق آن، با اجرای یک نمایش طنز به تبلیغ بهتر کسب و کار میپردازد.

مطمئنا این روش تبلیغات باعث اثر گذاری بسیار زیادی میشود. شاید برایتان جالب باشد که صرفا قیمت استوری تبلیغاتی در این پیج، بیش از ۱۵ میلیون تومان است.

پیج اینستاگرام صدف بیوتی

اگر به لوازم آرایشی علاقه داشته باشید، حتما با این پیج آشنایی دارید. این خانم در پیج اینستاگرام خود به معنای واقعی کلمه، بازاریابی محتوا را به نمایش گذاشته است. sadaf beauty با امتحان کردن انواع برند های لوازم آرایشی، آموزش آرایش و… خود را به یک برند شخصی معتبر در این زمینه تبدیل کرده است و این موضوع باعث شده تا بسیاری از برند ها و نمایندگان لوازم آرایشی به دنبال تبلیغات در این پیج اینستاگرامی با بیش از یک میلیون و هشتصد هزار فالوور باشند.

درآمد این پیج به این دلیل که اغلب مخاطبان آن خانم های علاقه مند به لوازم آرایشی هستند، درآمد میلیونی و بالایی است.

پیج اینستاگرام دانشکده خیاطی

۱۸۰ هزار نفر علاقه مند به فن خیاطی مطمئنا باعث ایجاد یک درآمد سرشار و میلیونی میشوند. این را بدانید که همیشه جذب مخاطب هدفمند، باعث ایجاد درآمد بالاتری از جذب مخاطبانی از همه اقشار دارد. این پیج با آموزش خیاطی در اینستاگرام مخاطبان بسیار زیادی را جذب کرده است و به دلیل اینکه این کاربران، مخاطبان هدف هستند، صاحب پیج درآمد بالایی از تبلیغات و فروش الگو های خیاطی دارد.

پیج اینستاگرام مدیر خونه

این پیج با آموزش  اصول خانه داری، ترفندهای کاربردی، سبک زندگی و سیاست های زنانه  توانسته تعداد بالایی مخاطب را به خود جذب کند و از آن کسب درآمد میلیونی داشته باشد. نکات کوتاه و جذاب که در این پیج برای خانم ها منتشر میشود توانسته تا به حال به جذب بیش از ۲۴۰ هزار مخاطب ختم شود.

مطمئنا میدانید هزینه تبلیغات در یک پیج با ۲۴۰ هزار دنبال کننده ای که اغلب آن را خانم ها تشکیل میدهند، هزینه بسیار بالایی است و باعث جذب چقدر پول میشود.

اینستاگرام، یک فرصت فوق العاده کسب درآمد

 

تمامی نمونه پیج هایی که در بالا برای شما نمایش داده شد، بدون هیچ سرمایه ای راه اندازی شده اند و در حال حاضر به کسب درآمد میلیونی پرداخته اند.
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مملو از مخاطب است. ما میتوانیم مانند اغلب افراد عادی زمان فراغت خود را در آن بگذرانیم و یا اینکه مانند برخی دیگر به کسب درآمد در آن مشغول شویم.

برای راه اندازی یک پیج اینستاگرام، به هیچ سرمایه مالی نیاز ندارید، ۳ چیزی که برای راه اندازی کسب و کار اینستاگرامی به آن نیاز دارید، ۳ موردی هستند که در پایین مشاهده میکنید:

  • زمان کافی
  • ایده مناسب
  • توانایی بازاریابی در اینستاگرام

اگر توانایی صرف زمان برای ساخت کسب و کار خود را ندارید، مطمئنا فکر کردن به کسب درآمد میلیونی هم کار اشتباهی است. اما اگر زمان کافی را دارید و ایده مناسب و توانایی بازاریابی ندارید، ما کنارتان هستیم.

ما در محصول ایده های کسب درآمد از اینستاگرام به معرفی و توضیح بیش از ۳۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام، همراه با نمونه های موفق پرداختیم که مطمئنا این ویدیو آموزشی میتواند به شدت به شما در این راه کمک کند.

پس از آن هم اگر نیاز به افزایش دانش خود درمورد مدیریت پیج های ایستاگرام و بازاریابی آن دارید، میتوانید به محصول اینستا مستر مراجعه کنید. در این دوره آموزشی با هرآنچه که برای حضور قدرتمند در اینستاگرام نیاز داشته باشید آشنا میشوید.

در این مقاله در سوشال سعی کردیم شما را با چند ایده و پیج اینستاگرامی که صاحبان خود را به کسب درآمد میلیونی رسانده اند آشنا کنیم تا باور کنید که کسب درآمد از اینستاگرام یک راه بسیار مناسب برای پول درآوردن است. حتی اگر شما دارای شغل ثابت هستید و به دنبال شغل دوم اید، مطمئن باشید در صورتی که زمان خود را بر روی یک ایده مناسب در اینستاگرام بگذارید، درآمد بسیار مناسبی متوجه شما میشود و احتمالا تبدیل به منبع درآمدی اول شما میشود.
امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. با آرزوی موفقیت.

درآمد از طریق سایت  فریلنس پارس

(www.freelancepars.com)

فریلنس پارس ، یک سایت فریلنسینگ و دورکاری برای سفارش و انجام پروژه های اینترنتی در ایران است. انواع پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در زمینه های سفارش تایپ، تولید محتوا، ترجمه زبان های مختلف، طراحی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، برنامه نویسی، طراحی سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و ویرایش صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در این سایت قابل تعریف و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا پروژه های خود را در این سایت به صورت رایگان مطرح کرده و متخصصان یا فریلنسرهای سایت، با ارائه پیشنهاد همکاری، پروژه‌ها را انجام داده و تحویل می‌دهند. کارفرما، پس از ثبت پروژه و توافق نهایی با فریلنسر بر سر هزینه و روش انجام کار، هزینه پروژه را واریز کرده و سایت، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد. پس از انجام کار و تحویل به کارفرما، تایید و رضایت او، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌شود. با این قابلیت که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌شود، هم کارفرما از انجام پروژه خود اطمینان دارد و هم فریلنسر از واریزی مبلغ توسط کارفرما.

مراحل ثبت نام و عضویت در سایت فریلنس پارس

۱-در سایت به عنوان فریلنسر ثبت نام کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید.

www.freelancepars.com

۲- سپس پروفایل خود را کامل کنید و مهارت‌ها، سابقه تحصیلی، شغلی و… را بنویسید.

۳- اگر نمونه کارهای مناسبی دارید، در سایت آپلود کنید.

۴- وارد قسمت پروژه های سایت شده، پروژه های مد نظر و مرتبط با مهارت ها و توانایی های خود را پیدا کنید و آن‌هایی که از نظر زمانی و هزینه، مایل به انجام آن‌ها هستید را ثبت پیشنهاد زده و مبلغ پیشنهادی، زمان و توضیحات لازم را برای کارفرما بنویسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *